Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Das toch geen verrassing?
    Nou dat was het eigenlijk wel want ik had hem bij Amazon als gift laten versturen. Ze hadden echter gewoon Merchandise op het label gezet. Na een chat van een half uur toch m'n geld terug gekregen.

  2. #102

    Standaard

    ik ben ook opzoek naar de versie met de graphic novel.

    weet iemand of deze ook verkrijgbaar in region b/free?

    en met NL ondertiteling?

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MeneerGiel Bekijk bericht
    ik ben ook opzoek naar de versie met de graphic novel.

    weet iemand of deze ook verkrijgbaar in region b/free?

    en met NL ondertiteling?
    Nope, deze uitgave is van Warner en in europa wordt Watchmen uitgeven door Paramount. In Nederland is niet eens de DC uitgeven volgens mij is die alleen in de UK te verkrijgen in europa. Als je echt Nederlandse ondertiteling nodig hebt dan zit vast aan de bioscoop versie.

  4. #104

    Standaard

    Is die nieuwe box regio vrij of regio a?

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Ik heb hem gisteren besteld (incl. verzending 35 euro) bij Amazon.com. Daar blijven ze vooral Regio A erbij vermelden, wat wel irritant en onzeker is, ook al zeggen ze hier dat ze altijd regio-vrij zijn als het Warner-releases zijn.
    Maar er bestaat dus een reële kans dat is (veel?) invoerrechten moet gaan betalen. Maar volgens mij ben ik dan nogsteeds flink goedkoper uit als ik kijk naar de prijzen op de Engelse en Duitse Amazon.

    En voor de geïnteresseerden, de unboxing video.

  7. #107

    Standaard

    Ik heb hem, en de blu-rays zijn regio vrij en de dvd is wel regio 1 locked.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren besteld (incl. verzending 35 euro) bij Amazon.com. Daar blijven ze vooral Regio A erbij vermelden, wat wel irritant en onzeker is, ook al zeggen ze hier dat ze altijd regio-vrij zijn als het Warner-releases zijn...
    Regiovrij : http://dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=94304

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar er bestaat dus een reële kans dat is (veel?) invoerrechten moet gaan betalen.
    Invoerrechten hoef je nooit te betalen (pas vanaf €150), wel BTW en de bijbehorende inklaringskosten (21% op totale waarde + €12,50), plus dat het weken kan duren.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Invoerrechten hoef je nooit te betalen (pas vanaf €150), wel BTW en de bijbehorende inklaringskosten (21% op totale waarde + €12,50), plus dat het weken kan duren.
    Dan komt er grofweg 20 euro bovenop. Is nog altijd flink goedkoper dan via de Europese Amazon's voor een nieuwe gesealde versie.
    En volgens mijn bevestigingsmail is de verwachtte aankomsttijd tussen 20 februari en 12 maart. Geen punt, ik wacht wel

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat de Ultimate Cut opnieuw uitkomt (met graphic novel erbij).

    Mooi! Kunnen die belachelijke prijzen van de eerste OOP Ultimate Cut weer naar beneden....


    Is deze box nu het compleetste wat je kunt hebben van deze film???

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Is deze box nu het compleetste wat je kunt hebben van deze film???
    Yep. Alleen vond ik de animatie niet veel toevoegen bij de film. The Ultimate Cut is niks meer dan The Directors Cut + een half uur durende animatie er tussen gestopt met kleine stukjes comic winkel scenes. Het boek zit er ook bij wat wel weer erg mooi is als je dit nog niet hebt.

  13. #113

    Standaard

    Die ene keer dat ik de Ultimate Cut heb gezien, was ik helemaal om, misschien juist wel vanwege het geanimeerde Tales Of The Black Freighter erin. En de prijs van deze Collector's Edition is ook nog te overzien, al fluctueert de prijs erg bij Amazon. Ik heb heb zaterdag besteld voor 40 dollar (30 euro, plus verzendkosten van 5 euro omgerekend). Vanmiddag stond de box ineens op 52 dollar en nu weer op ruim 41.
    Maar ook bij goHastings te bestellen (via de site van Amazon.com) voor 32 dollar (!) plus verzendkosten.

  14. #114

    Standaard

    Eehm, leveren ze niet naar Nederland, zonde.
    We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

  15. #115

    Standaard

    Oke' bedankt.

    zal het eens even in de gaten houden.
    Die hele animatie serie van Tales Of The Black Freighter staat ook op Youtube.
    Ziet er erg goed uit. Dus Bluray waardig

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Eehm, leveren ze niet naar Nederland, zonde.
    We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.
    Via Amazon.com? Daar heb ik hem afgelopen weekend gewoon besteld en maandag is hij gewoon verzonden.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Via Amazon.com? Daar heb ik hem afgelopen weekend gewoon besteld en maandag is hij gewoon verzonden.
    Simplisico is wellicht van België en dan kan het idd zijn dat deze niet leverbaar is, terwijl naar NL wel verzonden wordt. Heb ik al meegemaakt met de US blu digibook van Willi Wonka & the Chocolat Factory.
    Na meer dan een jaar wachten is het me dan toch uiteindelijk gelukt een verkoper te vinden op amazon US die wel verzond naar België.

  18. #118

    Standaard

    De Ultimate Cut is eigenlijk gewoon hoe je Watchmen hoort te zien. Duurt wel bijna vier uur, maar die vliegen voorbij. Ik heb 'm destijds bij de Fame gekocht voor € 20,-.

  19. #119

    Standaard

    Buiten de versie die in nederland te koop is, zijn er geen andere versies met NL.ondertitels te koop?

    Is Watchmen Motion Comic ook een aanrader?

    Heb even een stukje op YouTube gekeken, zag er wel cool uit.

    alvast bedankt.

  20. #120

    Standaard

    Ben een Nederlander
    Watchmen Collector's Edition: Ultimate Cut + Graphic Novel [Blu-ray] (2012)

    Patrick Wilson (Actor), Billy Crudup (Actor), Zack Snyder (Director) | Rated: R | Format: Blu-ray


    3.9 out of 5 stars See all reviews (1,026 customer reviews)

    List Price: $74.98
    Price: $52.00 & FREE Shipping. Details
    You Save: $22.98 (31%)
    Only 8 left in stock.
    We are not able to ship this item to your default shipping address.
    Sold by luv2$ell and Fulfilled by Amazon. Gift-wrap available.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Ben een Nederlander
    Watchmen Collector's Edition: Ultimate Cut + Graphic Novel [Blu-ray] (2012)

    Patrick Wilson (Actor), Billy Crudup (Actor), Zack Snyder (Director) | Rated: R | Format: Blu-ray


    3.9 out of 5 stars See all reviews (1,026 customer reviews)

    List Price: $74.98
    Price: $52.00 & FREE Shipping. Details
    You Save: $22.98 (31%)
    Only 8 left in stock.
    We are not able to ship this item to your default shipping address.
    Sold by luv2$ell and Fulfilled by Amazon. Gift-wrap available.
    De verkoper luv2$sell verzend alleen binnen de USA zelf, dat staat er duidelijk bij.

    Als je hier kijkt, dan moet je kijken naar de verkopers die 'International & Domestic shipping rates' hebben, en niet 'Domestic shipping rates'.
    De eerste die ik tegen kom is Moviemars.

  22. #122

    Standaard

    Ah, maar dat is niet "echt" bij Amazon kopen . Maar anyway ik heb hem op Ebay gekocht en hij is onderweg!

  23. #123

    Standaard

    Ik heb de ultimate cut op dvd maar heb nooit goed begrepen hoe the tales of the black freighter nu echt passen in de rest van het verhaal.

  24. #124

    Standaard

    wat is tales of the black freigther ?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    wat is tales of the black freigther ?
    Dit.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •