Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 141 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Watchmen

  1. #126

    Standaard

    ik begrijp geen engels. met translate krijg ik kromme zinnen. als je niet wil antwoorden blijf dan lekker weg.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik begrijp geen engels. met translate krijg ik kromme zinnen. als je niet wil antwoorden blijf dan lekker weg.
    Tssss, dat weet hij toch niet, lekker ondankbaar ook en het zal waarschijnlijk ook gewoon in dit topic staan,
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #128

    Standaard

    ik ben niet ondankbaar. ik wilde alleen weten wat voor gedeelte dit is in de film. als we zo gaan doen, kunnen we beter dit forum sluiten. want we hebben toch google toch ?

  4. #129

    Standaard

    ik weet nog steeds niet wat tales of the black freighter is. wil iemand inhoudelijk reageren ? alvast bedankt.

  5. #130

    Standaard

    en waar staat precies de uitleg van tales of the black freighter in deze 2 quotes van jouw ?

  6. #131

    Standaard

    Staat er netjes in terug; dat 't een animatiefilm is die zowel afzonderlijk te zien is áls samengevoegd in Watchmen the Ultimate Cut (Engels voor Ultieme Versie).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    dat 't een animatiefilm is
    dankjewel.

  8. #133

    Standaard

    Kom net thuis van mijn werk, pakketje afgegeven bij de buren, en... Jawel, The Collector's Edition zónder extra kosten ontvangen! $46,57 is omgerekend net 34 euro.
    Heel fijn zo'n low rate moment bij Amazon.com.

  9. #134

    Standaard

    Ik weet niet of je de graphic novel kent, maar die is zeer, zeer de moeite waard. Hoe goed de film ook is, de graphic novel zit daar nog een paar niveaus boven. Natuurlijk kan het in boekvorm nog veel dieper op de karakters ingaan.
    Dan kun je meteen de verschillen zien t.o.v. de film (die ikzelf niet storend vond).

  10. #135

    Standaard

    De graphic novel zit er ook bij in gebonden vorm én in visuele vorm op blu-ray (5 uur 25 minuten), en daar wil ik mij ook best aan wagen.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De graphic novel zit er ook bij in gebonden vorm én in visuele vorm op blu-ray (5 uur 25 minuten), en daar wil ik mij ook best aan wagen.
    Dat weet ik, vandaar mijn post . Gewoon in boekvorm lezen, je zal niet teleurgesteld zijn!

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Kom net thuis van mijn werk, pakketje afgegeven bij de buren, en... Jawel, The Collector's Edition zónder extra kosten ontvangen! $46,57 is omgerekend net 34 euro.
    Heel fijn zo'n low rate moment bij Amazon.com.
    Hey en is hij ook regio vrij zoals je hoopte / verwachtte?

    edit: laat maar, is regio vrij
    Laatst aangepast door Martin Z. : 09-02-2014 om 09:45
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #138

    Standaard

    Ja, met Engelse subs. Alleen de dvd van de bioscoopversie in regio 1, maar die heb ik op blu-ray.
    Een schitterende release.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ja, met Engelse subs. Alleen de dvd van de bioscoopversie in regio 1, maar die heb ik op blu-ray.
    Een schitterende release.
    Thanks, ja ook besteld, hopelijk met net zoveel geluk als jij
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #140

    Standaard

    Ik krijg net bericht van Universal dat de Ultimate Edition van Watchmen dus inclusief Tales of the Black Freighter in november op Blu-ray en 4K uitkomt met Nederlandse ondertitels!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #141

    Standaard

    Ik heb zelf deze schitterende steelbook in bestelling staan:

    Watchmen as you’ve never seen it before: 215 minutes of stunning 4K UHD, weaving together the Director’s Cut of Watchmen with Tales of the Black Freighter.

    This limited edition steelbook also contains six character artcards and an exclusive decal sticker in addition to the film on 4K UHD and Blu-ray.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •