De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aanschaf nieuwe receiver

    Hallo,

    Ik wil een receiver kopen en twijfel tussen de volgende:

    Onkyo TX-SR607 +/-400,-

    Denon AVR-1910 +/-535,-

    Marantz SR5003 +/-500,-

    Mijn budget is ongeveer 500/550,-(maar mag minder).

    Het gedeelte van de woonkamer waar mijn TV(en waar dus de receiver komt te staan) staat is niet erg groot, ongeveer 2,8M x 3,8M( is een L vormige woonkamer).
    Ik heb nu een surroundsetje van JBL(SCS 200.5), deze wil ik niet vervangen tot groter ga wonen. Dan ga ik voor grote staande speakers van goede kwaliteit.

    Ik wil een Samsung 46B650T2P LCD TV gaan kopen, ik heb al een Playstation 3.
    Ik wil in de toekomst een mediacenter PC en/of bijvoorbeeld een Popcornhour aansluiten op m'n receiver. En misschien nog een aparte DVD-speler of Bluray-speler.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Gr Jan

  2. #2

    Standaard

    Ik zou voor de Denon 1910 gaan. Ik heb deze vandaag ook gekocht. Ik had de Onkyo bij versloot in Arnhem beluisterd, klonk goed maar design vond ik niet mooi.
    Vandaag heb ik de denon en de marantz bij hobo Arnhem beluisterd, ik hoorde eigenlijk bijna geen verschil. Alleen bij een normaal volume vond ik de Denon wat voller klinken.....

  3. #3

    Standaard

    Zal geen slechte tussenzitten, beluisteren en bekijken als dat mogelijk is. Is toch heel persoonlijk (smaak). Heb zelf veel opgestoken van het kunnen beluisteren van de receiver met de speakers die ik wilde in een soortgelijke ruimte als ik thuis heb. Bepaalde combinaties van speakers en receivers leveren een resultaat op waar je meer of minder vrolijk van wordt ! Kijk ook of aansluitingen matchen met andere apparatuur b.v. heb je voldoende hdmi aansluitingen, ook ivm met evt aanschaf van andere spullen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •