Pagina 52 van 85 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 2117 worden weergegeven.

Discussie: Top Asian films

  1. #1276

    Standaard

    Heb Flower Island niet gezien, maar kan me wel herinneren dat iemand hier op het forum 'm ergens op een festival had gezien en zeer indrukwekkend vond. Ik zal er naar op zoek gaan... maareh, waarom is het echt een film voor mij dan? :wink:

    Ik kreeg vandaag overigens ook weer leuke dingen binnen, o.a. Last Witness, Daugter of Darkness en een paar Johnny To films De douane vond het alleen nodig om niet alleen de 2 afzonderlijke pakketjes als één te beschouwen, maar ook de HK-dollar als US-dollar. Gelukkig zag mijn coole postbode het door de vingers

    Zonet btw Chow Sing-Chi's From Beijing with Love gezien. Erg leuke 007-parodie!!

  2. #1277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Heb Flower Island niet gezien, maar kan me wel herinneren dat iemand hier op het forum 'm ergens op een festival had gezien en zeer indrukwekkend vond. Ik zal er naar op zoek gaan... maareh, waarom is het echt een film voor mij dan? :wink:
    begin jouw smaak een beetje door te krijgen

    Ik kreeg vandaag overigens ook weer leuke dingen binnen, o.a. Last Witness, Daugter of Darkness en een paar Johnny To films

    Zonet btw Chow Sing-Chi's From Beijing with Love gezien. Erg leuke 007-parodie!!
    daughters van kumel? die verwacht ik ook ieder moment... of is er ook een aziatische daughters of darkness?

    heb PTU van johnny to nog liggen... misschien vanavond eens kijken.

    from bejing with love is inderdaad wel grappig

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    daughters van kumel? die verwacht ik ook ieder moment... of is er ook een aziatische daughters of darkness?
    Ja, ik bedoel de aziatische met Anthony Wong en Lily Chung. Redelijk nasty cat.III film als ik de cover zo bekijk

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    daughters van kumel? die verwacht ik ook ieder moment... of is er ook een aziatische daughters of darkness?
    Ja, ik bedoel de aziatische met Anthony Wong en Lily Chung. Redelijk nasty cat.III film als ik de cover zo bekijk
    hmm heb daughters of darkness al een jaar of 2 liggen maar nog nooit gezien, schijnt inderdaad redelijk nasty te zien. er is ook een brother of darkness als ik me nt vergis

  5. #1280
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    redelijk nasty te zien.
    Nasty in de zin van .... ?

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    redelijk nasty te zien.
    Nasty in de zin van .... ?
    Exploitation, rape, torture. Noem het maar op

  7. #1282

    Standaard

    Heb net weer een order geplaatst. Ik heb naast Pisces, Vengeance! en Holiday in Seoul ook Run and Kill en ook maar Brother of Darkness besteld. Ik heb wel vertrouwen in Billy Tang, aangezien hij Red to Kill heeft gemaakt (Dr. Lamb vond ik echter wel tegenvallen).

    Verder (vooral) voor de franstaligen (lees: Belgen) onder ons: Ik ontdekte kortgeleden de geweldige site www.sanchodoesasia.com Mijn frans is ietwat gebrekkig (hoewel ik de hoofdlijnen normaal gesproken altijd wel kan volgen) maar volgens mij is het echt een topsite!

  8. #1283

    Standaard re

    ik heb ook een nasty filmpie bekeken;

    the untold story

    In afwachting van maar weer wat SB movies...

    Rico

  9. #1284

    Standaard Re: re

    1ste van jet li gezien,

    Shaolin Temple

    coole film!

    iemand die nog meer goede shaolin kung fu films kan aanraden? (36th chamber heb ik al)

  10. #1285

    Standaard Re: re

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    1ste van jet li gezien,

    Shaolin Temple

    coole film!

    iemand die nog meer goede shaolin kung fu films kan aanraden? (36th chamber heb ik al)
    Deel 2 en 3 zijn ook wel aardig maar wel iets minder dan 1 maar nog altiid de moeite waard.
    Verder vind ik Shaolin vs Lama met Alexander Lo Rei errug cool en ook Shaolin vs Wu-Tang met Gordon Liu (36th Chamber).
    Er zijn heel veel films met het woord Shaolin erin maar niet allemaal even goed en ook geeneens echte Shaolin Kung Fu erin.
    Die met Jet Li zijn gewoon de beste daarin nog steeds en daar spelen ook echte monniken in.

  11. #1286

    Standaard

    zag onlags "unlucky monkey" vond niet slecht, en voor de prijs van 8,95 = Cheap cheap

    Het is best wel een gewelddadige film, met zwarte humor.

    oh even of topic, zijn er hier iemand die zijn classis LE 4 dvd met houten verpaking wil gaan verkopen???? ik neem ze graag over vor een goed prijsje
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  12. #1287

    Standaard Re: re

    bedankt voor de tips marcel...

    viel me trouwens op in Shaolin Temple dat ze erg wreed met dieren omgaan! zijn al die shaolin monniken zo?

  13. #1288

    Standaard Re: re

    iemand bekend met Tampopo?
    lijkt me wel een mooie film:

    http://us.imdb.com/Title?0092048

  14. #1289

    Standaard

    Tis erg stil hier zeg de laatste tijd, threaf zelfs weg gezakt naar pagina 2 !
    Nou veel boeiends heb ik ook niet melden alleen dat ik van de week ff een bloederig Japans avondje heb gehouden met films als Fudoh, Audition en Brother. Allemaal lekker bloody en zeker de moeite waard.

  15. #1290

    Standaard

    weet iemand iets meer over de 2-disc special edition van Hard-Boiled die later dit jaar uitkomt?

  16. #1291

    Standaard re

    ik heb maar weer eens een paar SB movies bekeken, temple of the red lotus en The emperor and his brother
    Oh ja en ook nog Metade Fumaca..

    Rico

  17. #1292

    Standaard Re: re

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    iemand bekend met Tampopo?
    lijkt me wel een mooie film:

    http://us.imdb.com/Title?0092048
    Heel leuke en mooie film. Een van mijn favorites. Voor zover ik weet is er alleen een R1 versie verkrijgbaar. Kwaliteit is maar zozo. Een paar maanden geleden voor ongeveer 13 Euro (incl verzendkosten) bij DvDPacific gekocht. Mocht er een andere versie verkrijgbaar zijn, dan hoor ik dat graag.

  18. #1293

    Standaard

    Enkele maanden geleden gaven Danny en Oxide Pang ("BANGKOK DANGEROUS", "THE EYE") aan bezig te zijn met het vervolg op het angstaanjagende "THE EYE", maar nu blijkt de film al bij enkele online dvdwinkels te koop te zijn. "OMEN" is de titel van het indirecte vervolg op "THE EYE". Drie vrienden zien geesten en één voor één leggen ze het loodje. Bestel de film nu voor 25 euro bij http://www.adrenafilm.de

    Bron: http://www.horrorcypher.nl

  19. #1294

    Standaard

    koreaanse film Chunhyang gezien, vond hem erg mooi!
    (zie dizzy dagger leg's lair voor een review)

    in bestelling:
    dolls
    fulltime killer

  20. #1295

    Standaard

    Vandaag The Bride with the White Hair ff meegenomen bij de Media Markt voor €6,99, moet eerlijk zeggen dat ik deze film nog niet gezien heb (shame on me ) dus ga hem zeker snel kijken.
    Tis wel een crappy versie maar voor dat geld mooi om te kijken of het was is, fantasy is namelijk niet echt mijn cup of tea zeg maar.

  21. #1296

  22. #1297

    Standaard re

    Leuk als je die films al langggggggggggggggggg hebt... :wink:
    Maar ik zou zeggen ga ervoor!

    Rico

  23. #1298

    Standaard

    Bride with the white hair is wel een topper in dat fantasy genre.

    Deze hoort zeker in dit rijtje fantasy toppers thuis:

    Swordsman
    Saviour of the soul
    Stormriders

    Dushen

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    een bloederig Japans avondje heb gehouden met films als Fudoh, Audition en Brother. .
    hey marcel,

    fudoh is zeker de nederlandse versie, heb gezien voor 7,99 in de free.
    Hoe is de kwaliteit eingenlijk?
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  25. #1300

    Standaard

    weet iemand al een rel. date voor Battle Royale 2? hier kijk ik echt naar uit namelijk!!
    en dan hebv ik het wel over een bios/dvd release r1/r2


Pagina 52 van 85 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •