Pagina 5 van 85 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 2117 worden weergegeven.

Discussie: Top Asian films

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    Ik heb ooit 1 asian-film gezien.
    Die was zo goed. Over een ex-yakuza die een kind naar zijn moeder moet brengen. Ik weet alleen niet meer hoe hij heette.
    Weet iemand dit?
    En is deze film al uit op DVD?
    Volgens mij , ik weet het bijna zeker is dat kikujiro van en met Takeshi Kitano. Erg mooie film
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt


    Volgens mij , ik weet het bijna zeker is dat kikujiro van en met Takeshi Kitano. Erg mooie film
    Je hebt gelijk. Kikujiro. Dank je.
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  3. #103

    Standaard

    you're welcome
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    Je hebt de rental versie van A-video gezien veronderstel ik? is ze goed of nt? de film is je wel bevallen blijkbaar
    Ik heb inderdaad de Rental-version gezien Er staan nauwelijk extra's op alleen de standaard-extra's zoals een trailer etc Qua beeldkwaliteit vond ik hem af en toe niet echt scherp maar ik kan daar niet echt objectief over oordelen omdat ik de film op een klein tv-tje heb gekeken Maar de film zelf vind ik erg goed. Mooie beelden in die woestijn. Echt prachtig
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt


    Dan moet je eens kijken of je de koreaanse versie van musa kunt krijgen, deze heb ik zelf ook en is een zeer mooie uitgave. 2 dvd's en een hardcover boek, oké hij is wel in het koreaans, maar er staan leuke foto's in etc.

    De dvd is volgens mij OOP, maar wie weet heb je gelijk bij mrkwang of anders gewoon op Ebay

    Er zijn wel meer koreaans films die erg mooie uitgaves hebben, ze kunnen er zeker wat van daar in korea.

    denk hier bij aan:
    • my sassy girl
      JSA (deze is o.a. superbit)
      Whasango a.k.a Volcano High
      Shiri
      Guns & Talks


    allemaal stuk voor stuk, zeer mooie uitgaves.
    Dank je, ga ik eventjes naar op zoek
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt


    Volgens mij , ik weet het bijna zeker is dat kikujiro van en met Takeshi Kitano. Erg mooie film
    ik dacht ook aan deze film maar begon dan te denken aan kikujiro en de heks, k haal waarschijnlijk 2 titels door elkaar


    en natuurlijk kwam chris ook in aanmerking om deze te weten

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Dank je, ga ik eventjes naar op zoek
    ik heb ook al de Koreaanse dvds liggen die Chris je aanraadt en ik kan bevestigen dat deze stuk voor stuk erg de moeite zijn (ik vind volcano high / whasango de minste uit de rij)

    nog aanraders :

    - the last witness
    - friend (Tin Box)
    - No blood no tears

    ik ben trouwens zeer blij met de vele posts betreffende asian movies hier op forum de laatste dagen

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    en natuurlijk kwam chris ook in aanmerking om deze te weten

    Thanks for the compliment evilgoblin
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt


    Er zijn wel meer koreaans films die erg mooie uitgaves hebben, ze kunnen er zeker wat van daar in korea.

    denk hier bij aan:
    • my sassy girl
      JSA (deze is o.a. superbit)
      Whasango a.k.a Volcano High
      Shiri
      Guns & Talks


    allemaal stuk voor stuk, zeer mooie uitgaves.
    Chris je vergeet de mooiste dvd/verpaking van allemaal

    namelijk "Friend" dit is voorlopig de limited edition, ik zou maar snel hallen als je deze film nog niet hebt. want als het oop dan hebt je echt pech.
    Dit is precies hetzelde met musa, bij mkwang verkopen ze nu alleen maar de normale uitgave zonder boekje.

    ooh ja Nabi is ook heel bijzonder verpakt

    ronaldo,

    ps. als ik me niet vergiss er is ook een limited edition van my sassy girl vroeger, zijn er hier mensen die de versie heeft gekocht?
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Dank je, ga ik eventjes naar op zoek
    Als je de Koreanse versie van My Sassy Girl - Tin Can niet kan krijgen, is er nog een andere leuke versie op de markt.
    In HK is er een My Sassy Girl - Time Egg versie. Hier is een link naar yeasasia:
    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...ection=videos&

    Heel erg leuke uitvoering. Jammer dat er geen specs bij staan. Maar ik zal het vanavond wel posten, want ik heb een bericht van de postbode gehad dat ik een pakje kan ophalen. Ik denk dat het deze Egg is.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh
    Ik heb ooit 1 asian-film gezien.
    Die was zo goed. Over een ex-yakuza die een kind naar zijn moeder moet brengen. Ik weet alleen niet meer hoe hij heette.
    Weet iemand dit?
    En is deze film al uit op DVD?
    als ik me niet vergiss is ie te koop bij Doner voor 30 euro of zo, heb zelf nog niet gezien maar volgens andere is het wel de moeite waard.
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  12. #112

    Standaard

    De releases is Korea zijn echt geweldig. Er komen ook regelmatig Limited Editions uit, die ook daadwerkelijk Limited zijn en na een paar maanden OOP gaan, en aangezien Koreaanse DVD's niet echt op grote schaal worden afgezet (ook niet in Korea zelf) kun je ervan uitgaan dat een zo'n editie een beperkte oplage heeft van naar ik schat enkele tienduizenden

    Zelf heb ik Musa en Friend, die beide tot mijn favo DVD-releases horen, en die me niet eens zo veel hebben gekost (elk zo tegen de € 25,-).

    Andere LE's die me nu te binnen schieten:
    - Nabi, Butterfly (met volledig scenario)
    - 2009, Lost Memories (met boek van bijna 400 pagina's)
    - Sorum (met filmframe)
    - One Fine Spring Day (geen Engelse subs)
    - The Foul King (met badmuts ofzo, of is het een masker btw?)

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronaldo1981


    Chris je vergeet de mooiste dvd/verpaking van allemaal

    namelijk "Friend" dit is voorlopig de limited edition, ik zou maar snel hallen als je deze film nog niet hebt. want als het oop dan hebt je echt pech.
    Dit is precies hetzelde met musa, bij mkwang verkopen ze nu alleen maar de normale uitgave zonder boekje.

    ooh ja Nabi is ook heel bijzonder verpakt

    ronaldo,

    ps. als ik me niet vergiss er is ook een limited edition van my sassy girl vroeger, zijn er hier mensen die de versie heeft gekocht?
    En vergeet ook niet 2003 Lost Memories LE. Dat is de versie met het zware boek. Je kan deze het best halen bij yesasia, want bj pakjes boven de $49 zijn er geen verzendkosten.
    Friend ziet er ook heel goed uit, een metale doosje. Maar jammer dat er bij het verzenden gemakkelijk deukjes in kunnen komen. Wat bij mij is gebeurt.
    Bij Nabi zit er alleen een hele dikke kartonnen doos om 2 keepcases en een dunboekje heen. Niet echt heel bijzonder. Maar het design ziet er wel goed uit. Witte doos met rode letters.
    Maar de meeste koreaanse dvds zien er heel goed en verzorgd uit. Daar kunnen de amerikanen nog iets van leren.

    Ik ben in het bezit van de Koreaanse Tin Can versie van My Sassy Girl.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronaldo1981


    als ik me niet vergiss is ie te koop bij Doner voor 30 euro of zo, heb zelf nog niet gezien maar volgens andere is het wel de moeite waard.
    Misschien klinkt dit dom( Dat zal wel ), maar wat is Doner?
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  15. #115

    Standaard

    Terwijl ik m'n vorige post typte kwamen er alweer zo'n 5 andere reply's bij. Gaat lekker zo

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstar

    In HK is er een My Sassy Girl - Time Egg versie.
    Ik weet het niet 100 % zeker, maar ik ben bang dat deze versie 4:3 Fullframe is... (Taiwanese of Chinese release)

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Sondagh


    Misschien klinkt dit dom( Dat zal wel ), maar wat is Doner?
    Donner is een grote boekenwinkel in Rotterdam. Het zit schuintegenover de Mediamarkt.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Ik weet het niet 100 % zeker, maar ik ben bang dat deze versie 4:3 Fullframe is... (Taiwanese of Chinese release)
    Ik ging eigenlijk alleen voor de verpakking.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronaldo1981
    Chris je vergeet de mooiste dvd/verpaking van allemaal

    namelijk "Friend" dit is voorlopig de limited edition, ik zou maar snel hallen als je deze film nog niet hebt. want als het oop dan hebt je echt pech.
    De Friend release is idd echt super!! Wat betreft verpakking en presentatie duidelijk mijn favoriete DVD

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstar


    Donner is een grote boekenwinkel in Rotterdam. Het zit schuintegenover de Mediamarkt.
    Dan ga ik daar een keer kijken.
    Dank jullie
    " George Lucas gonna sue somebody. "

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ronaldo1981


    Chris je vergeet de mooiste dvd/verpaking van allemaal

    namelijk "Friend" dit is voorlopig de limited edition, ik zou maar snel hallen als je deze film nog niet hebt. want als het oop dan hebt je echt pech.
    Dit is precies hetzelde met musa, bij mkwang verkopen ze nu alleen maar de normale uitgave zonder boekje.

    ooh ja Nabi is ook heel bijzonder verpakt

    ronaldo,

    ps. als ik me niet vergiss er is ook een limited edition van my sassy girl vroeger, zijn er hier mensen die de versie heeft gekocht?
    Chris heeft samen met mij de friend tin gekocht

    we hebben alletwee in profiler staan dat we de tin hebben van my sassy girl maar in feite is het de normale versie jammergenoeg, de enige waarvan ik weet dat hij de tin heeft van my sassy girl is edge

    je ziet ik ken hier al de collecties van de anderen lol
    we zaten vroeger veel over asian stuff te lullen op dvdforum met vooral chris howitt, jaylunar, jim.... (riny dus ), edge en wobert (die hier nt zit)

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    Andere LE's die me nu te binnen schieten:
    - Nabi, Butterfly (met volledig scenario)
    - 2009, Lost Memories (met boek van bijna 400 pagina's)
    - Sorum (met filmframe)
    - One Fine Spring Day (geen Engelse subs)
    - The Foul King (met badmuts ofzo, of is het een masker btw?)
    sorum heb ik liggen met film frame en een dvd vol met kortfilms

    foul king is indeed met een badmuts , wel een mooie lol

  22. #122

    Standaard

    ik zou graag van de nieuwere leden hier eens collectie zien, hebben jullie profiler?

    jay wat is er met uw profiler link gebeurd trouwens?

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    nog aanraders :

    - the last witness
    - friend (Tin Box)
    - No blood no tears

    ik ben trouwens zeer blij met de vele posts betreffende asian movies hier op forum de laatste dagen
    Friend = klassieker

    No blood no tears = ik vind dit een helle brute film, waanzinig geweldadig (kooi gevecht) en een hele leuke plot en ook een goed verhaal. En een coole einde trouwens, Koreanse pulp fiction!

    maar ligt het aan mij of aan mijn dvd speller?, maar de beeldkwaliteit vond ik wel beetje tegenvallen veel rood. Hebt jij dat ook evilgoblin. Want ik heb tenslote een oude dvd speler.

    ronaldo,
    Aziatische films zijn de best!!!!!!!

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=Ronaldo1981

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66

    jay wat is er met uw profiler link gebeurd trouwens?
    Ik probeer m'n signature niet te vaak te vermelden. Iedereen weet nu wel dat ik verslaafd ben

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ik zou graag van de nieuwere leden hier eens collectie zien, hebben jullie profiler?
    Ik gebruikt geen DVD Profiler. Ik heb geen zin om mijn hele collectie op het inet te zetten en in te voeren. Het is nog al groot.

    Zo uit mijn hoofd heb ik de volgende koreaanse titels (ik zit op mijn werk):
    - Shiri
    - My Sassy Girl - Tin Can (samen met edge gekocht )
    - Musaa - versie met het boek -
    - JSA
    - The Foul King - met die masker -
    - 2003 Lost Memories LE
    - Nabi
    - Sorum
    - Friend - Tin Can -
    - Whasangoo
    - Public Enemye
    - My Wife is a Gangst
    - Sympathie for Mr. Vengance
    - Bichunmoo
    - Guns & Talks
    - Attack at the Gasstation

    Al deze titels zijn koreanse uitgaven.

Pagina 5 van 85 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •