Pagina 85 van 85 EersteEerste ... 35758182838485
De resultaten 2.101 tot 2.117 van 2117 worden weergegeven.

Discussie: Top Asian films

  1. #2101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Ye Yan (The Banquet) komt volgende maand uit op dvd, die raad ik je dan ook aan.
    Je bedoelt Legend of the Black Scorpion?

  2. #2102

    Standaard

    Dat is de Amerikaanse titel voor dezelfde film.

  3. #2103

    Standaard

    Zie je die grote groene smiley?

    Zelf weer eens "Josee, the Tiger and the Fish" gekeken. Blijft 1 van mijn favoriete films, period .

    Wordt ook weer eens tijd dat ik verder ga met mijn Lee Chang Dong box en m'n Im Kwon Taek box. Van de eerste moet ik Peppermint Candy en Oasis nog kijken, van de laatste alles behalve Sopyonje (wat een geweldige film is trouwens).

    Onlangs ook One Last Dance gekeken, met Francis Ng en een klein rolletje voor Harvey Keitel. Het is een beetje vreemde, rommelige film, maar ik heb me er zeker mee vermaakt. Is mooi gefilmd en met een heerlijke soundtrack.

  4. #2104

    Standaard

    Summer Place kijken vanwege de politieke en sexsuele issues in de film!

  5. #2105

    Standaard

    The Infernal Affairs Trilogy is goed (afkomstig uit HK, Hollywood moest er een remake van maken...).

  6. #2106

    Standaard

    Se Jie (Lust, Caution) van Ang Lee is ook zeker de moeite waard.
    Chinese spionage film met een hoog suspence gehalte.

  7. #2107

    Standaard

    Heeft er iemand enig idee of en zo ja, wanneer, A Dirty Carnival hier in NL uitgebracht zal worden!?
    Ik weet dat ie in Duitsland al is uitgebracht onder het Amazia (sp?) label, maar die heeft geen engelse subs. Verder is ie geloof ik nergens uitgebracht, behalve in Korea (DVD out of print) en Japan (dvd veels te duur)

  8. #2108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long Bekijk bericht
    Heeft er iemand enig idee of en zo ja, wanneer, A Dirty Carnival hier in NL uitgebracht zal worden!?
    Ik weet dat ie in Duitsland al is uitgebracht onder het Amazia (sp?) label, maar die heeft geen engelse subs. Verder is ie geloof ik nergens uitgebracht, behalve in Korea (DVD out of print) en Japan (dvd veels te duur)
    Er is een Amerikaanse R1 release (http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=12973)


    Heb intussen mijn collectie van Aziatische films wat uitgebreid:

    - Infernal Affairs Trilogy
    - Election 1 & 2
    - Exiled
    - A Bittersweet Life
    - A Better Tomorrow
    - Bullet In The Head
    - The Killer
    - Hard-Boiled
    - OldBoy
    - Story Of Ricky (aka Riki-Oh)
    - Battle Royale
    - Ichi The Killer
    - A Tale Of Two Sisters
    - Ringu
    - Lady Snowblood 1 + 2


    Heeft iemand nog enkele tips?? liefst misdaad-/gangsterfilms en liefst geen horror.

    Heb laatst Sympathy for Mr. Vengeance gezien en vond die redelijk saai. Wil graag Lady Vengeance zien, maar met welke film is die te vergelijken?? met Mr. Vengeance of OldBoy?
    Laatst aangepast door Antonio 'Tony' Montana : 27-05-2008 om 20:06 Reden: EDIT: Lady Snowblood toegevoegd
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  9. #2109

    Standaard

    lijkt me sterk dat je hem nog niet kent.. maar misschien is seven samurai iets voor je!
    ik vind hem iig super goed!

  10. #2110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Angels vs demons Bekijk bericht
    lijkt me sterk dat je hem nog niet kent.. maar misschien is seven samurai iets voor je!
    ik vind hem iig super goed!
    Heb hem ooit wel eens gezien, en vond 'm niet slecht... maar ben momenteel eerder op zoek naar (wat recentere) (minder bekende) Aziatische misdaad/gangsterfilms...
    De echt klassiekers (7 Samurais, Yojimbo, Rashomon,...) komen ooit nog wel eens aan bod.
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  11. #2111

    Standaard

    Momenteel heb ik veel Jackie Chan films:

    Police Trilogy
    New Police Story
    Armour of God 1 en 2
    Project A en AA
    Dragonlord
    Drunken Master
    Heart of the Dragon

    Ook John Woo films:

    A Better Tomorrow Trilogy
    Once A Thief
    The Killer
    Hard Boiled
    Bullet in the Head

    en ook 2 films van Tony Jaa:

    The Protector
    Muay Thai Warrior

    En ook nog 2 Donnie Yen films:

    The Kill Zone
    Flashpoint


    En ik wil deze films nog kopen:

    The Big Boss
    Eastern Condors
    Scorpion King
    The Magnificent Butcher
    Story of Ricky
    The Prodigal Son
    The Young Master
    Fist of Fury
    Iron Monkey


    Four **** Trader & SafeTrader


  12. #2112

    Standaard

    Orora gongju (2005)

    Hoewel het debuut van actrice Eun-jin Bang hier en daar wat knullig aanvoelt had ik over het algemeen geen problemen met Princess Aurora. Bijvoorbeeld de manier hoe de politie geschets werd en dat vrijwel alles afhing rondom de climax desalniettemin had ik geen problemen met deze film. Dat vooral komt door het gegeven dat heel lang stil wordt gehouden. Vooral de eerste moord wordt stijlvol in beeld gebracht alsof we naar een Slasher zitten te kijken maar naarmate de film verder gaat en er meerdere doelgerichte moorden vallen krijg je beetje bij beetje meer te weten achter de moeder die haar kind verloren is. Het acteerwerk is meer dan prima plus het gegeven wordt goed uitgewerkt. Princess Aurora is de eerste kennismaking met het Dvd label Amasia en er zullen meer gaan volgen. 7.0

  13. #2113

    Standaard

    3 toppers:
    A Bittersweet Life
    Taegukgi
    Exiled

    alle 3 in nl verschenen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2114

    Standaard

    Waarom toch altijd dat ''droog'' opnoemen...?

  15. #2115

    Standaard

    Is er de laatste tijd nog iets interessants uitgekomen vanuit Zuid-Korea? Ik krijg een beetje het gevoel dat de hype na Oldboy en Marathon behoorlijk is ingekakt.

    Heb overigens een tijd geleden Nobody Knows gezien en die viel me eigenlijk toch wel wat tegen, het was een mooi verhaal maar het was gewoon te sloom en triest weergegeven, ik kon er mijn aandacht niet bij vasthouden.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 18-07-2008 om 20:26

  16. #2116

    Standaard

    Nieuwe dingen weet ik niet, maar er zijn heel wat meer mooie films daar gemaakt in de laatste jaren. Dan doel ik met name op films voor Ki-Duk Kim en Wong Kar Wai.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #2117

    Standaard

    Genoeg mooi spul door de jaren heen...

    Denk aan:
    A Bittersweet Life
    The Promise
    Oasis
    Save The Green Planet!
    Ichi The Killer
    Taegukgi
    A Tale of Two Sisters
    Typhoon

    Kim Ki-Duk:
    The Isle
    Spring, Summer, Fall etc.
    Bin-Jip
    The Bow
    Breath (Draait nu in de filmhuizen!)

    Bong Joon-ho:
    Memories of Murder
    The Host (Vorig jaar!)

    The Good, the Bad, and the Weird, iemand? :razz:

    Één van de Tiger Awards van het IFFR dit jaar ging naar Wonderful Town!
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 19-07-2008 om 12:41

Pagina 85 van 85 EersteEerste ... 35758182838485

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •