De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Marcel v/d H.

    Hieronder volgt het interview met Marcel v/d H.

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Marcel v/d H. zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Algemeen gedeelte:

    Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
    Marcel. Eigenlijk nooit de betekenis opgezocht, maar in een van de voorgaande interviews (met een andere Marcel) stond het volgende: Marcel stamt af van de god Mars, de god van de oorlog.

    Wat is je geboortedatum?
    30-04-1983 Ben echt rond middernacht geboren en men heeft toen maar gekozen voor 30 april omdat de meeste horloges in de ruimte nog net voor twaalf uur stonden. Wel een leuke dag om jarig te zijn, beter dan de dag van de arbeid. Heb net nog even gekeken welke films er in dat jaar uitkwamen: Star Wars Episode VI, The Meaning of Life en Octopussy. Terms of Endearment won dat jaar vijf Oscars, waaronder beste film.

    Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
    Ben geboren in Nieuwegein. Toen ik een jaar of vijf was besloten mijn ouders om naar Drenthe te verhuizen, voor mijn studie ging ik naar Groningen en daar woon ik nog steeds. Vermaak me hier prima en blijf hier voorlopig ook zeker nog wonen, alles is in de buurt en hoef slechts vijf minuten te fietsen naar mijn werk.

    Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
    Alleenstaand en dat bevalt voorlopig prima, woon wel samen met mijn kat Jenna, die vraagt. meer dan genoeg aandacht.

    Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?
    Na de Havo ben ik begonnen aan de opleiding Bedrijfseconomie, dat bleek toch niks voor mij te zijn en heb ik de overstap gemaakt naar HBO Facility Management (FM) in Groningen. Dit met name omdat ik nog steeds niet exact wist wat ik wou gaan doen en FM is een erg brede opleiding. Mijn afstudeerstage heb ik mogen lopen bij een hogeschool hier in het noorden en daar kon ik blijven werken. Ik werk er nu dik drie jaar en hou me voornamelijk bezig met de inrichting (inkoop van al het meubilair) en de catering (contractbeheerder). Voorlopig heb ik het hier nog prima naar mijn zin, prima arbeidsomstandigheden en voldoende groeimogelijkheden binnen de organisatie.

    Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
    Op de eerste plek komt muziek, het is eigenlijk nooit steel rond me, heb altijd wel de radio aan of mijn iPod mee. Daarnaast bezoek ik jaarlijks heel wat concerten en pak ik eigenlijk altijd wel een festival mee, dit jaar Lowlands. Had ook kaartjes voor Michael Jackson in Londen, maar dat gaat hem helaas niet meer worden. Alles met gitaren is eigenlijk goed, de huidige top 40 muziek, R&B, Dance en Nederlandstalig kan me gestolen worden. Momenteel draai ik voornamelijk Editors, INXS, Eels, Elbow, Fatboy Slim etc. Daarnaast voetbal ik zelf (op erg laag niveau) en mag ik graag voetbal kijken. Verder heb ik een behoorlijk actieve vriendenkring, dus vervelen doe ik me zeker niet.

    Ervaring met het Medium Film:

    Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
    Film kijken werd er bij ons thuis al vroeg met de paplepel ingeslagen. Mijn ouders keken veel films, vaak wel huren, de eerste film die ik me in de bioscoop kan herinneren was Die Hard deeltje drie. Het begon veelal met aktiefilms en thrillers, daarnaast ook de nodige westerns.

    Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
    In het begin dus voornamelijk thuis en nauwelijks in de bioscoop. Momenteel ben ik wel wekelijks in de bios te vinden vanwege mijn Pathe pas.

    Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
    Kijk dus al erg lang behoorlijk veel films, een echte verdieping (voor zover je dat zo kan noemen) kwam er eigenlijk pas de laatste jaren. Het meeste standaard Hollywood werk had ik toen wel gezien en toen ben ik me wat gaan verdiepen in andere genres.

    Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
    Toch voornamelijk als entertainment, het gaat uiteindelijk om de ontspanning. Al valt film in veel gevallen natuurlijk ook onder de noemer kunst.

    In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
    Het is eigenlijk een dagelijkse bezigheid, dus in die zin erg belangrijk. Al heb ik tijdens een vakantie of iets dergelijks geen afkickverschijnselen.

    Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
    Beetje dubbel. Het is natuurlijk mooi dat er steeds meer mogelijk is, echter moet je uitkijken dat je niet doorslaat. De laatste tijd komen er nog wel eens films uit die alleen lijken te worden gemaakt vanwege vette actiescènes, oftewel special-effects, een goed script en acteerwerk lijken daaraan ondergeschikt.

    Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
    Niet serieus. Lijkt me aan de ene kant best leuk om een eigen cd/dvd winkel te hebben of een videotheekje, maar dat is hard werken en weinig verdienen volgens mij.

    Film Algemeen:

    Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
    Zou zo denk ik niet een film kunnen noemen die in mijn ogen absoluut het beste is, hierbij enkele favorieten: Once upon a Time in the West, Heat, Amelie, The Big Lebowski, Rear Window, Children of Men, After the Wedding, Leon, Garden State (sorry), The Fountain.

    Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
    Heb geen favoriet genre, kijk eigenlijk bijna alles. Echter heb ik wat minder met horror en komedie. Dit met name omdat in mijn ogen de genres zijn waarbinnen de meeste slechte films worden gemaakt, echter is het zeker niet zo dat ik deze genres ook echt weer.

    Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    o.a. Clint Eastwood, Zach Braff, Natalie Portman, Gary Oldman, Al Pacino, Jennifer Connelley, Mads Mikkelsen, Morgan Freeman, Clive Owen, James Stewart.

    Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    o.a. Woody Allen, Tim Burton, Sergio Leone, Michael Mann, Clint Eastwood, Hitchcock, Alfonso Cuarón, Susanne Bier, Anders Thomas Jensen, Christopher Nolan, Joel & Ethan Coen, Paul Thomas Anderson, Richard Linklater, Wes Anderson, Hayao Miyazaki, Ken Loach, Mike Leigh.

    Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
    Dat zou dan denk ik Clint Eastwood zijn, in mijn ogen echt een enorme held. Zowel als acteur als regisseur een topper die ook nog op hoge leeftijd de ene parel na de ander weet af te leveren.

    Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
    Niet direct een titel, maar ben zelf behoorlijk fan van Scandinavische cinema en films uit de Ghibli studio en die zouden hier in Nederland nog wel wat meer onder de aandacht worden gebracht. Zie je gelukkig steeds meer gebeuren, mooi voorbeeld daarvan is de box met films van Anders Thomas Jensen.

    Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
    Blijft voor mij toch echt wel Titanic denk ik. Kan er echt niet bij dat die film het zo goed heeft gedaan en ongeveer alle records heeft gebroken. Heb hem met moeite een keer uit kunnen kijken nadat ik meerdere keren in slaap was gevallen.

    Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
    Bij films heb ik dat echt zelden, bij series eerder. Denk dat dat komt omdat er dan meer ruimte is om de personages uit te werken zodat je meer gaat meeleven. Beste voorbeeld is daarvan het laatste kwartier van Six Feet Under.

    Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
    Soundtracks zijn voor mij echt mega belangrijk bij een film of het nou gaat om een score of om losse nummers die men gebruikt. Qua scores zal denk ik nooit meer iemand Ennio Morricone overtreffen, de combinatie van beeld en score in Once Upon a Time in the West is werkelijk perfect. Wanneer je kijkt naar een soundtrack die bestaat uit losse nummers staat de soundtrack van Garden State erg hoog bij mij, mede daardoor heb ik The Shins leren kennen.

    Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
    Love and Death: Vermakelijke en typische Woody Allen film. Er valt genoeg te lachen, maar bij vlagen is het allemaal wel erg flauw. Gelukkig wel enkele briljante dialogen en quotes. “You are the greatest lover I've ever had. Well, I practice a lot when I'm alone”. Het acteerwerk is niet altijd even sterk en je kon zien dat de cast het zelf goed naar haar zin had aangezien men af en toe de lach amper in kan houden.

    Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
    Hangt een beetje van de film af. De meeste films kijk ik het liefst alleen thuis lekker op mijn bankje, echter een komedie (zoals onlangs The Hangover) of een dikke actiefilm kijk ik graag in een volle bioscoopzaal.

    Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
    Moet er lekker in op kunnen gaan, lekker rustig dus verder en geen mensen die me storen. Daarnaast wil een dvd die blijft hangen (door een beschadiging) me ook nog weleens tot wanhoop drijven, zeker wanneer je er al middenin zit.

    Van DVD tot HT:

    Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
    Weet ik eigenlijk niet precies, mijn ouders hadden al wel vrij snel een dvd-speler.

    Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
    Ook dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou wel een Lock Stock en Two Smoking Barrels kunnen zijn geweest. Natuurlijk een hele kwaliteitsverbetering en niet meer terugspoelen!

    Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
    Denk gemiddeld een stuk of zes dvd’s per maand. Collectie staat momenteel op 449.

    Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
    Die heb ik eigenlijk altijd wel, het is wel fijn om te kunnen kiezen wanneer je een filmpje wil zien. De teller staat momenteel op 59.

    Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
    Kwaliteit van de film (beeld/geluid) is voor mij het belangrijkst. Extras kijk ik eigenlijk niet zo vaak, maar de wat betere dvd’s hebben vaak ook wel goede extras. Verpakking maakt niet echt uit, of het moet echt wel extreem lelijk zijn. Ben zelf trouwens geen fan van steelbooks, snap ook niet echt dat er personen zijn die daar op lijken te selecteren. Daarnaast koop ik zelf eigenlijk nooit hele recente titels, dit vanwege de prijs, kan eigenlijk altijd wel een tijdje wachten en dat levert meestal een behoorlijke besparing op.

    Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
    Ben wel blij met een aantal series die ik helemaal compleet heb zoals The X-files en Six Feet Under. Echt hele mooie speciale en zeldzame uitgaven heb ik niet in de kast staan.

    Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
    Heb de overstap reeds gemaakt, koop alleen nog niet heel veel blu-rays aangezien die nogal aan de prijs zijn.

    Heb je een Home Theater setup thuis?
    Is misschien een wat grote naam, maar kan me prima redden met wat ik heb. Moet alleen nog weer even een regiovrije dvd-speler op de kop tikken, de vorige is helaas net overleden.

    Welke merken zitten daarin?
    TV: Samsung, HDready (weet zo het type niet exact).
    Geluid: Oude Yamaha set van mijn vader, prima geluidje.
    DVD/ Blu-ray: Playstation3.

    Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
    Ooit zou ik wel een echte thuis bioscoop willen hebben, de eerstvolgende stap zal denk ik een nieuwe geluidsset worden.

    Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
    Staat gewoon in de woonkamer.

    Ben je al High Definition proof?
    Ben ready.

    In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
    De huidige verhouding bij mij thuis is prima, heb niet zo’n heel groot scherm, maar zit er ook niet ver vanaf.

    De site van DVD.nl:

    Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
    Met deze account sinds 18-10-2004,daarvoor had ik ook al een jaar of twee een account maar daar wist ik de inloggegevens niet meer van dus toen heb ik maar een nieuwe aangemaakt.

    Hoe ben je hier terecht gekomen?
    Volgens mij via een zoekmachine.

    Wat heb je geleerd van deze site?
    Veel. Heeft er met name aan bijgedragen dat ik me meer ben gaan verdiepen in film, daarnaast ben ik van plan om me binnenkort ook eens wat meer op de hardware te gaan focussen.

    Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
    De filmdiscussies en natuurlijk het off-topic gedeelte.

    Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
    Weet niet eigenlijk, misschien in de toekomst een keer een recensie schrijven.

    Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
    Beiden. Je ziet veel titels voorbij komen die de interesse wekken en die je dus eigenlijk door dit forum aanschaft, maar dat zie ik niet echt als een negatief punt. Daarnaast heb ik door verschillende tips ook wel genoeg kunnen besparen.

    Hoe vaak ben je op de site te vinden? Ben je verslaafd aan deze site? Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
    Enkele keren per dag. Nee en Nee.

    Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Lijkt me op zich wel leuk, met name ook een keer een paar van die flapdrollen uit het off-topic. Kijken of ze in het echt ook net zo kansloos zijn

    Tot slot:

    Hoe vond je dit interview?
    Leuk. Dacht alleen wel dat ik pas volgende week aan de beurt was, dus heb er iets minder de tijd voor kunnen nemen dan dat ik eigenlijk van plan was. Zie nu ook net dat er nog geschoven is, de schurkjes!

    Wie is er volgende week aan de beurt?
    Fulgore

    Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?
    In welke tv-serie zou je wel een rol willen spelen, welke rol en waarom?

    Vraag van Robintjuh: Als jij een film zou regisseren, wat voor film zou het zijn (genre), wat voor publiek en waarom zouden mensen deze film willen zien?
    Dan zou ik denk ik voor een film als Garden State gaan, een film die een bepaalde fase uit je leven goed weergeeft en er een mooie soundtrack bij samenstellen. Het publiek dat je dan trekt zal wel aardig in je eigen leeftijdcategorie zitten.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 06-08-2009 om 23:44

  3. #3

    Standaard

    Leuk interview Marcel. En een kat in huis die vraagt om aandacht, ken ik maar al te goed, heb er zelf 2 ( kittens ).

    Vraagje over Six Feet Under, is die echt zo goed als mensen zeggen, want heb de achterkant wel eens gelezen van de boxsets maar klonk niet speciaal.

    Verder een bondig interview!

  4. #4

    Standaard

    Ik weet niet naar welke series je normaal kijkt, SFU is geen serie vol aktie en met een hoog tempo, maar moet het vooral hebben van de zeer goed uitgewerkte en interessante personages. Aanrader en voor mij de beste serie die ook heb gezien.

  5. #5

    Standaard

    Leuk verhaaltje broertje, kort maar to the point! En hier en daar ook wat nieuwe info voor mij
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Leuk stukkie Marcel
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Leuk!

    Waar is je avatar gebleven trouwens?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Leuk interview! Altijd leuk om een regelmatig bezoeker wat 'beter' te leren kennen
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
    James Steward.
    Gun het wijlen Jimmy Stewart ff dat zijn naam goed geschreven wordt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Garden State (sorry)
    Waarom sorry trouwens? Geen perfecte film, maar qua gevoelstemperatuur scoort deze ook erg hoog bij mij!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Lijkt me op zich wel leuk, met name ook een keer een paar van die flapdrollen uit het off-topic. Kijken of ze in het echt ook net zo kansloos zijn :smile:
    ja dat zijn we!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Als er nog een keer een meeting komt waarbij jullie allemaal als "The Dude" gekleed gaan, kom ik wel langs met mijn camera voor een reportage
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Well, that's just... your opinion, man!

    Nobody fucks with the Jaapie.

    SHUT THE FUCK UP!

    Dank u!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Leuk!

    Waar is je avatar gebleven trouwens?
    Vond het niet echt een briljant goede foto, zal binnenkort eens even een nieuwe produceren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gun het wijlen Jimmy Stewart ff dat zijn naam goed geschreven wordt
    Mijn welgemeende excuses, staat er nu goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waarom sorry trouwens? Geen perfecte film, maar qua gevoelstemperatuur scoort deze ook erg hoog bij mij!!!
    Ja sorry is eigenlijk ook niet nodig. Ik kan het werk van Zach Braff altijd erg waarderen, Garden State maar bijvoorbeeld ook Scrubs. Het is inderdaad geen hoogstaande cinema, maar wel iets wat mij op de een of andere manier weet te raken. Maar kan ook goed begrijpen dan mensen het helemaal niks vinden. Zal me benieuwen wat zijn eerstvolgende project gaat worden, leek heel lang een remake van Open Hearts te worden, maar hoop toch echt dat hij weer voor iets origineels gaat.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Als er nog een keer een meeting komt waarbij jullie allemaal als "The Dude" gekleed gaan, kom ik wel langs met mijn camera voor een reportage
    zoals je wellicht weet was Dennis tijdens onze bowlingmeeting verkleed als the dude, incl badjas!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beetje laat, maar leuk interview.

    Enne....,
    Lijkt me op zich wel leuk, met name ook een keer een paar van die flapdrollen uit het off-topic. Kijken of ze in het echt ook net zo kansloos zijn :smile:
    ....gelukkig kom ik daar nooit...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Eindelijk interview gelezen, ja onze smaak komt redelijk overeen Goede smaak!
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    zoals je wellicht weet was Dennis tijdens onze bowlingmeeting verkleed als the dude, incl badjas!!!
    Ik was inderdaad de enige die gek genoeg was om daadwerkelijk in character te komen... 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Lijkt me op zich wel leuk, met name ook een keer een paar van die flapdrollen uit het off-topic. Kijken of ze in het echt ook net zo kansloos zijn
    Kanslozer dan ons zul je ze niet gauw tegenkomen, hoor!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Kanslozer dan ons zul je ze niet gauw tegenkomen, hoor!
    Kanslozer dan wij natuurlijk, of wil je het meteen bewijzen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin vd H Bekijk bericht
    Kanslozer dan wij natuurlijk, of wil je het meteen bewijzen.
    Wat denk jij dan? Dat ik per ongeluk zo'n grote grammaticafout maak?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •