De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard div dvd's voor een paar euro

    • Hallo,

      Ik heb wat dvd's om te verkopen. Allemaal origineel, regio 2 en nld ondertiteld. Alles in goede staat.
      Het liefst verkoop ik alles in 1 koop, maar per film kan natuurlijk ook.
      Voor foto's: vraag gerust
      LET OP: alle dvd's zijn INCL. evt. verzenden.

      Wat heb ik in de aanbieding:

      The Aviator (Leonardo DiCaprio in een meesterwerk van Martin Scorscese) (€6,--)
    • Atonement (bekroond met 2 oscars: met Kiera Knightly en James McAvoy) (€6,--)
    • Barton Fink (slimline) (€5,--)
    • Intolerable cruelty (slimline) (€5,--)
    • O Brother where art thou (slimline) (€5,--)
    • Hudsucker Proxy (slimline) (€ 5,--)
    • The Big Lebowski (slimline) (€5,--)
    • Charlie Wilson's war, met Tom Hanks (€6,--)
    • Earth (€ 6,--)
    • Finding Neverland met Johnny Depp en Kate Winslet (steelbook, de houder van 1 van de dvd's is wel kapot. Voor de rest is er niets mee) Vanwege dat mankement verkoop ik hem voor 5,-- en niet voor meer.
    • The Girl of your dreams (met Penelope Cruz) (5,--)
    • The Kite Runner (naar het beroemde boek: de Vliegeraar) (€,6.--)
    • James Bond: Live and let die ultimate 2-disc editie (nog compleet met sleeve, 1 x bekeken) (€ 6,--)
    • James Bond: Goldfinger ultimate 2-disc editie (idem) (€6,--)
    • Memento (€6,--)
    • La Meglio Giovenú deel 1 EN deel 2. Schitterend epos van in totaal 6 uur over het wel en wee van een italiaanse familie door de tijd heen. (€6,-- pst.)
    • Tristan and Isolde (met James Franco uit de Spidermanfilms) (€5,--)
    • La Vie en Rose, de bekroonde film over het leven van Edith Piaf (€7,--)
    • W. , met Josh Brolin, over het leven van George W. Bush (€7,--)
    • Wag the Dog, met Dustin Hoffman en Robert DeNiro (€5,--)
    • Matchstick Men: Nicolas Cage in een film van Ridley Scott over een meesteroplichter die zijn dochter de kneepjes van het vak leert. (€6,--)
    • Band of Brothers. Complete serie van 5 discs. (€ 20,-- incl verzenden: vanwege de box)
    EXRENTALS, maar in goede staat :
    • Edges of the Lord (met weer een glansrol van Haley Joel Osment uit the Sixth Sense in een zeker niet alledaagse oorlogsfilm. Prachtfilm!) (let op: achterkant van de dvdhoes is beschadigd) (€5,--)
    • Cinderella Man (Russell Crowe als bokser) (€5,--)
    • Die Hard 4.0 (Bruce Willis) (€5,--)
    • King Kong 2005(€5,--)
    • The Legend of Zorro (met Antonio Banderas) (€5,--)
    • Rocky Balboa (€5.--)
    • Runaway Jury (naar het boek van John Grisham, met Gene Hackman en John Cusack) (€5,--)
    • Seabiscuit (naar een waargebeurd verhaal over het renpaard Seabiscuit, met Tobey McGuire uit de Spidermanfilms))(€5,--)
    • Dvd's uit het buitenland (geen nld. ondertitels
    • the counterfeiters (ofwel: Die Falscher). Mooie duitse film over een aantal valsemunters, die in een concentratiekamp voor de duitsers moeten werken. Doel: de perfecte vervalsing maken van de Engelse pond en de Dollar, om de economie van de Engelsen en Amerikanen te ontwrichten. Waar gebeurd verhaal. (€6,--)
    • Mongol: The rise to power of Genghis Khan. In 2007 genomineerd voor de beste buitenlandse film bij de Oscars. Mongools gesproken, engelse ondertitels. (€6,--)
    • X-men: the last stand. 2e disc is nld ondertiteld. 1e disc met film engels ondertiteld (€6,00)
    Totaal bedrag is ongeveer € 190,--. Als je het hele pakket overneemt haal ik daar 15 euro vanaf. Heb je zeg maar 3 films gratis. In het geval van 1 koop wil ik evt. ook het hele pakket langsbrengen als het niet te gek ver uit de buurt is. Anders gaat t per post.
    Laatst aangepast door pieterrijkers : 04-08-2009 om 22:36 Reden: prijzen bijgevoegd

  2. #2

    Standaard

    hoeveel voor W. , met Josh Brolin, over het leven van George W. Bush inclusief verzendkosten

  3. #3

    Standaard

    Wat vind je van 7,-- (hij is nog vrij nieuw). Verzendkosten zijn dan voor mijn rekening.

  4. #4

    Standaard

    PM Band of brothers
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •