Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 540 van 540 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Shichinin no samurai
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Shichinin no samurai
    Over lange films gesproken....wanneer waag je je eens aan Marketa Lazarova?

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Over lange films gesproken....wanneer waag je je eens aan Marketa Lazarova?
    Goede vraag, ik kijk sowieso erg weinig films in vergelijking met vroeger. Heb een lijstje gemaakt van Criterions die ik nog moet kijken. 50 blu ray's (schaam schaam). Denk dat Marketa Lazarova even op zich laat wachten...

    Seven Samurai had ik met 2 vrienden gekeken die de film niet kenden. Ze waren erg te spreken achteraf!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #529

    Standaard

    The Counselor(2013)

    Laat je niet afschrikken door de (deels) negatieve reviews.
    Moest wel een klein beetje aan Breaking Bad denken. Vrij laag tempo, goed acteerwerk en af en toe enkele gedenkwaardige scenes. Trailer wekt misschien ook verkeerde verwachtingen op; het zijn vooral rustige scenes met dialogen met enkele zeer spannende gewelddadige pieken. Viel me trouwens ook op dat een scene uit de trailer, waar Cruz en Diaz met elkaar bellen, niet in de uiteindelijke film terecht is gekomen.

  5. #530

  6. #531

    Standaard

    Captain Phillips (2013) 5/5

    Zeer sterk acteerwerk van Tom Hanks en ook van de overige acteurs. Goede regie ook van Paul Greengrass die hier geen sentimentele of patriottistische film van maakt, maar een zeer realistisch beeld schept van een man die door een mentale en fysieke hel wordt gesleept.

  7. #532

    Standaard

    Dat is makkelijk deze maand: kies maar tussen Salinui chueok (a.k.a. Memories of Murder) of Janghwa, Hongryeon (a.k.a. A Tale of Two Sisters).

  8. #533

    Standaard

    The Tree of Life
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #534

  10. #535

    Standaard

    The Wolf of Wall Street
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #536

  12. #537

  13. #538

    Standaard

    The Grand Budapest Hotel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #539

  15. #540

    Standaard

    Passengers (2016)

    Aardige SF film.7/8 Chris Pratt ( Guardians of the Galaxy) Verbaast me eigenlijk dat het idee niet eerder is gebruikt. Als het idee ooit aan S. Kubrick was verteld had die er misschien ook wel iets mee gedaan.
    Je moet de film wel ingaan zonder de trailer eerst gezien te hebben want daar zit alles wel in volgens mij (de sukkels) ze kunnen beter alleen teasers maken om de mensen over te halen) zelfs de filmposter is niet slim gedaan Maar goed ik weet dat je toch op de trailer zal klikken dus het is je eigen schuld als er dan geen spanning/verassing meer is (niet dat het een onvoorspelbaar script was maar zonder trailer is alles toch nog nieuw) .
    https://www.biosagenda.nl/film_passengers_31321.html

    Bonus trailer :Guardians of the Galaxy vol 2 (2017)

    http://www.imdb.com/title/tt3896198/?ref_=nm_flmg_act_3

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •