Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 540 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Summer Hours voor juli.

    Houdt iemand dit topic nog bij trouwens?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #452

    Standaard

    Moeilijke maand voor mij. Hoop goede films gezien/herzien. Een aantal heb ik zelf al een keer genoemd (sommige zelfs meerdere malen).

    Die sla ik over en ik ga uiteindelijk voor Shutter Island. Heerlijke verrassing, goed acteerwerk, goed verhaal en een mooie setting. Al was de twist en het verhaal wel duidelijk en zag ik deze best snel al aankomen, ga ik deze zeer binnenkort zeker nog een keer herzien. Nu de twist bekend is kan je mooi letten op de kleine dingetjes.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #453
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voor mij deze maand Les petits mouchoirs
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #454

    Standaard

    Excalibur uit 1981: http://www.youtube.com/watch?v=emF-m9qnF5o

    Een echte aanrader..een film die zeer ondergewardeerd is..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #455

    Standaard

    Pas volgende maand in de Nederlandse bioscopen, maar afgelopen maandag in de bios in NY gezien:


    Een ongelofelijk leuke (en soms grove) film. Geen 13 in een dozijn romkom, maar een onvervalste leuke comedie. Gaat dat zien vanaf 13 september (volgens IMDb).

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Pas volgende maand in de Nederlandse bioscopen, maar afgelopen maandag in de bios in NY gezien:


    Een ongelofelijk leuke (en soms grove) film. Geen 13 in een dozijn romkom, maar een onvervalste leuke comedie. Gaat dat zien vanaf 13 september (volgens IMDb).
    Het is wel spannend. Moeten we raden welke film het is ?

  7. #457

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is wel spannend. Moeten we raden welke film het is ?
    Dit is 'm


  9. #459

    Standaard

    Tyrannosaur (Paddy Considine, 2011) :: 8.5
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #460

    Standaard

    Rear Window (Hitch versie uiteraard)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #461

  12. #462

    Standaard

    Moonrise Kingdom (alleen als je Wes Anderson films kan waarderen).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #463

    Standaard

    Ik hoor juist van mensen die zijn andere films niet kunnen waarderen, dat dit de uitzondering is die die regel bevestigt. Ook gewoon kijken als zijn andere films je dus niet zo liggen.

  14. #464

    Standaard

    Inbred, heerlijke horror film vol komedie, tikje rauw, goeie gore en lekker fan-based

  15. #465

    Standaard

    Dat kan maar één film zijn deze maand: Cloud Atlas!

  16. #466

    Standaard

    En om zelf maar een tip te geven: Café de Flore, van de regisseur van C.R.A.Z.Y. Oogt zo nu en dan wat zwaar, maar door er toch een flinke snuif romantiek met een hele sterke soundtrack aan toe te voegen, toch ook een groot deel heel lieflijk.

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik hoor juist van mensen die zijn andere films niet kunnen waarderen, dat dit de uitzondering is die die regel bevestigt. Ook gewoon kijken als zijn andere films je dus niet zo liggen.
    Is wel anders dan de normale Wes Anderson films echter vraag ik me af of men het wel kan volhouden om de film te kijken uit oogpunt van de kinderhoofd rol spelers..maar ind het is zeker een aanrader als de andere films je niet aanspreken, al is het maar voor de rol die Edward Norton neerzet

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #468

    Standaard

    Komop zeg, Moonrise Kingdom is een herhaling van (slechte) zetten.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Komop zeg, Moonrise Kingdom is een herhaling van (slechte) zetten.
    Wes Anderson is een love or hate regisseur. Ik moet Moonrise Kingdom nog zien, maar weet zeker dat ik nu al blind een 9 kan neerzetten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #470

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Blinde adoratie noem ik dat.
    Nee, oog voor kwaliteit.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #472
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Afgelopen maand november Mitt liv som hund ( My Life as a Dog )
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Komop zeg, Moonrise Kingdom is een herhaling van (slechte) zetten.
    Vind ik niet. Het is veel minder 'extreem' dan in zijn vorige films, al vind ik dat persoonlijk een te negatieve connotatie. De kids zijn hier de hoofdpersonages en, vooral in vergelijking met zijn vorige materiaal, zij zijn nog redelijk normaal. Of het wordt gemakkelijker geaccepteerd omdat het kids zijn en daarmee wordt de film toegankelijker. Royal Tenenbaums, Life Aquatic en Darjeeling Limited waren ook qua kleurgebruik wat expressiever, of uitbundiger. Moonrise Kingdom heeft wel een hele eigen sfeer, maar dit is minder in het oog springend dan bij de voorgaande films. Ergens snap ik wel dat je het een herhaling van zetten noemt, omdat het nog steeds duidelijk Andersons stijl is die jou kennelijk niet ligt, maar ik ben het er niet mee eens.

  24. #474

    Standaard

    Aanrader van november:

    One flew over the cuckoo's nest
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #475

    Standaard

    Ergens snap ik wel dat je het een herhaling van zetten noemt, omdat het nog steeds duidelijk Andersons stijl is die jou kennelijk niet ligt, maar ik ben het er niet mee eens.
    Precies, die stijl ligt je of niet..elke regisseur past wel iets toe wat hij in zijn vorige films heeft gedaan (Inception-DK trilogy) en bij Wes Anderson zijn het ook vooral zijn muziek keuze, typetjes en manier van filmen..u either hate it or like it!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •