Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #51

    Standaard

    Hmmm, nav een tip van Coenp een aantal CC's besteld....alleen wel wat veel (en had deze thread niet eerst gelezen en zijn tip vwb douanekosten zag ik ook te laat - domdomdom) en heb er nu 5 besteld (totale waarde net onder de 100 dollar). Verzending wel met priority maar gezien de ervaringen hier vraag ik me af of die extra 5 dollar het waard was....
    Gister bestelling gedaan en mailtje gekregen dat alles op 29/7 staat als expected shipping.

    ben benieuwd...

  2. #52

    Standaard

    Voor wat het waard is.....tijdens de vorige sale is alles bij mij netjes aangekomen. Het kan dus wel. Dit keer niets besteld. Heb het idee dat ik de essentiële Criterions wel heb. Vooral met de komst van Blu Ray.....ik weiger om 15+ euro voor een dvd neer te tellen. Dan moet het wel een erge must have zijn.

  3. #53

    Standaard

    mijn bestelling is vandaag verzonden, ben benieuwd. Het bedrag ligt onder de 22 euro dus zou gewoon aan moeten komen ( Hoop ik)
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Timo wanneer heb jij je eerste bestelling geplaatst ?
    Op 14/7.
    Vandaag zijn Chungking Express, Revanche en Secret of the Grain verzonden. Maar intussen nog steeds niets ontvangen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Ontvangst van B&N duurt wel 4-8 weken.

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    We zullen zien, vandaag van dvdpacific Sanjuro ontvangen en was verzonden op 8/7

    Als B&N en de douane in België op hetzelfde tempo werken dan zou 'k de eerste van
    hen volgende week moeten zien binnenkomen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ontvangst van B&N duurt wel 4-8 weken.
    Nee, dat is alleen als je de goedkoopste/traagste manier van verzenden. Bij de middelste, die ik heb gekozen, had ik `t de vorige keer in 7 tot 10 dagen binnen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #58

    Standaard

    Dan zijn de verzendkosten verhoudingsgewijs wel erg hoog als het werkelijk zo lang duurt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #59

    Standaard

    helaas worden 2 grote orders van rond $80 elk als geheel verstuurd dus ben bang dat het extra betalen wordt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ze het nu beter doen, heb 2 orders uit staan, beide < 22 euro waarde en verzonden op:
    16-07-2010
    23-07-2010
    Close-Up van 16/07 heb ik binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Haha eerste pakje hier ook binnen, verzending van 13/07. Kagemusha, Yojimbo en
    Days of Heaven.

    Nou ja was gisteren al binnen maar de postbode had geen zin om een doos van
    26 x 20 x 12 cm mee te sleuren.

    Op de doos staat Books vermeld + prijs zonder verzending, kwam in mijn geval neer
    op iets van 58 $

    Douanekosten 0,0 zo hebben we het graag
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #62

    Standaard

    Hier de eerste 3 dozen ook binnen! Zonder douane, me = blij!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Alsof de duivel er mee speelt maar heb vandaag dan ook eindelijk de eerste 2 pakketjes binnen gekregen, ook zonder douane!
    Binnen zijn: The Only Son/there was a father, Red Desert blu-ray en Close Up blu-ray
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag 2 pakketjes binnen, eentje met 3 Criterions en eentje met 1 Criterion ttz M,
    Close-up, Walkabout en Black Narcissus.

    Helaas momenteel geen regio-A speler meer in het bezit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ben benieuwd of ze het nu beter doen, heb 2 orders uit staan, beide < 22 euro waarde en verzonden op:
    16-07-2010
    23-07-2010
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Close-Up van 16/07 heb ik binnen
    Days of Heaven van 23/07/10 ook binnen.

    Het is weer wachten op de volgende sale en dan maar meer gelijktijdig bestellen, dat drukt flink de kosten.
    Ik heb het idee omdat het via Duitsland Europa binnenkomt en dan naar ons landje gaat, dat de douane er niet naar kijkt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #66
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vreemd ga nog eens kijken naar mijn dozen maar zag daar toch een sticker van Frankrijk op geplakt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vreemd ga nog eens kijken naar mijn dozen maar zag daar toch een sticker van Frankrijk op geplakt.
    Bij die 2 van mij Duitsland, maar dat waren wel brievenbus 'pakketten'.
    Bij deepdiscount.com ontvang ik ze via België.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vreemd ga nog eens kijken naar mijn dozen maar zag daar toch een sticker van Frankrijk op geplakt.
    kan me herinneren van de vorige sale dat mijn pakjes ook via Frankrijk kwamen

    duurde heel lang toen (nu ook nog steeds niks binnen) en 1 pakje zelfs nooit aangekomen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Days of Heaven van 23/07/10 ook binnen.

    Het is weer wachten op de volgende sale en dan maar meer gelijktijdig bestellen, dat drukt flink de kosten.
    Ik heb het idee omdat het via Duitsland Europa binnenkomt en dan naar ons landje gaat, dat de douane er niet naar kijkt.
    Via Zwitserland. Als je op de pakketjes kijkt zie je dat er een retour adres in Zwitserland op staat. Waarschijnlijk dat `t daarom ook zo lang duurt voor ze binnen zijn.

    Vandaag is trouwens m`n back order van de Playtime BD verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Via Zwitserland. Als je op de pakketjes kijkt zie je dat er een retour adres in Zwitserland op staat. Waarschijnlijk dat `t daarom ook zo lang duurt voor ze binnen zijn.

    Vandaag is trouwens m`n back order van de Playtime BD verzonden
    Bij mij is dat dus Duitsland en het wordt ook met Deutsche Post verzonden, waarschijnlijk geldt dat voor brievenbuspost naar NL. Pakketpost naar NL dan waarschijnlijk via Zwitserland en pakketpost naar Begië via Frankrijk.

    Die Playtime ben ik ook heel benieuwd naar, vooral ook omdat die op 70mm is opgenomen, wat natuurlijk fantastisch bronmateriaal is. Dat kun je trouwens goed zien aan de trailer op de Criterion site.
    Laatst aangepast door peptalk : 13-08-2010 om 21:21 Reden: zinsopbouw klopte niet, aangepast
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #71

    Standaard

    Ben idd. echt enorm benieuwd naar de BD van Playtime. Het beeld van de dvd is al erg mooi, maar die details en beeld composities zullen nog beter tot hun recht komen op bd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even on-topic terug het gaat over B&N zelf in dit draadje

    Arrrggghh de Belgische Post en hun besparingsplannen. Vrijdag hebben ze hier
    nog een pakketje proberen af te leveren maar is blijkbaar weer zo'd doos dus
    dat lukte niet.
    Nu kan dit pas maandag opgehaald worden, vroeger kon dit gewoon op zaterdag
    maar aangezien heelwat postkantoren afgeslankt zijn is dat niet meer mogelijk.
    Bedankt Johnny Thijs en consoorten

    Nu dat betekent wel dat de verzending van B&N toch wel meevalt, al mijn pakjes
    komen rond de 3 weken binnen. Denk niet dat er veel andere Amerikaanse sellers
    dit sneller kunnen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    E
    Nu dat betekent wel dat de verzending van B&N toch wel meevalt, al mijn pakjes
    komen rond de 3 weken binnen. Denk niet dat er veel andere Amerikaanse sellers
    dit sneller kunnen.
    Ik heb nog nooit langer moeten wachten op amazon.com, hdmoviesource.com, axelmusic.com, e-bay sellers. Alleen op deepdiscount.com wel een keer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #74

    Standaard

    Grr, pakje 4 mag ik ophalen met 20,64 invoertax...

    zo is het voordeel weer weg...doosje van 60 euro wordt zo 1/3e duurder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Grr, pakje 4 mag ik ophalen met 20,64 invoertax...

    zo is het voordeel weer weg...doosje van 60 euro wordt zo 1/3e duurder
    balen, vooral die €12.50 is eigenlijk idioot hoog; TNT heeft hier alleenrecht, geen concurrentie = hoge prijs;
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •