Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #1

    Standaard Barnes & Noble

    zoals meerdere filmliefhebbers hier heb ik aardig wat besteld bij deze toko in hun 50 % korting op Criterion titels en vandaag de eerste bestelling binnen

    had geen idee hoe ze spullen zouden verzenden ook i.v.m. douane kosten en het valt me op dat ze wel de echte prijs erop zetten (zonder verzendkosten, wat Amazon wel doet) maar de inhoud aangeven als 'book"; als ik het goed heb moet je over boeken maar 6% belasting te betalen

    tevens viel het me op dat het pakje ook in Frankrijk (Gonesse) is geweest; zit ook zo'n gele streepjescode sticker op, volgens mij doet de douane deze erop

    heeft iemand een bestelling gedaan ver boven de €22 vrijstelling en zo ja zou je dan even willen vermelden of je belasting/invoerechten moest betalen en hoeveel (6 of 19 %)

    heb zelf een stuk of 10 bestellingen gedaan van elk rond de €22 dit om evt extra kosten te vermijden maar als de extra kosten meevallen/pakkans klein is kan ik volgende keer wel een gokje wagen (omdat de verzendkosten per bestelling hoog zijn maar per item laag zijn)

    verder netjes verpakt (wel in te grote doos maar met stootkussentjes)

    zeker een toko die ik in de gaten ga houden
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    Heb gisteren en eergisteren ook een stapel pakketjes binnen gekregen van ze. Alles is zonder douane kosten binnen gekomen, binnen een week na verzending. Niks is beschadigd aangekomen, ook de digipack van My Own Private Idaho is in mint conditie gearriveerd.

    De duurste bestelling was, als ik het goed, iets van $ 52,-. Mij viel het op dat die gele sticker waar Peter het over heeft, precies over het stickertje met de artikel waarde was geplakt
    Absoluut geen klachten dus, jammer dat ze normaal gesproken zo duur zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    heb nog maar slechts 1 van de 10 bestellingen binnen; Amazon.com is een stuk sneller....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    Wacht nog op 2 bestelling. Andere al zonder douane binnen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik had slechts één bestelling, verstuurd op de 26e, maar nog steeds niet binnen. Opvallend dat er nog zoveel pakjes niet binnen zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #6

    Standaard

    mhaw, waarde staat op de zijkant, dus veel hoeft de douane niet te doen om ze te belasten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Alles prima binnen van de Criterion actie. Geen douanekosten, goed verpakt en bijgevolg geen beschadigingen. Alleen de verzendtijd kan nog wat beter. Maar voor de rest: aanbevolen webwinkel.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Alles prima binnen van de Criterion actie. Geen douanekosten, goed verpakt en bijgevolg geen beschadigingen. Alleen de verzendtijd kan nog wat beter. Maar voor de rest: aanbevolen webwinkel.
    zat je met de bestellingen onder de €22 of zaten er ook van (ver) boven de €22 tussen ?

    las in een ander topic dat iemand een bestelling van $120 zonder extra kosten binnen had

    vervelende van Barnes is dat de startkosten per bestelling ($7.50) relatief hoog zijn.... maar als ze douane vriendelijk zijn wil ik volgende keer ook wel een gokje wagen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zat je met de bestellingen onder de €22 of zaten er ook van (ver) boven de €22 tussen ?

    las in een ander topic dat iemand een bestelling van $120 zonder extra kosten binnen had

    vervelende van Barnes is dat de startkosten per bestelling ($7.50) relatief hoog zijn.... maar als ze douane vriendelijk zijn wil ik volgende keer ook wel een gokje wagen
    Allemaal bestellingen boven de 22 euro. Bijvoorbeeld de Imamura box. Had alles wel zoveel mogelijk gespreid. Ik had me wel al voorgehouden dat op de box waarschijnlijk douanekosten zouden komen. Niet dus en zo worden het hele lekkere prijzen. Laat maar komen die acties!

  10. #10

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op 1 box
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik wacht nog steeds op 1 box
    ik nog op een stuk of 9

    dit is wel een handige link voor kortingscodes bij Barnes
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik wacht ook nog steeds op een pakje. Voor mij in de toekomst geen Barnes and Noble meer, ook al hebben ze leuke aanbiedingen. Met die van Coen en Peter erbij zijn dit dus al elf pakjes die (nog) niet zijn ontvangen. Zijn er nog meer mensen die bestellingen onderweg hebben?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #13

    Standaard

    Het vreemde is, eerste pakje redelijk snel, daarna nog 1 losse dvd en het andere doosje is al lang onderweg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik ga ervan uit dat ze bij de douane liggen. Als dat niet het geval is, dan denk ik dat deze pakjes niet meer zullen komen.

    Ik zat nog even te denken aan de brand bij UPS een aantal weken terug waar veel pakjes in de vlammen eindigden. Het lijkt me niet dat B&N het via UPS zouden sturen naar Europa, maar volgens mij was die brand ook net even een paar dagen eerder dan de verzending.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #15

    Standaard

    Vandaag mn Pigs, Pimps & Prostitutesbox binnen. Duurde even maar zonder douanegezeik binnen....hij is fijn.

  16. #16

    Standaard

    Relaxed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vandaag mn Pigs, Pimps & Prostitutesbox binnen. Duurde even maar zonder douanegezeik binnen....hij is fijn.
    Mmm...ik krijg weer hoop.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #18

    Standaard

    De meest logische verklaring is interventie van de douane...dat wordt betalen dan...als ik het pakje iig maar krijg...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Mmm...ik krijg weer hoop.
    Hij was 28 juli verzonden dus blijkbaar heeft het pakje even tijd nodig. Het bedrag stond trouwens nu wel op het pakje vermeld, dat was de vorige keer niet het geval.

  20. #20

    Standaard

    grr, mijne is 30 juli verzonden maar nog niets binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De mijne 26 juli verzonden
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  22. #22

    Standaard

    hier groot gedeelte binnen allemaal van NJ via Frankrijk (vandaar dat het zo lang duurt, luie Fransen), Schiphol (douane), TNT..... geen kosten maar allemaal rond de €22
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #23

    Standaard

    Mijn doosje die wel binnen is, was van 25 juli.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Vandaag Naked Lunch ontvangen, weer zonder douane. Duurde nu ongeveer een dag of 12 voordat ie binnen was. Moet nu nog 1 pakketje met 2 Criterions ontvangen, dan is alles binnen. die zullen morgen of overmorgen wel arriveren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    alles ontvangen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 28 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •