Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat valt met 1 bestelling van mij toch behoorlijk tegen: de Last Year At Marienbad blu-ray is al op 22 juni verzonden maar heb `m nog steeds niet binnen...
    Zucht, daar gaan we weer met het jaarlijkse B&N-spektakel en het geklaag (volgende maand) over lange levertijden. Als je niet op een maandje of 2 meer of minder kijkt, moet je er zeker bestellen, maar de zaken die ik er besteld heb deden er meer dan 3 maanden over.

    Alleen is dit al jaren bekend, dus als je er nu iets bestelt moet je er niet over gaan zeuren.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zucht, daar gaan we weer met het jaarlijkse B&N-spektakel en het geklaag (volgende maand) over lange levertijden. Als je niet op een maandje of 2 meer of minder kijkt, moet je er zeker bestellen, maar de zaken die ik er besteld heb deden er meer dan 3 maanden over.

    Alleen is dit al jaren bekend, dus als je er nu iets bestelt moet je er niet over gaan zeuren.
    Lol, dit ging even off-topic over deepdiscount.com

    Niemand gaat toch over B&N klagen rond 15 juli als het 22 juni verzonden is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niemand gaat toch over B&N klagen rond 15 juli als het 22 juni verzonden is
    Ik teken ervoor ...

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Zucht, daar gaan we weer met het jaarlijkse B&N-spektakel en het geklaag (volgende maand) over lange levertijden.
    Als je nou eens leest dan zag je dat dit niet over bn ging maar over deepdiscount. Over bn heb ik niet te klagen, meestal met een week of 2 binnen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #255
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oakey plaatst dergelijk reactie bij iedere B&N sale Hij/zij heeft er geen al te beste ervaringen mee.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #256
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eerste bestelling bij B&N is onderweg wel een beetje vreemd. 3 titels in bestelling waarvan Leon Morin, Prêtre pre-order is.

    Toch zijn Naked en People on Sunday blijkbaar apart verzonden voor resp. $21.48 en $21.47, dus zeker onder de douanegrens.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #257

    Standaard

    mmm, net bericht gekregen dat volledige bestelling onderweg is, rond de $50: had gehoopt dat ie in delen verstuurd zou worden

    nu maar hopen dat douane met vakantie is ....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, net bericht gekregen dat volledige bestelling onderweg is, rond de $50: had gehoopt dat ie in delen verstuurd zou worden

    nu maar hopen dat douane met vakantie is ....

    CRAP !! 2e bestelling van 6 titels ook in z'n geheel verstuurd Bij vorige sale werden titels vaak los verstuurd, nu dus in 1x...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    CRAP !! 2e bestelling van 6 titels ook in z'n geheel verstuurd Bij vorige sale werden titels vaak los verstuurd, nu dus in 1x...
    van avforums:
    My orders from the 3-for-2 promotion arrived - they no longer put the value on the package at US$1.00 but the full amount ! Luckily I did escape extra taxes. Maybe 'cause they did put "books" on the customs form
    ontsnappen we in België en Nederland ook aan douanekosten bij boeken? Dit wist ik niet.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    van avforums:

    ontsnappen we in België en Nederland ook aan douanekosten bij boeken? Dit wist ik niet.
    volgens mij niet dus ik ben bang dat het douanemonster z'n klauwen in m'n pakje gaat slaan ...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #261

    Standaard

    Enige voordeel is dat deze pakketten vaak via Frankrijk, Duitsland of België Nederland binnen komen en de vraag is dan of de douane ze nog langs ziet komen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #262
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Amerikanen kop nog staart krijg je daaraan. Even tussen mijn B&N mails zitten
    snuisteren van de afgelopen dagen van wat verzonden is en wat niet. Vooral om
    te zien op mijn bankrekening wat dit me kost in euro's

    • Naked apart verzonden met verzendingskosten van 0,99$
    • Kiss Me Deadly en People on Sunday apart verzonden met verzendingskosten van 8,48$
    • Zazie Dans Le Metro en Smiles of a Summer Night samen verzonden met verzendingskosten van 9,48$
    • Insignificance en Hunter samen verzonden met verzendingskosten 9,48$


    Hoe ze bij 0,99 komen voor Naked geen idee, maar ik ben daar wel blij mee.
    Iets minder te spreken over de hoge verzendingskosten dan voor KMD en PoS
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Amerikanen kop nog staart krijg je daaraan. Even tussen mijn B&N mails zitten
    snuisteren van de afgelopen dagen van wat verzonden is en wat niet. Vooral om
    te zien op mijn bankrekening wat dit me kost in euro's

    • Naked apart verzonden met verzendingskosten van 0,99$
    • Kiss Me Deadly en People on Sunday apart verzonden met verzendingskosten van 8,48$
    • Zazie Dans Le Metro en Smiles of a Summer Night samen verzonden met verzendingskosten van 9,48$
    • Insignificance en Hunter samen verzonden met verzendingskosten 9,48$


    Hoe ze bij 0,99 komen voor Naked geen idee, maar ik ben daar wel blij mee.
    Iets minder te spreken over de hoge verzendingskosten dan voor KMD en PoS

    De hogere verzendingskosten rekenen ze altijd bij het verzenden van het eerste artikel uit een bestelling, daarna kost het verzenden van een apart in dezelfde bestelling slechts 0,99.

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht
    van avforums:

    ontsnappen we in België en Nederland ook aan douanekosten bij boeken? Dit wist ik niet.
    Vorig jaar stond er bij "description" ook "books" op alle pakketjes die ik van ze kreeg en hoefde geen douane te betalen, er stond (voor zover ik me herinner) wel de echte waarde op.
    Overigens zijn al mijn bestellingen apart verzonden. Heb alles in orders van 2 titels besteld, de laatste zijn zelfs allemaal apart verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #265
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De hogere verzendingskosten rekenen ze altijd bij het verzenden van het eerste artikel uit een bestelling, daarna kost het verzenden van een apart in dezelfde bestelling slechts 0,99.
    Hummm dat zou inderdaad één en ander verklaren, bedankt voor de verheldering
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #266
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Laat 'k dit draadje maar weer eens een schop geven naar aanleiding van de laatste B&N sale.

    Zijn er nog mensen die tot nu toe niets ontvangen hebben ?
    Nu weet ook best wel dat B&N nooit een snelheidsrecord zal vestigen wat verzenden betreft,
    maar had deze week toch al iets verwacht zeker na de recente post van bureaulamp in het
    Blu-Ray gekocht/besteld draadje.

    Niet dus, we rekenen erop dat er hier volgende week één en ander toekomt.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #267

    Standaard

    Ik nog niks Stef, wacht met spanning af, misschien vanavond als ik thuiskom na 't werk...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #268

    Standaard

    Het wordt een plaat die zich blijft herhalen, want ook hier niks nakkes nada

    Ach, genoeg te zien nog...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #269

    Standaard

    Hier ook nog niets, maar wat kan ook niet want er is nog niets verzonden

  20. #270
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En vandaag zaten er 3 pakjes in de bus. Waarde op verpakking is exclusief verzendkosten.

    Wieba dat er van jou zelfs nog niets verzonden is, zou toch een contact opnemen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    Wieba dat er van jou zelfs nog niets verzonden is, zou toch een contact opnemen.
    Contact opnemen met een bn.com is schier onmogelijk. Heb vorige sale per dag wel 100x dat contractforumuier ingevoerd, maar kreeg altijd de melding "het is nu te druk, probeer het later weer". ik begin er niet meer aan...

  22. #272

    Standaard

    Maar zijn daar dan ook titels bij waarvan de 'scheduled to ship' datum al geweest is?
    Misschien dat het nu 1 week na de sale wat rustiger is bij ze...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar zijn daar dan ook titels bij waarvan de 'scheduled to ship' datum al geweest is?
    Misschien dat het nu 1 week na de sale wat rustiger is bij ze...
    Bij mijn laatste order niet, alles staat op Expected Ship Date: December 13, 2011. Verder heb nog een order lopen van de vorige criterion sale met de datum "Expected Ship Date: August 3, 2011". Deze order hebben ze nooit afgehandeld en dit heb ik al 3 keer bij ze gehad.

    Ooit had ik eens een order waar ik ze wel 100x heb geprobeerd te mailen, maar die is toen later zonder reactie ineens geannuleerd. Mijn Ervaring is dat dat contractformulier altijd overbelast is ongeacht welke dag of tijd...

  24. #274

    Standaard

    Ok, maar van deze sale is het dus logisch dat er nog niets verzonden is.

    Dat is wel belabberd, moet je misschien toch eens bellen, dat kost bijna niets meer naar de US en als je een mobiel hebt dan zijn er diverse goedkopere mogelijkheden via 0900 nummers. Hoewel die met een pre-paid vaak niet te gebruiken zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ok, maar van deze sale is het dus logisch dat er nog niets verzonden is.
    Oh ja echt druk maak ik mij niet over, ben al blij als ze alles opsturen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is wel belabberd, moet je misschien toch eens bellen, dat kost bijna niets meer naar de US en als je een mobiel hebt dan zijn er diverse goedkopere mogelijkheden via 0900 nummers. Hoewel die met een pre-paid vaak niet te gebruiken zijn.
    Als ze mijn huidige bestelling niet goed afhandelen ga ik dat zeker doen.

Pagina 11 van 28 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •