Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zeker, bij mij is alles onderweg, gisteren E-mail gehad betreffende 12 Angry Men, The Rules of the Game, The Lady Vanishes en Tokyo Drifter in 1 pakket, al zijn deze op de website nog niet als verzonden te zien zie ik net...
    Laat het nou net om die titels gaan. Vreemd dat ze bij uitstellen en anderen gewoon versturen. Ik snap niets van dit bedrijf. Afwachten maar weer....

  2. #302

    Standaard

    Er zal wel niet genoeg voorraad zijn, staan de eerste 2 als verzonden op hun website bij jou Wieba?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er zal wel niet genoeg voorraad zijn, staan de eerste 2 als verzonden op hun website bij jou Wieba?
    Nog niets verzonden. Van alle enkele titels heb ik een mailtje gehad dat het nog 1-5 dagen kan duren voor verzending. bij 12 Angry Men, The Rules of the Game, The Lady Vanishes staat geen tijdsindicatie bij, alleen dat de releasedatum verplaatst zou zijn...

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Nog niets verzonden. Van alle enkele titels heb ik een mailtje gehad dat het nog 1-5 dagen kan duren voor verzending. bij 12 Angry Men, The Rules of the Game, The Lady Vanishes staat geen tijdsindicatie bij, alleen dat de releasedatum verplaatst zou zijn...
    Heel vreemd met die releasedata, want die staan op hun site nog op de juiste data en die data zijn al geweest...

    Ik zie nu dat op hun site ook staat dat die 4 van mij verzonden zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #305

    Standaard

    Ik begrijp werkelijk niet dat jullie nog bij B&N bestellen na alle discussies over (niet-)levertijden die je over dit bedrijf in deze thread vind.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik begrijp werkelijk niet dat jullie nog bij B&N bestellen na alle discussies over (niet-)levertijden die je over dit bedrijf in deze thread vind.
    Ik neem die levertijden voor lief met zulke prijzen, maar vind het wel leuk om het er over te hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #307

    Standaard

    mmm, nog geen response gehad van Criterion betreffende het ontbreken van het boekje bij Secret Sunshine

    Pepijn, had jij nog iets extra vermeld in je mail, b.v. order number ? heb zelf alleen vermeld dat ik de BR bij B&N heb gekocht en dat ik via NL forum aan hun evt. "toesturen van het boekje actie" ben gekomen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #308

    Standaard

    Ik heb het volgende naar Jon gestuurd Peter:

    Hi Jon,

    I’m sorry I don’t have a nice anecdote to tell, but in my copy of Secret Sunshine the booklet was missing. I’m mailing you because Barnes & Noble can’t send me a booklet only.

    I hope to hear from you,
    Pepijn
    EDIT:
    Maar misschien heeft de goede man een paar dagen vrij of zo, dat is het nadeel van het sturen naar een persoonlijk E-mailadres.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #309

    Standaard

    Hoera! mijn complete bestelling m.u.v Tokyo Drifter is onderweg!

  10. #310
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    [...]Maar misschien heeft de goede man een paar dagen vrij of zo, dat is het nadeel van het sturen naar een persoonlijk E-mailadres[...]
    Jon Mulvaney is geen bestaand persoon. Het is slechts een naam die gebruikt wordt door Criterion in communicatie naar buiten toe en naar klanten.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Jon Mulvaney is geen bestaand persoon. Het is slechts een naam die gebruikt wordt door Criterion in communicatie naar buiten toe en naar klanten.
    Had ik zelf kunnen bedenken, hahaha.
    Tsja, dan hebben ze het misschien druk of er is wel iemand met vakantie en daardoor....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #312
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik begrijp werkelijk niet dat jullie nog bij B&N bestellen na alle discussies over (niet-)levertijden die je over dit bedrijf in deze thread vind.
    vroeg me al af waar je bleef in dit draadje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    gisteren pakket met 2 items, stond $46 op en als "book" gelabeld, gelukkig geen extra kosten, lijkt via Frankrijk gekomen te zijn: als Amazon.com dit nu ook zo zou doen.....
    Komt inderdaad via Frankrijk, maar van de vier laatste ben 'k toch drie maal tegen
    de doaune-lamp gelopen. Altijd zuur maar toch nog altijd goedkoper dan bij PlanetAxel
    bestellen waar je zeker bent van nooit tegen de doaune aan te lopen.

    Vandaag de laatste pakketjes ontvangen, nu eens al die karton dozen samenpakken
    en afvoeren naar het containerpark, het is nogal een hummm behoorlijke lading
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #313

    Standaard

    Hier zijn nu alle bestellingen van de Criterion sale gearriveerd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #314

    Standaard

    nog steeds geen respons over booklet Secret Sunshine

    meer mensen problemen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #315

    Standaard

    eergisteren 2e mail gestuurd naar Criterion over Secret Sunshine en nog steeds geen reply... beetje vaag, Criterion mag dan veel aandacht geven aan hun dvd/BR uitgaves, PR is echter slecht
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #316

    Standaard

    Na al het gezeur ook eens kudoos, deze sale alles redelijk snel binnen en zonder douane
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #317

    Standaard

    Hoppa de pakketdienst kwam net een half geplette doos (gelukkig geen schade)met 9 Criterions binnen! Totaal geen gezeik met douane

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoppa de pakketdienst kwam net een half geplette doos (gelukkig geen schade)met 9 Criterions binnen! Totaal geen gezeik met douane
    Hier 4 keer Criterion en ook geen douane
    13 december verzonden, dus 'maar' 3 weken onderweg
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #319

    Standaard

    Het moet niet gekker worden, weer een pakketje, 22 december verzonden...
    Was de BD Strike, zat in een doos die groter was dan de doos van gisteren met 4 Criterion's. Ach gelukkig krijgen wij hier alles mooi verpakt naar toe gestuurd, die Amerikanen krijgen vaak alleen een 'plastic' envelop er omheen zonder 'bubbels'.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het moet niet gekker worden, weer een pakketje, 22 december verzonden...
    Was de BD Strike, zat in een doos die groter was dan de doos van gisteren met 4 Criterion's. Ach gelukkig krijgen wij hier alles mooi verpakt naar toe gestuurd, die Amerikanen krijgen vaak alleen een 'plastic' envelop er omheen zonder 'bubbels'.
    Blijft een vreemde eend deze winkel. Ik wacht nog op 2 titels die eerder dan jouw pakje verzonden zijn. Vorige sale alles goed en snel en nu dit. Aargh, let op je bloeddruk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Blijft een vreemde eend deze winkel. Ik wacht nog op 2 titels die eerder dan jouw pakje verzonden zijn. Vorige sale alles goed en snel en nu dit. Aargh, let op je bloeddruk!
    Vreemd zijn ze zeker daar. Had tijdens de vorige sale 2 Criterions besteld ('Identification of a Woman' en 'Dazed and Confused'), maar toen ik 'Dazed' wilde gaan kijken vorige week, kwam ik er achter dat alles aanwezig was behalve het blu-ray schijfje zelf, terwijl hij wel gesealed binnen gekomen was. Nou goed, waarschijnlijk een productiefout waar B&N zelf weinig aan kan doen, maar toen ik mijn probleem aankaartte kreeg ik het antwoord dat ze internationaal geen replacements kunnen sturen en dat ze alleen het geld terug konden storten zodat ik het item opnieuw kon bestellen. Maar dat was natuurlijk nu niet meer voor de sale prijs, maar op Amazon stond ie toevallig voor iets meer dan 20 dollar, dus snel daar maar besteld omdat ik dan uiteindelijk nauwelijks duurder uit zou zijn. Hun mailtje was echter nogal onduidelijk omdat ze alleen gezegd dat het mogelijk was dat ze het bedrag terug konden storten en er stond verder niet in of ze dat nu ook echt gingen doen of niet. Dus dat heb ik maar gevraagd en toen kreeg ik een mailtje met de mededeling dat ze het bedrag teruggestort hadden, maar bleken ze het complete bedrag van de gehele order te hebben gecrediteerd! Dus ik heb de Antonioni nu gratis als het ware, terwijl ik toch expliciet heb aangegeven dat er alleen met ´Dazed and Confused´ een probleem was.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #322

    Standaard

    haha een vergissing van de bank in uw voordeel dus

    Ik wacht nog steeds op mijn Suzuki's, beide eind december besteld.

    Op zich niets raars bij B & N, maar Pep heeft al een order van rond die tijd binnen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha een vergissing van de bank in uw voordeel dus

    Ik wacht nog steeds op mijn Suzuki's, beide eind december besteld.

    Op zich niets raars bij B & N, maar Pep heeft al een order van rond die tijd binnen!
    Wat 30 december verzonden is heb ik nog niet binnen Coen

    Bestelling bij deepdiscount.com met 6 dagen binnen trouwens
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #324

    Standaard

    Zeuren hielp weer, 1 dag na mijn post kwam de buurvrouw 2 Criterions brengen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #325

    Standaard

    Hmmm...na alles wat ik hier lees vrees ik dat ik wel geduld moet hebben met mijn Traffic CC die 16-1 is verzonden...

Pagina 13 van 28 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •