Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En het heeft geholpen, zij het met enige vertraging. Maar dat neem 'k voor lief want geen douane kosten ook niet voor die toch wel behoorlijke doos met 11 titels. Binnengekomen via Frankrijk. Alles van B&N is hier nu binnen. Oef.

    @Peter, jij reeds iets meer binnen ?

    Hier gelukkig alles binnen, had maar 4 titels besteld en allemaal op verschillende datums verstuurd
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #427

    Standaard

    Hier nog steeds twee op backorder. Vreemd....want ze hebben nu alweer een nieuwe 3 voor 2 actie. Ik hoop dat ze nu snel verstuurd worden.

  3. #428

    Standaard

    Wat een irritante webshop zeg! Nou.....ze hadden de twee titels die ik nog moest ontvangen stilzwijgend gecancelled. Order staat nog gewoon op processing.....dus hoe ik dat had moeten ruiken? Ik heb zelfs nog aangegeven via zo'n gare link dat ik bereid was langer op mn order te wachten.

    Ipv dat ze netjes alsnog mn twee titels toesturen.....nee, ik mag ze opnieuw bestellen.....voor 37 euro p/st. Wat een gare service. Ze zijn dus gewoon op voorraad en mn order staat op processing.....maar opsturen ho maar. Erg vreemd. Dat ze niet een mail sturen waarin staat dat ze gecancelled zijn....nee, ze laten helemaal niets weten. Zo, dit was mn gal.....

    Dus in totaal zijn er 4 geleverd.

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat een irritante webshop zeg! Nou.....ze hadden de twee titels die ik nog moest ontvangen stilzwijgend gecancelled. Order staat nog gewoon op processing.....dus hoe ik dat had moeten ruiken? Ik heb zelfs nog aangegeven via zo'n gare link dat ik bereid was langer op mn order te wachten.

    Ipv dat ze netjes alsnog mn twee titels toesturen.....nee, ik mag ze opnieuw bestellen.....voor 37 euro p/st. Wat een gare service. Ze zijn dus gewoon op voorraad en mn order staat op processing.....maar opsturen ho maar. Erg vreemd. Dat ze niet een mail sturen waarin staat dat ze gecancelled zijn....nee, ze laten helemaal niets weten. Zo, dit was mn gal.....

    Dus in totaal zijn er 4 geleverd.
    Ik had dat ook, heb er apart achteraan gemaild voor 1 titel die al 1 maand op backorder stond. Krijg hem nu wel, maar hebben ze de verzendkosten voor die titel weer een paar euro omhoog gegooid. Blijft een gare shop, maar ik heb tenminste alles binnen...


    edit 30-9; alles binnen, verzending was van 2 dollar met 1 dollar opgehoogd ofzo. Kom ik nog wel overheen. Ook deze sale weer overleefd
    Laatst aangepast door Coen P. : 30-09-2013 om 10:41
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #430

    Standaard

    Gisteren besteld uit de B&N sale:
    - Zatoichi box
    - Seconds
    - The spy who came in from the cold
    - Autumn Sonata
    - The earring of Madame De ...
    - 3 films by Roberto Rossellin
    - I married a witch
    - City lights
    - The Uninvited

    Code RMN15BN gebruik voor de Rossellin box (met dank aan Peptalk ).
    Dit is wel mijn grootste bestelling bij B&N, bijna 300 dollar (inclusief verzendkosten)

    3 titels inmiddels onderweg (i married a witch, autumn sonata, the earrings of .....), nou maar hopen dat alles voor de kerstdagen binnen is en zonder douane uiteraard

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Gisteren besteld uit de B&N sale:
    - Zatoichi box
    - Seconds
    - The spy who came in from the cold
    - Autumn Sonata
    - The earring of Madame De ...
    - 3 films by Roberto Rossellin
    - I married a witch
    - City lights
    - The Uninvited

    Code RMN15BN gebruik voor de Rossellin box (met dank aan Peptalk ).
    Dit is wel mijn grootste bestelling bij B&N, bijna 300 dollar (inclusief verzendkosten)

    3 titels inmiddels onderweg (i married a witch, autumn sonata, the earrings of .....), nou maar hopen dat alles voor de kerstdagen binnen is en zonder douane uiteraard
    werkte de code bij jou wel? bij niet namelijk...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    werkte de code bij jou wel? bij niet namelijk...
    Blijkbaar heb ik nog mazzel gehad.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Blijkbaar heb ik nog mazzel gehad.
    Dubbel mazzel, want die 3 films by Roberto Rossellini was ook nog eens $10 te laag in prijs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dubbel mazzel, want die 3 films by Roberto Rossellini was ook nog eens $10 te laag in prijs
    Verhip, je hebt gelijk , dan is $ 33,99 inderdaad een "zacht" prijsje. De box is ook al inmiddels verzonden . City lights en Zatoichi box staan nog op backorder.

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Verhip, je hebt gelijk , dan is $ 33,99 inderdaad een "zacht" prijsje. De box is ook al inmiddels verzonden . City lights en Zatoichi box staan nog op backorder.
    Kwam ik ook pas later achter, lekker toch. Mijn hele bestelling is gisteren verzonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #436

    Standaard

    Bestelling is binnen, de 8e verzonden en weer via Frankrijk de EU in dus geen BTW heffing en extra kosten. Bestelwaarde van $128 en die stond gewoon op de doos.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #437

    Standaard

    Hier vandaag ook! Erg snel. De 7e was deze verzonden. Waarde 144,69 en gelukkig geen extra kosten.

  13. #438

    Standaard

    Bij mij zijn er gisteren ook 2 pakketjes binnen gekomen (incl Rossellini box). Geen douane . Inderdaad erg snel. De Roberto Rossellini box is wel erg fraai.

  14. #439

    Standaard

    Da`s snel! dan zullen ze hier ook dit weekend of volgende week wel binnen beginnen te druppelen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #440

    Standaard

    25% met coupon CMONDAY25. Lijkt met de Criterion sale niet te werken.

  16. #441

    Standaard

    Zatoichi box is binnen 2 weken gearriveerd. Alleen een factuurtje van de douane. Ruim 47 Euries lappen aan de deur.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Zatoichi box is binnen 2 weken gearriveerd. Alleen een factuurtje van de douane. Ruim 47 Euries lappen aan de deur.
    Bij nadere bestudering van de factuur heb ik BTW moeten betalen over EUR 166,- en inklaringskosten. Op het pakketje stond een bedrag $ 224,99 en $ 112,49 en natuurlijk heb ik BTW moeten betalen over het hoogste bedrag. Ik heb ook een factuur van $ 112,49 van B&N. Heeft het zin om het traject in te gaan om een bezwaar in te dienen bij PostNL? Trouwens het pakketje is niet via "Frankrijk" gegaan, maar gewoon via NL binnen gekomen (priority mail van de USPS). Dat verklaart dus het ook het snelle verzenden. Ik vond de goederenomschrijving op de factuur van PostNL wel grappig: sabels, degens, bajonetten, enz.

    PS: Ondanks het "ellende" van de douane ben ik erg blij mee dat ik de zatoichi box in bezit heb. Fraaie uitgave van Criterion.

  18. #443

    Standaard

    Ouch dat is niet goed... Hopen dat ze bij alle anderen van de box afblijven... Zou zeker bezwaar maken. Je kunt het altijd proberen.
    Heb trouwens deze week 2 zendingen binnen gekregen, allebei gelukkig zonder douane (de duurste was ruim $115,-)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #444

    Standaard

    Ik heb in de zomer pas voor de eerste keer besteld en toen goede ervaringen gehad. Als er nu wel douanekosten bij komen denk ik wel een keer extra na of ik daar nog wat ga bestellen. De 27e zijn ze verstuurd. Het wachten duurt zo lang!

  20. #445

    Standaard

    Na een maand eindelijk het grote pakket met 7 van de 12 bestelde films. Het is zo spannend, want ik na sommige berichten was ik toch bang dat hij bij de douane zat. Gelukkig was dit niet het geval. Ik hoop in ieder geval snel op de overige 5.

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Na een maand eindelijk het grote pakket met 7 van de 12 bestelde films. Het is zo spannend, want ik na sommige berichten was ik toch bang dat hij bij de douane zat. Gelukkig was dit niet het geval. Ik hoop in ieder geval snel op de overige 5.
    Het gebeurt bijna nooit dat de douane het onderschept, maar idd blijft het wel spannend.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het gebeurt bijna nooit dat de douane het onderschept, maar idd blijft het wel spannend.
    Als je voor 270 dollar aan blu-rays besteld hoop je inderdaad het moment dat je het besteld dat het al thuis is. Was echt een opluchting!

  23. #448

    Standaard

    Vandaag mijn grootste pakket ontvangen. 77 euro douanekosten. Met Amazon us heb ik dat nooit meegemaakt. Het is voor mij de laatste keer bij Barnes. Heel slechte klantendienst, supertraag en meer kans op douane.

  24. #449

    Standaard

    Nog nooit bij Amazon? hoe krijg je dat voor elkaar? met films heb ik bij BN nog nooit last gehad van douane, wel 1 keer toen ik een LP box van The Smashing Pumpkins bestelde.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nog nooit bij Amazon? hoe krijg je dat voor elkaar? met films heb ik bij BN nog nooit last gehad van douane, wel 1 keer toen ik een LP box van The Smashing Pumpkins bestelde.
    Ja ik dus wel.

Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •