Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik zit nog steeds te wachten op mijn ene pakje. Duurt nu al iets van vier weken.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb ze maar een mailtje gestuurd omdat beide titels nog steeds niet binnen zijn. Ondanks de automatische reply dat ik binnen 24 tot 48 uur antwoord zou krijgen op mijn vraag door iemand van customer service, is dat antwoord ook al weer drie dagen onderweg...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #28

    Standaard

    M`n laatste pakketje heb ik ook nog niet ontvangen (2 Powell&Pressburger Critrerion`s.)
    is er bij BN ook een bepaalde tijd die je moet afwachten voordat je kunt mailen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #29

    Standaard

    balen Eddy en Timo
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik heb net bericht terug van hun customer service. Ze willen dat ik contact opneem met douane en post om te zien of mijn pakje(s) mogelijk daar ligt (is dat zonder trackingnummer uberhaupt mogelijk?). Zo niet, dan moet ik opnieuw contact opnemen met B&N voor verder afhandelen van deze zaak.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #31

    Standaard

    Pakketje van mij is ook nooit aangekomen. Netjes m'n geld terug gekregen op de creditcard. Hele slome customer service (telkens pas een reactie na 5 dagen), maar uiteindelijk toch netjes opgelost. Zonde van de Criterions though.

  7. #32

    Standaard

    hier ook nog 2 pakketjes niet binnen.....bedrag is onder de €22 dus liggen zeker niet bij douane
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Dat is wel een hoog percentage pakjes dat niet aankomt in korte tijd van één winkel. Een erg vreemde zaak. Hoe zit het eigenlijk met de verzenddata van de niet aangekomen pakjes? Gaat het hier om pakjes van dezelfde lading of is het meer verspreid over meerdere data.

    De mijne werd op 25 juli (op een zondag) verstuurd, het mailtje dat daarvan melding maakte kreeg ik op 26 juli. Ik heb geen idee of het om twee pakjes met ieder 1 dvd gaat of om één pakje met twee dvd's.

    Al met al niet echt een winkel om snel weer iets te gaan bestellen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evidence Bekijk bericht
    Pakketje van mij is ook nooit aangekomen. Netjes m'n geld terug gekregen op de creditcard. Hele slome customer service (telkens pas een reactie na 5 dagen), maar uiteindelijk toch netjes opgelost. Zonde van de Criterions though.
    Was het geld terugstorten de enige optie die uiteindelijk werd aangeboden of kreeg je de keus om de titels opnieuw te laten verzenden?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #35

    Standaard

    And what do you know? het laatste pakketje is vandaag gearriveerd. Door de postbode afgegeven bij de buren, die het zelfs nog hier kwamen afgeven
    Alle pakketjes zijn dus goed en zonder douane aangekomen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Hm, Die B&N-actie was ik al bijna weer vergeten. Gisteren teruggekomen van vakantie, maar mijn twee CC-titels die ik op 26-7 heb besteld zijn ook nog niet binnen. Douane lijkt me sterk, want het zijn twee $20 verzendingen (incl. verzend) die naar 2 verschillende adressen en namen gaan. Kun je nog iets met het tracking nummer dat per verzending wordt genoemd?

    Geen B&N meer voor mij.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Dat is wel een hoog percentage pakjes dat niet aankomt in korte tijd van één winkel.
    Tja, waarom zoveel niet aankomt van 1 winkel? Ik heb bij eBay gemerkt dat er grote verschillen bestaan tussen verzendtijden uit de VS (soms iets dat pas na 2 maanden aankwam, en dat volgens poststempel ook echt 2 maanden eerder was verzonden). Volgens mij is de aller-aller-allergoedkoopste oplossing om iets uit de VS naar Europa te sturen een zeer onvoorspelbare 'surface mail' dienst, waardoor iets via omwegen, boten of wat al niet meer uiteindelijk wel op de bestemming in Europa belandt. Misschien maakt B&N hier ook gebruik van?

    Ik wacht nog even af, want blijkbaar zijn er nog bestellingen onderweg die daadwerkelijk worden geleverd gelet op bovenstaande reacties, anders wordt het een Paypal chargeback.
    Laatst aangepast door Oakey : 29-08-2009 om 09:31
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hm, Die B&N-actie was ik al bijna weer vergeten. Gisteren teruggekomen van vakantie, maar mijn twee CC-titels die ik op 26-7 heb besteld zijn ook nog niet binnen. Douane lijkt me sterk, want het zijn twee $20 verzendingen (incl. verzend) die naar 2 verschillende adressen en namen gaan. Kun je nog iets met het tracking nummer dat per verzending wordt genoemd?

    Geen B&N meer voor mij.
    Met het tracking nummer kan je niets doen helaas. Ik heb het zelf ook geprobeerd bij zowel Fedex als UPS (verzenddiensten waar ze mee werken), maar geen resultaat. Ik heb het idee dat het alleen voor intern gebruik is en dat het aangeeft waar in het bestel- en verzendproces binnen B&N een order is.

    De communicatie via B&N verloopt ook niet erg vlotjes, drie tot vijf dagen wachten op een reply schijnt normaal te zijn. Toch is het de enige manier om uiteindelijk je geld terug te krijgen.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Was het geld terugstorten de enige optie die uiteindelijk werd aangeboden of kreeg je de keus om de titels opnieuw te laten verzenden?
    Ik kon ze ook opnieuw laten verzenden. Weet alleen niet of dan de oude actie prijzen gelden of gewoon de standaard (dure) prijzen. Ik had in ieder geval geen zin in weer 4 weken wachten dus heb het geld terug laten storten...wat ook netjes binnen 1 dag gebeurde. Heb de bestelde Criterions ondertussen via Amazon.co.uk alsnog besteld.

  14. #39

    Standaard

    nog steeds m'n laatste 2 pakjes niet binnen (31 juli en 4 augustus verzonden); wacht nog tot zaterdag, dan ga ik ook maar eens mailen en geld terug vragen; valt me toch erg tegen dit, toch een gerenommeerd bedrijf dacht ik

    tot nu toe werd alles via Frankrijk verstuurd, kan misschien ook ook daar fout gaan....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Standaard

    Ik heb ze vandaag gemaild dat ik mijn geld terug wil. Wel vreemd, in 10 jaar internetshoppen is dit mijn eerste zending die echt niet lijkt aan te komen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag dan eindelijk het mailtje gekregen waarin ze vermelden dat het geld wordt teruggestort. Ze vermelden daarbij het ze zich verontschuldigen voor de vertraging.

    De customer service van Barnes & Noble is vooral erg traag in hun communicatie, jammer. Ze boden ook aan om de bestelde goederen alsnog te leveren, maar dan via de nu geldende prijzen. Helaas, voor mij geen Barnes & Noble meer.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #42

    Standaard

    Ik heb ze nu ook gemaild en na enkele dagen het bericht dat ik eerst bij het lokale postkantoor moet gaan vragen en bij de douane moet gaan informeren en dat het nog binnen de 'normale' levertijd valt (verzonden 26-7).

    Het gaat dus om een pakje van $20 incl. verzenden. Erg toeschietelijk vind ik ze dus niet. Ik wacht nu nog 1-2 weken (hun 6-wekentermijn is dan echt overschreden) en mail dan nog eens; als ze me dan nog aan het lijntje blijven houden en niet terugbetalen wordt het echt een PP-chargeback.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb ze nu ook gemaild en na enkele dagen het bericht dat ik eerst bij het lokale postkantoor moet gaan vragen en bij de douane moet gaan informeren en dat het nog binnen de 'normale' levertijd valt (verzonden 26-7).

    Het gaat dus om een pakje van $20 incl. verzenden. Erg toeschietelijk vind ik ze dus niet. Ik wacht nu nog 1-2 weken (hun 6-wekentermijn is dan echt overschreden) en mail dan nog eens; als ze me dan nog aan het lijntje blijven houden en niet terugbetalen wordt het echt een PP-chargeback.

    viel me op dat de meest vertraagde pakjes via Zwitserland geleverd werden; mis nog 1 titel (4/8 verzonden), wacht ook nog maar even
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #44

    Standaard

    Ik heb nog maar eens gemaild, maar het lijkt zo een beetje een welles-nietes-spelletje te worden met B&N! Mijn Paypal chargebacktermijn is inmiddels verlopen
    Laatst aangepast door Oakey : 19-09-2009 om 11:52
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb nog maar eens gemaild, maar het lijkt zo een beetje een welles-nietes-spelletje te worden met B&N! Mijn Paypal chargebacktermijn is inmiddels verlopen
    Bij mij was het ook een zeer traag verlopende communicatie met mailtje heen en weer. Uiteindelijk heb ik gewoon gemaild dat ik, zoals zij hadden gevraagd, zowel bij het postkantoor als de douane had gecheckt en dat mijn pakje daar niet lag. Omdat het inmiddels ook al meer dan zes weken duurde, kwam dan eindelijk het verlossende mailtje dat mijn geld teruggestort zou worden. En dat bleek de dag er op al gebeurd te zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hm, Die B&N-actie was ik al bijna weer vergeten. Gisteren teruggekomen van vakantie, maar mijn twee CC-titels die ik op 26-7 heb besteld zijn ook nog niet binnen. Douane lijkt me sterk, want het zijn twee $20 verzendingen (incl. verzend) die naar 2 verschillende adressen en namen gaan. Kun je nog iets met het tracking nummer dat per verzending wordt genoemd?

    Geen B&N meer voor mij.


    Tja, waarom zoveel niet aankomt van 1 winkel? Ik heb bij eBay gemerkt dat er grote verschillen bestaan tussen verzendtijden uit de VS (soms iets dat pas na 2 maanden aankwam, en dat volgens poststempel ook echt 2 maanden eerder was verzonden). Volgens mij is de aller-aller-allergoedkoopste oplossing om iets uit de VS naar Europa te sturen een zeer onvoorspelbare 'surface mail' dienst, waardoor iets via omwegen, boten

    Ik wacht nog even af, want blijkbaar zijn er nog bestellingen onderweg die daadwerkelijk worden geleverd gelet op bovenstaande reacties, anders wordt het een Paypal chargeback.
    Geloof het of niet, maar mijn 2 criterions die ik in juli besteld heb zijn afgelopen dinsdag binnengekomen!!! Slechts 3 maanden onderweg. Ik had dus gelijk dat ze via surfacemail versturen. Dit is dus echt de slechtste internetshop die bestaat, ze moeten zich voortaan maar beperken tot de VS.
    Laatst aangepast door Oakey : 23-10-2009 om 20:10
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #47

    Standaard

    weer een 50 % korting actie vanaf 10 november
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #48

    Standaard

    Ben benieuwd of ze het nu beter doen, heb 2 orders uit staan, beide < 22 euro waarde en verzonden op:
    16-07-2010
    23-07-2010
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #49

    Standaard

    Heb tot nu toe nog geen van m`n bestellingen binnen. Ben benieuwd hoe lang `t gaat duren voor ze binnen beginnen te druppelen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    4 staan op verzonden, 2 van 13/7 eentje op 20/7 en nog eentje op 22/7.

    Een andere hebben ze opgedeeld, ben 'k blij om, eenmaal 2 disks en nog eentje
    apart. Uit dat pakket van 4 heb 'k vandaag nog Vivre Sa Vie moeten bevestigen,
    die zit blijkbaar in backorder.

    Nog een ander op 22/07 en expected shipment op 12/08 dat is wel serieus wat
    tijd om alles bij elkaar te rapen.

    We wachten af.

    Timo wanneer heb jij je eerste bestelling geplaatst ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 28 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •