Pagina 25 van 28 EersteEerste ... 152122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaan jullie deze keer niet klagen over het verzenden of hoort dit bij de traditie van bestellen bij B&N ?
    Volgens mij is het inmiddels traditie om opmerkingen te plaatsen over het klagen, dat nog plaats moet vinden, maar dat wordt geanticipeerd n.a.v. ervaringen uit het verleden welke uiteraard geen garanties bieden voor ervaringen in de toekomst.

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij is het inmiddels traditie om opmerkingen te plaatsen over het klagen, dat nog plaats moet vinden, maar dat wordt geanticipeerd n.a.v. ervaringen uit het verleden welke uiteraard geen garanties bieden voor ervaringen in de toekomst.
    LOL

  3. #603

    Standaard

    Omdat deze maand mijn BHV-vergoeding bovenop mijn salaris binnenkomt, heb ik gewoon maar op het knopje gedrukt. Inclusief verzendkosten en korting van $3, kon ik het hiermee net onder de $200 houden.

    Special Day
    Room with a View
    L'avventura
    Confession
    L'eclisse
    Ballad of Narayama
    Letter Never Sent
    Samourai
    Five Easy Pieces
    Weekend

    Dus ik hoop dat dit een kerstcadeautje voor mezelf wordt.

  4. #604

    Standaard

    Ik hoop dat je hem in 2 orders gesplitst hebt, anders wordt het anders verzonden en komt het pakketje direct in NL aan ipv Frankrijk of België en heb je een grote kans op wat extra kosten...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #605

    Standaard

    Nee, heb ik niet gedaan. Dat is inderdaad een gok, maar daar maak ik me niet zo druk om. De rest van de keren dat ik films bestel, let ik namelijk wel op de kosten, dus dan mag dit een keertje.

  6. #606

    Standaard

    Ik twijfel nog steeds om wat te bestellen of te wachten op de volgende sale met als hoop dat de koers dan beter is. Ik heb voor 194 dollar in mn mandje en dat is gewoon ruim 180 euro.

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoop dat je hem in 2 orders gesplitst hebt, anders wordt het anders verzonden en komt het pakketje direct in NL aan ipv Frankrijk of België en heb je een grote kans op wat extra kosten...
    wat bedoel je met anders verzonden? Ben ook van plan flink wat te bestellen maar als ik de douane kan vermijden zou dat top zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #608

    Standaard

    Staat al ergens in dit topic, als het bedrag te hoog wordt gaan ze het verzekerd verzenden en dan komt het direct NL binnen, zo heb ik toen ook veel bij moeten betalen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Staat al ergens in dit topic, als het bedrag te hoog wordt gaan ze het verzekerd verzenden en dan komt het direct NL binnen, zo heb ik toen ook veel bij moeten betalen.
    ah ok, goede tip. Met max 8 titels per order hoop ik dan toch wel veilig te zitten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ah ok, goede tip. Met max 8 titels per order hoop ik dan toch wel veilig te zitten
    Ik denk zelf dat je het beste onder de 150 dollar kan blijven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #611

    Standaard

    ok thx, ben rond die grens gaan zitten. Heb eerder bestellingen van $157 en $154 die ongeschonden binnen kwamen!

    Het duimen begint dus vandaag. En mijn wishlist van Criterion is geslonken naar 30 titels...er volgen dus nog wel wat orders vrees ik haha
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #612

    Standaard

    Heb er zelf een stuk 18 die ik nog wil, maar ik wil ook andere dingen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #613

    Standaard

    Iemand hier die een kortingsbon heeft ontvangen per mail? Amerikanen krijgen ze wel, maar wij Europeanen worden een beetje overgeslagen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #614

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ja, 15% op één item o.i.d.
    mazzelaar

    mocht je hem niet gebruiken wil ik hem graag van je

    Las trouwens dat op black Friday er wel codes online gebruikt kunnen worden. Ben benieuwd!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    mazzelaar

    mocht je hem niet gebruiken wil ik hem graag van je

    Las trouwens dat op black Friday er wel codes online gebruikt kunnen worden. Ben benieuwd!
    Ik heb hem natuurlijk gelijk gebruikt op mijn order. Gevoelsmatig zet je daardoor die stap over de besteldrempel wat sneller.

  17. #617

    Standaard

    Ik zag trouwens dat mijn bestelling in drie delen is verstuurd: 1 film, 4 films en 5 films. Wellicht valt het dan toch mee met mogelijke extra kosten.

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik zag trouwens dat mijn bestelling in drie delen is verstuurd: 1 film, 4 films en 5 films. Wellicht valt het dan toch mee met mogelijke extra kosten.
    Van mijn 2 orders is per order 1 titel verzonden. De andere staan nog op processing
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #619

    Standaard

    Grrr.....afgelopen weekend toch een bestelling geplaatst ondanks dat de koers zo ongunstig is. Ik heb oa twee boxsets besteld waarvan 1 box met nog eens 20% korting.
    Nu...een paar dagen later, worden er 30% vouchers aangekondigd die je ook online kunt gebruiken. Beetje jammer....had toch weer 4,50 euro gescheeld.

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Grrr.....afgelopen weekend toch een bestelling geplaatst ondanks dat de koers zo ongunstig is. Ik heb oa twee boxsets besteld waarvan 1 box met nog eens 20% korting.
    Nu...een paar dagen later, worden er 30% vouchers aangekondigd die je ook online kunt gebruiken. Beetje jammer....had toch weer 4,50 euro gescheeld.
    Klote is dat

    Ik heb net de code BNTURKEY10 gebruikt. 10 dollar korting boven de 75 dollar. Scheelt t.o.v. de standaard 20 0f 30% bon. Wil namelijk geen boxen meer, dus alleen standaard 20 dollar p/s prijzen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Grrr.....afgelopen weekend toch een bestelling geplaatst ondanks dat de koers zo ongunstig is. Ik heb oa twee boxsets besteld waarvan 1 box met nog eens 20% korting.
    Nu...een paar dagen later, worden er 30% vouchers aangekondigd die je ook online kunt gebruiken. Beetje jammer....had toch weer 4,50 euro gescheeld.
    Heb je een likje van die 30%? Ik zie enkel die korting van 10 dollar.

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Heb je een likje van die 30%? Ik zie enkel die korting van 10 dollar.
    Online code: 30BFRIDAY van 26 t/m 29 november

  23. #623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Online code: 30BFRIDAY van 26 t/m 29 november
    Bedankt Melzz!

  24. #624

    Standaard

    2 van de 3 orders zijn onderweg. Wel alles in delen, maar gek genoeg wel met trace code. Het duimen mag dus gaan beginnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik zag trouwens dat mijn bestelling in drie delen is verstuurd: 1 film, 4 films en 5 films. Wellicht valt het dan toch mee met mogelijke extra kosten.
    ik zat te denken , als je pech hebt moet je op deze manier 2x inklaringskosten betalen.... kreeg zelf bericht dat 2 van de 5 ook onderweg zijn, maar ja, 2x $ 19.99 is ver boven de vrij gestelde waarde; heb al wat kaarsjes aangestoken
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 25 van 28 EersteEerste ... 152122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •