Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
De resultaten 676 tot 682 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    mhm in Engeland komen er per keer maar 2 bij terwijl in Amerika er maandelijks 5 films worden uitgebracht.
    Dat is wel weer zo, ja. Erg veel UK Criterion uitgaves zijn er niet.
    Aan de andere kant, de UK heeft naar mijn mening een behoorlijk aantal top labels, waaronder Arrow, BFI, Indicator, 88 Films en nog meer, dus wat mij betreft genoeg andere bedrijven die goede producten leveren om mijn geld aan te geven.

  2. #677

    Standaard

    amazon heeft bijna vergelijkbare prijzen. Wel duurdere (maar snellere) verzending en de mogelijkheid je belastingen al op voorhand te betalen. Zo voorkomen je de 12,50 euro administratiekosten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    amazon heeft bijna vergelijkbare prijzen. Wel duurdere (maar snellere) verzending en de mogelijkheid je belastingen al op voorhand te betalen. Zo voorkomen je de 12,50 euro administratiekosten.
    Goede tip! De meeste zijn nu $22,97 waarbij men onder de douanegrens blijft, als ik het goed heb. Bij een behoorlijk aantal Criterions zit zoveel uren aan kijkplezier, dat het de kosten wel waard zijn.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Goede tip! De meeste zijn nu $22,97 waarbij men onder de douanegrens blijft, als ik het goed heb. Bij een behoorlijk aantal Criterions zit zoveel uren aan kijkplezier, dat het de kosten wel waard zijn.
    Ik zou die gok niet nemen, met verzendkosten zit je dan weer op 29 dollar ofzo p/s.

    Kan je beter een bundeltje kiezen en vooraf BTW inlossen. Ik heb er nu 10 in mijn mandje, waaronder die mooie Von Sternberg box
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik zou die gok niet nemen, met verzendkosten zit je dan weer op 29 dollar ofzo p/s.

    Kan je beter een bundeltje kiezen en vooraf BTW inlossen. Ik heb er nu 10 in mijn mandje, waaronder die mooie Von Sternberg box
    Ik dacht dat de douane naar de prijs van het artikel keek exclusief de transportkosten, maar dat is dus niet zo? Ik reken altijd €21,50 voor het artikel (beetje marge) zonder transportkosten om niet gepakt te worden, maar heb dus mazzel gehad blijkbaar.

    Zelf nog niet bekend met Von Sternberg, hoewel Fassbinder een bewonderaar was en daar ben ik wel bekend mee.
    Goeie keuze, ben benieuwd wat je nog meer op je lijstje hebt staan.
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 06-07-2018 om 12:00

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Ik dacht dat de douane naar de prijs van het artikel keek exclusief de transportkosten, maar dat is dus niet zo? Ik reken altijd €21,50 voor het artikel (beetje marge) zonder transportkosten om niet gepakt te worden, maar heb dus mazzel gehad blijkbaar.
    Daar horen ze inderdaad naar te kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #682

    Standaard

    Sjit....ik kom er vandaag pas achter dat je er niet meer kunt bestellen. Voor de gein bij Amazon gekeken. Voor 8 titels betaal ik 230,- als je customs afkoopt. En nog vinden ze het gek dat er zoveel wordt gedownload. Erg jammer dit. En anders is het zo'n 26 euro per losse titel. Erg duur hoor, vind ik.

Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •