Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Grr, pakje 4 mag ik ophalen met 20,64 invoertax...

    zo is het voordeel weer weg...doosje van 60 euro wordt zo 1/3e duurder
    Grrrrr
    Hopen dat mijn laatste 3 bestellingen, van 1 bd elk, er wel zonder kleerscheuren door komen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #77
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    1 BD per pakketje, dat zou geen probleem mogen zijn. Vandaag pakketje gaan
    ophalen bij de post dat omgerekend 42 € waard is, en dit zonder toeslag.

    Mag hopen dat het zo blijft, er is nog heel wat onderweg. Waaronder één pakket
    van 4 BD's dat worden nog spannende tijden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #78
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Net vandaag die bestelling binnen van 4 Criterion's waarde op de doos is zoals atijd deze
    zonder verzendkosten, was dit maal iets van +/- 72 dollar. En geen doaunekosten, oeff

    Je zou haast gaan denken dat de douane met willekeur werkt

  4. #79

    Standaard

    tot nu toe pas 2 pakjes binnen. 1 pakje is al vanaf 23 juli onderweg dus ik vrees het ergste,,,,,
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #80

    Standaard

    20 juli Close-Up en de Pedro Costa Box besteld. Werd meteen verzonden. Maar nog steeds niet ontvangen...

  6. #81

    Standaard

    El Norte vandaag ontvangen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #82
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    El Norte vandaag ontvangen
    Idem dito

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    20 juli Close-Up en de Pedro Costa Box besteld. Werd meteen verzonden. Maar nog steeds niet ontvangen...
    Dan zou je deze toch deze week moeten ontvangen, vandaag een pakketje
    ontvangen dat op 22/07 en 23/07 werd verzonden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #83

    Standaard

    Kreeg gisteren ook mijn bestelling binnen van 8 Criterion's binnen zonder doaunekosten

  9. #84
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er is voor alles een eerste keer, maar deze is toch niet plezant ... zeker niet gezien de vorige
    ervaringen van anderen met B&N. Met andere sellers is onderstaande me toch nog nooit
    voorgekomen.

    Vandaag dus weer een pakketje ontvangen maar ipv de Secred of the Grain blu-ray zit er een
    DVD van Psych in het pakket.

    Mailtje gestuurd hierover ... grrrr
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #85

    Standaard

    Kan gebeuren uiteraard niet leuk maar ik ben er van overtuigd dat je `m gewoon retour kunt zenden.
    Wel uitermate vervelend dat je nu weer zo lang moet wachten op Secret of the grain.

    Bij mij is intussen alles goed gegaan. Alleen de blu-ray van Playtime moet nog binnen komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Er is voor alles een eerste keer, maar deze is toch niet plezant ... zeker niet gezien de vorige
    ervaringen van anderen met B&N. Met andere sellers is onderstaande me toch nog nooit
    voorgekomen.

    Vandaag dus weer een pakketje ontvangen maar ipv de Secred of the Grain blu-ray zit er een
    DVD van Psych in het pakket.

    Mailtje gestuurd hierover ... grrrr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kan gebeuren uiteraard niet leuk maar ik ben er van overtuigd dat je `m gewoon retour kunt zenden.
    Wel uitermate vervelend dat je nu weer zo lang moet wachten op Secret of the grain.

    Bij mij is intussen alles goed gegaan. Alleen de blu-ray van Playtime moet nog binnen komen
    Hij kan de BD's regio A momenteel toch niet afspelen, dat is nog een schrale troost
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87

    Standaard

    vandaag kwamen er weer wat Criterions binnendruppelen....het vreemde is echter dat een pakketje dat op 23 juli verstuurd is (met Oshima's outlaw en Make way for Tomorrow) nog steeds niet binnen is terwijl pakketjes die op 5 augustus verstuurd zijn wel binnen zijn.....

    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #88
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kan gebeuren uiteraard niet leuk maar ik ben er van overtuigd dat je `m gewoon retour kunt zenden.
    Wel uitermate vervelend dat je nu weer zo lang moet wachten op Secret of the grain.
    Lol op mijn kosten retour sturen zeker, dat vertik 'k

    Zie wel wat ze antwoorden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hij kan de BD's regio A momenteel toch niet afspelen, dat is nog een schrale troost
    Haha dan misschien wel tegen de tijd dat je de goede bd ontvangt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Lol op mijn kosten retour sturen zeker, dat vertik 'k

    Zie wel wat ze antwoorden.
    Nee normaal gesproken vergoeden ze dat gewoon.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #90
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Haha dan misschien wel tegen de tijd dat je de goede bd ontvangt
    Stond net op het punt een HDI Dune Prime te bestellen, maar net nu komt HDI
    met nieuwe toestellen op de markt. Benieuwd of het wat is.

    Zal wel tot half september duren vooraleer ze hier te krijgen zijn, dus verwacht
    die BD daar net voor

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee normaal gesproken vergoeden ze dat gewoon.
    OK bedankt, 'k hoor het wel van B&N. Hou jullie in ieder geval op de hoogte.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #91
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag een verzendingsbericht gehad van B&N dat Secret of the Grain verzonden is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #92

    Standaard

    Gisteren dan eindelijk het pakket ontvangen. Alleen is de Pedro Costa Box behoorlijk beschadigd. Maar ik heb geen zin om de box weer terug te sturen...

  18. #93

    Standaard

    Die Costa box is ook van waardeloos materaal. Flutloos karton, ligt meer aan Criterion dan aan de verpakkers. Mijn box is ook niet 100% gaaf meer, terwijl de Rossellini box (stevig karton) niets te lijden heeft gehad.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #94

    Standaard

    Klopt. Hier ook een beetje ingedeukt, net als de By Brakhage set.
    De Rossellini set is ook onbeschadigd, jammer dat ze dat materiaal niet altijd gebruiken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #95

    Standaard

    Kreeg net de Blu-ray Stage coach binnen. Het plastic doosje is behoorlijk kapot

  21. #96

    Standaard

    Vandaag, na 3 weken 4 Criterion Blu-rays binnengekregen. Was mijn eerste bestelling bij B&N. Geen douanekosten.

    Had al schrik dat ik ze niet zou ontvangen omdat het bij Amazon de verzending toch iets minder lang onderweg is.

  22. #97

    Standaard

    Hoewel de verzending van B&N nu beter op orde is dan bij de vorige actie qua snelheid, lijkt goedkoop nog steeds duurkoop als ik de reacties lees: beschadigde doosjes, verkeerde titel geleverd en douanekosten die het voordeel onderuit halen.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hoewel de verzending van B&N nu beter op orde is dan bij de vorige actie qua snelheid, lijkt goedkoop nog steeds duurkoop als ik de reacties lees: beschadigde doosjes, verkeerde titel geleverd en douanekosten die het voordeel onderuit halen.
    Bij mij zijn de bestellingen prima gegaan, vandaag is de laatste dag van de aanbiedingen bij deepdiscount.com, scheelt weinig met B&N CC sale. Verzenden duurt daar ook wel minimaal 2 weken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #99

    Standaard

    Vandaag ook de laatste bestelling ontvangen, Playtime blu-ray. alles netjes ontvangen en zonder douane, niets over te klagen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #100
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog altijd 2 boxen onderweg, begint er niet goed uit te zien

    Nikkatsu Noir besteld op 31/07 verzonden op 05/08
    Three Films by Hiroshi Teshigahara besteld op 31/07 en verzonden op 06/08
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 4 van 28 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •