Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #101
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren maar contact opgenomen met Barnes & Noble voor de 2 boxen die nog
    altijd niet binnen zijn

    Vorige keer met verkeerde levering van Secret of the Grain kreeg ik wel snel een
    antwoord en deze BD is ondertussen ook al in mijn bezit.

    Ben benieuwd, maar plezant is anders.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #102
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En vandaag al een mail terug van B&N waar ze melden dat 'k een volledige refund
    krijg voor de verloren gegane bestellingen

    Reactie snelheid valt dus dik mee, wel jammer van die verloren pakjes maar dat
    kan natuurlijk altijd voorvallen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #103

    Standaard

    Werkelijk al mijn orders van de sale zijn daar vertraagd. Goede prijzen, erg matige service
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Werkelijk al mijn orders van de sale zijn daar vertraagd. Goede prijzen, erg matige service
    Van mij zijn er 3 van de 7 items verzonden....valt nog mee dus.

  5. #105

  6. #106

    Standaard

    Ik moet vaker klagen, 1 dag later zijn 3 orders onderweg.

    Nog 3 wachten op verzending!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #107

    Standaard

    Nou, dan ga ik ook maar klagen als het helpt.....10 besteld in totaal, 3 gecancelled en niets verzonden....en dan was ik er best snel bij met mijn eerste bestelling op 5 november.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, dan ga ik ook maar klagen als het helpt.....10 besteld in totaal, 3 gecancelled en niets verzonden....en dan was ik er best snel bij met mijn eerste bestelling op 5 november.
    Mag ik vragen welke titels je besteld hebt? Want ik heb op de 1 november een bestelling van 10 titels gedaan en alles op een na is inmiddels verzonden.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Mag ik vragen welke titels je besteld hebt? Want ik heb op de 1 november een bestelling van 10 titels gedaan en alles op een na is inmiddels verzonden.
    1ste bestelling:
    Days of Heaven
    The 400 blows
    Merry Christmas Mr Lawrence (cancelled)
    Walkabout (cancelled)

    2de bestelling:
    Merry Christmas Mr Lawrence
    Walkabout
    In the Realm of the Senses
    The Wages of Fear
    The 400 blows
    Days of Heaven (cancelled)

    Ik heb mijn eerste bestelling dus herbesteld met 2 extra titels, ik dacht dat je ook een bestelling kon annuleren als nog niets verzonden was (niet dus).

  10. #110
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb mijn eerste bestelling dus herbesteld met 2 extra titels, ik dacht dat je ook een bestelling kon annuleren als nog niets verzonden was (niet dus).
    Vreemd er staat dan toch nog een link om een item te annuleren, of werkt dat gewoon voor geen meter ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vreemd er staat dan toch nog een link om een item te annuleren, of werkt dat gewoon voor geen meter ?
    Bij mij staat er op die plek "Cannot be Removed".
    Ergens hoop ik dat het betekent dat ze zeker verzonden worden , En anders: pech gehad, dan wacht ik rustig tot ze ergens anders goedkoper worden..

  12. #112

    Standaard

    Hebben jullie dan geen mail gehad met een shipping date? Ik heb namelijk voor Seven Samurai 07/12 en voor The Night of the Hunter 14/12 als datum doorgekregen.
    The Magician en Everlasting Moments zijn wel bijna direct verzonden, iig op de dag die ze aangaven als shipping date.
    Ik ben wel pas op 16/11 begonnen met bestellen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #113
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja verzendingsmail heb 'k gehad, in het mail onderwerp gebruikt B&N altijd "Is On Its Way"

    Rogue alles wat verzonden is kan je inderdaad niet annuleren, logisch, en daar zou ook
    een verzendingsdatum moeten bijstaan. Bij de rest staat een indicatie voor verzending,
    maar zolang het nog verzonden is kan je nog altijd annuleren. Dat is in ieder geval wat
    'k zie in mijn order status bij B&N

    Zelfs soms 2 BD's in één keer besteld en toch worden ze apart verstuurd, voor mij geen
    probleem dan is er zeker geen gehannes met de douane
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    1ste bestelling:
    Days of Heaven
    The 400 blows
    Merry Christmas Mr Lawrence (cancelled)
    Walkabout (cancelled)

    2de bestelling:
    Merry Christmas Mr Lawrence
    Walkabout
    In the Realm of the Senses
    The Wages of Fear
    The 400 blows
    Days of Heaven (cancelled)

    Ik heb mijn eerste bestelling dus herbesteld met 2 extra titels, ik dacht dat je ook een bestelling kon annuleren als nog niets verzonden was (niet dus).
    Heb totaal andere titels besteld, maar het blijft toch vreemd dat ze die titels gewoon niet binnen krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Vreemd er staat dan toch nog een link om een item te annuleren, of werkt dat gewoon voor geen meter ?
    Na bestellen kun je niet cancellen, er gaan iig geen cancel linkt onder je item. Barnes & nobels bepalen het verdere verloop van je bestelling. Dit was bij de vorige sale niet zo.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hebben jullie dan geen mail gehad met een shipping date? Ik heb namelijk voor Seven Samurai 07/12 en voor The Night of the Hunter 14/12 als datum doorgekregen.
    The Magician en Everlasting Moments zijn wel bijna direct verzonden, iig op de dag die ze aangaven als shipping date.
    Ik ben wel pas op 16/11 begonnen met bestellen.
    Kreeg wel direct shipping date, maar die noot gehaald. Gisteren zijn bij mij pas Seven Samurai en The Magician verzonden. Heb die titels op 1 november besteld.
    Laatst aangepast door Wieba : 26-11-2010 om 07:49

  15. #115

    Standaard

    Bij mij verstuurd:
    Kagemusha (blu)
    Yojimbo/Sanjuro (blu)
    Days of Heaven (blu)
    Thin Red Line (blu)
    America Lost and Found (blu)

    Nog in de wacht:
    Seven Samurai (blu)
    The Wages of Fear (blu)
    Night of the Hunter (blu)
    Darjeeling Limited (blu)
    Walkabout (blu)
    Charade (blu)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #116

    Standaard

    Ik heb van iemand anders vernomen die al een pakje binnen heeft dat erop staat: "Content: Book / Value: US$ 1.00".

    Shit.....dan had ik ook wel een grote bestelling kunnen plaatsen ipv 1 BD per bestelling...had me een hoop geld gescheeld....

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Na bestellen kun je niet cancellen, er gaan iig geen cancel linkt onder je item. Barnes & nobels bepalen het verdere verloop van je bestelling. Dit was bij de vorige sale niet zo.
    Vreemd, ik had de BBS Story besteld, maar ik had niet goed gekekenh et was de DVD en die kon ik gewoon cancellen. Het was geen onderdeel van een andere bestelling, misschien dat dat het verschil is. Anders zou ik zeggen neem eens contact met ze op.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb van iemand anders vernomen die al een pakje binnen heeft dat erop staat: "Content: Book / Value: US$ 1.00".

    Shit.....dan had ik ook wel een grote bestelling kunnen plaatsen ipv 1 BD per bestelling...had me een hoop geld gescheeld....
    Dat wil nog niet zeggen dat de douane er niet in gaat kijken, $1 is wel erg weinig en kan argwaan wekken.
    Het was de vorige keer iig niet zo, toen stond het betaalde bedrag er op zonder verzendkosten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat wil nog niet zeggen dat de douane er niet in gaat kijken, $1 is wel erg weinig en kan argwaan wekken.
    Het was de vorige keer iig niet zo, toen stond het betaalde bedrag er op zonder verzendkosten.
    Inderdaad, het geeft geen garantie.

    Het is in ieder geval een groot verschil met de werkelijke waarde van het pakje. Toch een grotere kans om de douane te ontlopen. Zou fijn zijn als ze een lager bedrag op het pakje zetten. Volgens mij scheelde het mij zo'n 25-30 euro ivm losse bestellingen. Als ik alles in 1x had besteld, was ik dus 25-30 euro goedkoper uitgeweest.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vreemd, ik had de BBS Story besteld, maar ik had niet goed gekekenh et was de DVD en die kon ik gewoon cancellen. Het was geen onderdeel van een andere bestelling, misschien dat dat het verschil is. Anders zou ik zeggen neem eens contact met ze op.
    Denk eigenlijk dat het komt door betalen met paypal.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Denk eigenlijk dat het komt door betalen met paypal.
    Ik met CC, dus dat zou wel eens kunnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #121
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb van iemand anders vernomen die al een pakje binnen heeft dat erop staat: "Content: Book / Value: US$ 1.00".
    Klopt helemaal, vandaag ook het eerste pakketje binnengekregen met exact
    hetzelfde op de verpakking zoals je het vermeld. Zelfs op de invoice dit zich in
    het pakket bevindt staan de waardes van de goederen niet aangeduid, alleen de
    verzendingskosten. Dat was bij de sale in juli niet het geval.

    Trouwens binnen House en Silent Ozu. Besteld op 02/11 en verzonden op 09/11

    @Wieba, bij mij staat er wel degelijk een link om te annuleren als het item nog
    niet verzonden werd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht

    @Wieba, bij mij staat er wel degelijk een link om te annuleren als het item nog
    niet verzonden werd.
    Bij mij dus niet. heb je met paypal betaald of met CC?

  23. #123
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bij mij verstuurd:
    Kagemusha (blu)
    Yojimbo/Sanjuro (blu)
    Days of Heaven (blu)
    Thin Red Line (blu)
    America Lost and Found (blu)

    Nog in de wacht:
    Seven Samurai (blu)
    The Wages of Fear (blu)
    Night of the Hunter (blu)
    Darjeeling Limited (blu)
    Walkabout (blu)
    Charade (blu)
    Ik lijk wel net zo in spanning te zitten als jij. Hoe komt dat toch?
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy Bekijk bericht
    Ik lijk wel net zo in spanning te zitten als jij. Hoe komt dat toch?
    Ik denk omdat jij die bonusfilm niet wil mislopen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #125
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bij mij dus niet. heb je met paypal betaald of met CC?
    Met creditcard
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 5 van 28 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •