Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb van iemand anders vernomen die al een pakje binnen heeft dat erop staat: "Content: Book / Value: US$ 1.00".
    Heb net de eerste binnen, maar er staan gewoon het volledige bedrag op Content: Book / Value: US$ 19.00". Dus aparte bestellingen is wel zo wijs geweest.

  2. #127

    Standaard

    Hmm, van mijn 4 bestelde titels zijn er 2 gecancelled en staat een nog in de wacht. 1 titel hadden ze opgestuurd, en die kwam vandaag aan. Ergens begin November besteld, gaat dus niet supersnel.

  3. #128

    Standaard

    Is bekend van B&N!

    Maar de post is helemaal traag, ook Amazon duurt veel langer dan normaal....

  4. #129

    Standaard

    ik baal een beetje, nog steeds niks binnen en eerste pakketje zou al op 5 november verstuurd zijn...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #130

    Standaard

    Bij mij is mijn eerste bestelling op cancelled gezet.....lekker dan, 4 items besteld, 4 gecancelled.
    Mijn tweede order heeft als shipping date 7 december. Ik geloof er niet echt meer in.

    Er is dus nog helemaal niets verzonden. Wat een verschil t.o.v. bijvoorbeeld amazon.....

  6. #131

    Standaard

    wacht nog steeds op night of the hunter die ik tijdens de criterion sale gehad gepre-ordered. had liever voor een aantal euro meer ergens anders besteld. ik ga iig nooit meer bij barnes and noble bestellen.

  7. #132

    Standaard

    Heb er tot nu toe 1 van de 12 binnen. Die ik binnen heb is op de 11 november op de post gegaan. Volgens mij is de pakketpost vanuit USA erg traag ofzo, want een bestelling bij amazon.com duurde ook gewoon 5 weken. Het zou natuurlijk ook aan de douane kunnen liggen.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Heb er tot nu toe 1 van de 12 binnen. Die ik binnen heb is op de 11 november op de post gegaan. Volgens mij is de pakketpost vanuit USA erg traag ofzo, want een bestelling bij amazon.com duurde ook gewoon 5 weken. Het zou natuurlijk ook aan de douane kunnen liggen.

    in het eerste pakketje zit 1 blu ray, lijkt me sterk dat de douane die achtergehouden heeft.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #134

    Standaard

    Hier hetzelfde verhaal

    1 pakje binnen, de rest zwerft ergens rond (of ligt te rotten bij de grijpgrage douaniers).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #135
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier de 2de bestelling binnen gehad op vrijdag, was verstuurd op 13/11

    Wel heeft de case van The Magician het transport niet helemaal overleefd, bovenaan
    was die gebarsten. Ze zouden bij B&N wel eens mogen kijken naar hun verpakking,
    bij Amazon en andere is dit véél beter geregeld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hoewel de verzending van B&N nu beter op orde is dan bij de vorige actie qua snelheid, lijkt goedkoop nog steeds duurkoop als ik de reacties lees: beschadigde doosjes, verkeerde titel geleverd en douanekosten die het voordeel onderuit halen.
    Wie niet luisteren wil moet voelen...

  12. #137

    Standaard

    Een positieve noot: heb tot nu toe 8 van de 12 titels in goede staat ontvangen. Waaronder doosje met 5 BD's. Geen beschadigde doosjes of douaneperikelen. Maar fingers crossed voor de resterende 4. Bij mij waren de artikelen niet beter of slechter verpakt dan mijn Amazon spulletjes (b.v. luchtkussentjes in het doosje om de 5 Criterions goed te beschermen). Heb hier nog niet zo vaak besteld, dus ik durf geen oordeel te vellen.

  13. #138

    Standaard

    Heb 10 Criterions besteld begin november, allemaal in 4 pakketjes verstuurd 6 november. Tot nu toe alleen 2 binnen gehad via Selektvracht zonder douanekosten.

    Ben bang dat dit mijn laatste bestelling bij B&N is desondanks de korting.

  14. #139

    Standaard

    Ik snap echt niet dat jullie allemaal vallen over de duur van het verzenden, dat is namelijk echt makkelijk terug te vinden hier op het forum.
    Ik moet wel zeggen dat die 8,50 euro wel veel te hoog is t.o.v. andere aanbieders in de V.S. die veel sneller alles leveren, maar ja niemand kan zo goedkoop Criterion's aanbieden als B&N via de library link(die helaas niet meer werkt)

    Ik kreeg net e-mails binnen dat 2 bestellingen die 8 en 14 december verzonden zouden worden, vandaag verzonden zijn.
    Laatst aangepast door peptalk : 06-12-2010 om 10:31 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #140

    Standaard

    Alles is verzonden (7 items) maar nog niets binnen. Ik wacht nog geduldig af, dat het wat langer duurt heb ik er wel voor over.

  16. #141

    Standaard

    Hoera!

    Alles is verzonden! (helaas nog niets binnen )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #142

    Standaard

    Kreeg net The Night of the Hunter binnen via selektvracht. Van de rest van de eerder verzonden items nog geen spoor...
    Laatst aangepast door Wieba : 07-12-2010 om 12:37

  18. #143

    Thumbs down

    Daar kan dus ook een deel van het bezorgprobleem liggen.
    Waarschijnlijk liggen er heel wat pakjes in slaapkamers te wachten op bezorging door brave huisvaders en moeders.....

  19. #144
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week toch weer 3 pakketjes gehad van B&N, er zijn er nog drie onderweg.

    Eigenlijk is er reeds eentje in het land, moet er voor betalen maar ze konden het
    vandaag bij de post niet lokaliseren ... de grapjassen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #145

    Standaard

    Had bij de laatste Criterion sale 1 bestelling geplaatst (van 2 blu-ray`s): op de 25e november verzonden, vandaag ontvangen. 15 dagen onderweg geweest dus. Dat is een stuk beter dan de laatste paar keer
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #146

    Standaard

    Het ongelooflijke is gebeurd: een deel is verzonden.
    2 zijn nog uitgesteld, maar ik ben al blij .

  22. #147

    Standaard

    zit nog steeds te wachten op 1 bestelling, 10 november verstuurd...

    wat verzenden betreft zijn ze erg slecht, kunnen nog wat leren van Amazon.com

    deepdiscount is ook zo'n trage leverancier
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #148

    Standaard

    Ben ook nog aan het wachten op een bestelling die 11 november verstuurd moet zijn. Vrees dat hij bij de douane ligt

    Heeft iemand charade nog inbestellling staan? Eant die staat bij mij al 5 week in backorder...


  24. #149

    Standaard

    De 1e binnen, 18 november verstuurd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #150

    Standaard

    Kreeg net 8 criterions binnen zonder douanekosten! Volgend keer nog maar meer bestellen

Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •