Pagina 7 van 28 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #151

    Standaard

    Net Black Narcissus en 400 Blows binnengekregen. Nu nog 2 van de 12 te gaan. Ik wist niet dat de 400 Blows een double disc BD was. Ziet er wel wat amateuristisch uit: zo'n kartonnen doosje met een dun boekje en de schijfjes boven op elkaar. Het is iig onbeschadigd aangekomen en geen extra douane kosten.

  2. #152
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vreemd, mijn versie van 400 Blows heeft echt maar één disk.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #153

    Standaard

    Lijkt wel een productiefout 2 discs i.p.v. 1
    Als dat zo is hou ik me aanbevolen om hem over te nemen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lijkt wel een productiefout 2 discs i.p.v. 1
    Als dat zo is hou ik me aanbevolen om hem over te nemen.

    Nog even gecontroleerd: inderdaad, 2 dezelfde schijfjes. Stuur mij maar een PM.

  5. #155

    Standaard

    Eerste 2 schijfjes zijn binnen, verzonden op 20 november. Mn Hiteker werkt!! Ik kan los met regio A schijfjes!!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Eerste 2 schijfjes zijn binnen, verzonden op 20 november. Mn Hiteker werkt!! Ik kan los met regio A schijfjes!!
    Hahaha, lekkerrrr.

    Hier de bestelling die op 23/11/10 verzonden is vandaag binnen: Everlasting Moments.
    Trouwens net als bij de vorige Book t.w.v. $1 op de buitenkant.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #157

    Standaard

    Lekker blijven mopperen, mag best met dit weer, hier nog helemaal niks nakkes noppes nada binnen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #158

    Standaard

    Hier vandaag eerste zending binnen, er is dus hoop!

  9. #159
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier nog 2 zendingen te gaan die nog onderweg zijn. Alle overige, 'k denk een zestal,
    zendingen zijn binnen altijd met als waarde ¢1 op de verpakking.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #160

    Standaard

    Ik moet vaker klagen; 2 dozen binnen met elk $1 erop! (de BBS box, Kagemusha en Yojimbo/Sanjuro) zijn binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #161

    Standaard

    Ik ga ook klagen, het lukt Coen ook elke keer .

  12. #162

    Standaard

    Ik ga gewoon door; ik win NOOIT de Staatsloterij
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #163

    Standaard

    Ook maar ff klagen dan. Waar blijven die twee laatste pakketjes!! Hopelijk hebt het.

  14. #164

    Standaard

    Klagen helpt echt alles is binnen! vanavond maar even een potje schaken met de dood.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Klagen helpt echt alles is binnen! vanavond maar even een potje schaken met de dood.
    Heb ik die laatste 2 bestellingen nou nog niet binnen....

    Die heb ik weer doorverkocht, maar daar heb ik nu toch een beetje spijt van nadat ik The Magician heb gezien en meer van Bergman begin te snappen. Veel plezier!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Klagen helpt echt alles is binnen! vanavond maar even een potje schaken met de dood.
    haha, bizar hé! Bij mij ook; 2x klagen en 2x pakje binnen!

    Misschien zit iemand van selektvracht (die bezorgt bij me) wel online; verdorie, die Coen baalt, dan trotseer ik de sneeuw maar i.p.v. alles 2 weken te laten liggen hiero op zolder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Klagen helpt echt alles is binnen! vanavond maar even een potje schaken met de dood.
    Bill & Ted Bogus Adventure binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha, bizar hé! Bij mij ook; 2x klagen en 2x pakje binnen!

    Misschien zit iemand van selektvracht (die bezorgt bij me) wel online; verdorie, die Coen baalt, dan trotseer ik de sneeuw maar i.p.v. alles 2 weken te laten liggen hiero op zolder
    Je zou het haast gaan denken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bill & Ted Bogus Adventure binnen
    Shit je hebt me door en Peptalk maar denken dat ik voor mijn lol naar het werk van Ingmar Bergman kijk

  19. #169

    Standaard

    Weer 2 pakjes binnen.

    Raar: 1 is perfect verpakt, goed sluitend. De ander is een grote doos met 2 dunne blu ray's erin!?!

    Daarnaast werd het ene pakje door de pakketpost van TNT gebracht en de ander door selektvracht (?) volgens mij!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #170

    Standaard

    2e en laatste bestelling ook binnen via selektvracht, waardevermelding op doosje $ 1.00!

  21. #171

    Standaard

    Komen ze bij jullie ook niet op volgorde binnen? Vandaag twee in een doos bezorgd die later was verzonden dan Seven Samurai, die ik nog moet ontvangen.

    Ook op de doos, met een blu ray en dvd, staat als waarde 1 dollar vermeld. Als dit voortaan zo gebeurt, ga ik minder orders plaatsen....dat scheelt behoorlijk in verzendkosten.

  22. #172
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Absoluut, 3 verzonden op 10/11 lagen op 16/12 in de bus en 2 verzonden op 13/11 lagen op 3/12 al op de mat.

    Trouwens hier nog eentje onderweg welke verzonden werd op 2/12

    Geflitst voor overdreven snelheid zal de jongens en meisjes van B&N wel nooit overkomen
    Laatst aangepast door StefaanD : 30-12-2010 om 11:23 Reden: woorden in een zin vergeten tot kunst verheven door ondergetekende ;-)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #173

    Standaard

    Hier alles in volgorde binnen gekomen.
    Vandaag de 2 laatste bestellingen van 5 december binnen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #174

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op Seven Samurai (verzonden op 24/11). Vandaag kwam Night of the Hunter binnen en die was pas op 5/12 verzonden. Nog maar even afwachten maar....

  25. #175

    Standaard

    Idem Mel.

    NotH ontvangen (midden december verzonden), en wacht nog op 2x Malick (verzonden 25-11). Voor de rest alles binnen, zonder douane
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 7 van 28 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •