Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 198 worden weergegeven.

Discussie: UP (op Blu-Ray)

  1. #76

    Standaard

    Een film moet geld opbrengen in de bioscoop, uiteraard.
    Waarom-ie nou eerder komt?
    Heel simpel: Het brengt kennelijk meer geld op om de BD rond kerst te releasen, dan in Januari.
    Want na 3 maanden hebben de meeste bioscoopbezoekers de film wel gezien, dus dan is het verstandiger om de BD te releasen op een moment dat mensen massaal de winkels leegplunderen, dus dat levert uiteindelijk in totaal meer op.

  2. #77

    Standaard

    Ik denk dat ze ook wel naar de trend in Nederland hebben gekeken voor wat betreft Pixar en bioscoop vs DVD/BR opbrengsten. In mijn optiek levert Pixar's DVD/BR verkoop in NL namelijk veel meer op, zeker als zo'n titel vlak voor kerst op de markt komt. Mensen zijn dan bereid meer geld uit te geven, hebben gehoord dat deze film erg goed is en kopen hem dan.

  3. #78

    Standaard

    Het is voor mij iig een perfect 'onder-de-kerstboom' kado en hij zal dan ook bovenaan mijn verlanglijst prijken. En dan de 4 disc welteverstaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #79
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Mag ik vragen waarom je de 4 disc een meerwaarde vind hebben? Leuk hoor dat er een dvd (en dc) bij zit, maar wat is er verder zo bijzonder aan?

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harm A. Bekijk bericht
    Omdat de release van de dvd/blu-ray zo kort op de bioscooprelease is... ik hoop natuurlijk dat ik er goed naast zit.
    de release in nederland was een maand eerder dan in belgie als dan eens bekijkt de release in de states was in mei

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos Verheij Bekijk bericht
    Mag ik vragen waarom je de 4 disc een meerwaarde vind hebben? Leuk hoor dat er een dvd (en dc) bij zit, maar wat is er verder zo bijzonder aan?
    Als het niet teveel scheelt in prijs ga ik ook voor de 4 disc hoor, waarom? goeie vraag? Om gewoon de beste versie te hebben hé
    BD (1243) What i Watch

  7. #82

    Standaard

    En dan?
    Beeld en geluid wordt er niet beter van.

  8. #83

    Standaard

    Voor die 5 euro dat ie meer kost wil ik best de DVD er bij hebben Al is het alleen maar om hem een keer bij vrienden of wat dan ook te kijken.


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    En dan?
    Beeld en geluid wordt er niet beter van.
    Dat is een discussie die lastig is om te beginnen hé, beeld en geluid wordt inderdaad niet beter maar extra opties zijn nu eenmaal leuker, is toch ook zo bij een auto of ben ik nu zo verkeerd
    BD (1243) What i Watch

  10. #85

    Standaard

    Goed te begrijpen, maar die Digital Copy DRM crap mogen ze mee oprotten!

  11. #86

    Standaard

    Ja ik ga ook voor de 4 disc versie als het verschil inderdaad rond de 5 euro ligt dan wil ik de dvd er wel bij hebben.
    Leuk voor vrienden en familie die geen blu ray speler hebben!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #87

    Standaard

    Die digital copy is dan waarschijnlijk nog Engels gesproken en zonder ondertitels (zo was het ook voor o.a. The Dark Knight).

    Ik heb nu eenmaal graag ondertitels ... zeker als er met meerdere personen gekeken wordt. Mea culpa

  13. #88

    Standaard

    Ik snap de meerwaarde er niet helemaal van. Wel erg mooi dat het er allemaal bij zit maar ik ga toch echt gewoon voor de NL editie, dat waarschijnlijk gewoon dezelfde versie wordt maar dan zonder digital copy (wel dvd). Meteen netjes ondertiteling erbij.

  14. #89
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Gelukkig gaat de 4 disc ook in Nederland beschikbaar zijn, hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken

    Mij is het die 5 euro in ieder geval niet waard, al ga ik wel balen als er een of ander leuk hoesje bij de 4 disc set zit.

  15. #90

    Standaard

    Ik heb gisteren Up 4 disc in de pre order gezet voor 18 euro bij FRS. Friend and family korting (ofzo) van 6 euro + 6 euro korting van addiscount. Dat is dus 3 euro meer dan de 2 disc. Voor die 3 euro vind ik de dvd super 


  16. #91

    Standaard

    Geweldig om te horen dat ie voor de kerst uitkomt
    gaat zeker boven aan m`n verlanglijstje komen. Die digital copy moeten ze echt verbannen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Geweldig om te horen dat ie voor de kerst uitkomt
    gaat zeker boven aan m`n verlanglijstje komen. Die digital copy moeten ze echt verbannen
    idd interessanter dat je zelf de dvd kan rippen naar gewenst formaat met ondertitels of NL gesproken in dit geval.

    Dan zou ik bv. meer te vinden zijn om als extra disc de soundtrack toe te voegen.

  18. #93

    Standaard

    Heb ik het nu juist begrepen? Discs 1 en 2 van de BR set zijn identiek, disc 3 en 4 zijn de dvd en een digitale kopie en niets anders?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #94

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd hoe het nou zit met die 4-disc uitgave...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Heb ik het nu juist begrepen? Discs 1 en 2 van de BR set zijn identiek, disc 3 en 4 zijn de dvd en een digitale kopie en niets anders?
    Denk dat het zo zit, vind de hoes van de normale versie mooier dus dat gaat hem worden.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  21. #96
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Heb ik het nu juist begrepen? Discs 1 en 2 van de BR set zijn identiek, disc 3 en 4 zijn de dvd en een digitale kopie en niets anders?
    Check de review van blu-ray.com:
    Standard DVD Version of the Film (SD, Disc 3)
    Digital Copy of the Film (SD, Disc 4)
    Op de cover na is er dus niks anders aan de 2 disc versie.

  22. #97
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Ik ga wachten tot er iets meer bekend is over de UK uitgave

    Heb wel nog snel 'The Art of Up' besteld op amazon.com, de uitgever zit al door z'n volledige stock heen + de Europese Amazon sites ook... Ik heb het zekere voor het onzekere genomen om zeker te zijn van mijn exemplaar. 'The Art of Monsters Inc.' wordt ondertussen al verkocht voor prijzen rond de $300 op Ebay enzo.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Denk dat het zo zit, vind de hoes van de normale versie mooier dus dat gaat hem worden.
    Daar maal ik niet zo om, ik zit per slot van rekening niet de hele dag naar hoesjes te kijken. 5 euro meer neervorken voor twee opties die ik toch niet zoek te gebruiken vind ik anderzijds wél een zeer valabel argument.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #99

    Standaard

    Dus alleen kopen om later met vette winst te verkopen? Dat zal nog te bezien zijn; ik denk niet dat UP net zo'n grote hit wordt als Monsters Inc, welke door de meesten toch wel als de beste CGI film gekroond is.
    Meer kans dat het over een paar jaar een onderzetter wordt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Ik ga wachten tot er iets meer bekend is over de UK uitgave

    Heb wel nog snel 'The Art of Up' besteld op amazon.com, de uitgever zit al door z'n volledige stock heen + de Europese Amazon sites ook... Ik heb het zekere voor het onzekere genomen om zeker te zijn van mijn exemplaar. 'The Art of Monsters Inc.' wordt ondertussen al verkocht voor prijzen rond de $300 op Ebay enzo.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Daar maal ik niet zo om, ik zit per slot van rekening niet de hele dag naar hoesjes te kijken. 5 euro meer neervorken voor twee opties die ik toch niet zoek te gebruiken vind ik anderzijds wél een zeer valabel argument.

    Valabel? lol wat hebben jullie zuiderburen toch een vreemde woorden in jullie vocabulaire
    **gaat nog maar eens aan het frietkot langs**
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •