Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 92 van 92 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ik word een beetje moe van de discussie, ligt dit enkel aan mij of is het wat vermoeiend?
    Niet enkel aan jou. Ik hou niet van dat heen en weer gebekvechten
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Dan pas heb ik geen probleem meer met jou en kan ik je weer als een integer iemand zien.
    Tjonge jonge, is dat effe balen voor mij? Ik zal voorlopig wel slecht slapen ben ik bang.....

    En nu serieus: Ik had een hele rits smilies achter die post staan, dat wil zeggen dat ik het allemaal juist niet zo zwaar opneem.

    Verder wordt ook ik inderdaad een beetje moe van dit soort discussies, maar goed er zijn altijd mensen die zaken liever anders zien gebeuren en je kan het helaas niet iedereen naar het zin maken. Ik raad je in een dergelijk geval van harte aan om zelf een site (of forum) te beginnen en het daar 'beter' te gaan doen.

    Overigens is het niet zoals Paul suggereert dat ik problemen heb om me uit te drukken in deze zaak, volgens mij kom ik precies zo over als ik bedoel, ik meen in elk geval wat ik schrijf.
    Eric van Ballegoie

  3. #78
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Overigens is het niet zoals Paul suggereert dat ik problemen heb om me uit te drukken in deze zaak, volgens mij kom ik precies zo over als ik bedoel, ik meen in elk geval wat ik schrijf.


    Zo bedoelde ik dat niet hoor

    Ik bedoel juist dat hij het niet zo ernstig allemaal moet opvallen
    hoe jullie soms reageren.Netzo als jij aangaf met je rits smileys
    en dat net ook zo aan Olivier uitgelegen heb.

  4. #79
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Met dank aan de Veronica gids van 13 t/m 19 juli j.l.
    Ja ik weet het, dat is het eerste wat ik elke dinsdag middag doe als de nieuwe veronica tv. gids er is, Dirk-Jan lezen, echt zo superdroog, Moet er (bijna) elke keer wel om lachen.

    Elwood.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Heren,

    Laten we deze thread on-topic houden, en alleen praten over de onfeilbaarheid van de crew en de foutloze manier waarop wij DVD's bespreken.

    hihi: grapje tussendoor: voor "en" hoort geen komma

    En on-topic, ook ik heb mijn aanvaringen gehad met....uhm.... ja, vrijwel ieder crewlid Maar moet toegeven , dat ze het op het moment best lekker voor elkaar hebben...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  6. #81
    Anonymous
    Guest

    Standaard off topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard



    hihi: grapje tussendoor: voor "en" hoort geen komma

    En on-topic, ook ik heb mijn aanvaringen gehad met....uhm.... ja, vrijwel ieder crewlid Maar moet toegeven , dat ze het op het moment best lekker voor elkaar hebben...
    Kijk, als zelfs Edje zijn oogjes open kan Kunnen die van
    jou dat ook wel Olivier

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Waar haal je eigenlijk de arrogante houding vandaan dat wij zo nodig vriendjes met de forumleden zouden moeten zijn? Wie van ons heeft jou gevraagd om ons als integere mensen te benaderen?
    Hehehe... Reken maar dat we echt niet op eindeloze zeurpieten als jij zitten te wachten...
    Misschien kunnen we nog eens een volwassen gesprek proberen wanneer je begrijpt op welk moment JIJ op moet houden en waar ONZE grenzen liggen, maar voorlopig is het wat mij betreft simpelweg; "Wie kaatst kan de bal verwachten"..... ventje....
    Je 'vriendje' Koen Crijns spreekt hier van vriendjes maken (zie hoger in deze thread) en arrogant: ik herinner me een post van jou waar je iemand verschrikkelijk afblaft, tot op het ontoelaatbare toe. Ik heb je daar dan ook een opmerking over gemaakt dat ik dit niet erg passend vond, maar eindigde mijn bericht met: iedereen kan wel eens een slechte dag hebben. Dus, hou je rotopmerkingen maar vlug voor jou.

  8. #83

    Standaard

    Volgens mij kan de thread beter de aggressie thread genoemd worden
    Ik hoopte eigenlijk nog op een reactie op mn post over de beoordeling door leden. Kan ik die nog verwachten?
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Dus, hou je rotopmerkingen maar vlug voor jou.
    Moet ik nu echt medelijden met je krijgen of je toch maar gewoon negeren?

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Volgens mij kan de thread beter de aggressie thread genoemd worden
    Ik hoopte eigenlijk nog op een reactie op mn post over de beoordeling door leden. Kan ik die nog verwachten?
    Marije, mijn standpunt ken je. Ik had graag 2 cijfers gezien. eentje voor inhoud, eentje voor technische aspecten en eventueel een gemiddelde. De crew kan gerust hun eigen manier van werken behouden, er komt alleen een beoordeling bij. Als ze niet willen dat er een globaal cijfer komt, dan geen gemiddelde, maar 2 beoordelingen.

    Dus, Eric, Alex en Koen, ik denk dat hier al genoeg met bloempotten gegooid is. Ik heb duidelijk mijn standpunt, jullie een ander. Ik vind het gewoon heel erg spijtig dat hier één en ander uit de hand is gelopen omdat ik mijn posts helemaal niet als off-topic zag, ze bij Eric in het verkeerde keelgat zijn geschoten en dat enkele crew-leden het nodig vonden Eric bij te springen.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    hihi: grapje tussendoor: voor "en" hoort geen komma
    Nou, ik weet niet waar jij Nederlands hebt gevolgd, maar voor "en" kan wel degelijk een komma komen. Ik geef toe, meestal wordt het niet gedaan, behalve als er echt een duidelijke pauze moet komen op dat punt in de zin, en dat is iets dat niet veel mensen weten.

    (Toch handig, die opleiding Journalistiek)

    *met dank aan mijn docente taalbeheersing...*

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    ..... in de zin, en dat is iets dat niet veel mensen weten.

    (Toch handig, die opleiding Journalistiek)

    *met dank aan mijn docente taalbeheersing...*
    Mooie opmerking: ..., en

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    voor "en" kan wel degelijk een komma komen. Ik geef toe, meestal wordt het niet gedaan, behalve als er echt een duidelijke pauze moet komen op dat punt in de zin, en dat is iets dat niet veel mensen weten.
    Klopt helemaal... en hetzelfde geldt voor voegwoorden zoals "maar" en "zodat"...

  14. #89

    Standaard

    En als lerares Nederlands kan ik jullie alleen maar gelijk geven...

    Ik wou eerst al niets zeggen omdat ik dan zo schooljufferig lijk (op een ander forum doe ik niets anders dan dt-fouten verbeteren)

  15. #90

    Standaard

    waar hadden we het ook al weer over?
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Ik hoopte eigenlijk nog op een reactie op mn post over de beoordeling door leden. Kan ik die nog verwachten?
    Marije:

    We gaan het huidige stem-systeem niet omgooien omdat dat redelijk wat programmeerwerk betekend en dit voor ons geen prioriteit heeft. Maar wellicht dat we in de toekomst wel een ander systeem gaan ontwikkelen.
    Eric van Ballegoie

  17. #92

    Standaard

    Ik ga deze dicht gooien mensen: iedereen heeft zijn zegje gedaan en ik denk dat ieders standpunten inmiddels wel helemaal duidelijk zijn. Opvolgende scheldtirades richting de crew gaarne via PM.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •