De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Newcastle (mini-cruise)

    Hallo iedereen,

    Binnenkort gaan mijn vriendin en ik een dagje naar Newcastle (mini-cruise). Wij verblijven dan voornaamlijk in het "oude" centrum van de stad om toch beetje cultuur te snuiven.

    Om mijn vraag kort te houden : Waar kan ik het beste terecht voor Blu-Ray films? Ik neem aan dat er een HMV zit, maar zijn er ook andere goede winkels die films tegen een redelijk prijs aanbieden?

    Plus, zit er ook een speelgoedwinkel in het centrum? Dit wegens mijn interesse in de NightRaven van GiJoe Rise of Cobra.

    Tips e.d. welkom, ook ivm de mini-cruise.

    gr,

    Marco.

  2. #2

    Standaard

    Ben pas in Londen geweest, hele andere stad maar toch, en ik vond de BD's te duur om er één te kopen. Via Amazon en Play ben je gewoon veel goedkoper uit, zelfs met verzendkosten. Ben ook bij HMV geweest en daar was het hetzelfde. Nieuwe BD's voor 18-19 pond. Uiteraard hebben ze wel aanbiedingen, dus daar kan je altijd naar kijken. Bij de HMV in Londen had ik de aanbiedingen al of ze waren niks.
    Ik heb wel een aantal gekocht in een videotheek, vlakbij het hotel, ben de naam even kwijt. Was best een grote keten geloof ik en hun hadden titels voor 10 pond en twee voor 25.
    Veel plezier!

  3. #3

    Standaard

    de fysieke HMV winkels zijn inderdaad nogal prijzig. 5-6 pond duurder dan de website meestal. Ze hebben wel eens goede aanbiedingen in de Winkels.

    Helaas zijn de Zavvi winkels gesloten januari van dit jaar. Deze winkels hadden normaliter goede prijzen onderdeel van TheHut.com. Verder heb je denk ik meer succes met lokale winkels voor die provincie. En gewoon vragen of er entertainment zaken zitten. In grotere steden, Brighton, Bristol enzovoort heb ik eigenlijk geen andere grote uitbater dan HMV gezien.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #4

    Standaard

    Wel apart dat de webstore zoveel goedkoper is. Dan zouden toch de daadwerkelijke winkels van HMV bijna gesloten moeten worden? Ze concureren met zichzelf, of kijk ik er nou vreemd tegenaan?

    Ik zal wel goed rondspeuren. Wou in ieder geval RocknRolla aanschaffen aangezien hij hier 30 kost en in de UK maar 12 pond.

    Nog bedankt voor de reacties.

  5. #5

    Standaard

    HMV's hebben vaak een mooi aanbod, maar inderdaad aan de prijzige kant. Soms wel leuke aanbiedingen (B2G1F, etc) - maar de standaard prijzen zijn hoog.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb wel een aantal gekocht in een videotheek, vlakbij het hotel, ben de naam even kwijt. Was best een grote keten geloof ik en hun hadden titels voor 10 pond en twee voor 25.
    Blockbuster?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Helaas zijn de Zavvi winkels gesloten januari van dit jaar. Deze winkels hadden normaliter goede prijzen onderdeel van TheHut.com.
    Zavvi waren de ex virgin Mega stores - en voor zover ik me kan herinneren waren ze ook aan de prijzige kant. Pas na het failissement heeft TheHut alleen de merknaam overgenomen.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Wel apart dat de webstore zoveel goedkoper is. Dan zouden toch de daadwerkelijke winkels van HMV bijna gesloten moeten worden? Ze concureren met zichzelf, of kijk ik er nou vreemd tegenaan?
    Fysieke winkels kosten nou eenmaal veel meer geld - niet iedereen wil online shoppen, het gemak om even een winkel binnen te lopen, de producten eerst te zien, etc. is voor veel mensen nog steeds het geld waard. Online vs 'High street' winkels is gewoon een andere markt. Het is hetzelfde voor de VS - online kan je vaak veel betere deals scoren.
    Laatst aangepast door diederik : 16-08-2009 om 23:57

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Fysieke winkels kosten nou eenmaal veel meer geld - niet iedereen wil online shoppen, het gemak om even een winkel binnen te lopen, de producten eerst te zien, etc. is voor veel mensen nog steeds het geld waard. Online vs 'High street' winkels is gewoon een andere markt. Het is hetzelfde voor de VS - online kan je vaak veel betere deals scoren.
    Maar in dit geval is het natuurlijk raar dat het dezelfde winkels zijn (allebei HMV) en de prijzen verschillend zijn.

    Volgens mij valt het trouwens wel mee. Ik heb in de gewone winkels van HMV ook genoeg leuke koopjes gescoort.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Maar in dit geval is het natuurlijk raar dat het dezelfde winkels zijn (allebei HMV) en de prijzen verschillend zijn.

    Volgens mij valt het trouwens wel mee. Ik heb in de gewone winkels van HMV ook genoeg leuke koopjes gescoort.
    Ja gek is het wel - maar houd er ook rekening mee dat HMV online vanaf Jersey verstuurd. Geen BTW, dus scheelt sowieso 15%

    Maar goed, HMV heeft vaak Buy one/two get one free acties - Dan kan je nog wel eens een leuke deal scoren.

  8. #8

    Standaard

    Nogmaals bedankt voor de tips. Zal een HMV binnenlopen en kijken wat ik kan vinden tegen een leuke prijs. Duurder dan hier in NL kan haast niet

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Nogmaals bedankt voor de tips. Zal een HMV binnenlopen en kijken wat ik kan vinden tegen een leuke prijs. Duurder dan hier in NL kan haast niet
    Toch wel : BELGIE!


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •