Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat ziet er ook een stuk beter uit.

    Maak je nu ook geen gebruik meer van de midden luidspreker of tover je deze alleen tevoorschijn als je films gaat kijken?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  2. #27

    Standaard

    Dank je Gerco,

    Ik ben nu geheel retour naar m`n roots, naar stereo. Daar lang over zitten dubben maar nu toch een duidelijke keuze gemaakt.

    Sander.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Dat ziet er ook een stuk beter uit.

    Maak je nu ook geen gebruik meer van de midden luidspreker of tover je deze alleen tevoorschijn als je films gaat kijken?

  3. #28

    Standaard

    Het demo-paar 718`s is sinds vrijdag jl. weer bij W&W, nu staan er mijn eigen Ushers (zie startpost).


    Sander.

  4. #29

    Standaard Sub & BD-speler...

    Afgelopen maanden ge-experimenteerd met het invoegen van de sub in mijn stereo-opstelling: de BK blijkt de Ushers prima aan te vullen en mag dus blijven (high-level aangesloten).

    Tevens toch maar weer de Pio BDP-320 aangesloten: miste toch de mogelijkheid om af en toe een filmje/concertregistratie te kunnen kijken.


    Sander.

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sander, is dat nog altijd de befaamde XXLS 400 sub welke je gebruikt ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #31

    Standaard

    Ja zekers .

    Bij muziek komen de voordelen van een gesloten sub mooi tot uiting: snel en droog.
    Allicht de Anti Mode ook weer eens invoegen .

    Sander.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Sander, is dat nog altijd de befaamde XXLS 400 sub welke je gebruikt ?

  7. #32

    Standaard Na de verhuizing ...

    Zo, het is ff geleden dat ik hier was . De grootste wijziging betreft een verhuizing, daarmee een andere opstelling, een nieuw meubel/tv-dressoir en de BK XXLS 400 heeft `t veld moeten ruimen voor 2 stuks Velodyne SPL-800 Ultra.













    Sander.
    Laatst aangepast door xander32 : 09-12-2011 om 22:58

  8. #33

    Standaard

    vind dat je mooie staande speakers hebt,ogen toch iets apart met vergelijking tot staande speakers zonder voet.
    tja,heb je tenminste 1 reactie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    vind dat je mooie staande speakers hebt,ogen toch iets apart met vergelijking tot staande speakers zonder voet.
    tja,heb je tenminste 1 reactie


    Dank voor die ene reactie .

    Echter betreffen het juiste geen staande speakers maar monitoren (op stands).


    Sander.

  10. #35
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Heb je hier ook een topic? Wist ik niet

    Die 2 Velodyne's zien toch wel erg gaaf uit. En symmetrie is altijd goed
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #36

    Standaard

    Ziet er keurig uit Sander, ook een wat ruimere kast waar de spullen netjes inpassen

    2 subs, ik neem aan dat ze beiden onafhankelijk worden aangestuurd en dat je ze via de speaker aansluitingen hebt aangesloten, heb ik dat goed?

    Misschien kun je daar een plaatje van plaatsen?

    BTW, had maar even gewacht met een reactie, er is veel verdwenen uit je topic en soms duik je zelf ook weer onder....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ziet er keurig uit Sander, ook een wat ruimere kast waar de spullen netjes inpassen

    2 subs, ik neem aan dat ze beiden onafhankelijk worden aangestuurd en dat je ze via de speaker aansluitingen hebt aangesloten, heb ik dat goed?

    Misschien kun je daar een plaatje van plaatsen?

    BTW, had maar even gewacht met een reactie, er is veel verdwenen uit je topic en soms duik je zelf ook weer onder....
    Betreft het laatste: klopt hoor. Korte uitleg: ik heb een beroerde 2 jaar achter de rug met een aantal ingrijpende gebeurtenissen. Daardoor een aantal zaken laten liggen, waaronder dit forumbezoek. Echter, momenteel gaat het weer met een sneltreinvaart de goede kant op .


    On-topic:

    De beide subs zijn aangesloten middels een ic vanuit de pre-out van de versterker. Hoe simpel kan het zijn he. Vandaag verwacht ik nog 2 Y-splitters voor de subs, daar de pre-out soms een te zwak signaal geeft, met als gevolg dat de subs uitschakelen (auto on/of).

    Enne: op pagina 1 staan op een aantal foto`s de A5 en de CD-1 idd. op het meubel; dat was t.b.v. een interlink en ls-kabel vergelijk. Op die wijze kon ik snel switchen. Normaliter stonden toen ook al beide componenten netjes in de kast .

    De huidige kast is echter wat ruimer en tevens is de achterwand verwijderd t.b.v. de koeling componenten en de bereikbaarheid v.d. bekabeling.


    Sander.
    Laatst aangepast door xander32 : 14-12-2011 om 09:07

  13. #38

    Standaard

    Mooi hoor een 2.2 opstelling en die die speakers met die stands zien er indrukwekkend uit van dichtbij.
    Heb je die stands toevallig in de UK of hier in NL gekocht? Ik heb ook een tijdje gezocht en in de UK zijn ze echt stuken goedkoper viel me op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mooi hoor een 2.2 opstelling en die die speakers met die stands zien er indrukwekkend uit van dichtbij.
    Heb je die stands toevallig in de UK of hier in NL gekocht? Ik heb ook een tijdje gezocht en in de UK zijn ze echt stuken goedkoper viel me op.
    Dank je voor de positieve feedback.

    Het betreffen stands van WLM, welke ik bij de Ushers "kreeg" (beide 2e hands, zijnde 6 maandjes jong aangekocht).


    Sander.

  15. #40

    Standaard Wijzigingen ...

    Afgelopen 5 maanden zijn er een aantal wijzigingen in de set doorgevoerd.


    Zo zijn de Usher BE-718`s verkocht en heb ik voor een zeer scherpe prijs een upgrade kunnen maken naar diens opvolgers de BE-718 DMD.

    Voorts hebben de A5 integrated en de CD-1 het veld geruimd. Ik ben weer terug bij mijn oude liefde Marantz; een SA15s2 LE en een PM15s2 LE. Daarnaast heeft de Slinky Links RS1 het moet afleggen tegen een Kimber KS-1010.


    Resultaat: een nog meer coherent en vloeiender geluid, een toename aan detaillering, een betere balans van het hoog en het mid, ietwat meer fundament en een hint meer warmte. Genieten !



    Plaatjes bij mijn praatjes:










  16. #41

    Standaard

    ... subloos; beide Velodynes zijn verkocht en hopelijk volgen de Ushers ook spoedig. Dan op naar; Tannoy Glenair 10".

  17. #42
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zie je wel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32 Bekijk bericht
    ... subloos; beide Velodynes zijn verkocht en hopelijk volgen de Ushers ook spoedig. Dan op naar; Tannoy Glenair 10".

  19. #44

    Standaard

    ... wow, ruim een jaar niet hier geweest ...
    Onderwijl de Usher monitoren verkocht en staat er een paartje Tannoy Glenair 10 te spelen (Maart `14).

  20. #45

    Standaard

    ... en de Panasonic TX P46G10 plasma is naar mijn broertje gegaan, daar is een 50ST50 voor in de plaats gekomen.

  21. #46

    Standaard

    ... wow, ruim een jaar niet hier geweest ...
    Zo.... weer boven water

    Maar je kent het gezegde hier toch nog wel..... geen plaatjes..... dan is het niet gebeurt


    Dus.... laat maar komen
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een speaker en versterker geweld allemaal..
    Ik heb net je topic even doorgelezen en wat een prachtig spul heb/had je...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #48

    Standaard Tannoy Gleniar 10

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32 Bekijk bericht
    ... en de Panasonic TX P46G10 plasma is naar mijn broertje gegaan, daar is een 50ST50 voor in de plaats gekomen.
    u vraagt, wij draaien;























  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo.... weer boven water

    Maar je kent het gezegde hier toch nog wel..... geen plaatjes..... dan is het niet gebeurt


    Dus.... laat maar komen
    ... dank u. Steevast zonder heel veel bij te hoeven leggen, heb ik weer een stapje vooruit kunnen doen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xander32 Bekijk bericht
    ... dank u. Steevast zonder heel veel bij te hoeven leggen, heb ik weer een stapje vooruit kunnen doen.
    Het ziet er iig wel heel indrukwekkend uit en als het net zo klinkt...

    Het moet natuurlijk wel betaalbaar blijven, zou er ook geen droog brood voor willen eten

    Keurig!
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •