Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik had graag de mogelijkheid gehad om zelf het einde te kunnen kiezen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Die lachscene is toch wel heel duidelijk iets dat je wel kunt missen.
    Maar later in de wapenopslag als ie die minigum vindt, geeft ie ook een glimlach. Dat had ie zonder die instructie van John niet gedaan, niet geleerd. Maar goed, een klein detail. Die scene in die wapenopslag is volgens mij ook langer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #28
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ben ik de enige die de scene waar jullie het over hebben (leren glimlachen) wel redelijk vind?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben ik de enige die de scene waar jullie het over hebben (leren glimlachen) wel redelijk vind?
    Heb ik niet gezegd, ik vond het wel grappig
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ah bon, dan heb ik het verkeerd begrepen.
    Tenzij de anderen hem wel dwaas vinden...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben ik de enige die de scene waar jullie het over hebben (leren glimlachen) wel redelijk vind?
    De enige weet ik niet, denk het niet. Ik vond het een potsierlijk gedoe... Maar ja...het is maar een mening...
    opninions are like assholes...everbody's got one...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben ik de enige die de scene waar jullie het over hebben (leren glimlachen) wel redelijk vind?
    Ik vind hem wel gaan, maar had ook achterwege mogen
    laten door de makers van de DVD.In ieder geval zoals ik
    al eerder zei ben ik wel blij dat de film nu voor 98%
    compleet is.

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben ik de enige die de scene waar jullie het over hebben (leren glimlachen) wel redelijk vind?
    Leuk toch, dat ie erin zit
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  9. #34
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    In de R1 release weer wel. Overigens kun je daar kiezen of je de film wilt zien zoals ie in de bios kwam of de director's cut. Seamless branching heet dat geloof ik. Komt erop neer dat er op de DVD 2 scriptjes staan waar de volgorde van de scenes staan.
    Had leuk geweest als de R2 versie dat ook had.
    Overigens iets dat ik bij elke director's cut wel wil eigenlijk... Ik wil ook de mogelijkheid hebben om 'm te zien zoals ie oorspronkelijk in de bios draaide. Op zich was die montage voldoende en er zijn verschillende redenen om een scene eruit te kiepen. Die lachscene is toch wel heel duidelijk iets dat je wel kunt missen. Het draagt niet bij tot een beter begrip van de film of van de karakters en houdt alleen maar op. Maak dan meer gebruik van de mogelijkheden van de dvd en zorg dat je kunt kiezen.
    Ik vind het wel raar dat als je bij de dvd voor de extended, direcor's cut versie van de film kiest alle extra scenes seamless branched in de film zitten verwerkt maar de scene van de T1000 niet, terwijl ik dat toch duidelijk een betere scene vind dan die waar t800 leert glimlachen bijvoorbeeld. En ik had het idd ook beter gevonden als je bij de extended versie zelf kon kiezen welk einde je wilt hebben, want ik vind het originele einde mooier.

    Elwood.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Die scene hadden ze idd achterwege moeten laten slaat 3x
    nergens op, maar het heeft ook wel weer iets komisch.
    Het commentaar over deze scene was toch dat ze hem eruit lieten, omdat de Terminator er anders als een Clown uit zou zien. Dit zou de geloofwaardigheid drastisch omlaag brengen. Hebben ze helemaal gelijk in...toch is het wel leuk om hem er nu bij te zien. Je zou maar zo krom kunnen lachen....ook een kunst.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    maar de scene van de T1000 niet
    Ik weet het niet zeker, maar volgens zit bij de R1 release alles er gewoon in, en kun je kiezen welke versie je ziet. Maar die huiszoeking zit er daar in. Het de R2 release waar ie gesneuveld is en verbannen naar de extra's. Zal wel ruimtegebrek zijn geweest.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Ik weet het niet zeker, maar volgens zit bij de R1 release alles er gewoon in, en kun je kiezen welke versie je ziet.
    Klopt, maar alleen na de datum van Judgement Day ingetoetst te hebben, anders krijg je deze en de alternatieve eindscene niet dacht ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    New Terminator DVD Boxset!
    Thursday, October 31, 2002

    Next year, just before the Rise of the Machines, MGM Home Entertainment will release an all new DVD special edition boxset containing both T1 and T2.
    Although this set will not become available until a date close to T3's release, we tried to get some info from MGM.

    MGM: "At this time, I'm not sure of the title of the Terminator gift set. Our creative team will begin discussing the layout and title early next year. It will definitely be a two-disc set."

    Our guess is this DVD 2-pack will be released several weeks prior to T3 and MAY contain a coupon good for one free adult ticket to see "T3: Rise of the Machines". For more information on the new DVDs and their features you'll need to "stick around!"

    http://www.thearnoldfans.com/news/281.htm

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xin
    New Terminator DVD Boxset!
    Thursday, October 31, 2002

    Next year, just before the Rise of the Machines, MGM Home Entertainment will release an all new DVD special edition boxset containing both T1 and T2.
    Nieuwe marketingstrategie van MGM??? Dit flikten ze bij Hannibal ook al.
    Ik ga hem niet kopen (zal ongetwijfeld een mooie box worden), want het is niet echt van toegevoegde waarde. Misschien ooit eens een mooie trilogybox...

  16. #41

    Standaard

    Ik wacht nu met Hannibal wel op de trilogy-box. Maar of ik ooit de trilogy-box en de kwartet-box(met deel 4 er ook in) zal kopen, weet ik niet. Ik heb immers deel 1 en 2 ook al, en zo te horen gaat het alleen maar erop achteruit, de extra discs ontbreken. Ik koop ze gewoon lekker los(hoewel ik box-sets prefereer).

  17. #42

    Standaard

    we zullen zien wat ze aanbieden ... maar ik denk niet dat ik mijn tinnen box ga wegdoen.

    Ik vind het wel spijtig dat het personage van Sarah niet in de derde komt. Maar daar zullen ze wel een logische uileg voor hebben.

    Verder vind ik de lachscene wel in de film passen. Een Terminator die John menselijk probeert te zijn. Dat past allemaal in het plaatje dat de kleine John de stoere Terminator als "echte" vriend wil hebben en dat het ook zo'n pijn doet op het einde als de vriend in de lava zakt ...

    Het zal dus een erg warm weerzien zijn in de derde film ...

    Zou de derde film enkel over het heden gaan of zouden er weer flitsen naar de toekomst inzitten ???
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    In de R1 release weer wel. Overigens kun je daar kiezen of je de film wilt zien zoals ie in de bios kwam of de director's cut. Seamless branching heet dat geloof ik. Komt erop neer dat er op de DVD 2 scriptjes staan waar de volgorde van de scenes staan. Had leuk geweest als de R2 versie dat ook had.
    Ik heb hier een Franse UE (zat in een plexiglas box samen met Total Recal UE (beiden in een tin-can) waar bij de orginele (bioscoop) versie op een losse DVD staat. Het gaat hierbij dus om een T2 set in totaal om 3 DVD's (de totale box bestaat uit 5 DVD's).

    Originally posted by Mich [B]Verder vind ik de lachscene wel in de film passen. Een Terminator die John menselijk probeert te laten zijn. Dat past allemaal in het plaatje dat de kleine John de stoere Terminator als "echte" vriend wil hebben en dat het ook zo'n pijn doet op het einde als de vriend in de lava zakt ...
    Daar ben ik het wel mee eens. Afgezien van dat ik die scene op dat moment erg komisch vond, bekeek ik de andere keren waarop hij (glim-)lacht toch anders dan voor heen. Het kreeg voor mij meer waarde.

  19. #44

    Standaard

    Dat lijkt me inderdaad ook wel wat om bij iedere film aan de hand van seamless brancing de film zoals ie in de bioscoop draaide te zien. Echter veel films zijn al zou oud dat je dat soms niet eens meer weet, en dan is het wel erg mooi. Het is echter ook wel eens andersom, ik heb ooit de lange versie van the Shining gezien (Kubrick versie) en wou dus absoluut deze DVD hebben, maar ik miste erg veel uit deze versie. Dus later kwam ik erachter dat de regio 1 deze versie had, dus heb ik er deze bijgekocht. Maar met T2 is het erg mooi opgelost, men een andere Cameron The Abyss ook, trouwens.

    Om maar weer even on-topic the komen, begrijp ik niet zo heel erg waarom men de scene waarin Arnie leert te lachen, hier wordt nog weer even duidelijk weergegeven dat hij echt niets menselijks heeft, geen emotie !!! In verband met dat huilen komt dat erg sterk naar voren.

    Ik moet toch wel zeggen dat de DC meer verhelderend is dan de normale bioscoop versie. Zeker omdat dan pas echt een aantal dingen duidelijk worden. Zoals inderdaad dat laatste stuk waarin Jon ziet dat dat niet Sarah is, door naar de grond te verwijzen. Iets wat ik mij altijd afvroeg.

    Inderdaad een erg goede film, met een onschatbare waarde aan extra's, maar dan wel allemaal de Regio 1 versie kopen.

  20. #45

    Standaard

    Originally posted by Daniel1974 [B] Om maar weer even on-topic the komen, begrijp ik niet zo heel erg waarom men de scene waarin Arnie leert te lachen, hier wordt nog weer even duidelijk weergegeven dat hij echt niets menselijks heeft, geen emotie !!! In verband met dat huilen komt dat erg sterk naar voren.
    Dat bedoel ik juist (ik geloof dat ik het niet echt duidelijk verwoord heb). Hij leert de beweging en wanneer hij deze toe moet passen. Maar dat betekent nog niet dat hij ook daadwerkelijk emotie heeft. Dit wordt pijnlijk (en komisch) duidelijk op het moment waarop hij voor het eerst die beweging uit probeert. Als je hem later ziet lachen, dan weet je dat het niets meer dan een aangeleerde beweging is.

  21. #46

    Standaard

    oeps. (deze mag weg)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •