Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #301

    Standaard

    Ik lees dit topic ook elke dag.....
    Ik reageer niet maar vind het zeker wel interessant!
    Gr,Peter
    this is my boomstick!!!

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Denk ook dat een hoop mensen op vakantie zijn of te uitgeblust van de warmte om achter een computer te duiken. Weer anderen hebben gewoon andere interesses. Op het HTforum (waar ik ook graag kom) is het natuurlijk niet anders. Dat men niet altijd reageert wil niet altijd zeggen dat men het niet leest. Het onvermijdelijke gesprek met Herman over dit forum zal ongetwijfeld ook zijn grondslag hebben gehad, vermoed ik.

    Omdat ik weet dat Herman momenteel niet reageert, neemt bij mij persoonlijk ook de behoefte af om wel te reageren in dit topic, maar lees het wel natuurlijk!
    Nee,dit heeft niets met herman uit te staan.
    Het was mij al vaker opgevallen dat in dit topic weinig gebeurt en dat vind ik jammer.
    Vrienden verwacht ik hier ook niet maar af en toe een reactie is toch wel leuk,waar doe je anders de moeite voor.
    Nou we kijken het nog wel even aan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Graag gedaan jamiev. Ik denk wel dat je verwachtingen te hoog zijn wat betreft reacties, vergeet dat dit niet vrienden zijn die je zelf kiest en dit is ook meer een forum over films dan over de hardware waarop gekeken wordt.
    Morgen krijg ik trouwens Frank Doorhof van het htforum op bezoek...
    Super dat je het laat doen,ben zeer benieuwd.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik lees dit topic ook elke dag.....
    Ik reageer niet maar vind het zeker wel interessant!
    Gr,Peter
    Is ook een interessant topic,
    Alleen jammer dat er zo weinig wordt mee gedaan op het forum,maar goed.
    On topic maar weer anders verknal ik het topic van dvdpf hiermee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een voorzetje naar een beamer?

    Afgelopen zondag hebben we ook met de beamer gedraaid, en dat terwijl ik geen extra maatregelen
    heb genomen tegen de lichtinval, al zijn mijn lamellen niet lichtdoorlatend, ze kieren kieren toch wel
    en ook langs de onderkant komt er licht de kamer binnen, toch is het beeld van de beamer op zulke
    momenten toch best wel goed te volgen, al is het 's avonds als het duister is natuurlijk wel even
    mooier. Ben nog steeds blij dat ik toen bij jamiev voor een 2e bezoek gegaan ben om naar zijn
    beamer te kijken, hij bevalt echt uitstekent en staat ondertussen op een vette 800 draaiuren, de TV
    wordt zo goed als niet meer gebruikt.
    Nee, ik dacht dat met calibreren een verduisterde kamer wel een stuk beter zou zijn en ik was dat al een tijd van plan, maar ik moet een beetje druk ergens van hebben om iets te gaan doen Met calibreren heb ik ze niet echt nodig gehad, maar ik kan nu overdag wel heel fijn film kijken t.o.v. hiervoor. Moet wel zeggen dat ik ooit vast nog wel een beamer aan zal schaffen, maar wanneer...
    Zeer tevreden met de calibratie tot nu toe, geeft net dat beetje extra wat ik nodig had om tevreden te zijn met een plasma. Nu heb ik echt mooie kleuren, vooral het rood en groen zijn zoveel beter en veel diepte in het beeld. Zwart was al uitstekend op de THX cinema stand en dat vond ik eigenlijk de enige verbetering voor de calibratie t.o.v. mijn LCD, had er meer van verwacht eigenlijk na al die lovende woorden van iedereen, maar dat is nu wel zo gelukkig

    Vakantie al weer voorbij, wat gaat dat toch snel hè. Voordeel is wel dat het bezoekje aan HTip wel steeds dichterbij komt!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #306

    Standaard

    Flink verhaal Herman

    Is helaas niet door een vriend gedaan die het heel goed kan, maar door Frank Doorhof van het htforum, kost helaas wel 230 euro.
    Uiteraard zijn jullie welkom bij mij, maar als het nodig is kan ik ook naar een station reizen. Klinkt allemaal als op 2 paarden wedden met meer kans en zo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #307

    Standaard

    Ik vind alles wel goed wat jullie afspreken,maar belgië ligt niet vlak naast de deur en arnhem is voor mij ook zeker een uur rijden.
    Wat ik ermee wil zeggen is dat ik niet tot middernacht in belgië blijf.
    Als we om 11 uur aankomen wil ik gaan vertrekken rond 6 uur s avonds dan hebben we 7 uur doorgebracht in de ht van Htip en dat vind ik voldoende,ben je rond pakweg 9 uur s avonds thuis.
    Als jullie je hier niet in kunnen vinden ga ik met eigen vervoer.
    Lijkt jullie dit wel wat kunnen we de plannen van dvdpf wel doorzetten om met ons drieën te gaan vertrekken.
    Hoor het wel.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #308

    Standaard

    Heb je een koptelefoon besteld? Ik heb me maar een subdude besteld, geen verzendkosten boven de 50 en die 8% korting er bovenop is ook wel lekker. Bedankt voor het melden

    Uiteraard schik ik mij geheel met jullie wat betreft het blijven en meerijden e.d.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Graag gedaan Pepijn, nee geen koptelefoon, heb kortgeleden nog een koptelefoon met 6meter snoer gekocht bij de MM, was een aanbieding en het geluid
    van die Philips is voor het geld dat hij kostte ook nog eens perfect.

    Nee, het gaat om iets anders dat ik al lang moest doen en nog steeds niet gedaan heb, het heeft wel iets te maken met het product dat je zelf besteld hebt

    Bij leven en welzijn kun je met mij meerijden, geen probleem. Jamiev zal zeer waarschijnlijk nu wel rechtstreeks vanaf zijn woonplaats naar Philip en Annet vertrekken,
    hij houd van op tijd thuis zijn, mij maakt het niet echt uit hoe laat het word, kan die zondag erop toch lekker uitslapen.
    Ergens zat dat nog achter in mijn hoofd dat j eal een koptelefoon met een lang snoer had gekocht, maar kon me niets anders meer voorstellen, vandaar.

    Iets om je speakers te isoloren dan, van hetzelfde merk als de subdude: Auralex?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Graag gedaan Pepijn, nee geen koptelefoon, heb kortgeleden nog een koptelefoon met 6meter snoer gekocht bij de MM, was een aanbieding en het geluid
    van die Philips is voor het geld dat hij kostte ook nog eens perfect.

    Nee, het gaat om iets anders dat ik al lang moest doen en nog steeds niet gedaan heb, het heeft wel iets te maken met het product dat je zelf besteld hebt

    Bij leven en welzijn kun je met mij meerijden, geen probleem. Jamiev zal zeer waarschijnlijk nu wel rechtstreeks vanaf zijn woonplaats naar Philip en Annet vertrekken,
    hij houd van op tijd thuis zijn, mij maakt het niet echt uit hoe laat het word, kan die zondag erop toch lekker uitslapen.
    Grappenmaker,
    Ik heb die zondag familiedag waar we om 10 uur s morgens aanwezig moeten zijn hebben we een fietstocht.
    Dit gaat niet goed komen als ik jou kennende om 4 uur s nachts thuiskom.
    Jij kunt dan lekker uitslapen maar ik niet helaas.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  11. #311

    Standaard

    Dit is inderdaad niet verkeerd om je center schuin omhoog te zetten,
    Ligt nu ook wel erg laag.
    Lijkt mij een verstandige aankoop wat je hebt gedaan.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #312

    Standaard

    Je bracht me in verwarring met je niet isolatie, maar in feite is dat het wel volgens mij: speakerdude:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Merk is goed.

    Ik geef je een kleine herkansing....... iets wat ik eigenlijk vanaf het begin nog niet gedaan had.......

    het een beetje schuin omhoog zetten van mijn center speaker.

    Gebruikte enkel een wat hoger volume ter compensatie van de wat minder gelukkige plaatsing,
    daar moet binnenkort verandering inkomen, als het goed is komen onze pakketjes vandaag binnen

    Isoleren was/is niet mijn hoofddoel, zoals ik al eerder heb toegegeven, mijn ruimte is niet echt
    ideaal voor geluid, heel veel galm, maar ja, ik kan bijna nooit met hoge volumes spelen, dus heel
    storend is het nu ook weer niet, maar de center schuin omhoog moet toch wel verbetering kunnen geven.
    Daar ben ik weer.

    De speakerdudes zullen waarschijnlijk wel voor een verbetering zorgen, maar op een ander gebied als de 'centre' op dezelfde plaats blijft. Voor een echte verbetering zal je deze denk ik samen met de TV wat hoger moeten plaatsen. Op deze manier kun je de speakerdudes gebruiken om de centre wat zal je ook wat meer kunnen genieten van het beeld van de beamer.

    In ieder geval is het wel weer een mooie upgrade.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helemaal goed, die zijn het, heten niet speakerdude maar Mopads, kniesoor die daar op let, begrijp wat je bedoeld......

    Mijn bedoeling heeft niet gelegen in het feit om de center te isoleren, enkel om hem onder een hoek te plaatsen,
    het isoleren is voor mij een bijkomstigheid

    Heb er een paar plaatjes van geschoten, maar duurt nog wel even eerdat ze geplaatst gaan worden, wil eerst
    mijn kast nog aan elkaar zetten met kastverbinders, zie enkel een beetje op tegen het boorwerk.

    Overigens zit m'n center nu aardig hoger en een beetje klem, het resultaat is echter wel goed, wat dat
    betreft is het wel geslaagd, details volgen later.

    Je subdude ook al aangekomen?
    Op de website van Auralex heten ze wel speakerdudes, vandaar: http://www.auralex.com/sound_isolati...eakerdudes.asp

    Ik weet dat je het niet om het isoleren doet Herman

    Op de subdude zit een week levertijd, ik moet dus nog even geduld hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Auralex heeft heel veel verschillende producten met evenveel mooie namen, Speakerdude zit
    in de HD serie en heeft zo te lezen een hoek van max +4 of -4. de Mopads kunnen tot max +8
    of -8. Hier te vinden:

    http://www.auralex.com/sound_isolati...tion_mopad.asp

    Lijken mij beiden zo'n beetje dezelfde produkten, met hetzelfde doel, maar net even anders

    Voor alle duidelijkheid, ik heb de Mopads, heb 1 setje over...... komen voor een stereo opstelling,
    heb het voor de center gebruikt, kan nog zijn dat ik van de andere set ook de dunnere schuine
    kant ga gebruiken....... moet nog even weer een beetje zin krijgen om daarmee in de weer te gaan
    (toen ik gisteren de Mopads ging plaatsen....... kwam ik bergen stof tegen..... wie verplaatst er
    immers zijn center, als zo'n ding eenmaal ligt dat je dat gewoon liggen toch en erg licht is
    hij ook niet en de kans op beschadigingen zijn bij mij wat groter omdat hij in dat meubel ligt)

    Je Subdude komt over een week, geduld is een schone zaak, maar ik wil je wel melden dat
    je vooral geen hoge verwachtingen moet hebben van de verbeteringen die kunnen optreden
    met een Subdude, noemde het zelf in mijn verslag al subtiele verbeteringen, als je niet al
    te hoge verwachtingen hebt kan het nog meevallen, als je te hoge verwachtingen hebt.......
    dan kan het bedrag dat je er aan uitgegeven hebt toch nog tegenvallen en dat willen we
    toch niet

    Ben wel benieuwd hoe jij de Subdude gaat ervaren.
    Kwam er later achter dat ze nog veel meer hebben idd.

    Geduld heb ik wel en ik verwacht ook geen wonderen, is ook meer voor het zicht. Momenteel staat hij met spikes op een ontkoppelde betontegel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vakantie gehad?

    Beeld van de beamer zal daarmee niet gaan veranderen, beamer en scherm staan geheel en al onafhankelijk van de TV.

    Het enige wat ik zou kunnen doen is het complete meubel te liften, ben enkel bang dat dat geen gezicht is, het is zoals
    het is, al geven de Mopeds nu al een duidelijke verbetering.

    Laten we niet vergeten dat mijn HT toch een huiskameropstelling is, en dat veel mensen mijn HT toch al als zeer nadrukkelijk
    aanwezig ervaren, dat is voor mij geen probleem, maar ik wil toch nog wel een beetje het huiskamer gevoel laten blijven bestaan.

    Het is idd een aardige upgrade en als je de prijs gaat omrekenen naar het gewicht....... dan denk ik dat ik ook maar
    moet gaan handelen in schuimplastic
    Ik heb geen vakantie gehad, maar alleen een tijdje geen berichten in deze topic gepost omdat ik dat niet zo gepast vond.

    Veel mensen met een beamer en een TV zorgen er vaak voor dat de TV (achter het scherm) kan verdwijnen zodat ze minder last hebben van reflekties.

    Is ook wel een groot verschil als je deze gaat vergelijken met de inrichting van de meeste andere huiskamers. In veel huiskamers zijn vaak geen luidsprekers te vinden of zijn de akoestische eigenschappen te vergelijken met die van een ruimte met veel sanitaire voorzieningen. Daar zal je dus ook niet het huiskamer-gevoel hebben door de levendige akoestiek of de minimalistische inrichting. Wat dat betreft is er voor ons dus genoeg te doen om te voorkomen dat ook wij zo'n kamer moeten hebben, we bulten plastic moeten kopen en moeten "downloaden".

    Ik hoop daarom dat veel fabrikanten wat met deze informatie gaan doen, zodat ook deze mensen "een set" kunnen kopen en er lang plezier van kunnen hebben.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 03-08-2013 om 15:55
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  17. #317

    Standaard

    Neem 15 december even je lamp mee van de beamer,
    Kun je die ruilen tegen die van mij.
    Kun je weer een tijdje verder en mij maakt het niet zoveel uit, gebruik hem toch niet.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  18. #318
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Mooi aanbod van jamiev Wisselen van een lampmodule kan op zich geen kwaad, tenzij de projector gecalibreerd is. Een losse lamp is een ander verhaal. Daar kan nogal wat bij fout gaan. Komt vaak ook solderen bij kijken, dus beter niet aan beginnen.

    15 december komt snel naderbij en ik vind het weerzien met jou en Pepijn en de kennismaking met jamiev erg leuk. Hoop inderdaad dat vadertje winter zich nog even inhoud
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  19. #319

    Standaard

    Denk er maar eens over na, hoef er verder ook niets voor te hebben.
    Verschil tussen de optoma en de sony is niet alleen het contrast maar ook het totale plaatje.
    Heb nu reeds 80 uur op de sony staan zal aan het einde van dit jaar wel de 100 gepaseerd zijn.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Mooi aanbod van jamiev Wisselen van een lampmodule kan op zich geen kwaad, tenzij de projector gecalibreerd is. Een losse lamp is een ander verhaal. Daar kan nogal wat bij fout gaan. Komt vaak ook solderen bij kijken, dus beter niet aan beginnen.

    15 december komt snel naderbij en ik vind het weerzien met jou en Pepijn en de kennismaking met jamiev erg leuk. Hoop inderdaad dat vadertje winter zich nog even inhoud
    We gaan er gewoon vanuit dat de winter zich nog even inhoud.
    Verheug mij ook op de kennismaking met jou en pepijn.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #321

    Standaard

    Dan kan ik niet achterblijven. 15 december staat bij mij ook groot in de agenda
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #322
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Top van je Jamie, dus die Optoma gaat niet meer de verkoop in ? Stond deze hier niet te koop ? Nee, nee zoek zelf niet meteen een projector, vroeg het me even gewoon af. Over het al dan niet gemakkelijk zijn om die lamp te vervangen ga ik me niet uitspreken, ken daar niets van.

    Ja maar Herman ja maar, jij maar roepen dat je foto's van mij wilt zien maar dan zelf geen plaatsen, zo blijven we geen vrienden natuurlijk


    In ieder geval veel plezier jullie vier, kijk reeds uit wat jullie ervaringen zijn geweest.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Top van je Jamie, dus die Optoma gaat niet meer de verkoop in ? Stond deze hier niet te koop ? Nee, nee zoek zelf niet meteen een projector, vroeg het me even gewoon af. Over het al dan niet gemakkelijk zijn om die lamp te vervangen ga ik me niet uitspreken, ken daar niets van.

    Ja maar Herman ja maar, jij maar roepen dat je foto's van mij wilt zien maar dan zelf geen plaatsen, zo blijven we geen vrienden natuurlijk

    Het

    In ieder geval veel plezier jullie vier, kijk reeds uit wat jullie ervaringen zijn geweest.
    Optoma staat nog steeds in de verkoop maar schijnbaar geen interesse in.
    Aan prijsdalingen doe ik niet.
    Ach als ik dvdp blij kan maken met een lamp wie nog amper 170 uur heeft gedraaid, waarom niet.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  24. #324

    Standaard

    Hoi vriend.
    Jammer dat je pech hebt met de oppo, zal ongetwijfeld wel weer goedkomen.
    Je zal me dit jaar wat minder zien op het forum omdat ik mijn aandacht wat meer wil richten op mijn bedrijf wat nog altijd groeiender is.
    Dit wil niet zeggen dat ik stop met mijn hobby, integendeel maar zal het forum een beetje laten schieten.
    Je hebt mijn nummer en houden zeker contact met elkaar.
    Wou je dit toch even meedelen zodat je niet denkt van waar is hij nu gebleven.
    Succes met de terugkeer van de oppo en we spreken elkaar.
    Gr jamiev.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #325

    Standaard

    Grappenmaker,
    Verslag van htip zal er wel nooit meer komen,
    Moet dit jaar ook nog naar htip toe maar dan hoef je van mijn kant uit ook geen verslag te verwachten.
    Druk is het zeker op de zaak vandaar dat ik niet meer zoveel ga reageren op het forum,
    Heb tijd te kort momenteel.
    Als je de hd 33 wilt overnemen tegen wat we hadden afgesproken geef me dan even een pm.
    Laatst aangepast door jamiev : 04-02-2014 om 23:31
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •