Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Hele middag bezig geweest tot een uurtje of 8 vanavond, oude receiver ontkoppelt, alles gelabeld
    en ook hoogte speakers op statieven geplaatst, en met die Audessey TROEP flut microfoon
    alles ingemeten...... en hoe klinkt het dan....


    WAARDELOOS!
    Wat had je er dan van verwacht?
    Dat het daarmee als 'HIgh-End' zal klinken?

    De meeste mensen zijn al blij als de problemen met de akoestiek en de samenstelling van de set opgelost worden. Als die er op een bepaald moment ook niet meer tevreden zijn met het geluid, zullen die er ook een hobby van maken door zelf te gaan experimenteren.

    5.1.4 lijkt me ook geen slecht idee.

    Over een paar weken zal je vast wel weer met en zitten te kijken.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 05-01-2016 om 22:24
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  2. #402
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Patience is a virtue!

    Ha Herman,

    Ik probeerde je al een head's up te geven. Hoop niet dat de kip eerder was dan het ei. Ik wist natuurlijk al dat jij heel erg gehecht bent aan jouw geluid en wat je speakers tot nu toe lieten horen, zoals jij het persoonlijk had ingesteld. Audyssey kan hele mooie dingen doen dat heb je gehoord bij mij en John. Ik had precies hetzelfde als jij na de upgrade, Ik had zoiets, laat maar even zo. Maar al snel ging ik opeens nuances horen en was zeker het filmgeluid een stuk intenser. Natuurlijk ben ik nog wel veel aan het klooien geweest, De toegewezen kantelfrequenties, Hoe de sub klinkt. Het is soms wat vreemd. Maar voor ruimtecorrectie en een goede 3D-bubble is het soms zelfs 'noodzakelijk'. Audyssey is zeker niet zaligmakend en kent fouten, maar dat Audyssey voor jou niet echt ging werken niet werken, wist ik wel een beetje van te voren. Jij laat je niet vertellen hoe iets moet klinken.

    Toch, met een beetje geduld, wat meer rust in kop en de tent, na al die lege, futloze en trage eerste januaridagen... Komt het vast wel goed! En anders, er zitten nog veel en veel meer dingen op die je waarschijnlijk nooit gaat gebruiken. Geef het straks nog eens een gooi (See what all the fuss is about) of beschouw het simpelweg als die gele composietingangen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #403

    Standaard

    Mooi gesproken Claudio en ik denk dat je volledig gelijk hebt! Soms is het ook echt gewoon even wennen aan je nieuwe opstelling. Maar blijf vooral stoeien. Ik ben net zoals Claudio ook eigenlijk best tevreden met hoe Audyssey de boel inregelt, maar dat neemt niet weg dat ik daarna vervolgens de subwoofer ook een klein tikje harder heb gezet, om net iets meer "oempf" te krijgen dan Audyssey op dat moment voor me had bedacht.

    Succes met stoeien!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #404

    Standaard

    Oef dat is toch jammer om te horen, had wat meer verwacht van de laatste Audessy, zelfs bij jou...

    Eigenlijk had je banana pluggen moeten bijbestellen en monteren, scheelt zo veel werk als je het een keer dient los te halen. Officieel mogen ze niet in de EU, daarom zitten er dopjes op de aansluitingen, maar die wip je er zo uit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #405
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan moet je dynamic volume aanzetten Herman, dan krijg je alles terug op lage volumes, ik moest de bas toen opeens terugschroeven.

    PS: alle seizoenen van Under the Dome al op tv gezien, wel grappig, hoog Stephen King-gehalte. Technisch dingetje, alleen Dolby Surround gebruikt alle speakers bij alle bronnen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-01-2016 om 18:03
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #406

    Standaard

    Tja Audessey is een hit or mis systeem. You love it or hate it.

    Ik ben inmiddels aan mijn 3e Audessey versie bezig en heb deze uitstaan.

    Waarom, wel het vlakt alles zo af dat de dynamiek weg is en dat het vlak, blikkerig en saai klinkt, maar vooral het doet dingen die ik niet wil/als positief ervaar..

    Daarnaast is het systeem ook gevaarlijk, want het reageert voor de inregeling op een moment opname (het is geen intelligent anticiperend systeem).
    Oké oppassen dus tijdens het inregelen met storing/omgevingsgeluiden geluiden. maar ....
    Hou er ook rekening mee dat elke verandering in de ruimte na de meting invloed heeft op de correctie.
    Schuif je met meubels of planten, hang je iets anders aan de wand, gordijnen open of dicht, welke stand staan de lamellen, staat de toegangsdeur open of dicht enz.

    Ondanks bovenstaande kan het best wel in bepaalde situaties / omstandigheden positief werken, en ook al geloven de meeste er niet in - een beetje inspelen - helpt ook
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je je Oppo ook analoog aangesloten dan? Je bedoeld toch die speakerinstelling, die heeft namelijk alleen invloed op de analoge aansluitingen of als je alles op LPCM via HDMI zet en de Oppo laat decoderen. Bij bitstream doet het niks. Of lees ik het verkeerd? Dat moet haast wel anders zie je nooit Dolby Atmos of zelfs DTS HD staan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #408
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah zo, ik heb het nog steeds gescheiden. Een direct naar de tv (voor dezelfde reden voorheen) en een alleen voor geluid. Ik heb bij mijn bd liever niet dat het nog een keer door een versterker gaat. Met mijn mijn A.B. is dat geen enkel probleem. Daarnaast was het ook wel ff wennen. Van tich kabels en bypasses naar alleen maar een paar HDMI- en speakerkabels. Het kan ook niet zo zijn dat zelfs mijn niet technische buurman het ook opeens snapt. Schop ik toch nog een beetje tegen de gevestigde orde aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #409

    Standaard

    Denk overigens niet dat de receiver wat doet met het videobeeld, staat bij mij niets op afgesteld, tenminste ik
    heb daar nog niet aan gesleuteld.


    Volgens mij doen de Denon's en Marantz niets aan video processing en werken als een video switcher.

    Die van mij geeft zelfs het HDMI signaal door in de stand-by stand ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #410

    Standaard

    Top reciever
    heb hem nu een jaar en geniet ernog steeds van

  11. #411
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wou net zeggen, wanneer komt het verslag met de foto's... Euh... Wacht... Foto's..?

    Goed dat je je draai hebt gevonden en de app heeft ook een kleine update gehad.

    Foto 's, opstelling, vraagtekens...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #412

    Standaard

    En weer wat nieuws....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #413

    Standaard

    Ik ben benieuwd.
    De Sony PDP-S7200 lijkt mij wel een intressante speler, maar gezien je afschuw tegenover Sony zal dat hem denk ik niet worden.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd.
    De Sony PDP-S7200 lijkt mij wel een intressante speler, maar gezien je afschuw tegenover Sony zal dat hem denk ik niet worden.
    Als je er afschuw tegen hebt dan moet je wel een hele slechte ervaring hebben met iets van Sony.
    Als die speler jou interessant lijkt wat is den het probleem ?

    Heb zelf al veel Sony producten in mijn leven gehad en heb er praktisch nooit problemen mee gehad.Wel heb is soms problemen met hun gamedivisie maar dat is een ander verhaal.
    Mijn conclusie: prijs kwaliteitverhouding is bij Sony gewoon in orde.

    Natuurlijk is dit mijn versie dus zou graag die van u willen horen ?

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je er afschuw tegen hebt dan moet je wel een hele slechte ervaring hebben met iets van Sony.
    Als die speler jou interessant lijkt wat is den het probleem ?

    Heb zelf al veel Sony producten in mijn leven gehad en heb er praktisch nooit problemen mee gehad.Wel heb is soms problemen met hun gamedivisie maar dat is een ander verhaal.
    Mijn conclusie: prijs kwaliteitverhouding is bij Sony gewoon in orde.

    Natuurlijk is dit mijn versie dus zou graag die van u willen horen ?
    Het gaat ook nieet over mij maar over Herman die een nieuwe BD speler heeft gekocht.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Aantal defecte apparaten net na de garantie(laptop, HD Ready projectie TV), dan geeft Sony niet thuis.

    Klantonvriendelijk bij mislukte uitgaves. (Total Recall)

    Virussen op CD's die na afspelen op PC voor narigheid zorgden.

    Smart phones die zogenaamd tegen een stootje konden maar waar welvanzelf spontaan het glas van het scherm brak,
    de consumentenbondmoest er aan te pas komen om Sony te laten buigen.

    Hier wordt wel gegamed met Sony, maar dat is niet mijn keus.

    Nee.... Sony is het net niet voor mij, het is dan ook geen Sony geworden en ook Onkyo/Pioneer valt af,
    al heb ik uit het verleden op service gebied wel goede ervaringen gehad met Pioneer.

    Je treft het soms wel en soms niet, heb het met Sony helaas niet getroffen en door de wat mindere ervaringen
    ben ik er dan wel klaar mee.

    Er zijn genoeg mensen die het wel getroffen hebben, en daarom bestaat Sony dan ook nog......
    - Tja dat is jammer maar niet heel gek natuurlijk.

    - Klantonvriendelijk ben ik het mee eens.[Geval van die film misschien niet gek]

    - Virussen op CD's Ik heb er veel maar nog nooit last van gehad.[Ah je download]

    - Je moet hem ook niet tegen de muur aan smijten.

    - Oh Dat wel !

    - Sorry Herman maar het zijn gewoon 3 degelijke merken die zich bewezen hebben dus ik vind het afvallen van die merken een conclusie die niet redelijk is.
    Ja je hebt wat pech ! gehad maar bepaalde dingen zijn zoals ze zijn.

    Nou ik wens je veel sterkte met andere merken.

    Have fun and enjoy your collection
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-02-2016 om 19:11

  17. #417

    Standaard

    Herman, deze is speciaal voor jou:



    Of vind je dit een vervelend plaatje in je topic ?

  18. #418

    Standaard

    Ik ben met het merk opgegroeid want ik weet nog goed dat ik mijn eerste Walkman kocht van mijn spaargeld en daarna kwam de rest.Sony was dus hot in de 90s
    Nu moet Sony het puur hebben van hun game divisie [waar ik sinds de PS4 steeds meer ergernissen heb] maar dat hield mij in 2015 niet tegen om toch weel een leuk 1080p toestel te kopen.[ kwa input zelfs het betere scherm om op te gamen]


    Als ik nu om me heek kijk zie ik jeugd met een Samsung/LG aan het hoofd lopen en een jong gezin zit op de bank TV te kijken op een Samsung/LG dus de tijden zijn veranderd.
    Jammer genoeg zie ik ook niet dat Sony zijn best doet om hun spullen nog aan de jeugd kwijt te kunnen dus ja ik zie voor hun de toekomst somber in.

    Een ander punt: Deze hobby begint een niche te worden.
    - Audi/Video zaken verdwijnen
    - CD/Blu-ray/DVD winkels zijn er bijna niet meer
    - 2de hands apparatuur/multimedia steeds minder waard/Krijgt er weinig voor.

    Ik zit/wil nog niet aan de HBO/Netflix dus ik ben benieuwd hoe lang ik nog een Blu-ray kan halen bij de MM.

    Zo zie je maar Herman dat ik ook wat frustratie heb. [Sorry dat ik wat van het topic afwijk]
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-02-2016 om 08:02

  19. #419

    Standaard

    Ik ga zo The Martian halen dus aan mij zal het niet liggen dat deze markt inkakt.

    Trouwen aan jou ook zeker niet.

  20. #420
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een Denon?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #421

    Standaard

    De 3313 kijkt een uitgeklede versie van de Denon dbp-2012ud die ik heb (heeft een analoge 7.1 en stereo uitgang voor SACD en DVD-A).
    Echter Denon is al lang niet meer High End te noemen.

    Qua beeld presenteert die van mij iets minder dan de Oppo 93eu, maar is zeker vergelijk baar en qua geluid goed via analoog.
    Echter qua bediening, in/afstelen en afspeelmogelijkheden zeker minder.
    Verder helaas ook veel , hoe zal ik het zeggen vastlopers, waardoor je de speler opnieuw moet opstarten.

    En!!!!!!!!! de Denon heeft een fan en de Oppo niet. En hoe stil de fan ook is mij oortjes he ...

    Conclusie op naar een Oppo 103
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #422
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wacht ook gewoon tot mijn Oppo het begeeft en dan koop ik weer een Oppo. Zelfs als ik wel voor UHD BD zou gaan wacht ik op de Oppo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Denk ook dat de 2012 een iets lichtere uitvoering van de 3313 is, op een 7.1 analoge uitgang
    zit dacht ik bijna niemand meer te wachten, die is voor mensen met wel heel ouderwetse apparaten zonder
    digitale ingangen, analoog is wat mij betreft wel achterhaald.

    Analoge stereo uitgangen heeft de 3313 ook en 2 HDMI uit, iets meer van deze tijd dan de 2012
    zo te lezen.

    Ja.... waarom denk je dat ik de 3313 heb genomen..... stil stil stil stil..... er zit ook geen fan in

    En er zijn nog wat andere mogelijkheden die mij wel kunnen bekoren

    Luistert ook stukken beter naar de AB dan de Oppo, want die is op dat gebied een eigenwijze draak,
    ach alles heeft zo zijn voor en tegens, denk wel dat de 2012 en 3313 compleet verschillende
    apparaten zijn en dan niet alleen op gebied van gewicht.

    Zo... hollen... moet naar mijn werk.
    Tja zo verschillende meedingen totaal
    De 2012 heeft duurdere/betere chips voor de processing en DAC.

    Veder dat iets digitaal is, maakt het nog niet goed en zeker niet altijd beter!

    Voor mij geeft de analoge uitgang voor val al muziek de optie om andere kanaal levels in te stellen, want er zijn maar weinig receivers/processoren met verschillende geheugens die verschillenden configuraties kunnen opslaan.
    Daarnaast had Denon altijd de reputatie op het gebied van het omzetten van digitaal naar analoog.
    Helaas word dat steeds minden en verdwijnt Denon in de middenmoot. Zeker nu ze de Alpha processing hebben laten vallen.

    Tja en dat gewicht maakt inderdaad heel veel uit.
    de 2012 weegt 5.2 kg en de 3313 6,3 lbs en dat is 2,85 kg...
    Laatst aangepast door Hombre : 21-02-2016 om 09:26
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja zo verschillende meedingen totaal
    De 2012 heeft duurdere/betere chips voor de processing en DAC.

    Veder dat iets digitaal is, maakt het nog niet goed en zeker niet altijd beter!

    Voor mij geeft de analoge uitgang voor val al muziek de optie om andere kanaal levels in te stellen, want er zijn maar weinig receivers/processoren met verschillende geheugens die verschillenden configuraties kunnen opslaan.
    Daarnaast had Denon altijd de reputatie op het gebied van het omzetten van digitaal naar analoog.
    Helaas word dat steeds minden en verdwijnt Denon in de middenmoot. Zeker nu ze de Alpha processing hebben laten vallen.

    Tja en dat gewicht maakt inderdaad heel veel uit.
    de 2012 weegt 5.2 kg en de 3313 6,3 lbs en dat is 2,85 kg...
    Mmm, als je info op onderdelen al niet correct is, dan ga ik natuurlijk ook twijfelen aan de rest van je verhaal

    De Denon 3313 is, als ik diverse testers en berichten moet geloven, het high end flagship van Denon, was/is het
    dan nu niet, dan wel toen ie werd getest, maar goed.... je bent natuurlijk zelf vrij om voor je eigen te bepalen
    of je iets wel of niet high end vind....... ik zelf heb de 3313 niet bestempeld als High end, dat lees ik zo hier en
    daar op het hele grote wereldwijde web, jouw recht om dat anders te zien.

    De 3313 bestaat al weer een paar jaartjes als model, dat de fabrikanten ondertussen wel eens andere onderdelen
    gaan gebruiken is bekent, zal ook bij Denon wel het geval zijn, in dit geval durf ik daarover niet al te veel te zeggen,
    dit omdat ik over het inwendige van apparaten, de prijzen van onderdelen en de kwaliteit ervan niet zomaar wat
    durf te roepen, goedkoper hoeft niet altijd te beteken dat het minder is en duur wil nog steeds niet zeggen dat het
    dan ook werkelijk goed is.

    De 3313 beschikt over Denon Link, lees daarover ook iets meer over op het web, vond het zelf een lastig verhaal
    over klokken en vond me na het lezen ervan nog steeds niet helemaal bij de tijd..... maar het weinige dat ik met
    Denon Link heb gedraaid klonk net even lekkerder dan met de Oppo. De Oppo heb ik ook wel eens 7.1 analoog
    aangesloten gehad, aardig wat mee getest.... maar die berg kabels heb ik weer verwijderd, klonk allemaal stukken
    minder dan direct via HDMI, ook met verschillende kabeltjes geprobeerd, analoog is het niet meer voor mij.

    Heb een multi channel receiver en krijg alleen maar slap gelul te horen dat dat stukken minder is dan met een
    dedicated stereo receiver.... het zal allemaal wel denk ik dan, maar ik ga toch echt ook nog niet eens een dure
    stereo versterker kopen omdat dat zogenaamd net weer even beter zou zijn. Mijn eigen setup wordt hoofdzakelijk
    gebruikt voor films, series, muziekconcerten op DVD en Blu ray en ja..... zo af en toe draai ik ook wel eens een
    CD of 1 van mijn weinige SA CD's, dit omdat er in mijn smaak maar weinig op SA CD verschenen is. Overigens
    klinkt de combinatie 7200 met 3313 en Denon Link spatzuiver, daar heb ik echt geen aparte stereo versterker
    bij nodig om die analoog met een speler te gaan verbinden terwijl ik nu alles met volle tevredenheid over HDMI
    laat gaan.

    Oh.... het gewicht, ja de verpakking(incl. snoeren en AB) komt er wel bij in de buurt, die 2,85 kilo van je.
    De 3313 weegt volgens de online gebruiksaanwijzing 7,9 kilo en dat is toch wel iets anders dan je zelf even snel
    had gevonden om iets als minderzwaardiger af te schilderen. Overigens weegt hij volgens het AVFORUM bij een
    test van hen 6,9KG, ook volgens Foka weegt hij 6900 gram..... Het zal mij worst zijn een kilo meer of minder,
    ik ga hem iig niet loskoppelen om op de weegschaal te leggen, blijft de 2012 toch het lichtere broertje van de 3313

    Wel triest dat je dan als je gevoelige oren hebt met een speler zit die geweldige DAC's heeft maar met zijn fan
    dat weer teniet doet.... jammer jammer jammer

    Gaarne als je volgende keer weer wilt beginnen over je "betere" spullen, even beter beslagen ten ijs komen,
    geen appels met peren vergelijken, het zijn niet altijd de DAC's en de analoge uitgangen die de betere speler
    maken, dat kan wel eens liggen aan geheel andere zaken zoals de combinatie waarop het is aangesloten,
    de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel, denk ook aan de behoefte van de gebruiker, zo zijn er velen
    met mij die echt geen behoefte hebben aan analoge of andere digitale uitgangen dan HDMI.
    De functie van de 3313 is mede door het ontbreken van analoge uitgangen anders dan die van de 2012, daarom
    verbaast het mij eigenlijk dat je al een vergelijk ging starten.

    Beiden hebben wij klaarblijkelijk geheel andere behoeftes bij een speler, bij mij zou ook de OPPO BDT-101CI hebben
    kunnen voldoen, ware het niet dat ik nu ook wel eens Netflix op een andere manier en backup wilde kunnen
    afspelen dan alleen via een google Chromecast..... en het is toch ook wel weer eens leuk om een speler te hebben
    van hetzelfde merk als de receiver Zo zie je maar weer, dat je een transporter niet moet vergelijken met een
    wat meer algemeen te gebruiken speler, meer algemeen betekent dat hij ook veel meer dingen moet kunnen,
    laat mij dan maar een speler hebben die minder kan, maar wel heel goed is en wat hij wel kan.

    Denk dan ook dat ik de betere speler heb, in mijn omstandigheden dan welteverstaan

    Het vlaggeschip getest:

    https://www.avforums.com/review/deno...yer-review.559
    Have fun and enjoy your collection

  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik wacht ook gewoon tot mijn Oppo het begeeft en dan koop ik weer een Oppo. Zelfs als ik wel voor UHD BD zou gaan wacht ik op de Oppo.
    Hier idem dito, al is de Oppo BDP-93 zeker niet perfect.
    Hij is erg traag bij het opstarten van discs en loopt zo nu en dan ook vast, toevallig gisteren bij X-men 3.
    Ik heb ook een disc die helemaal niet wil spelen (The Heat, met Sandra Bullock), terwijl mijn oude panasonic speler hier geen probleem mee heeft.

    Nu komen die vastlopers gelukkig niet heel vaak voor en dat hij traag is was al een bekend van de BDP-93.
    en natuurlijk de afstandsbedeining hoewel dat voor mij niet echt een issue is gezien ik een Pronto heb.

    Ik heb er ook wel eens over gedacht om de BDP-103 te kopen, of de BDT-101, maar denk ook dat ik maar gewoon afwacht tot mijn BDP-93 het begeeft en zie dan wel weer wat Oppo te bieden heeft.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •