Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #426
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nooit geen vastlopers met de Oppo. Het helpt om persistent memory leeg te gooien. De bediening is inderdaad minder met de ab, zelfs met mijn Pronto, maar daarom bedien ik hem met de HDMI-functie van mijn televisie. Het is vaak ook de enige speler die Dolby Atmos- en DTS:X-bronnen via USB kan weergeven. Vind het nog steeds vreemd dat de Denon AVR X7200W geen video kan streamen. Ik heb achterin dan ook een 128gb USB-stick erin geprikt met alle demomateriaal die ik heb.

    Toch heb ik genoeg discspelers versleten die dan ook letterlijk versleten waren. Raar genoeg waren dat juist de duurdere (lees: allerduurste) spelers. Sinds de Oppo gebruik ik alleen die en heb, ten tijde van de nieuwe Denon, al de overige spelers weggehaald. Gelukkig geeft de Oppo geen kick, maar kan me goed voorstellen dat je er zuinig mee bent. Dus veel plezier met je nieuwe aankoop.

    Qua kwaliteit componenten weet je gewoon dat tegenwoordig alles goedkoper en minder moet. Niet alleen Denon maakt geen echte vlaggenschip, maar ook Onkyo produceert massaproductie. Echt niet slecht, maar in geen verhouding tot hun monsterreceivers van weleer. Hombre heeft dus zeker een punt, alleen is die mega kwaliteit niet meer voor iedereen weggelegd, daarom worden ze ook niet meer gemaakt. Voor diegene is tegenwoordig een veel duurdere oplossing nodig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk nooit geen vastlopers met de Oppo. Het helpt om persistent memory leeg te gooien.
    ik heb persistent memory even leegegooid en The Heat werkt nu wel.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #428

    Standaard

    zucht, laat maar ...

    je zal niet eens het laatste woord willen hebben met weinig inlevingsvermogen voor hoe een ander er tegen aan kijkt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, als je info op onderdelen al niet correct is, dan ga ik natuurlijk ook twijfelen aan de rest van je verhaal

    De Denon 3313 is, als ik diverse testers en berichten moet geloven, het high end flagship van Denon, was/is het
    dan nu niet, dan wel toen ie werd getest, maar goed.... je bent natuurlijk zelf vrij om voor je eigen te bepalen
    of je iets wel of niet high end vind....... ik zelf heb de 3313 niet bestempeld als High end, dat lees ik zo hier en
    daar op het hele grote wereldwijde web, jouw recht om dat anders te zien.

    De 3313 bestaat al weer een paar jaartjes als model, dat de fabrikanten ondertussen wel eens andere onderdelen
    gaan gebruiken is bekent, zal ook bij Denon wel het geval zijn, in dit geval durf ik daarover niet al te veel te zeggen,
    dit omdat ik over het inwendige van apparaten, de prijzen van onderdelen en de kwaliteit ervan niet zomaar wat
    durf te roepen, goedkoper hoeft niet altijd te beteken dat het minder is en duur wil nog steeds niet zeggen dat het
    dan ook werkelijk goed is.

    De 3313 beschikt over Denon Link, lees daarover ook iets meer over op het web, vond het zelf een lastig verhaal
    over klokken en vond me na het lezen ervan nog steeds niet helemaal bij de tijd..... maar het weinige dat ik met
    Denon Link heb gedraaid klonk net even lekkerder dan met de Oppo. De Oppo heb ik ook wel eens 7.1 analoog
    aangesloten gehad, aardig wat mee getest.... maar die berg kabels heb ik weer verwijderd, klonk allemaal stukken
    minder dan direct via HDMI, ook met verschillende kabeltjes geprobeerd, analoog is het niet meer voor mij.

    Heb een multi channel receiver en krijg alleen maar slap gelul te horen dat dat stukken minder is dan met een
    dedicated stereo receiver.... het zal allemaal wel denk ik dan, maar ik ga toch echt ook nog niet eens een dure
    stereo versterker kopen omdat dat zogenaamd net weer even beter zou zijn. Mijn eigen setup wordt hoofdzakelijk
    gebruikt voor films, series, muziekconcerten op DVD en Blu ray en ja..... zo af en toe draai ik ook wel eens een
    CD of 1 van mijn weinige SA CD's, dit omdat er in mijn smaak maar weinig op SA CD verschenen is. Overigens
    klinkt de combinatie 7200 met 3313 en Denon Link spatzuiver, daar heb ik echt geen aparte stereo versterker
    bij nodig om die analoog met een speler te gaan verbinden terwijl ik nu alles met volle tevredenheid over HDMI
    laat gaan.

    Oh.... het gewicht, ja de verpakking(incl. snoeren en AB) komt er wel bij in de buurt, die 2,85 kilo van je.
    De 3313 weegt volgens de online gebruiksaanwijzing 7,9 kilo en dat is toch wel iets anders dan je zelf even snel
    had gevonden om iets als minderzwaardiger af te schilderen. Overigens weegt hij volgens het AVFORUM bij een
    test van hen 6,9KG, ook volgens Foka weegt hij 6900 gram..... Het zal mij worst zijn een kilo meer of minder,
    ik ga hem iig niet loskoppelen om op de weegschaal te leggen, blijft de 2012 toch het lichtere broertje van de 3313

    Wel triest dat je dan als je gevoelige oren hebt met een speler zit die geweldige DAC's heeft maar met zijn fan
    dat weer teniet doet.... jammer jammer jammer

    Gaarne als je volgende keer weer wilt beginnen over je "betere" spullen, even beter beslagen ten ijs komen,
    geen appels met peren vergelijken, het zijn niet altijd de DAC's en de analoge uitgangen die de betere speler
    maken, dat kan wel eens liggen aan geheel andere zaken zoals de combinatie waarop het is aangesloten,
    de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel, denk ook aan de behoefte van de gebruiker, zo zijn er velen
    met mij die echt geen behoefte hebben aan analoge of andere digitale uitgangen dan HDMI.
    De functie van de 3313 is mede door het ontbreken van analoge uitgangen anders dan die van de 2012, daarom
    verbaast het mij eigenlijk dat je al een vergelijk ging starten.

    Beiden hebben wij klaarblijkelijk geheel andere behoeftes bij een speler, bij mij zou ook de OPPO BDT-101CI hebben
    kunnen voldoen, ware het niet dat ik nu ook wel eens Netflix op een andere manier en backup wilde kunnen
    afspelen dan alleen via een google Chromecast..... en het is toch ook wel weer eens leuk om een speler te hebben
    van hetzelfde merk als de receiver Zo zie je maar weer, dat je een transporter niet moet vergelijken met een
    wat meer algemeen te gebruiken speler, meer algemeen betekent dat hij ook veel meer dingen moet kunnen,
    laat mij dan maar een speler hebben die minder kan, maar wel heel goed is en wat hij wel kan.

    Denk dan ook dat ik de betere speler heb, in mijn omstandigheden dan welteverstaan

    Het vlaggeschip getest:

    https://www.avforums.com/review/deno...yer-review.559
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #429

    Standaard

    Oke, even wat achtergrond info m.b.t. mijn reactie.

    Als eerste ik he been warm hart voor Denon, welke ergens inde jaren ’70 startte met een Denon DL 110 pick-up element. Welke tot mijn verbazingnog steeds wordt verkocht.
    http://www.pickupnaald.nl/denon-dl110-2980-high-output-mc-element.html

    Later begin jaren ’80 toen ik me het kon veroorloven benik begonnen met Denon apparatuur + steeds een stukje hoger op de kwaliteitsladdergaan staan (van geïntegreerd, naar losse componenten). Denon was een toonaangevend merk met een erkende zeer hoge kwaliteit in zowel de professionelewereld (opname studio’s) en de consument. Denon opereerde in bet betere midden enhigh-end segment. Echter daar kwam ca. de 2e helft van de jaren ’90 veranderingin met de introductie van instap modellen en sinds 2005 is het gehele high-endz’n beetje verdwenen en opereert Denon niet verder dan het betere midden segment.Maar helaas is mijn indruk dat de Denon apparaten wel steeds meer en snellerkunnen, maar dat de kwaliteit van de kast en inhoud steeds minder word + datDenon zich op beeld en geluid kwaliteit nog nauwelijks weet te onderscheident.o.v. de rest. Jammer, want ik had graag weer een pre/pro van Denon gehad
    Toch heb ik tot op heden altijd wel een Denon apparaat inde huiskamer in gebruik gehad.

    Zo ook de Denon DVD-3930 http://avblog.nl/denons-upscaling-dvd-spelers/ tot ca. 2011/2012. Deze gaf helaas de geest en op dat momentwas de Denon DBP-2012UB het beste wat in NL te verkrijgen was, maar dat kon ookte maken hebben om dat in die periode NL even geen importeur had.

    Overigens opereren, of opereerde deze Denon’s naast deOppo BDP-93EU, dus ik kan ze prima vergelijken. Mijn concessie is dat Denon goedis, maar niet meer zeer goed op bijzonder en zeker geen high-end Dat is ookde strekking van mijn opmerking over jou 3313, alsmede dat ik ook voor eenvriend een Oppo BDP-103EU heb aangeschaft en daar dus nu ook de vergelijkende ervaringmee heb. Daardoor is voor mij de keus dat als de Denon vervangen moet worden(en dat zal niet zo lang duren gezien de signalen die de Denon afgeeft) de OppoBDP-103EU. (UHD laat ik even aan me voorbij gaan, ookal komt Oppo eind 2016 meteen UHD-speler).

    Wat in bovenstaande verhaal nog ontbreekt is dat ikiemand ben die “echt” naar muziek luistert en dit niet gebruikt als achtergrond/ stilteverdrijver. Dus regelmatig op de bank met een versnaperingwaar een cd,sacd of dvd-a in de speler en dan lekker luisteren, en dat is dus ook een grootaandachtspunt voor de keus van mogelijkheden en kwaliteit van de speler en dedigitale/analoog omzetting. Hiervan weet ik dat de meeste personen er weinigwaarde aan hechten en er vanuit gaan dat als het allemaal digitaal is, dan ishet ook goed…

    Als ik naar de 2012 en de 3313 kijk, zou ik op afstand bijnakunnen vaststellen welke welke is.
    Maar het enige waarop ik de voorkeur heb voor de 2012 opde aanwezigheid van de analoge uitgangen, welke voor mij wel belangrijk zijn.
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #430

    Standaard

    Hee DPF, de uit nodig staat nog hoor. Het is er alleen door verschillende redenen niet van gekomen.
    Dan kijken we wel of het meenemen van de 3313 zinvol is. Mijn Marantz heeft natuurlijk geen Denon link, dus het word analoog of digitaal.

    Overigens als je helemaal digitaal gaat heeft Oppo inmiddels ook een oplossing voor, de modulaire BDT-101CI (500-549 eu)
    https://www.oppodigital.com/blu-ray-...-Features.aspx
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #431

    Standaard

    Hoi DPF de uitnodiging staat nog hoor. Het is er alleen om diverse redenen niet van gekomen.
    Dan kijken we wel of het nut heeft om de 3313 meet nemen, want mijn Marantz pre/pro heeft geen Denon link.

    Overigens als je een beetje volledig digitaal wil heeft Oppo daar ook een antwoord op.
    De BDT-101CI (ca. 500-549 eu) https://www.oppodigital.com/blu-ray-bdt-101CI/
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #432

    Standaard

    Bestaat er niet zoiets als een Marantz variant op het Denon link thema?

    Nee.

    De Denon link is ontwikkeld toen het van de producenten niet mocht om hi-res audio als SACD en DVD-A digitaal te transporteren naar een versterker.
    Deze hadden dus alleen digitaal sd-res via coax en spdf en full hi-res via analoog.

    Denon heeft toen speciaal de Link ontwikkeld om dit wel te mogen doen.
    Maar later kwam HDMI en toen mocht de digitale verbinding wel en is de Denon link achterhaald / overbodig geworden
    en daarmee heeft ook geen enkel ander merkt dit verbinding type overgenomen...

    Verder geen idee hoe het met Netflix zit ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #433
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Flink verslag. Ik ga er vanavond even voor zitten/liggen en op mijn gemak lezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #434

    Standaard

    Hiero hetzelfde!!
    Ben zelf ook ook op zoek naar nieuwe receiver en updates dus ik vind dit zeer interessant!
    Overigens:Waardering voor de tijd en moeite die je hier in steekt om ons op de hoogte te houden!
    Als ik mijn home cinema geupdate heb komen er ook nieuwe verslagen van mijn kant!
    this is my boomstick!!!

  10. #435

    Standaard

    Geweldig verslag weer Herman, heer;ijk ff gelezen net, top
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #436
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Lekker (lang) stuk Herman!
    Met plezier gelezen.

    Detail overigens
    De nieuwe immerge audio decoders
    'immersive'

    Ergens is er dan de keuze mogelijkheid om IP besturing uit of op altijd aan te zetten, op altijd aan gebruikt de 7200 iets meer stroom, zelf vond ik het ook niet nodig om het altijd aan te laten staan, ben niet iemand die via zijn phone app de Denon hoeft wakker te maken.
    Elk Wi-Fi-apparaat heeft zo'n functie zo ook je mobiele telefoon. Kijk maar bij Wi-Fi instellingen in je telefoon. Default is altijd aan - ondanks een batterydrainer - en daar zet je het ook niet uit. Dit moet óók altijd aan staan om hem met een app via IP te kunnen besturen. Nooit uitzetten dus.

    De Denon beschikt over de mogelijkheid om de spraak in een aantal stappen te verbeteren, nu had ik zoiets ook bij mijn vorige receiver en
    dat werkte hoegenaamd niet, mijn verwachtingen waren dan ook niet hooggespannen.....
    Het schijnt dat DTS:X een functie heeft om echt alleen de stemmen aan te passen. Een functie die ik overigens nog niet tegen gekomen ben op ons apparaat, maar heb ook niet gezocht, moet ik bekennen.

    Veel mensen weten het niet, of beseffen het niet, maar het is niet alleen de overheid die alles van je wil weten, of Google die alle bewegingen van je opslaat, ook fabrikanten van allerlei apparatuur (ja ook autofabrikanten) willen graag weten wat je zoal met je spullen doet. Denon vraagt het nog netjes of je toestemming geeft zodat ze kunnen zien hoe je de receiver gebruikt.... dit kun je uitzetten, maar net als bij de slimme meters heb ik op heel veel gebieden zo mijn gedachten.
    Ik kan je sterker vertellen, klik op je telefoon eens op Google Maps en kies dan 'Mijn Tijdlijn'. Moet je eens zien wat Google allemaal al van je weet. Maar wees gerust. Het is onontkoombaar. Locatie uitzetten dus als je dat nog niet hebt gedaan.
    Zal het maar niet meer de High end speler van Denon noemen
    Relatief. Ook die topmodellen van weleer worden weggeblazen door de goedkoopste UHD BD-modellen van straks. Ook huidige spelers en zelfs receivers kunnen wellicht niet tippen aan de bouwkwaliteit van oudere flagships, maar brengen wel een wereld aan innovatieve techniek en gebruiksvriendelijkheid waar die Klasse A-bezitters steeds maar excuses voor moeten bedenken. Alles is relatief, anders had ik nooit mijn KURO en Onkyo tot tweede rang gedegradeerd. En spijt heb ik er nooit van gehad, alhoewel de KURO nog steeds top is en bij mijn gabber nog op volle toeren draait.

    Netflix! Het grappige is dat ik jou zo zie struggelen om Netflix aan de praat te krijgen, terwijl ik juist gek wordt van de opties. Het kan op mijn tv, pc (zelfde scherm), X-box one en miracast DNLA via mijn telefoon (min of meer ingebouwde chomecast) in de keuken, in de slaapkamer. Op de kamers van de kids. Mijn nieuwe Android Sony slaapkamer-tv heeft zelfs een eigen unieke grafische Netflixknop op de afstandsbediening naast ingebouwde Chromecast. Ik moet bijna vluchten om niet met Netflix-opties geconfronteerd te worden.

    Maar echt heel leuk om te lezen. Mooi ook met de foto's en uitgebreide omschrijvingen.

    Een ding (noem het een running gag) blijf ik me afvragen; waarom wel statieven in de kamer en geen schroeven in het plafond?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #437

    Standaard

    Het schijnt dat DTS:X een functie heeft om echt alleen de stemmen aan te passen. Een functie die ik overigens nog niet tegen gekomen ben op ons apparaat, maar heb ook niet gezocht, moet ik bekennen.
    die optie is er wel claudio, alleen het moet in de film zitten
    de films die nu zijn vrij gegeven met DTS:X hebben dit nog niet

    mvrg
    raymen
    Laatst aangepast door raymen : 04-03-2016 om 08:30
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #438

    Standaard

    Moet nog even kwijt dat Pioneer ook nog 2 echte high end BD spelers heeft waar ik het goedkopere model van heb, maar ook die loopt wel eens vast net zoals de BDP450. Wel een fantastische speler die BDP LX58, voor mij merkbaar beter beeld en geluid dan de BDP450 en dat had ik echt niet verwacht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #439

    Standaard

    Ik heb het gisteren al gelezen; weer een mooi stuk Herman; ik was er wel even zoet mee, maar jij was zeker wel langer bezig met het typen .

  15. #440

    Standaard

    Indruk wekkende post

    Het vastlopen van de Denon is helaas lijkt wel een Denon euvel, van die van mij loopt ook regelmatig vast.
    Uitzetten en opnieuw opstarten is dan de enige oplossing, als het lukt. Want regelmatig gaat hij niet eens in de standby en moet echt de stekker erg geheel uit

    Als je geen Oppo wil en toch vooruit denkt, misschien is dit iets

    Panasonic DMP-UB900EGK Ultra HD Blu-Ray Player (4K UHD, DLNA, 2x HDMI, USB, optischer / Koax-Ausgang, 7.1 Analog) schwarz
    Our Price: EUR 799.00 FREE Delivery
    http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...33DO/areadvd0e

    Samsung UBD-K8500/EN 3D Curved Blu-ray Player (UltraHD, WLAN, Smart TV, Multiroom) schwarz
    Our Price: EUR 499.00 FREE Delivery.
    http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...32SU/areadvd0e

    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #441
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een mooie lange en in de puntjes met foto's goed verslag.. Altijd luek om te lezen wat je allemaal doet Herman.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #442

    Standaard

    Goed nieuws Herman, dat jullie met z'n drieën veel plezier aan mekaar mogen hebben!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #443
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk, veel plezier samen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #444

    Standaard

    Kijk, dat zijn weer positieve berichten Herman! Ik hoop dat het nieuwe maatje al zindelijk is voordat je nieuwe apparatuur een douche krijgt .

  20. #445

    Standaard

    Geniet samen van elkaar !
    Ik ken je niet persoonlijk maar ik twijfel er niet aan dat hij het heel goed bij jullie gaat krijgen!!
    this is my boomstick!!!

  21. #446
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mooi Herman. Altijd mooi zo´n puppy. En nu maar gelijk erop wijzen dat ze de HT met rust laat..
    Geniet ervan..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  22. #447
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk hoor, mooi beestje en een grappig bekkie....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #448

    Standaard

    Nou zo te lezen valt ons nog wat te wachten, liefer gezegd mijn dochter want zij mag hem opvoeden.
    3 weekjes nog en dan komt het ding hier, hou mijn hart vast.
    Is al zo n hectisch leven hier en dan dat ook nog.

    Binnenkort zien we elkaar wel weer, kijken of je de oled verleiding kan weerstaan.
    Tegen die tijd zal ik de uhd speler ook wel hebben, pas dan komt het scherm echt tot zijn recht.

  24. #449
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Wat een vreselijk mooi hondje Herman. Echt een plaatje.. Mooie foto's trouwens...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #450

    Standaard

    Mooi weer Herman
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •