Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #451

  2. #452

    Standaard

    Geweldig verslag en ditem fotos'!!
    this is my boomstick!!!

  3. #453

    Standaard

    Weer een leuk verslag met foto's van het nieuwe familielid!
    Ik heb je trouwens door; je wilt gewoon wat in je HT vervangen en traint 'm om te ravotten met de te vervangen apparatuur .

  4. #454
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Elke post die je zet is gewoon leuke leesvoer..Ook van elk antwoord die je in mijn topic geeft wordt gegeven met een mooi verhaal..
    Erg leuk om te lezen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #455
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Mijn Meet&Greet met Herman

    Wat een feest.
    Na een lange rit van 2 uur met de nodige van A naar Beter obstakels op de Nederlandse wegen dus met een dikke half uur vertraging eindelijk aangekomen in Beverwijk.
    Daar werd ik warm ontvangen door Herman. Er was gelijk al een goede klik tussen ons en ik voelde me niet een vreemde. Even voorstellen en gelijk over onze gezamelijke hobby
    gesproken. Ik kreeg demonstraties van zijn indrukwekkende setup. De klank is duidelijk goed afgesteld en ik kon merken dat Herman heel veel tijd hierin gestoken had om het zo perfect
    mogelijk te krijgen.
    Na wat stukken audio CD's en Concerten op Bluray dacht ik, ik moet nog een heel end om mijn eigen setup voor elkaar te krijgen. Ik besefte dat ik in mkijn eigen setup veel miste qua klankkleur.
    Het viel me namelijk op dat we dezelfde smaak hebben qua beeld en klankkleur.
    Ik had de woonruimte iets anders verwacht. Ik vond het zeer knus en gezellig ogen. Ik had alleen verwacht dat er een achterkamer gelijk grensde met woonkamer. Tuurlijk heb ik foto's gezien,
    maar toch had ik een andere indeling verwacht. Ipv een aangrenzende achterkamer werd de woonkamer afgesloten met een enorme Bluray/DVD kast dat erg veel indruk maakte. Wat groot.
    En dat was niet de enige. In de PC kamer stond nog zo'n enorme kast met een dubbele rij schijfjes achterelkaar geplaatst. En daar bleef het niet bij.... In een andere kamer nog zo'n enorme
    kast vol met schijfjes. Hoe kun je iets vinden Herman als je juist dat schijfje zoekt.
    Ook over zijn werk even gehad en wat blijkt?? Een aantal collega's van Herman komen elk jaar vergaderen en logeren bij het Hotel waar ik werk. Wat een toeval.
    Terug naar onze hobby en ik vond zijn speakers zo mooi.. Zo strak. En dan heb ik het niet eens over de geluids kwaliteit. Het design vind ik al een plaatje. En ook groot maar niet te.
    Herman is ook iemand van hele simpele oplossingen die ik waardeer. Bijvoorbeeld, een kartonnetje onder de beamerlens om lamp weerkaatsing tegen te gaan op TV. Simpel maar effectief.
    We gingen wat dieper op klankkleur in en toen kwamen een aantal film Bluray's op tafel. Daar zat ook (hoe kan het ook anders met zo'n enorme verzameling) Transformers-Age of Extinction tussen.
    Deze heb ik ook en vroeg of hij die in de schijfjesspeler wilde doen zodat ik een vergelijking kon maken met mijn eigen geluid. Nogmaals dacht ik, ik heb echt nog een lange weg te gaan!!!
    Er is gewoon veel meer uit te halen. Maar dan moet je zoals Herman gedaan heeft er lang en rustig voor gaan zitten. Dus bij thuiskomst heb ik al een aantal dingen geprobeerd en nu al een wereld
    van verschil.
    De tijd vloog en mijn vrouw belde al ondertussen of ik al onder weg was... Nee schat... Nog niet... Het is hier veel te leuk dus ik kom wat later. Maar toch moest ik toch weer richting Lemmer naar huis.
    En niet te vergeten, Tante.... Wat een bak.. 25kg even een paar treden naar beneden dragen... Geen zorgen Herman.. Tante heeft een nieuw baasje die goed voor haar gaat zorgen.
    Alles bij elkaar vond ik het een zeer aangename avond en zeker voor herhaling vatbaar... Vond het erg gezellig bij jullie Herman...

    Oh ja... Voor ik het vergeet.... Geef die kleine rakker Beaudey even een aai over zijn bolletje van mij... Wat een top beestje....

    Bedankt Herman en tot een volgende...
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 20-07-2016 om 14:40
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #456
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Na de zomer weer een keer bij mij en dan was Geoffrey ook uitgenodigd - als hij zijn gitaar ook meenee... Oh, wacht, daar is geen tijd voor.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #457
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Na de zomer weer een keer bij mij en dan was Geoffrey ook uitgenodigd - als hij zijn gitaar ook meenee... Oh, wacht, daar is geen tijd voor.
    Thnx Claudio.. Lijkt me leuk.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #458
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Soms zit het mee en soms zit het tegen..... gisteravond laat.... harde knal

    Lamp van de beamer kapot.... althans daar lijkt het op, was net even weggelopen
    om wat te gaan pakken toen de knal kwam, bij terugkomst was het onheilspellend
    donker in de kamer, alleen een hoop rood geknipper achter de beamer....

    Was er gelijk even klaar mee..... had geen zin om even de 2e beamer uit te pakken,
    vandaag maar even kijken hoe erg de schade is, het is de 2e lamp die nu
    kapot gegaan is, de eerste na ruim 4000 uur en de 2e zal ongeveer 2800 uur gedraaid
    hebben, zal eerst de lamp weer moeten wisselen om het precies te kunnen zien.

    De beamer zelf heeft zich tot nu toe zelf goed gehouden, hoop dat hij ook deze
    explosie heeft overleefd, het was best een harde knal.....

    Zo.... hij zal nu wel koud zijn, wordt het tijd om de lamp uit China die ik zelf in
    de behuizing van de lampunit heb geplaatst in gebruik te gaan nemen, nu
    maar hopen dat het geheel weer wil gaan werken.

    Houd jullie op de hoogte.
    Das allemaal niet zo fraai Herman. Nu inderdaad maar hopen dat het alleen de lamp is. Succes hiermee..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #459

    Standaard

    Ow, dat is ff schrikken. Klinkt gelukkig wel zo dat de beamer nog 'leeft'. Wacht nog ff met bestellen dan kijk ik nog ff bij een leverancier hier in NL of het goedkoper kan, of dat het i.v.m. garantie mekkelijker is hier te bestellen.

    EDIT: Niet interessant, zijn denk ik originele voor 158 nog iets zonder de BTW.
    Laatst aangepast door peptalk : 23-08-2016 om 18:36
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #460
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik denk dat ik het niet eens haal, een nieuwe lamp of unit. Ik gebruik mijn beamer enkel voor film kijken of gameavond met vrienden. Tegen de tijd dat mijn lamp aan vervanging toe is kan ik net zo goed een betaalbare 4K beamer kopen.
    Ik heb de beamer nu een maand of anderhalf en zit nu pas op 30 branduren. Veel tijd heb ik er niet voor om eens even lekker te gaan zitten om film kijken. Vaak laat thuis van werk en overdag is gewoon geen optie.
    Straks in de Herfst als het weer wat rustiger is op het werk zal het wel weer goed komen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #461
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Gisteren een berichtje in de bus van Post.nl dat er een pakje voor me
    klaar lag op een afhaal punt, een soort van nieuwe afbouwservice van
    "onze" post.nl om je te vertellen dat je het zelf maar moet op komen halen
    omdat het ze zelf te duur vinden om het bij je te brengen.

    Ja..... mijn nieuwe beamerlamp was reeds gearriveerd en dat binnen
    zeer korte tijd, heb nu alle tijd om op een regenachtige dag deze lamp
    te gaan inbouwen in mijn originele vervangende unit waarvan de lamp
    het helaas maar 2553 uur uithield. Hoop wel dat de unit op zich wel
    sterk genoeg is om de vervangende lamp een tijd langer te ondersteunen.

    Ondertussen draait de beamer nu met zijn 3e lamp, een originele Osram
    lamp van dezelfde leverancier waarvan ik nu ook deze lamp heb besteld,
    die lamp draait nu al weer 40 uur, waarvan ook een deel met 3D in hooglast.

    Houd jullie op de hoogte, ook even van de inbouw van deze lamp in mijn
    originele vervangingsunit alwaar ik deze lamp weer in hoop te kunnen
    inbouwen.

    Ondertussen draait de 1e vervangings lamp alweer 40 uur in de unit die
    origineel in de beamer zat.

    Kan alleen maar hopen dat ze het zo blijven bouwen, dat een beetje
    handigen onderons het ook zelf kunnen blijven doen, dat houd onze
    hobby betaalbaar
    Mooi dat het gelukt is Herman. Ik neem aan dat je de beamer ook even nagekeken hebt op stof? Vooral bij de fan als je erbij kunt natuurlijk?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #462

    Standaard

    Herman, ik hoop niet dat je definitief niet meer terugkomt hier......ik mis de uitgebreide epistels wel een beetje ....

  13. #463

    Standaard

    Hoi herman
    Ik hoor helemaal niets meer van je hoop dat alles goed met je gaat
    hoe is het met je hobby en het hondje
    ik had ook weinig tijd voor het forum maar laat eens wat van je horen
    gr pascal

  14. #464
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    12 Juli bij mij een M&G met Herman en Age. En 29 Juli gaan als het goed is Age en ik naar Herman voor een M&G...
    Altijd gezellig bij Herman...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #465

    Standaard

    Ja altijd gezellig tot dat je niets meer van hem hoort!
    vele malen bij mij geweest en zo opeens out of The sky.
    waardeloos figuur!
    komt er hier nooit meer in heb hekel aan nepvrienden.

  16. #466
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Ja altijd gezellig tot dat je niets meer van hem hoort!
    vele malen bij mij geweest en zo opeens out of The sky.
    waardeloos figuur!
    komt er hier nooit meer in heb hekel aan nepvrienden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Hoi herman
    Ik hoor helemaal niets meer van je hoop dat alles goed met je gaat
    hoe is het met je hobby en het hondje
    ik had ook weinig tijd voor het forum maar laat eens wat van je horen
    gr pascal
    Kan dat ook aan jezelf liggen?? Je weet de rede toch waarom hij hier niet meer op dit forum is??
    Kwam je wel eens bij hem dan?
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 04-07-2017 om 01:48
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #467

    Standaard

    De reden was een ban toch omdat hij soms te ver ging
    als meneer zijn ego hierom is aangetast en hier niet meer komt is dit zo onvolwassen gedrag.
    kan mijn zoontje ook niet van school afhalen als hij straf krijgt
    veel plezier verder.

  18. #468
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    De reden was een ban toch omdat hij soms te ver ging
    als meneer zijn ego hierom is aangetast en hier niet meer komt is dit zo onvolwassen gedrag.
    kan mijn zoontje ook niet van school afhalen als hij straf krijgt
    veel plezier verder.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Ja altijd gezellig tot dat je niets meer van hem hoort!
    vele malen bij mij geweest en zo opeens out of The sky.
    waardeloos figuur!
    komt er hier nooit meer in heb hekel aan nepvrienden.

    Tja... Dit is heel volwassen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #469

    Standaard

    Rustig mannen, heb me altijd prima vermaakt met Herman en redcinema, maar ben zelf niet iemand die regelmatig contact zoekt met mensen, zelfs niet met m'n vrienden... Neem hier dus ook niemand wat kwalijk en ben wat minder stellig in dit soort zaken door m'n eigen tekortkoming.
    Doe de groeten aan Herman van mij aub en ik hoop dat hij hier weer op komt dagen, al vrees ik van niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #470
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Rustig mannen, heb me altijd prima vermaakt met Herman en redcinema, maar ben zelf niet iemand die regelmatig contact zoekt met mensen, zelfs niet met m'n vrienden... Neem hier dus ook niemand wat kwalijk en ben wat minder stellig in dit soort zaken door m'n eigen tekortkoming.
    Doe de groeten aan Herman van mij aub en ik hoop dat hij hier weer op komt dagen, al vrees ik van niet.
    Ik zal hem de groeten doen Pep...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #471

    Standaard

    Ik heb mij ook altijd prima vermaakt pep waren leuke dagen.
    trouwens heb ik ook niet gezegd dat ik volwassen ben,
    heb je al mijn post al eens gelezen kraam een hoop onzin uit en kan geeneens fatsoenlijk Nederlands schrijven,
    maar loop tenminste niet weg.
    maar goed ieder is anders en daar laat ik het maar bij

  22. #472
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hey Pep.. Je krijgt de groetjes van Herman terug. Hij vond het erg leuk om te horen...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #473

    Standaard

    Dank je wel Geoffrey, ik moet toch maar een keer met hem af gaan spreken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #474
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van mij ook graag de groeten, want we kennen elkaar al heel lang en best goed. Vind het ook zeker jammer dat hij hier niet meer komt kijken en dat we daardoor bijvoorbeeld ook geen forummeetings meer houden. Maar ik weet natuurlijk wel waarom hij hier niet meer komt kijken. Ik heb me daar toen ook een beetje buiten gehouden, want ik nam het altijd iets te veel op voor Herman.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #475
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Van mij ook graag de groeten, want we kennen elkaar al heel lang en best goed. Vind het ook zeker jammer dat hij hier niet meer komt kijken en dat we daardoor bijvoorbeeld ook geen forummeetings meer houden. Maar ik weet natuurlijk wel waarom hij hier niet meer komt kijken. Ik heb me daar toen ook een beetje buiten gehouden, want ik nam het altijd iets te veel op voor Herman.
    Ook van jou zal ik hem de groeten doen.. En de meetings zijn er nog wel hoor...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 19 van 23 EersteEerste ... 9151617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •