Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #476

    Standaard

    Schijnbaar heeft hij niet zoveel met deze site anders kwam hij wel terug.Met een ban word je een keer op je vingers getikt niet meer dan dat.[Neem aan dat het een ban was]

    Groetjes van Jeroen.

  2. #477

    Standaard

    He's back ! Leuk dat je er weer bent Herman !

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    He's back ! Leuk dat je er weer bent Herman !
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #479

    Standaard

    Nou ja zeg fijn dat je er weer bent heb je ook wel een beetje gemist
    mijn vreemde reactie moet je maar met een korrel zout nemen je weet hoe ik ben.
    doe je wederhelft de groeten van ons allemaal.

  5. #480
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je steun is altijd gewaardeerd vriend

    Is het een beetje te doen, dit forum en je zaak in je eentje bestieren?
    Nou, ik heb het zo druk dat het forum en mijn activiteiten bij de site op een heel laag pitje zijn komen te staan. Werken en van mijn vrije tijd genieten is nu het devies.
    Wel erg leuk je hier weer te zien. Maakte me al een beetje ongerust.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #481
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Eindelijk weer leven in de brouwerij....

    En heel erg bedankt voor je verslag waar ik weer met volle teugen van genoten heb....

    Tot binnenkort....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #482

    Standaard

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Heb je een uitgebreide toelichting gegeven, vergeet niet een afspraak te maken,
    je bent van harte welkom
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #484

    Standaard

    Hoi herman
    wil je wel een foto sturen maar heb sinds een half jaar een nieuwe telefoon en heb je nummer niet meer.
    stuur mij even een app en dan heb ik je weer.

    geloof het of niet maar ik kijk nu ook veel series op Netflix haha.
    uhd heb ik wel maar koop er eigenlijk weinig op ik vind het tegenvallen.
    3d bluray koop ik ook nog steeds zaterdag king skull island nog gezien.

    tja en verder gaan we zaterdag afreizen naar Italië op vakantie
    kan ik mooi de auto inrijden komt vers uit de fabriek
    heb sinds 4 weken een nieuwe Vw golf bevalt goed is een highline vol met opties.

    stuur mij maar een appie en dan zal ik je een foto sturen
    mvg pascal

  10. #485

    Standaard

    Ik heb je whatsap ontvangen
    moet morgen nog werken en dan sluit ik de tent
    zal je deze week nog wel wat sturen en moeten maar eens een keer weer wat afspreken
    dat uhd kan mij helaas niet bekoren ik vind de verschillen te klein maar dat is ieder voor zich
    vermaak mij trouwens prima met Netflix maar films blijf ik wel kopen

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht

    geloof het of niet maar ik kijk nu ook veel series op Netflix haha.

    mvg pascal
    Ik mag wel zeggen dat ik ENORM verbaasd ben hierover, na al je eerdere weerstand, zeg maar zelfs afkeer, tegen netflix en je opmerkingen tegenover mensen die het wel gebruikten ......

  12. #487

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk
    ik heb de betamax cdi en laserdisc tijdperk vol aan meegedaan
    moest nooit iets van streamen enz hebben maar ook ik moet dan maar 1 keer meegaan met de tijd
    voor series is inderdaad Netflix goed te doen films blijf ik daarintegen wel kopen

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht


    Ik mag wel zeggen dat ik ENORM verbaasd ben hierover, na al je eerdere weerstand, zeg maar zelfs afkeer, tegen netflix en je opmerkingen tegenover mensen die het wel gebruikten ......
    Maak je niet druk want er is hier nog altijd iemand die een afkeer tegen Netflix heeft.

  14. #489

    Standaard

    Hoi herman,

    voor de afstandsbediening is een oplossing,
    het is echt een brak ding, maar voor nog geen 10 € is er al een andere te koop op een site.

    even zoeken, en dan vind je hem wel

    is stukken beter te bedienen op die manier
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #490

    Standaard

    Herman, was een erg gezellige en vooral leerzame middag.
    Weer veel gezien en over van alles gepraat.
    Mooie beelden gezien en ja, dat komt er hier dus ook....ooit...

    Ik ben niet van de grote verslagen, maar het was een leuke dag! Bedankt!
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  16. #491

    Standaard

    Herman, hoe groot en wat voor scherm had je ook al weer?
    En waar moest ik allemaal op letten? We hebben zoveel gepraat, ben al weer heel wat vergeten....
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  17. #492

    Standaard

    hier heb ik hem besteld,

    sterker was maar 3.3 pond
    heb het met pay pal gedaan
    http://www.ebay.co.uk/itm/-/281730513357?
    Laatst aangepast door raymen : 31-07-2017 om 22:37
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #493
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Verslagje M&G bij Herman met Age (2CVMan) en Geoffrey.

    Hier een kort verslagje van onze M&G met Herman in Noord-Holland Zaterdag 29-7-2017.
    Rond 12.30 uur kwam Age aan bij mij thuis. Van hier uit vertrokken we naar Noord-Holland. Van Lemmer af toch wel even een dik anderhalf uur rijden. Age moest van Leeuwarden komen dus voor hem nog even een tikkie verder.
    Het was behoorlijk druk op de weg. Ik had ook niet anders verwacht met de vakantie Zaterdag spits. Maar de reis ging vlekkeloos. Natuurlijk door de rijkunsten van Age en een beetje hulp van Garmin.


    Aangekomen werden we warm ontvangen door Herman. We hadden even wat lekker voor Beaudy meegenomen en ook voor Herman. Echte Friesche Beerenburg in een stenen fles met 2 drinksteentjes erbij.. Heerlijk..
    Age en Herman stelde hunzelf aan elkaar voor en klik was er eigenlijk gelijk al. Ondertussen was ik alweer aan het neuzen in Herman's indrukwekkende Bluray/DVD collectie.
    We gingen er lekker voor zitten en we hebben eerst gewoon veel gepraat over onszelf en wie we zijn. Daar na begon het echte werk eigenlijk. Veel verschillende concert Bluray's gehoord en we hadden alledrie een verschillende mening wat geluidsspoor betreft. Ik hou bijvoorbeeld van Multichannel stereo en Age helemaal niet. Herman is ook meer een Multistereo man. Op een moment zat ik met de remote en tijdens de muziek Bluray drukte ik op de rode music knop om eens te kijken op welke audio Herman's Denon stond. Werkt precies hetzelfde als Age en mijn Marantz.
    Wat ik al dacht was ook werkelijkheid. De Denon stond op Neural-X. Dus dan gaat de Denon de hoogte speakers ook meenemen. Voor films is dit uiteraard prima. Maar voor muziek vind ik dit niks. Dus bij welke Bluray we ook op hadden zetten we deze dan ook op het juiste geluidsspoor in de Denon. Vonden we allen eigenlijk wel mooier dacht ik.
    Wat ik ook grappig vond is dat je concerten op Bluray ziet die rechtstreeks gepoort zijn van de DVD versies. Viel me op dat sommige concerten veel geblokter waren dan andere.


    We hadden het natuurlijk over Atmos en Herman vind zijn hoogte speakers verkeerd staan. Ze staan op staanders helemaal boven in en recht naar het beeld gericht. Dus er verdwijnt dan wel heel veel geluid. Ik gaf Herman een tip om de speakers iets te kantelen naar beneden. Ben benieuwd of hij dit ook gedaan heeft. Herman wil niet dat er gaatjes in plafond of muur geboord worden. Dit zou in mijn ogen de speaker positie een stuk vergemakkelijken.


    Etenstijd!!!
    Herman had een aantal pizza's besteld en tjongejonge....
    Ze waren Ge-Wel-Dig. Age en ik hadden allebei een Calzone hete kip. En ik weet niet eens meer welke Herman had..
    Maar wat een feest voor de mond.


    Nog even wat stukjes film beken en nog over van alles en nog wat gesproken werd het ook weer tijd om naar Friesland te gaan. Voor mij nog een dik 1.5 uur en voor Age nog een dikke 2 uur. Veel regen op de terug weg gehad maar de terugreis liep ook voorspoedig.


    Ik wil bij deze Herman wederom bedanken voor zijn warme gastvrijheid en wat ons betreft zeker weer voor herhaling vatbaar.... Top!!


    P.S. Age is volgens mij om wat beamer betreft.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 07-10-2017 om 15:18
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #494

    Standaard

    Mooi verslag, helemaal niets aan toe te voegen... Mooi om te zien en te horen wat elkaars smaken en geluidskeuzes zijn.

    Terug weg idd erg veel water, de auto leek later bij Heerenveen meer een duikboot dan auto....... Maar we zaten droog.....

    vwb de beamer, die komt er zeker.. Wanneer? Geen idee.
    Een drempel is nog wel dat ik hem niet op mijn beoogde plek kan zetten, want dan komt hij te ver van het scherm af, en dus wordt het beeld te groot...... Daar baal ik wel wat van.
    Maar dat zien we vanzelf nog wel eens..... Eerst sparen.
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  20. #495

    Standaard

    nieuwe remote al binnen herman
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  21. #496

    Standaard

    Mooi dat hij binnen is en werkt
    jammer van de schade

    ik vond het zeer fijn dat er een audio en subtitleknop op zat
    veel beter in de hand liggend als dat kleine flutding van de samsung zelf
    alleen niet backlight maar ja 4€
    is denk een 4 de van de prijs van dat flutding

    succes ermee
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  22. #497
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mooi verslag Herman. Je zou eigenlijk bij de AllesoverFilm crew moeten horen om Hardware recensies te doen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank je Geoffrey voor het compliment, maar ik voldoe niet aan een aantal eisen/wensen om als crew lid in aanmerking te komen.... en ik denk
    dat ik dat ook niet wil Beetje onafhankelijk houd ook in dat ik het op mijn eigen manier kan schrijven en dat vind ik wel fijn.
    Inderdaad Herman, dat is niets voor jou. Schrijf maar lekker op je eigen manier door
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #499

    Standaard

    Mooie review!!
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  25. #500

    Standaard

    Fijne dagen Herman en uiteraard ook voor je wederhelft!!

    Is het niet mogelijk om een nieuwe laser unit in de Oppo te plaatsen? Ik heb dat ook gedaan in mij Pio BDP450 en nu leest hij weer gewoon alle disc's en is hij niet eerst aan het scannen en dan met de melding komen: UNKNOWN DISC.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •