Pagina 5 van 23 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #101
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Actie van JvB bij de buren... http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=113581

    Calibratiedisk Spears & Munsil wordt deze week gratis meegeleverd. Verder bijna €30 korting op de mod, zowel basic als pro.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #102

    Standaard

    Is niet echt duidelijk wat het voordeel is t.o.v. de laatste aanbieding, standaard speler zonder mod met gratis mod, omdat er 3 keer of staat. Ik denk dat de 1e of een en moet zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De aanbieding is een beetje wazig en onduidelijk, zie ook mijn antwoord hierboven.
    Dat zie ik nu ook.

    Vermeld je deze aanbieding om mij op te vrolijken of zo....

    Of denk je dat ie van deze mods af moet en binnenkort met een betere komt
    Ik heb de link ongezien gepost, omdat je er misschien wat aan hebt. Je hebt de Oppo nog niet zo lang en nu wordt de calibratie wél weer bijgeleverd. Verder is de mod goedkoper. Neem gewoon contact op met JvB over wat je gezien hebt op het HTforum. Niet geschoten, altijd mis
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is niet echt duidelijk wat het voordeel is t.o.v. de laatste aanbieding, standaard speler zonder mod met gratis mod, omdat er 3 keer of staat. Ik denk dat de 1e of een en moet zijn.
    Er zal wel regiovrije mod bedoeld worden. (dvd)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kleine update mbt de AB.

    Heb de AB van de 981 erbij, deze commando's(voor zover aanwezig) worden goed door de 93 verwerkt.

    Zoals gezegt dook er hier ook een Logitech Harmony 515 op, deze is ondertussen ook geschikt gemaakt voor de 93, ook op deze commando's reageert hij goed. Deze U AB is dus niets voor mij, vind de bediening gewoon veel te bewerkelijk, moet je scrollen om de juiste commando's te kunnen geven, wat een ballending Maar voor nood als de AB van de Oppo toch nog wordt opgestuurd, kan er heel kort wel even mee geleefd worden in combinatie met de AB van de 981.

    Wat dacht je wat, de AB van de 93 voelt onheil, het kreng lijkt zijn leven iets te gaan beteren, hij hapert minder, maar mijn vertrouwen heeft hij nog niet helemaal, als ik weer zin heb ga ik weer het zonewisselen oefenen met hem, mij en de speler Moet ik gewoon wel even voor in de juiste stemming zijn, dit om ernstige schade te voorkomen
    Nou ik heb de oplossing voor je probleem gevonden. U staat op, en vraagt uw partner om door middel van de knoppen op het front de Oppo te bedienen. Is ook op afstand bedienen. En bijkomend voordeel. je kan er tegen schelden. En een stuk makkelijker uit het raam te gooien bij werkweigering, terwijl je dan roept eigen schuld, dikke...

    ...

    Hoezo, niet de oplossing die je zocht?? :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #106
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Moet nog steeds een bedelbrief in het engels opsturen om te verzenden naar Oppo US

    Denk niet dat ik achteraf wil gaan zeuren over een paar tientjes, ik heb toen ook korting gekregen, daarmee was JvB al 50 euro goedkoper dan zijn concurrent

    Wil hem wel te vriend houden, stel dat mijn AB toch weer een beetje gaat dwarsliggen, dan wil ik toch ook een beetje service
    Begrijpelijk! Bedelbrief is een mooie term voor een vraag waarom de calibratieschijven er voorheen wel bij werden geleverd en nu niet meer. Vooral dat je dat jammer vindt, omdat dan die mooie Oppo helemaal tot zijn recht komt
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  7. #107
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Heb je nog nieuws te melden? Over de calibratieschijf van de Oppo? De universele AB? Eigenlijk gewoon benieuwd hoe alles is afgelopen...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  8. #108
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Hoef je voor mij niet voor te schamen, hoor En dat je HT alle goedkeuring krijgt kan ik me goed voorstellen. Er zijn ook niet veel mensen die een 65" beeld hebben en ook nog geluid op een goed niveau.

    Is wel ietwat laat, maar gisteren was bij iBood de Dune HD1 in de aanbieding. Zo'n apparaat (modulair opgebouwd, wel/geen HDD, wel/geen BD-speler, etc.) lijkt me een prima vervanging van de PCH. Die kan je waarschijnlijk ook wel scoren op de 2e handsmarkt...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #109

    Standaard

    had je set nog even bekeken,had het ook nog niet gezien.
    het is allemaal schitterend spul,mag je trots op zijn.
    mooi hoor

  10. #110

    Standaard

    hoi
    klopt komt door de link,ben er blij van,
    mag graag naar een mooie setup kijken.

  11. #111

    Standaard

    ga hier maar even door,
    ik kan alice in wonderland in 3d nergens krijgen voor 15 euro,
    gisteren trouwens green lantarn 3d gezien,
    om eerlijk te zijn vond ik dit nog de beste,vooral in het heelal is het echt schitternd mooi,
    heb geeneens meer naar het geluid geluisterd,zoveel diepte in het beeld,een aanrader.

  12. #112

    Standaard

    mooie foto s van je 3d colectie
    ben stiekem wel een beetje jaloers,maar ja.
    vind het verder knap van je om je aan het limiet te houden,
    ik daarintegen kan het niet opbrengen,
    als ik weer eens een goede maand heb gehad,zzp er,
    koop ik alles wat los en vast zit,maar dit kan ook helaas niet elke maand,maar goed ook anders word vrouwlief knettergek
    zoals gezegd was green lantarn super.

  13. #113
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Indrukwekkende collectie 3D-films! Nog een keer je foto's bekeken en mij valt op de je TV eigenlijk niet eens zo erg groot oogt. Complimenten

    Veel kijk- en luisterplezier met je mooie set :toppie:
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik kijk inderdaad het meest in 2D, eigenlijk maar weinig in 3D, 1 zo'n 3D film op een avond is meer dan genoeg, ondanks dat het erg mooi is ben ik toch wel blij dat dan het brilletje afkan.

    In 2D bevalt de TV prima, hij moet nog wel even afgesteld worden, maar heb hem nog wel erg kort, hij staat bij wijze van spreken nog in te spelen, al komt hij hier wel heel snel aan zijn uurtjes

    Dit is mijn 1e plasma, het is dat ik hem had gezien bij een collega die voorheen ook een plasma had, die plasma was een stuk minder helder dan deze en als deze niet zo mooi helder was, dan had ik het niet gedaan. Mijn LCD van 55inch vind ik toch net wat scherper over komen dan deze 63inch, maar dat lijkt normaal als je dat vergelijkt met het oude CRT tijdperk, daar waren ook de kleine TVtjes loeischerp en naarmate het groter wordt zijn ze nog wel scherp, maar niet zo als de kleintjes.

    Toch heeft de plasma op een andere manier ook schitterend beeld en ook de oude Wreker serie die ik nu af en toe aan het kijken ben, komt er heel mooi op uit, net weer iets indrukwekkender, ook door het weer iets grotere formaat, maar ook door het uitstekende beeld.

    Kan het moeilijk onder woorden brengen, een plasma lijkt toch iets natuurlijker en rustiger over te komen dan LCD, iets meer richting de CRT, maar dan wel 1 van 100Hz

    Was ik zeer tevreden met m'n "oude" LCD, ik ben nu ook supertevreden met deze plasma, en inderdaad laat ik daar de 3D mogelijkheid even van buiten beschouwing. De multimediaplayer van de TV werkt ook uit de kunst en ook de internetmogelijkheden zijn uitgebreider en sneller dan van mijn "oude" LCD.

    Ik raad niemand aan om bij mij te komen kijken, als je dat wel doet en je hebt de centjes in de zak...... dan kan het gebeuren dat je je centjes vaarwel zegt en er deze TV voor inruilt
    Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan plasma,aangezien deze nog altijd de beste keuze is tov LCD omdat plasma beter is voor 3D of toch geen of bijna geen negatieve neveneffecten heeft bij het afspelen van 3D. Bij LCD kunnen er veelal wel vervelende neveneffecten aanwezig zijn.

    Onderstaande artikels zijn al van een poos terug,maar onlangs nog ergens gelezen dat plasma nog steeds de beste keuze is voor 3D

    http://www.3dtvmagazine.nl/2010/03/3...-3d-lcdled-tv/

    http://plasmatvbuyingguide.com/3dtv/...vs-lcd-3d.html

  15. #115

    Standaard

    Vergeet je Rio niet?


  16. #116

    Standaard

    hoi hoi
    heb er weer 4 bij,
    final destination 5 3d
    captian america 3d
    hidden 3d
    alice in wonderland 3d op jouw aanraden,
    laat het je wel weten hoe ze zijn.

  17. #117

    Standaard

    Dat ziet er allemaal erg mooi uit!

    Maar zit je niet wat erg dicht op die extra speaker vlak bij je bank? Aan de linker kant als je op de bank zit...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zo, ben niet zo handig met diverse PC programma's, maar na een beetje stoeien lijkt het weer gelukt

    Eerst waren er een paar zwarte op maat gezaagde CD-rekken waarop de backrears hun kunsten mochten vertonen, de speakers stonden hierop keurig op oorhoogte. Had weinig zin om gaten in de muren te boren om een plaat, beugel,plank of andere ondersteuning te maken terwijl ik nog steeds niet wist of ik de 7.1 opstelling wel permanent wilde maken.

    Met de aanschaf van de Focals zal wel duidelijk geworden zijn dat ik trouw gebleven ben aan een 7.1 opstelling, ook nog steeds alles in een voor mij fijne opstelling waarbij alles op oorhoogte staat.

    Ik heb heel lang deze opstelling op CD rekjes laten staan, het nam niet veel ruimte in en had als voordeel dat het ook niet veel kostte en dat alles direct zonder enig spoor weer te verwijderen was als het toch niet mocht bevallen.

    Op een gegeven moment wil je toch ook dat het er een beetje netjes en praktisch uit gaat zien, dus hoop je tegen een oplossing aan te lopen, dit deed mijn wederhelft We hadden voor de huidige salontafel een heel duur geval, koper, glas en een spiegel zat erin, een draak om schoon te maken en in het geheel niet praktisch. Het kreng is een paar jaar geleden vermoord en er is een goedkoop maar zeer praktsich Ikea geval voor in de plaats gekomen, groter en met een plank eronder om wat extra spulletjes neer te kunnen zetten en heel veel makkelijker schoon te maken dan voorgaand salontafelkreng geval Van hetzelfde materiaal troffen we nu de oplossing aan voor de meer permanente opstelling.



    Achter de bank is nu een extra opbergruimte gecreëerd met bovenstaande oplossing. Op onderstaand plaatje zie je al een klein beetje de mogelijkheid.




    De diepte maakt uit hoever je je woonkamer inkomt, hier is de woonkamer de standdaard 4 meter breed, dat houd in dat je toch wel wat ruimte hebt, zeker met die platte TV's van tegenwoordig Ook is de huidige salontafel behoorlijk groot en toch houden we genoeg ruimte over De nieuwe oplossing heeft als voordeel dat er weer extra opbergruimte beschikbaar komt voor spulletjes die niet vaak nodig zijn. De bank staat op vilt en laat zich gewillig naar voren schuiven om zo bij de extra gecreëerde opslagruimte te komen



    De ruimte die de vorige insteling innam was kleiner....... maar wel verspilde ruimte, de bank was er wel door naar voren gekomen, maar er was met de verloren gegane ruimte ook helemaal niets te doen. Nu is de inbeslaggenome ruimte wel iets groter, maar hij heeft 2 voordelen. De ruimte kan nu benut worden om wat spulletjes neer te zetten die je niet direct nodig hebt, maar die anders ook ruimte in beslag nemen. Het mooiste is wel dat je weer wat dichter bij een ideale 7.1 opstelling komt, in mijn geval kom je door de dikke kussens van de bank en de oplossing weer iets verder van de backrears af te zitten Hier een plaatje hoe het er dan uitziet.



    Zoals te zien zien is valt de inbeslaggenoem ruimte helemaal mee, en als ik ter enigertijd nog tegen een paar pootjes oploop, dan kan de oplossing strak tegen de muur gezet worden en worden er weer een paar centimeters gewonnen Het geluidsbeeld is ideaal, alles staat op oorhoogte en als je je setup helemaal lekker hebt ingeregeld...... zit je in het paradijs



    Stonden de staande lampen eerst voor de speakers, nu staan zij erachter, alle ruimte is nu optimaal benut. De inbeslaggenome ruimte lijkt mij in ons geval nu optimaal benut en heeft geen nadelige invloeden, eigenlijk is er alleen maar meer opbergruimte ontstaan en plaats om behalve de speakers ook nog wat anders neer te zetten



    Hier alleen een lijstje met onze grootste schat, maar de vrouw zal er zeker wel potentie inzien om er iets moois neer te zetten indien gewenst

    Zo dat was onze oplossing, en we hadden ook nog eens als voordeel dat het geen vermogen kostte

  18. #118

    Standaard

    alice in wonderland reeds gekeken en vond de 3d leuk om naar te kijken,
    zaten ook wel een paar mooie popout effects in.
    de film moet je natuurlijk van houden maar depp en burton maken meestal van dit soort,wist dus wat ik kon verwachten.
    geluid was overigens ook top.
    bedankt voor je aanraden,was zeker geen miskoop

  19. #119

    Standaard

    wat hidden betreft ik kijk persoonlijk nooit op imbd keek ik daar wel naar zou ik heel wat goede films hebben misgelopen.
    recensies over beeld en geluid lees ik altijd graag ben ook geaboneerd op 3 vakbladen en daaruit werd hidden voor de 3d goed getest,wat de film betreft blijft altijd een kwestie van smaak.
    wat imbd slecht kan vinden vind ik mischien wel weer goed.

  20. #120

    Standaard

    je schreef in een ander topic dat je de samsung 64 inch plasma nog niet had gezien,zoals je weet heb ik deze.
    mocht je hem een keer willen zien nodig ik je bij deze uit,en uiteraad staat de koffie dan klaar.

  21. #121

    Standaard

    heb het even bekeken maar het is 80 keer 2 als je begrijpt wat ik bedoel.
    in ieder geval blijft de uitnodiging staan,
    mocht je een keer op een zaterdag of zondag overdag kunnen hoor ik het wel

  22. #122

    Standaard

    met je mooie nieuwe auto is de wereldreis wel te doen
    als de dagen langer worden ben je van harte welkom in mijn ht.
    geniet verder van je mooie setup in deze sombere winter,maar dat zal vast wel goed komen.
    gr jamie

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, niet helemaal mijn smaak, ben niet zo'n reptielen mens, heb hem overigens wel gezien......eh gedeeltelijk dan, heb het einde niet afgewacht, misschien dat ik mij daar een volgende keer toe kan overhalen.
    Je hebt het vermoedelijk over Rango in plaats van Rio.

  24. #124

    Standaard

    Echt een prachtige set. Die Focal's zijn inderdaad heel "impressive ". Jammer dat ze hetzelfde kosten als dat ik voor twee speakers beschikbaar heb maar ach, dat komt ooit nog wel. Volgens mij moet dat echt super klinken.

    Als je in de buurt woont, zou ik het totaal niet erg vinden om eens op de koffie te komen, echt een hele mooie set, niks aan veranderen zou ik zeggen. Uitbreiden lijkt me al helemaal niet aan de orde of wil je naar 9.2?xD
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #125

    Standaard

    mooie foto van je auto,
    kijk er graag naar aangezien ik een carcleaning bedrijf heb.
    verander zelf dit jaar ook mijn setup niet meer vind het ook wel even goed zo.
    dvd s kijk ik ook nog regelmatig en zal ze ook nooit wegdoen heb er een hoop voor betaald en is toch een mooie verzameling geworden.

Pagina 5 van 23 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •