Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #151

    Standaard

    ben het ook wel met je eens dat het goede spelers zijn,had ik volgens mij ook al gezegd.
    de chip waar je het over had zit ook al in mijn pioneer dat bedoelde ik ermee te zeggen dat andere merken in die prijklasse dezelfde prestaties leveren.
    denon,yamaha onkyo etc zijn allemaal merken wie goede spelers kunnen bouwen en daar hoort oppo ook bij niets meer en niets minder

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies. Er zijn ondanks dat de speler inmiddels al een jaar op de markt is enorm veel reviews te vinden waarin de Oppo geprezen wordt. Whatshifi heeft hem bijv. niet eens opgenomen in zijn reviews. En andere reviews behandelen alleen de gangbare of een bepaalde prijsklasse. Maar de wat serieuzere sites geven hem allemaal een plek in de top. Tuurlijk worden zijn er veel goede spelers, echter de Oppo is een slag apart. Het is dus niet zo dat de door jouw genoemde spelers dezelfde prestaties leveren. Daarvoor gooi je alles teveel op één hoop. Maar daardoor is hij dus relatief dus wat duurder.

    Neemt niet weg dat je gewoon voor een andere speler kan gaan en daar gewoon tevreden mee kan zijn. Maar je vraagt het ons, en wij geven simpelweg onze visie met onderbouwing. Maar het is natuurlijk niet zo dat alle vergelijkbare spelers hetzelfde presteren, integendeel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    what hifi heeft ze wel opgenomen in hun reviews heb de boeken hier liggen.
    maakt allemaal ook niets uit bedoelde er alleen mee dat je niet altijd vanazelfsprekend oppo hoeft aan te raden omdat er ook nog tal van andere spelers zijn die goed presteren.

  4. #154
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    what hifi heeft ze wel opgenomen in hun reviews heb de boeken hier liggen.
    maakt allemaal ook niets uit bedoelde er alleen mee dat je niet altijd vanazelfsprekend oppo hoeft aan te raden omdat er ook nog tal van andere spelers zijn die goed presteren.
    Oké, niet online. Maar dat is ook het hele punt. Dat je keuze hebt om zelf de keuze te maken. En niet omdat wij dat zeggen. Wij geven alleen food for thought.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #155

    Standaard

    zo hoort het ook.
    mijn dag kan toch al niet meer stuk omdat ajax net gewonnen heeft

  6. #156
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    +1
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #157

    Standaard

    Nou jongens ik heb mezelf dankzij jullie meningen inmiddels overtuigd dat de Oppo er toch gaat komen maar ik ga er wel voor sparen want ik heb op dit moment even geen 750,00 euri's in de kontzak zitten . Is Oppo nog van plan om de BDP93 binnenkort te gaan vervangen voor een nieuw model? Of duurt dat bij Oppo een stuk langer als bij andere fabrikanten?


  8. #158
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oppo is in ieder geval niet zoals Onkyo waar elk jaar de modellen worden ververst.

    Modellen bij Oppo overleven dus een stukje langer.

    Misschien kan je de tweedehands markt een beetje in de gaten houden, heb op
    die manier ook mijn BDP-93 aangekocht.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #159
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sterker nog de oudere modellen zijn soms nog steeds erg in trek, zeker de TUC en NUforce editions. Alleen waren dat geen 3D modellen wat voor sommige een must is. Maar het zijn altijd hoogstaande aparaten. (tenzij je ze laag zet ) Van de 93 en vooral de 95 zijn overigens geen uitbreidingen aangekondigt, omdat men daar niet zo zeer het nut van inzag bij TUC en NUforce.

    PS: Overigens gisteren nog een OTA uitgevoerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #160
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Er zijn Cinemike verbeteringen voor de 93 en 95, maar daar komt dan nog eens
    minimaal 600 à 700 € bij.

    Voor de echte puristen dus.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #161
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    NuForce heeft aangegeven geen upgrades aan te bieden voor de 95. Voor de 93 wel en naast CineMike heeft TUC ook upgrades voor zowel de 93 als de 95. Maar dan wordt de speler natuurlijk wel duurder

    Ik hou het bij mijn 83SE TUC, die ik waarschijnlijk dit jaar nog naar USA stuur voor de laatste upgrades. Want dat is ook altijd mogelijk bij dit soort bedrijven. Geldt overigens ook voor CineMike.

    De Oppo-dealer in Nederland is overigens JVB Digital
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Nou jongens ik heb mezelf dankzij jullie meningen inmiddels overtuigd dat de Oppo er toch gaat komen maar ik ga er wel voor sparen want ik heb op dit moment even geen 750,00 euri's in de kontzak zitten . Is Oppo nog van plan om de BDP93 binnenkort te gaan vervangen voor een nieuw model? Of duurt dat bij Oppo een stuk langer als bij andere fabrikanten?
    Pracht speler die Oppo. Maar ik vind zelf de verhouding wel mank gaan voor jou hoor als hij op die 40 inch tv moet. Je kunt dan net zo goed een panasonic 3d speler nemen van rond de 150 a 200 euro als je het mij vraagt...of je moet later groter en beter willen gaan met je tv of gaan projecteren maar anders zou ik mij nog even achter mijn oren krabben of ik wel bijna 800 euro in een Oppo speler ga pompen.....maar goed, dit zal wel tegen het zere been zijn van sommigen denk ik...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #163
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Albert, je hebt helemaal gelijk dat een set in balans moet zijn. Ik denk echter wel dat je het verschil tussen een Panasonic en een Oppo ook op een 40" TV kunt zien. En daarnaast is de Oppo ook nog eens een goede muziekspeler, maar dat hoor je eigenlijk alleen in een goede set.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  14. #164
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Pracht speler die Oppo. Maar ik vind zelf de verhouding wel mank gaan voor jou hoor als hij op die 40 inch tv moet. Je kunt dan net zo goed een panasonic 3d speler nemen van rond de 150 a 200 euro als je het mij vraagt...of je moet later groter en beter willen gaan met je tv of gaan projecteren maar anders zou ik mij nog even achter mijn oren krabben of ik wel bijna 800 euro in een Oppo speler ga pompen.....maar goed, dit zal wel tegen het zere been zijn van sommigen denk ik...
    Auuuuuw..., ja...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Albert, je hebt helemaal gelijk dat een set in balans moet zijn. Ik denk echter wel dat je het verschil tussen een Panasonic en een Oppo ook op een 40" TV kunt zien. En daarnaast is de Oppo ook nog eens een goede muziekspeler, maar dat hoor je eigenlijk alleen in een goede set.
    Het is te zien, dat zeg ik ook niet. Geluid is inderdaad beter. Vraag is gewoon voor hem; is het die 750 euro waard? kan ik niet meer effect krijgen door bv een grotere tv te nemen met een panasonic speler o.i.d. Zeg alleen dat hij / anderen zich niet blind moeten staren op een Oppo. Maar goed, als iedereen hard gilt dat je die mot hebben, mot je hem hebben he....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #166
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan kan je je ook afvragen wat je in Nederland moet met elke andere auto die harder als honderd en wat meer moeite 120 kan. Nee hoor geintje. Je heb gelijk, iemand moet een beetje gas terug geven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dan kan je je ook afvragen wat je in Nederland moet met elke andere auto die harder als honderd en wat meer moeite 120 kan. Nee hoor geintje. Je heb gelijk, iemand moet een beetje gas terug geven.
    Vraag is meer; is het mijn geld waard om sneller bij die 120km/uur te komen
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #168

    Standaard

    Zullen we a.u.b. stoppen met de discussie of het nou wel of geen goed idee is dat ik de Oppo ga kopen, ik ga er tenslotte voor sparen. Ik ben blij met de input van de daadwerkelijke bezitters van dit apparaat want daar ging het mij om en niet om voor- en tegenstanders tegen mekaar uit te spelen. Mijn excuses voor het hyjacken van je thread DVDPF, dit was niet mijn bedoeling .


  19. #169

    Standaard

    tja,je blijft er gewoon meer hebben dan ik
    de laatste tijd ook niet veel bijgekocht op 3d,komt ook niet echt veel uit.
    wat er aan nieuws uikomt koop ik ook direct.
    ben nu bezig met battlestar gallatica seizoen 2 en nog 2 te gaan,mooie serie dit.
    nu de dagen wat langer worden zie ik je wel een keer verschijnen in red cinema,doen we gezellig een bakkie koffie.
    mvg jamie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  20. #170
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is reeds een indrukwekkend 3D lijstje DPF

    Zelf heb 'k er geen enkele tja op een 2D scherm gaat dat niet echt lukken ook
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #171

    Standaard

    Mooi!

    Ik zie dat je Coraline niet hebt. Die heb ik vorige week besteld bij amazon.de (€13!). Gisteren voor de helft bekeken. Tot nu toe mijn favo 3D blu-ray Ik heb er wel nog niet zoveel gezien... Van The Three Musketeers kreeg ik hoofdpijn, maar dat komt misschien omdat ik de film overdag heb gezien. Coraline 's avonds ging een pak beter!


  22. #172

    Standaard

    aanstaande weekend zou mij alleen op zondag overdag uitkomen,zaterdags werk ik vaak.
    hoor het wel van je.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #173

    Standaard

    Zal me niet verbazen als DVD.nl binnenkort weer onbereik is, traag, slecht reageren, nog steeds geen tellers.....
    Have fun and enjoy your collection

  24. #174

    Standaard

    als je het niet uitkomt kom je gewoon een keer als je vakantie hebt,anders word het ook zo n gehaast gedoe en dat is de bedoeling er ook niet van
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  25. #175

    Standaard

    gaan we zeker doen.
    heb zelf the darkest hours op 3d erbij moet hem alleen nog kijken.
    mischien valt jouw vakantie in de mijne doe altijd de zaak maar 1 week dicht dus heb 1 week vakantie in het jaar
    zal allemaal wel goed komen en tegen die tijd spreken we wel wat af.
    mvg jamie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •