Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 135 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik geef aan dat de de afbeelding gewoon de cover van de dvd in een blu-ray doosje is en dus niet de uiteindelijke cover en dan geef jij als reactie dat de afbeelding van Play.com komt. Dat is leuk, maar wat voegt het toe aan mijn reactie?
    Niets. Maar het was ook niet mijn bedoeling om iets aan jouw reactie toe te voegen. Zoals gezegd: het was enkel bedoeld om extra informatie te geven over de herkomst van de (dubieuze) cover.

  2. #27

    Standaard

    Prima, het is me duidelijk. De quote van mijn reactie bracht me in verwarring.
    Laatst aangepast door Frank : 06-06-2010 om 19:48

  3. #28

    Standaard

    The Exorcist Announced on Blu-ray
    Posted June 21, 2010 06:23 AM by Juan Calonge

    Warner Home Video has announced The Exorcist for release on October 5, in a two-disc Digibook edition, packaged with a personal letter written by director William Friedkin inside a 40-page booklet. Both the extended director's cut and the theatrical version of this 1973 horror masterpiece will be included, remastered from the original camera negative. Three new documentaries, produced by acclaimed documentarian Laurent Bouzereau, are also included exclusively in the Blu-ray edition.

    Regarding the two versions, director William Friedkin says, "After my final cut of the original The Exorcist, I took out 12 more minutes before we actually released it in theatres. Years later, Bill Blatty asked if I'd consider reviewing some of that rejected footage (which he always felt should have remained) with an eye towards putting it into a new version. Bill gave me the best piece of material I've ever received and because of that and because the film had such a major reputation over some 25 years, I agreed to revisit all these scenes. When I saw them, I came to realize that Bill was, in fact, right. With technical advances, scenes that didn't work then could now be fixed with CGI and there were others that I thought strengthened the spiritual aspect of the film. Warner agreed and released a whole new theatrical print in 2000 which we called The Exorcist: The Version You've Never Seen. And I now agree with Blatty that this is the best and most complete version."

    Said Jeff Baker, WHV Executive VP & General Manager, Theatrical Catalog, "Generally speaking, sourcing relevant and provocative film assets for older films (30 years and older), is difficult, and more often than not, proves to be unsuccessful. The never before seen behind the camera treasure trove of material that consumers will see in The Exorcist Blu-ray release is one of the great finds in modern day home entertainment history. Laurent Bouzereau, an acclaimed documentarian, has blended this archival rare footage with updated present day interviews to create a masterpiece that will be treasured and studied for decades to come."

    Disc contents are as follows:

    Disc 1: - Extended Director's Cut (2000) plus Special Features
    • Commentary by William Friedkin
    • Raising Hell: Filming the Exorcist – set footage produced and photographed by Owen Roizman, camera and makeup tests, and interviews with director William Friedkin, actress Linda Blair, author/screenwriter/producer William Peter Blatty and Owen Roizman (new; Blu-ray exclusive)
    • The Exorcist Locations: Georgetown Then and Now – Featuring a tour of the iconic locations where the film was shot (new; Blu-ray exclusive)
    • Faces of Evil: The Different Versions of The Exorcist – with director William Friedkin and author/screenwriter/producer William Peter Blatty discussing the different versions of the film and featuring outtakes from the film (new; Blu-ray exclusive)
    • Trailers, TV spots & radio spots from the film's 2000 release

    Disc 2 - Theatrical Cut (1973) plus Special Features
    • Introduction by William Friedkin
    • Commentaries:
      • William Friedkin
      • William Peter Blatty with Special Sound Effects Tests

    • The Fear of God: 25 Years of The Exorcist [1998 BBC documentary]
    • Additional interviews with William Friedkin and William Peter Blatty:
      • The Original Cut
      • Stairway to Heaven
      • The Final Reckoning

    • Original ending
    • Sketches & storyboards
    • Trailers & TV spots from the 1973 version

    bron
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #29

    Standaard

    Ziet er goed uit. Hopelijk is The Fear of God de volledige versie die wel op de Amerikaanse DVD stond, maar niet op de Engelse. En hopelijk is het geluid van de audiocommentaren bij de originele versie beter. Op de DVD is het geluid van de film veel te hard (of het geluid van het commentaar veel te zacht, het is maar hoe je het bekijkt).

  5. #30

    Standaard

    Da's een heel wat mooiere hoes.

    De UK-versie van de dvd van The exorcist was trouwens de allereerste import-titel in mijn collectie. Dat was toen al een geweldige uitgave, en deze lijkt me kwalitatief het HD-equivalent ervan.

  6. #31

    Standaard

    Dat wordt wel een aanschaf denk ik zo

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De enigste film ooit, waar ik nog steeds bang voor ben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Laat maar komen. Heb tot nu toe alleen de director`s cut gezien, ben benieuwd naar de originele versie!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #34

    Standaard

    Topper, komt er zeker in! Favoriete horrorfilm nog steeds.

  10. #35

    Standaard

    Op dvdactive staat een plaatje van de binnenkant:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    De enigste film ooit, waar ik nog steeds bang voor ben.
    Grapjas, je valt altijd in slaap door dat religieus geneuzel, ik ook hoor.

  12. #37

    Standaard

    Trailer voor de blu-ray release (met wat beelden van achter de schermen en interviewfragmenten):

    Klik

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De Nederlandse release is een dag later als de Amerikaanse: 6 oktober.

  14. #39
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #40
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Ziet er lekker eng uit. :P

  16. #41

    Standaard

    Als ik het na wat onderzoek goed heb, wordt in Nederland de film enkel als 1-disc 'Director's Cut' uitgebracht. Fantastisch.....

  17. #42

    Standaard

    Ik ben eigenlijk nog niet zo onder de indruk van de screenshots van de Exorcist-BluRay...
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Estel Bekijk bericht
    Als ik het na wat onderzoek goed heb, wordt in Nederland de film enkel als 1-disc 'Director's Cut' uitgebracht. Fantastisch.....
    Afgaande op de beschrijvingen op Bol.com en DVD Outlet lijkt dit inderdaad zo te zijn.

    Vanaf het moment dat The Exorcist uitkwam, was de film omstreden en populair. Met deze prachtige Blu-ray-versie kunt u nu genieten van de uitgebreide Director's Cut uit 2000 in High Definition. Het angstaanjagend realistische verhaal over een hulpeloos meisje dat is bezeten door een kwaadaardig wezen, haar moeders extreme poging om haar te redden en twee priesters - de ene weifelend, de ander een rots in het geloof - die samen vechten tegen het ultieme kwaad, bezorgt je steeds weer kippenvel. Bekijk de beste bovennatuurlijke thriller aller tijden… en huiver.

  19. #44

    Standaard

    Kun je dus beter de 2-disc bij Play bestellen, heeft ook NL subs blijkbaar.

  20. #45

    Standaard

    Of de mooie digibook, is toch regio vrij
    Heb `m gisteren gepre-ordered
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kun je dus beter de 2-disc bij Play bestellen, heeft ook NL subs blijkbaar.
    Heb ik inderdaad daar besteld

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgens mij komt er gewoon een 2-disc uit hier. Site's als FRS en Wehkamp hebben nog die oude Engelse artwork staan. Ondertussen is dat zelfde gebruikte artwork ook veranderd in de UK. Ook in de UK zei men eerst: 1-disc maar nu ook een 2-disc.

    Bol.com heeft nog steeds geen artwork staan. Dus er is nog hoop.

  23. #48

    Standaard

    Volgens mij is het persbericht van de UK-versie altijd duidelijk geweest over het aantal discs. Wellicht dat op webwinkels andere informatie heeft gestaan, maar er staat wel meer verkeerde of onvolledige informatie op webwinkels, dus die zijn niet altijd betrouwbaar.

    Een persbericht van de Nederlandse versie heb ik niet gezien.

  24. #49

    Standaard

    Foto's van de Amerikaanse digibook (de uitgave heeft geen Nederlandse ondertitels volgens een bericht op het forum van blu-ray.com, alleen Engels, Frans en Spaans):










  25. #50

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •