Bekijk uitslag poll: Poll: Welke Resevoir Dogs koop jij?

Stemmers
123. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mr. Blond

    20 16,26%
  • Mr. White

    10 8,13%
  • Mr. Orange

    8 6,50%
  • Mr. Pink

    29 23,58%
  • Mr. Brown (limited)

    56 45,53%
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 121 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Reservoir Dogs Poll: Welke koop jij?

    Er was al wat discussie in een andere thread over de nieuwe SE van Reservoir Dogs met variabele voorkant en welke je eventueel gaat kopen. Dus ik besloot toch eens een echte poll te starten hierover: Welke versie koop jij en waarom?

    Ik ga voor Mr. White, gezien hij de coolste quotes heeft! Misschien wil ik uiteindelijk wel de limited versie (? of is dit gewoon een hype) van Mr. Brown, want wie weet zitten hier wel extra eastereggs op of zo...

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    ik heb mr brown besteld, valt nu af te wachten of ik hem ook effectief krijg toegestuurd

  4. #4

    Standaard

    Ik heb mr. Brown ook ge-pre-ordered. Ik was er vroeg bij.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik mis de optie "allemaal"
    Die optie mis ik ook Ik zie het gebeuren dat ik ze misschien wel allemaal gaat nemen Maar op het ogenblik twijfel ik tussen Mr Pink en Mr Brown. Ik hou voor nu even op Mr Pink
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik mis de optie "allemaal"
    Had er nog wel aan gedacht om de optie "allemaal" toe te voegen. Maar dacht toen: wie is er nou zo gek om 5x dezelfde DVD aan te schaffen, alleen om de 5 verschillende voorkanten te bemachtigen.
    De prijs van de verschillende afzonderlijke DVD's is immers toch ongeveer €25,- (incl. verz.) en om nou €125,- voor 1 DVD (1 film) met 5 voorkanten uit te geven...

    Ik mis eigenlijk bij al jullie antwoorden nog de motivatie (waarom allemaal, of waarom nou juist mr. brown/mr.pink/etc.)

  7. #7

    Standaard

    En ik mis de optie: geen enkele

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik mis eigenlijk bij al jullie antwoorden nog de motivatie (waarom allemaal, of waarom nou juist mr. brown/mr.pink/etc.)
    Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.

    De optie "geen enkele" vond ik ook een goede opmerking, maar je kan natuurlijk ook gewoon niet stemmen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Had er nog wel aan gedacht om de optie "allemaal" toe te voegen. Maar dacht toen: wie is er nou zo gek om 5x dezelfde DVD aan te schaffen, alleen om de 5 verschillende voorkanten te bemachtigen.
    Inderdaad, dan spoor je volgens mij niet helemaal! Maarja, er zullen er wel zijn die dat doen!
    Ik weet nog niet of ik hem ga halen, vind het op zich wel een goeie film! Ik zie wel!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.
    Hier sluit ik me naadloos bij aan.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin

    Hier sluit ik me naadloos bij aan.
    Ik, ook... en de Brown-versie is bovendien even duur

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Hier sluit ik me naadloos bij aan.
    Ik heb hier niets op te zeggen Ik ga ook voor deze
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  13. #13

    Standaard

    Mr. Pink ga ik zeker kopen, Buscemi is de beste. Alleen staat een roze dvd best lullig bij je andere DVD's maar dat mag de pret niet drukken.

    Effe off-topic: Ik heb ergens een Url gezien van de Pulp Fiction en Jacki Brown SE. Kan het nergens vinden, kan iemand die effe posten?
    Life is a tale told by an idiot, signifying nothing...
    Mijn Collectie DVD's

  14. #14

    Standaard

    waar kun je ze dan bestellen???
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dRazic
    waar kun je ze dan bestellen???
    bij de gebruikelijke internetverkopers is hij in de pre-order (hij komt 27/08 pas uit): www.play.com / www.dvdboxoffice.com / etc.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Mr. Brown omdat het een limited edition is met nog wat extra materiaal, zoals een boekje.
    Volgens mij zijn het allemaal limited editions met een boekje met quotes van de desbetreffende persoon op de voorkant. Ik heb zelf nog niet kunnen ontdekken wat het verschil van Mr. Brown met de rest is, maar er was wat hype over dat er minder Mr. Brown DVD's verschenen (in vergelijk tot de anderen) en dat deze op 1 of andere manier daarom bijzonderder zou zijn... Maar op alle sites staan bij Mr. Brown exact dezelfde features als bij de andere delen.

  17. #17

    Standaard

    Ik trek mijn laatste post toch in twijfel, omdat ik nog even ben gaan zoeken. Er komt ook een 4-pack uitgave waarin 4 dezelfde DVD's zitten (er wordt expliciet bij vermeld dat het om 4x dezelfde DVD gaat met alleen een steeds andere voorkant) waar overigens wel een totaalprijs van 4x de normale prijs van de losse DVD's voor wordt gerekend.
    De 4-pack bevat Mr. Blonde, Mr. Pink, Mr. White en Mr. Orange en NIET Mr. Brown. Mr. Brown is de enige DVD die alleen als losse DVD wordt uitgebracht (misschien zijn er daarom ook minder van). VAAG!!! MEDIASTUNT???

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD


    Volgens mij zijn het allemaal limited editions met een boekje met quotes van de desbetreffende persoon op de voorkant. Ik heb zelf nog niet kunnen ontdekken wat het verschil van Mr. Brown met de rest is, maar er was wat hype over dat er minder Mr. Brown DVD's verschenen (in vergelijk tot de anderen) en dat deze op 1 of andere manier daarom bijzonderder zou zijn... Maar op alle sites staan bij Mr. Brown exact dezelfde features als bij de andere delen.
    Je hebt gelijk, de Mr. Brown versie zou eerst de enige limited edition worden, en nu zijn ze bij Amazon allemaal limited! Een lekker verkooptruucje lijkt het. Maar desondanks wou ik die toch van Tarantino hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Ik heb gekozen voor Mr.Brown omdat dit een LE zou worden maar is dus precies hetzelfde als de andere. Ik zou nu voor Mr.Blonde kiezen en dat is alleen al om die quotes van hem
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  20. #20

    Standaard

    Heb ook de Mr-Brown versie in de pre-order staan, was er gelukkig zeer vroeg bij. De shop waar ik hem besteld heb, neemt geen bestellingen meer aan voor de Mr-Brown versie wel voor de andere.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  21. #21

    Standaard

    ff offtopic vraagje:
    Komt die S.E van resevoir Dogs ook op regio 2 uit ????

  22. #22

    Standaard

    Even een nieuw vraagje: wat betalen we ervoor?

    Ik heb hem (Mr Brown), inclusief verzending, voor USD 24,20 bij Amazon besteld.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Even een nieuw vraagje: wat betalen we ervoor?

    Ik heb hem (Mr Brown), inclusief verzending, voor USD 24,20 bij Amazon besteld.
    Ik hem hem ook daar besteld, maar dit soort berichten hoort eigenlijk in Pricewatch nietwaar?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #24

    Standaard

    Volgens mij is dat hele limited gewoon een verkooptruk. En wat is limited dan eigenlijk : 10.000 stuks? 100.000 stuks ? dat zeggen ze er niet bij.

    Allemaal flauwekul dus.

    Voor het grootste part zijn de 5 versies allemaal hetzelfde. Het is net voor welke van de 5 Misters je de voorkeur hebt ivm het quote boekje.

  25. #25

    Standaard

    Gelukkig kan ik het gewoon in Nederland kopen Dus zal het gewoon 20 dollar voor mij zijn.

    Denk dat er van de Mr. Brown editie veel wordt gemaakt en dat deze later niet meer te kopen is in de winkel. Dus dan wordt die limited :/
    Life is a tale told by an idiot, signifying nothing...
    Mijn Collectie DVD's

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •