Bekijk uitslag poll: Poll: Welke Resevoir Dogs koop jij?

Stemmers
123. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mr. Blond

    20 16,26%
  • Mr. White

    10 8,13%
  • Mr. Orange

    8 6,50%
  • Mr. Pink

    29 23,58%
  • Mr. Brown (limited)

    56 45,53%
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 121 van 121 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik ben nog in het bezit van de simpele NL versie. Zonde natuurlijk van zo'n mooie film.

    Maar na wat zoekwerk is volgens mij de SE van R4 het beste. Kan iemand met mij deze mening delen? Hoewel ik de R1 kleuren edities erg leuk gedaan vind.

  2. #102

    Standaard

    hmmmm, rewind zegt er over:

    OVERALL : Draw - between the R1 10th Anniversary Edition from Artisan and the R4.

    wat trekt jou zo aan in de R4?

    Het hoesje ziet er iig niet uit


    zoek gewoon je favoriete dog uit en bestel hem bij dvdsoon (voor weinig)
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  3. #103

    Standaard

    De beeldkwaliteit is een stuk beter op R4 dan R1. Op de Amerikaanse forums zijn na de release heel veel topics geweest over het feit dat de beeldtransfer niet is wat het zou moeten zijn. De R4 heeft het een stuk beter voor elkaar.

  4. #104

    Standaard

    Ik zie dat de R4 bij ezydvd no longer available is ook.

  5. #105

    Standaard

    the no longer available is incl. poster. De normale is wel te koop nog voor zo'n €14 euro.

  6. #106

    Standaard

    mr brown in bestelling bij dvdsoon
    thank u
    want ik wist niet dat deze uitkwamen

  7. #107

    Standaard

    dvdsoon heeft nu tijdelijk gratis wereldwijde verzending.
    Blonde en Orange nog te verkrijgen voor 10,54 incl verzending

    ontopic: vergis ik mij als ik zeg dat de brown-versie die nu nog verkocht wordt niet meer de limited is met handtekening van QT ?
    Als die wel nog getekend is, ga ik die nog bestellen.
    Anders ga ik voor pink

  8. #108

    Standaard

    Brown nu dus tijdelijk weer beschikbaar, in beperkte hoeveelheid (16.98 CAD), zie hier

  9. #109

    Standaard

    Had het weer moeilijk om te beslissen: heb dan maar zowel Mr Brown als Mr Blonde als Mr Pink besteld. Dan beslis ik wel welke ik bijhou als ze hier zijn, de rest verkoop ik dan verder

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door b4rth3zz
    Had het weer moeilijk om te beslissen: heb dan maar zowel Mr Brown als Mr Blonde als Mr Pink besteld. Dan beslis ik wel welke ik bijhou als ze hier zijn, de rest verkoop ik dan verder

    hahahah freak :wink:

    kheb mr. brown binnen met een goude handtekening (weet niet of jullie deze bedoelen..) het is iig een gedrukte handtekening en geen `echte`..

  11. #111

    Standaard

    Ik heb ook net Mr. Brown besteld, jammer dat deze S.E. wel een paar regeltjes dialoog mist. Ik hou mijn RCV-versie er wel gewoon bij.

  12. #112

    Standaard

    Heb van de week Mr. Blonde besteld bij Play.com. Michael Madsen is de man hehe

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Heb van de week Mr. Blonde besteld bij Play.com. Michael Madsen is de man hehe
    Me too, maar dan bij DVD Soon. Heb jaren een mega poster van Mr. blonde in m'n kamer gehad (I don't care what you'r going to say, I'm going to ill you anyway). Keuze was dus simpel.

  14. #114

    Standaard

    Het lijkt er op dat mijn nieuw bestelde Mr Brown is kwijtgeraakt in de post

    Over een weekje maar even in de pen kruipen richting DVDSoon.

    (Gelukkig heb ik hier al bijna een jaar wel de Mr Orange in huis, die blijkens de Poll maar weinig voorkomt in Nederland )
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  15. #115

    Standaard

    Vandaag binnengehad, in het DVD-hoesje zit onderin een gat maar voor de rest is de DVD in een goede conditie.

  16. #116

    Standaard

    Ik heb inmiddels ook de Mr Brown besteld, er stond bij limited quantity dus maar hopen dat ze hem nog hebben.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #117

    Standaard

    vandaag maar besteld bij DVDBoxoffice.com

    als ze deze nog leveren dan bestel ik de rest ook

  18. #118

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Soon: Mr. Brown en nog onderweg: Mr. Blonde (Michael Madsen is errug cool)
    Arrivederci

  19. #119

    Standaard

    Ik heb mr. Brown alweer een tijdje. Steengoede film, maar ik vind het persoonlijk nou ook weer niet nodig om 5 dezelfde films te kopen met alleen een ander hoesje en boekje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #120

    Standaard

    Net Mr. Blonde gekocht via veiling van Britte, deze leek mij de coolste versie met Michael Madsen

  21. #121

    Standaard

    Vorig jaar bij Rodirect de Mr. Blonde editie besteld. Blijft gewoon een klasse misdaadfilm en de geboden extra's op deze versie vind ik zeker de moeite waard.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •