Bekijk uitslag poll: Poll: Welke Resevoir Dogs koop jij?

Stemmers
123. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Mr. Blond

    20 16,26%
  • Mr. White

    10 8,13%
  • Mr. Orange

    8 6,50%
  • Mr. Pink

    29 23,58%
  • Mr. Brown (limited)

    56 45,53%
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 121 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbo
    Volgens mij is dat hele limited gewoon een verkooptruk. En wat is limited dan eigenlijk : 10.000 stuks? 100.000 stuks ? dat zeggen ze er niet bij.
    Hij is gelimiteerd tot het aantal stuks dat ze kunnen verkopen...

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH

    Hij is gelimiteerd tot het aantal stuks dat ze kunnen verkopen...


    Dat denk ik ook.....

  5. #30

    Standaard

    Overigens bij play.com staan ze alle 5 in de catalogus voor 17.99 pond.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbo
    Overigens bij play.com staan ze alle 5 in de catalogus voor 17.99 pond / stuk

  7. #32

    Standaard

    ik heb Mr Blonde besteld om de quotes. Brown is al (tijdelijk?) out of stock bij play. In de beschrijvingen van play staat niets dat erop wijst dat brown Limited is. Maarja, we zullen wel zien!

  8. #33

    Standaard

    ik heb ondertussen al een tijdje de mr brown versie, k denk helemaal nt dat ie limited is

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    En ik mis de optie: geen enkele
    eey, die mis ik ook...
    sorry maar ik vind het een baggerfilm...
    au au niet slaan!!

    respect voor jullie smaak hoor
    Live Long and Prosper

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    ik heb ondertussen al een tijdje de mr brown versie, k denk helemaal nt dat ie limited is
    Ik heb ook Mr. Brown en ik denk dat er geen verschil is met de andere.

    Ik vraag me wel af:
    De slipcase is helemaal Mr. Brown
    Maar de keepcase die er in zit, daar staan de andere mannen op.

    Zou nou bij bv Mr Pink de keepcase gemaakt zijn met Mr. Brown erbij ipv Mr.Pink?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36
    Dane
    Guest

    Standaard

    Als het goed is bestelt Donovan voor mij de mr. Brown editie bij cd-wow.com voor £16.99

    Elwood.

  12. #37

    Standaard

    ik heb hem ik heb hem ik heb hem!!!! Hij lag vandaag in de brievenbus, zoooo gaaf.

  13. #38

    Standaard

    De Mr. Brown versie heb ik aangeschaft. Deze is inderdaad gelimiteerd omdat Tarantino een aantal van deze discs persoonlijk gesigneerd heeft. De mijn heeft inderdaad een krabbel met een goudstift, of het echt door de master zelf is aangeraakt is natuurlijk altijd de vraag. Maar zover als ik weet lees je ook inderdaad dat Mr. Brown daarom gelimiteerd is, en dat hij ook inderdaad is gesigneerd.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb afgelopen weekend de Mr Pink versie binnen gekregen. Brown was (te lang naar mijn zin) niet leverbaar. En die Pink versie knalt er aardig tussenuit tussen mijn andere dvd's.
    Het "boekje" (leaflet is een beter woord) met quotes vind ik tegenvallen, slechts 2 stuks. Hoe zit dat bij de andere versies?
    Uiteindelijk gaat het om de film en de extra's. Puik spul...

  15. #40

    Standaard

    Ik ga denk ik toch op zeer korte termijn de Mr Brown editie aanschaffen, nu kan het nog dadelijk is deze helemaal verdwenen en ik wil me dat als echte RD fan toch niet laten gebeuren... mocht hij echt niet meer te krijgen zijn tegen die tijd ga ik voor de Mr Blonde editie
    StarTrader

  16. #41

    Standaard

    Ik wil 'm ook, maar weet iemand of ie ook zonder CC aan te komen is??

  17. #42

    Standaard

    Dat zou ik ook wel eens willen weten.
    StarTrader

  18. #43

    Standaard

    Heb vorige week Mr. Orange binnengekregen. Supergaaf knaloranje hoesje....WAUW deze springt er echt uit in de collectie. Zijn de andere ook zo enorm fel (vooral Pink en Blond)??

    Moet de film zelf nog kijken, maar een eerste look zag er goed uit!

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Dat zou ik ook wel eens willen weten.
    Met dank aan Gerrit ben ik erachter gekomen dat je via cd-wow.nl met 'rabobank direct betalen' kunt betalen. Je moet dan alleen wel een rabobank rekening en een rabox hebben.
    De prijzen varieren van 21.95 (Mr. Orange) tot 26,95 (Overige)
    De (limited) Mr. Brown versie kost overigens 'maar' 23,95. Deze heb ik dus besteld

  21. #46

    Standaard

    Ok, dankje voor de info
    StarTrader

  22. #47
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door D.Heijnen


    Met dank aan Gerrit ben ik erachter gekomen dat je via cd-wow.nl met 'rabobank direct betalen' kunt betalen. Je moet dan alleen wel een rabobank rekening en een rabox hebben.
    De prijzen varieren van 21.95 (Mr. Orange) tot 26,95 (Overige)
    De (limited) Mr. Brown versie kost overigens 'maar' 23,95. Deze heb ik dus besteld
    Bestel altijd via cd-wow.com scheelt altijd een paar centen, de Mr. Brown versie kost daar dan €22.15, ok het is niet veel maar toch...

    Ik heb de Mr. Brown versie ook, en er staat idd een goudkleurige krabbel op van Tarantino, staat dit op alle Mr. Brown dvd's? lijkt me wel toch.

    Elwood.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Bestel altijd via cd-wow.com scheelt altijd een paar centen, de Mr. Brown versie kost daar dan €22.15, ok het is niet veel maar toch...

    Elwood.
    ja maar daar kun je dus alleen met CC betalen en die heb ik niet, maarja iig toch bedankt voor je tip.
    kan niet wachten tot ik 'm binnen heb

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave
    Ik ga denk ik toch op zeer korte termijn de Mr Brown editie aanschaffen, nu kan het nog dadelijk is deze helemaal verdwenen en ik wil me dat als echte RD fan toch niet laten gebeuren... mocht hij echt niet meer te krijgen zijn tegen die tijd ga ik voor de Mr Blonde editie
    En inmiddels zijn ze allemaal nog te krijgen...
    Tegen een veel scherpere prijs ook nog. We hebben ons weer gek laten maken :x
    Robert.

  25. #50

    Standaard

    is deze eigenlijk ondertiteld???
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •