Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 170 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe E1 Entertainment titels

    Vanaf 1 september brengt RCV een aantal titels op blu ray uit. Hier alvast de eerste recensie van Seven.

    http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5050

  2. #2

    Standaard

    zoals ik al dacht een kale release. Perfect dus aangezien extra's mij in veel gevallen geen fuk schelen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    zoals ik al dacht een kale release. Perfect dus aangezien extra's mij in veel gevallen geen fuk schelen...

    wat hebben anderen aan dit soort mededelingen?

  4. #4

    Standaard

    Nou dat ik het perfect vind dat er eindelijk goedkope blurays worden uitgebracht. En dat ze dan kale uitgaves uitbrengen kan me niets schelen omdat extra mij doorgaans niets schelen. Zo duidelijk Wat anderen ervan vinden ben ik tevens benieuwd naar hoor, maar dit is mijn mening dus...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 28-08-2009 om 18:59
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ik vind het persoonlijk wel jammer, Hairspray heeft een erg mooie documentaire en die wordt jammer genoeg niet overgenomen op de Blu-Ray uitgave waardoor ik natuurlijk moet blijven steken met m'n dvd versie.
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Vind het prima dat ze de prijs drukken door kale releases. Ik vind beeld en geluid bij BR veel belangrijker dan een docu. Als het beiden kan voor die prijs, dan vind ik het prima. Maar liever een kale release voor 12,99 dan extra's voor 24,99 - 29,99.

  7. #7

    Standaard

    Ben er ook wel erg blij mee, kijk de extras op 99% van de films toch niet.
    Eindelijk een beetje betaalbare titels, nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje te doen is.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk wel jammer, Hairspray heeft een erg mooie documentaire en die wordt jammer genoeg niet overgenomen op de Blu-Ray uitgave waardoor ik natuurlijk moet blijven steken met m'n dvd versie.
    Helemaal niet. Je kunt de BD kopen en de dvd met de film vervangen door de BD met de film... Dan heb je dus gewoon alle extra's (die heb je al) en toch de film in hd...

    Of je kunt voor 10 euro en 49 cent (inclusief verzendkosten) de engelse uitgave bestellen bij play.com, daar zitten alle extra's gewoon in HD bij.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 28-08-2009 om 22:38

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Ben er ook wel erg blij mee, kijk de extras op 99% van de films toch niet.
    Eindelijk een beetje betaalbare titels, nu maar hopen dat de kwaliteit een beetje te doen is.
    Daar durf ik wel vanuit te gaan. Vind zelf dat RCV altijd - behalve in de echte begintijd van DVD - goede kwaliteit transfers heeft gehad. Ook heb ik Kill Bill 1 en 2 BR hier staan welke ik echt zeer goed vind.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nou dat ik het perfect vind dat er eindelijk goedkope blurays worden uitgebracht. En dat ze dan kale uitgaves uitbrengen kan me niets schelen omdat extra mij doorgaans niets schelen. Zo duidelijk Wat anderen ervan vinden ben ik tevens benieuwd naar hoor, maar dit is mijn mening dus...
    Ik ben 100% met je ééns

    Ik kijk nooit naar de extra's. Voor mij is het beeld-en geluidskwaliteit die van belang zijn.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb ook zoiets van, als de studio's nou eens gewoon alleen de film in HD op blu uitbrengen en standaard een DVD met extra's bijvoegen, dan hoeven ze niets opnieuw te masteren mbt de extra's, zijn de mensen die wel extra's willen blij en de productie van een gewone DVD kost geen drol meer. Iedereen tevreden lijkt me...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Vind het prima dat ze de prijs drukken door kale releases. Ik vind beeld en geluid bij BR veel belangrijker dan een docu. Als het beiden kan voor die prijs, dan vind ik het prima. Maar liever een kale release voor 12,99 dan extra's voor 24,99 - 29,99.
    Misschien waar, maar vind het dan niet kunnen dat een film zoals Defiance in de schappen ligt voor € 24.99 met enkel de film en niks van extra's.
    BD (1243) What i Watch

  13. #13

    Standaard

    Defiance is een recentie film. De andere uitgaves zijn back catalog-titels. Daar zal het prijsverschil wel mee te maken hebben. Aan Defiance willen ze nog fllink wat geld verdienen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb ook zoiets van, als de studio's nou eens gewoon alleen de film in HD op blu uitbrengen en standaard een DVD met extra's bijvoegen, dan hoeven ze niets opnieuw te masteren mbt de extra's, zijn de mensen die wel extra's willen blij en de productie van een gewone DVD kost geen drol meer. Iedereen tevreden lijkt me...
    D'r is één voorbeeld dat je redenering onderuithaalt en dat is Hellboy II. Daar hadden ze dat bij gedaan maar die was niet echt goedkoop te noemen. Kan natuurlijk ook zijn dat Sony gewoon het verschil op zak wou steken. Ik denk ook overigens niet dat het persen van een schijfje, zij dvd of br, de grote meerkost in dit verhaal is. Dé prijsbepalende factor zijn nog altijd de auteursrechten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Of je kunt voor 10 euro en 49 cent (inclusief verzendkosten) de engelse uitgave bestellen bij play.com, daar zitten alle extra's gewoon in HD bij.
    Waar heb je die precies gezien? Op play.com kom ik hem niet tegen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Waar heb je die precies gezien? Op play.com kom ik hem niet tegen.
    Hier:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/3...y/Product.html
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    My bad. Ik dacht dat jullie het over Se7en hadden.

  18. #18

    Standaard

    Ben benieuwd naar de kwaliteit van Blade, staat hoog op m'n verlanglijstje
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #19

    Standaard

    Ik heb hier My Bloody Valentine liggen in 3d en 2d versie, ziet er geweldig uit! Grote aanrader voor mensen met een grote tv / projector

    En niet te vergeten een 7.1 DTS HD-MA track

  20. #20

    Standaard

    Ik ben zelf benied naar House of Flying Daggers of deze een andere transfer/codec heeft dan de VS versie die ik heb. Alleen bij dvdinfo.be zetten ze de gebruikte codec er nooit bij.

  21. #21

    Standaard

    Ik kijk enorm uit naar The Golden Compass. Ze zouder er iets mooi van kunnen maken...


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik kijk enorm uit naar The Golden Compass. Ze zouder er iets mooi van kunnen maken...
    Gisteren bekeken, viel echt niet tegen Review volgt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nou dat ik het perfect vind dat er eindelijk goedkope blurays worden uitgebracht. En dat ze dan kale uitgaves uitbrengen kan me niets schelen omdat extra mij doorgaans niets schelen. Zo duidelijk Wat anderen ervan vinden ben ik tevens benieuwd naar hoor, maar dit is mijn mening dus...

    Helemaal mee eens. Wat mij betreft schaffen ze die extra's af. Je betaalt voor iets wat mij niet boeit. Het gaat toch hoofdzakelijk om de film. Ga zo door zou ik zeggen. Breng anders 2 versies uit. 1 met extra's voor een meerpijs en eentje zonder extra's voor een scherpe prijs

  24. #24

    Standaard

    En wat te denken van het uitgeven van disc 1 op Blu-Ray van een eerder uitgegeven 2-disc DVD Special Edition. Ik denk aan Die Hard, I, Robot en meer Fox titels. Erg jammer, dat ze niet gelijk die films goed onder handen nemen. Maar ja, dit levert natuurlijk meer geld op. Mensen kopen eerst de copy paste versie en later natuurlijk weer de uitgebreidere versie.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Wat mij betreft schaffen ze die extra's af. Je betaalt voor iets wat mij niet boeit. Het gaat toch hoofdzakelijk om de film. Ga zo door zou ik zeggen. Breng anders 2 versies uit. 1 met extra's voor een meerpijs en eentje zonder extra's voor een scherpe prijs
    Eens met je laatste zin. Er zijn ook mensen die wel geven om (goede) extra's. Waarom niet die keuze bieden in 1 en 2 (of meer) disc releases? Dan biedt je beide groepen consumenten wat ze willen.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •