Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 234 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #26

    Standaard

    AC/DC Live At Donnington? Iemand meer info ivm geluid & beeldkwaliteit?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Blu Ray van Dream Theater is er nog niet, maar wel van Liquid Tension Experiment (drummer, toetsenist en gitarist van Dream Theater samen met Tony Levin). Alleen te krijgen in een special edition pakket. De blu ray gaat in de toekomst niet los verkocht worden (is de huidige stelling). Prijs is rond de 100 euro. Als je ziet wat er in de box zit, is dit het wel waard.
    Overigens, ik hoefde geen btw te betalen. De leveranciers in de VS waren zo vriendelijk om 20 euro als prijs op het poststuk te schrijven. Link: http://www.ytsejamrecords.com/produc...p?idproduct=32
    Bedankt voor deze tip. Heb ondertussen mooie stukjes op Youtube bekeken. Wat betreft de blu-ray heb ik ondertussen wel begrepen dat er diverse niet/slecht werkende schijfjes bij zitten, jammer dat vind ik een beetje link (ivm met terugsturen).
    En nu ik Tony Levin weer zie optreden hoop ik ook op een BD van King Crimson.

    Ik heb de BD van AC/DC niet, wel de dvd. Heb er wel reviews over gelezen. Optreden is sowieso goed, beeldkwaliteit niet top of the bill, geluid wel dacht ik. Heb hem ooit eens bij CDWOW besteld voor 5 euro maar dat konden ze niet waarmaken.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Bedankt voor deze tip. Heb ondertussen mooie stukjes op Youtube bekeken. Wat betreft de blu-ray heb ik ondertussen wel begrepen dat er diverse niet/slecht werkende schijfjes bij zitten, jammer dat vind ik een beetje link (ivm met terugsturen).
    En nu ik Tony Levin weer zie optreden hoop ik ook op een BD van King Crimson.
    Bij mij doet de bd het prima op een LG BD370. Hij schijnt echter moeite te hebben op ps3's. Overigens doen ze niet moeilijk over het terugsturen van de BD, ze hebben met de fabriek afspraken over vervangende exemplaren. Als je in de buurt van Groningen woont, wil ik hem wel komen testen. Stuur dan even een PM.

    BD van King Crimson zou inderdaad erg mooi zijn. Als je van dit soort muziek houdt, kijk dan ook eens naar de BD van Pat Metheny (This Way Up), en de onlangs verschenen BD van Return to Forever (met Chick Corea en Al Di Meola). Beiden erg mooi. Eind september verschijnt er overigens ook nog een concertregistratie van Steve Vai op BD.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ocuj Bekijk bericht
    Blu Ray van Dream Theater is er nog niet, maar wel van Liquid Tension Experiment (drummer, toetsenist en gitarist van Dream Theater samen met Tony Levin). Alleen te krijgen in een special edition pakket. De blu ray gaat in de toekomst niet los verkocht worden (is de huidige stelling). Prijs is rond de 100 euro. Als je ziet wat er in de box zit, is dit het wel waard.
    Overigens, ik hoefde geen btw te betalen. De leveranciers in de VS waren zo vriendelijk om 20 euro als prijs op het poststuk te schrijven. Link: http://www.ytsejamrecords.com/produc...p?idproduct=32

    Gisteren binnengekregen, gelukkig ook geen extra kosten. Mooi pakket, goed verpakt. BD qua beeld een redelijke dvd, maar het geluid is .

    Nog voor mijn vader gekocht:
    -BD van Hank Jones, Live in the Blue Note Club in Tokyo (jazz-pianist, dure Japanse import);
    -BD van Mike Stern, Live in the New Morning Club in Parijs (jazz-gitarist).

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timmio Bekijk bericht
    Optredens als Katie Melua en vergelijkbaar mogen van mij direct op BR, maar gek genoeg komt dit allemaal nog alleen op dvd...
    Katie Melua staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje voor een blu-ray, evenals een full-concert van Alicia Keys.

    Overigens onbegrijpelijk dat Tina Turner in het Gelredome volledig in HD is opgenomen, maar enkel in SD (op DVD dus) wordt uitgebracht... :sad:

  6. #31

    Standaard

    Kaiser Chiefs - Live at Elland Road

    Iemand al ervaring met deze. Kan nog geen reviews vinden:

    A homecoming gig at their beloved Elland Road - home to Leeds United was a dream come true for Kaiser Chiefs.
    Season ticket holders and life long fans of Leeds United, the band were on form and the gig was a triumph. The band played to a sell out capacity crowd of 40,000, premiering some tracks from their new album "Off With Their Heads" as well as tracks from their previous
    Two albums "Employment" and "Yours truly, Angry Mob"
    Tracklist
    1. Everything Is Average Nowadays
    2. Everyday I Love You Less And Less
    3. Heat Dies Down
    4. Born To Be A Dancer
    5. Can't Say What I Mean
    6. Ruby
    7. Saturday Night
    8. Modern Way
    9. Never Miss A Beat
    10 Retirement
    11. Na Na Na Na Naa
    12. You Want History
    13. I Predict A Riot / Take My Temperature
    14. The Angry Mob
    15. Love's Not A Competition (But I'm Winning)
    16. Half The Truth
    17. Thank You Very Much
    18. Oh My God
    19. Modern Way
    20. Jet
    21. Ruby
    22. The Angry Mob
    23. Oh My God
    24. Land Of Hope & Glory
    25. Modern Way
    26. Jet
    27. Ruby
    28. The Angry Mob
    29. Oh My God
    30. Land Of Hope & Glory

  7. #32

    Standaard

    Mijn fav musicBD is 'Lovely to see You - The Moody Blues', perfect beeld, geluid en performance.
    ( HIER gekocht voor € 11,15 inkl. porto!)
    Laatst aangepast door kit carson : 14-10-2009 om 22:45

  8. #33

    Standaard

    Binnenkort op BR:
    George Michael
    Jack johnson
    TOTO

  9. #34

    Standaard

    Metallica Live Blu-ray Announced


    Posted October 20, 2009 04:31 AM by Juan Calonge

    On July 7 Metallica performed at the Arènes de Nimes, the historic Roman amphitheatre in Nimes, France. The concert was filmed and the result is 'Français pour une nuit' ("French for One Night"), which will be out on DVD and Blu-ray on November 23. It will include the full show, interviews with the band, and five videos shot by people in the audience.

    This live Blu-ray will be available in French retail stores, on the Metallica official website, or through Universal Music Group at Metallica Nimes. It has no region restrictions. For the trailer, click here.

    The set list is as follows:
    1. Blackened
    2. Creeping Death
    3. Fuel
    4. Harvester Of Sorrow
    5. Fade To Black
    6. Broken, Beat & Scarred
    7. Cyanide
    8. Sad But True
    9. One
    10. All Nightmare Long
    11. The Day That Never Comes
    12. Master Of Puppets
    13. Dyers Eve
    14. Nothing Else Matters
    15. Enter Sandman
    16. Stone Cold Crazy
    17. Motorbreath
    18. Seek & Destroy

    Andere releases:

    Kings Of Leon - Live at the O² Arena (10 november 2009)

    The Killers - Live From The Royal Albert Hall (10 november 2009)


    Pink - Funhouse Tour Live In Australia (8 december 2009)
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 23-10-2009 om 13:34 Reden: ...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Metallica Live Blu-ray Announced


    Posted October 20, 2009 04:31 AM by Juan Calonge

    On July 7 Metallica performed at the Arènes de Nimes, the historic Roman amphitheatre in Nimes, France. The concert was filmed and the result is 'Français pour une nuit' ("French for One Night"), which will be out on DVD and Blu-ray on November 23. It will include the full show, interviews with the band, and five videos shot by people in the audience.

    This live Blu-ray will be available in French retail stores, on the Metallica official website, or through Universal Music Group at Metallica Nimes. It has no region restrictions. For the trailer, click here.

    The set list is as follows:
    1. Blackened
    2. Creeping Death
    3. Fuel
    4. Harvester Of Sorrow
    5. Fade To Black
    6. Broken, Beat & Scarred
    7. Cyanide
    8. Sad But True
    9. One
    10. All Nightmare Long
    11. The Day That Never Comes
    12. Master Of Puppets
    13. Dyers Eve
    14. Nothing Else Matters
    15. Enter Sandman
    16. Stone Cold Crazy
    17. Motorbreath
    18. Seek & Destroy
    Bestellen, gewoon met een CC ging niet, moest bij mij met PP. Vreemd.
    Ben benieuwd, hoop dat het niet zo'n 'videoclip' optreden gaat worden (van die veel wisselende shots).

  11. #36

    Standaard

    Jammer dat de blu-ray niet limited edition is. Achja. Kan niet alles hebben in het leven.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Jammer dat de blu-ray niet limited edition is. Achja. Kan niet alles hebben in het leven.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #38

    Standaard

    Binnenkort komt er een blu-ray aan van Bon Jovi: http://www.youtube.com/watch?v=Ynl0pHoN9QQ&NR=1

    Of is het nog steeds "not done" om Bon Jovi oké te vinden?

  14. #39

    Standaard

    alles uit jaren 80 is terug in eh bon jovi kent zijn ups en downs...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Binnenkort komt er een blu-ray aan van Bon Jovi: http://www.youtube.com/watch?v=Ynl0pHoN9QQ&NR=1

    Of is het nog steeds "not done" om Bon Jovi oké te vinden?


    Zou ik mij niks van aantrekken. Ieder zijn eigen ding toch ? Hoewel ik er niet van hou, is het iig fijn voor de liefhebbers hier te lezen dat er een BD van Bon Jovi uitkomt.

  16. #41

    Standaard

    idd muziek is persoonlijke smaak, en bij mij gaat dat van klassiek over alternatief tot elektronisch, alsook de platencollectie van m'n ouders.

    En ze hebben zeker enkele goede nummers gemaakt, en live naar het schijnt heel sterk.

    Hopelijk ooit een blu ray met opnames van Jools Holland! Donderdagavond op Canvas, Zondagavond op NL3 ... maar het best kijk je op BBC2 of BBC HD voor top beeldkwaliteit! Leuk en afwisselend programma waar ik toch al pak jonge artiesten heb leren kennen. Daarnaast ook legendarische oudere artiesten en wereldmuziek, jazz, blues,... etc
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 29-10-2009 om 21:18 Reden: ...

  17. #42

    Standaard

    Ik zag deze week het unplugged SnowPatrol-concert dat op NL3 werd uitgezonden. Wat een prachtige beeldkwaliteit. Hier kan zelfs BBC HD een puntje aan zuigen. Ik vond de beeldkwaliteit beter dan meeste muziek blu-rays die ik al gezien heb!

    MOD EDIT: het bespreken van het branden/rippen/downloaden wordt inderdaad niet toegestaan, dit heb ik dan ook verwijderd. Mocht je hier vragen over hebben ben ik of één van de andere crewleden hierover te benaderen.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 15-11-2009 om 18:21

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    MOD EDIT: zie bovenstaanden post?
    Het branden van spul op dvd-r mag hier niet besproken worden; principekwestie van de crew...
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 15-11-2009 om 18:22
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #44

    Standaard

    Mocht er een blu-ray uitkomen van deze opnames kocht ik ze onmiddellijk. Huidige muziekreleases zijn nog grotendeels enkel op Amerikaanse markt gericht.

  20. #45

    Standaard

    Ik heb The Killers live at the Albert Hall besteld op bluray bij amazon.com ($14.99 excl. verzenden, incl. iets van 15€), ben erg benieuwd. Iemand deze al in huis?



    Is een regiovrije uitgave, maar bij de Europese webwinkels vind ik enkel de DVD of de DVD+CD-uitgave. De CD zit er bij de bluray niet bij helaas
    Laatst aangepast door Oakey : 15-11-2009 om 17:07
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #46

    Standaard

    Nog niet. Maar op forums van blu-ray.com is men enorm enthousiast over zowel beeld als geluid. Enige minpuntje zou de 1080i zijn, maar dat zijn zowat alle concert-blurays.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Nog niet. Maar op forums van blu-ray.com is men enorm enthousiast over zowel beeld als geluid. Enige minpuntje zou de 1080i zijn, maar dat zijn zowat alle concert-blurays.
    Mijn tv is ook 1080i dus dat komt dan mooi uit Maakt het trouwens uit dat het niet 1080p is? Concertopnamen worden tegenwoordig gewoon digitaal geschoten, dus dan zit je toch ook niet aan de 24 beeldjes per seconden vast?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Kreeg net een mailtje dat de release van de Metallica BD is verschoven naar 14 december (itt dvd en collector's edition).

  25. #50

    Standaard

    Net gekeken naar de muziekdocu: Soul Power. Beeld heel aardig, maar het geluid is zijn opwaardering naar BD zeker waard. Als je bedenkt dat dit materiaal uit 1974 stamt.
    Heel jammer dat er niet meer concertfootage op staat. Heb laatst ook de iets oudere Woodstock Ultimate collector's edition aangeschaft, en die is vergeleken met de kwaliteit van dit materiaal toch wel even slikken/schrikken (vind die Woodstock BD nog amper dvd waardig).

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •