Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 234 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Kreeg net een mailtje dat de release van de Metallica BD is verschoven naar 14 december (itt dvd en collector's edition).
    Wat is dat ding ongelofelijk DUUR !!!
    Op PLAY iets van € 60 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. #52

    Standaard

    idd ! ik wacht ook tot ik hem ergens goedkoper vind of kan bestellen met kortingscode

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eric snake Bekijk bericht
    Wat is dat ding ongelofelijk DUUR !!!
    Op PLAY iets van € 60 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Op de site van Metallica zelf kost ie €19,99 > http://store.metallica.com/store/sto...oductId=600675
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #54

    Standaard Grieg BD-Audio

    Weer een fantastische aanbieding van 2L uit Noorwegen, hier voordelig 17,50 GBP:
    http://www.europadisc.co.uk/classica...certo,_etc.htm
    Er zitten zowel een SACD/CD dual layer als een BD-Sound in, met DTS-MA in 3 smaken.
    Het bijzondere is dat het gaat om piano-"opnamen" op pianolarollen uit 1920 door de bekende Percy Grainger, die de lievelingspianist was van de 66 jarige Grieg, nu in de beste sound die je ooit hoorde aangevuld met het hier-en-nu Kristiansand orkest (Grieg's pianoconcert, een zeer mooi en toegankelijk werk, ook voor niet-klassiekliefhebbers) en z'n vioolsonate, plus nog wat klein grut op de piano.
    Duurt allemaal een dik uur.
    Bijzonder is ook dat op de 2L BD's (en natuurlijk ook de 5.1 SACD) het orkest circulair is opgesteld en opgenomen in een mix met de dirigent als middelpunt.

    Op mijn Oppo BD83 player klonk het nóg beter dan op de peperdure Linn SACD player, en volkomen natuurlijk; wat bij films lang niet altijd het geval is: daar word je soms verrast door misplaatste geluiden uit de rear speakers...en ze ontbreken op momenten dat je ze verwacht!

    Ik ben benieuwd of ik iemand heb kunnen enthousiasmeren...

    Pop BD's koop ik nooit, omdat ik een hekel heb aan live-opnamen.
    Opera BD's heb ik wel, als ze maar niet na elke aria gaan klappen en joelen, en de toneelvloer klosgeluiden niet al te gepronceerd klinken...

    www.2l.no
    Laatst aangepast door barend : 22-11-2009 om 12:31

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Weer een fantastische aanbieding van 2L uit Noorwegen, hier voordelig 17,50 GBP:
    http://www.europadisc.co.uk/classica...certo,_etc.htm
    Er zitten zowel een SACD/CD dual layer als een BD-Sound in, met DTS-MA in 3 smaken.
    Bedankt voor de tip. Ga ik binnenkort zeker bestellen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Op de site van Metallica zelf kost ie €19,99 > http://store.metallica.com/store/sto...oductId=600675
    Komt wel 14 dollar verzendkosten bovenop, dan is het ongeveer €23,50, maar nog steeds heel wat minder dan hier in Nederland......

  7. #57

    Standaard

    Zelf heb ik op dit moment Within Temptation Black Symphony & Robbie Williams Live at The Albert Hall op Blu-ray, wil Queen - Rock Montreal nog hebben.

    WT Black Symphony
    is zeker geweldig, beeld is 1080i maar er zit een geluidsspoor van 13,8mb/sec. bij!!

    RW Live at The Albert Hall
    is naar mijn idee vooral qua beeld erop vooruit gegaan op de Blu-ray.

    Queen - Rock Montreal heb ik nog niet maar wat ik ervan gezien heb is echt mooi beeld voor zo'n oud concert, maar dat zal vast wel komen omdat het is opgenomen op een 35mm film, geluid heb ik zelf dus nog niet kunnen oordelen.
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  8. #58
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb The Killers live at the Albert Hall besteld op bluray bij amazon.com ($14.99 excl. verzenden, incl. iets van 15€), ben erg benieuwd. Iemand deze al in huis?



    Is een regiovrije uitgave, maar bij de Europese webwinkels vind ik enkel de DVD of de DVD+CD-uitgave. De CD zit er bij de bluray niet bij helaas
    Ik heb de CD/DVD besteld bij CDWOW en de blu-ray bij dvdpacific. De CD/DVD heb ik ondertussen binnegekregen en ik vind het één van de beste concerten die ik ooit zag op DVD zowel qua beeld als geluid.

  9. #59

    Standaard

    Wat Killers betreft: Op blu-ray.com zegt men dat er een hemelsbreed verschil is tussen dvd en bd in kwaliteit. Velen hebben cd+dvd gekocht voor de cd (geen cd bij de blu-ray) en vergeleken.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Wat Killers betreft: Op blu-ray.com zegt men dat er een hemelsbreed verschil is tussen dvd en bd in kwaliteit. Velen hebben cd+dvd gekocht voor de cd (geen cd bij de blu-ray) en vergeleken.
    heb de bd vandaag binnengekregen en ziet er werkelijk schitterend uit. Geluid vond ik echter niet overdonderend, gewoon goed, maar heb alleen de 5.1 hd master geluisterd.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #61
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    heb de bd vandaag binnengekregen en ziet er werkelijk schitterend uit. Geluid vond ik echter niet overdonderend, gewoon goed, maar heb alleen de 5.1 hd master geluisterd.
    Dat beloofd ik vind de DVD al super.

  12. #62

    Standaard

    TRIJNTJE OOSTERHUIS & METROPOLE ORCHESTRA:
    BEST OF BURT BACHARACH LIVE

    Samen met het Metropole orkest onder leiding van Vince Mendoza, nam Trijntje Oosterhuis op 2 oktober jl. in de HMH dit prachtige muzikale document op. In een intieme,sfeervolle setting kwamen alle hoogtepunten uit Burt Bacharach zijn repertoire voorbij...
    Doordat het een en ander zo prachtig uitpakte, hebben we besloten om dit juweeltje in 3 verschillende formats uit te brengen. Namelijk een Blu-Ray (inclusief documentaire en exclusieve foto’s), een DVD met highlights & 2 CD’s! Een en ander wordt ondersteund met een aantal advertenties in Jazz Magazine & Jazzism en daarbij is Trijntje volop in de weer om het geheel onder de aandacht te brengen (bij Radio 6, Pauw en Witteman, inclusief metropoleorkest). We houden u op de hoogte!

    Blu-ray
    DVD + CD
    2 CD

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/best-of-...533/index.html


    Wij vonden het concert waanzinnig goed, heb de blu-ray inmiddels besteld. Ben benieuwd!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  13. #63

    Standaard

    Beyoncé: I am Yours, An intimate Performance at Wynn Las Vegas. Duitse release bij Sony Music verkrijgbaar vanaf 24 november.

    Niet echt een superfan van haar muziek, wel mooi om naar te kijken

  14. #64

    Standaard

    Vandaag Metallica (live in Nimes) binnengekregen. Opstarten was even schrikken: dvd-logo. Grotendeels prachtige registratie (1e nummer bij bepaalde frontshots trilling van het beeld met wat onscherpte tot gevolg), indrukwekkende locatie. Af en toe lijkt het of James Hetfield in je huiskamer staat, zo scherp. Aanrader !

    Ook deze week George Michael live concert bekeken. Ook BD-waardig. Jammer alleen dat het teveel om GM draait (en achtergrondscherm), van de band is vrijwel niets te zien. Wat dat betreft was zijn MTV-concert een stuk prettiger om naar te kijken. Doet echter niets af aan technische kwaliteit en GM heeft er zin in.

  15. #65

    Standaard

    Zonet "P!NK - LIVE IN AUSTRALIA" binnengekregen!

    Van hetgeen ik al kunnen zien heb, moet ik zeggen dat dit werkelijk een TOPPER is!

    Beeldkwaliteit (1080/24p) is fenomenaal en van referentieniveau!
    Geluid moet zeker niet onder doen en zeer mooi gedetailleerd!

    Dit wordt zeker en vast mijn demo-disc voor muziek-blu-ray's!

    Iemand al Kings Of Leon (O2) gezien?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maakt het trouwens uit dat het niet 1080p is? Concertopnamen worden tegenwoordig gewoon digitaal geschoten, dus dan zit je toch ook niet aan de 24 beeldjes per seconden vast?
    ik vraag mij dit ook af... .

  17. #67

    Standaard

    Op blu-ray.com of Amazon waren de reviews over Kings Of Leon nogal wisselend. Weet niet meer of het aan het beeld of aan geluidstrack lag.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb mij laatst Mika - Live in Parc des Princes, Paris aangeschaf voor €13.- in de aanbieding bij Mediamarkt Zwolle
    Werkelijk waar, ik heb hem nu al grijsgedraaid.

    Beeldkwaliteit is echt super en het geluid is heerlijk. Het concert op zich vind ik sterk. Mika speelt alle bekende nummers van zijn eerste album (2e album was nog niet eens uit tijdens de opnamens). Enkele nummers zoals Grace Kelly speelt hij zelfs 2x. 1x zoals hij hem uitgebracht heeft en 1x voor 80% in het frans. Heerlijk

    Binnenkort komt de Metallica BD binnen, overgenomen op dit forum

  19. #69

    Standaard

    Vanaf 26.03.2010 is de bluray (+cd) van Madonna's Sticky & Sweet Tour te koop!




    De tournee is grotendeels met oud&nieuw op tv geweest, maar dat zullen velen niet gezien hebben ...
    Een preview ervan is op youtube te zien:
    http://www.youtube.com/watch?v=XhzBYEtLR9U

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ik heb mij laatst Mika - Live in Parc des Princes, Paris aangeschaf voor €13.- in de aanbieding bij Mediamarkt Zwolle
    Werkelijk waar, ik heb hem nu al grijsgedraaid.

    Beeldkwaliteit is echt super en het geluid is heerlijk. Het concert op zich vind ik sterk. Mika speelt alle bekende nummers van zijn eerste album (2e album was nog niet eens uit tijdens de opnamens). Enkele nummers zoals Grace Kelly speelt hij zelfs 2x. 1x zoals hij hem uitgebracht heeft en 1x voor 80% in het frans. Heerlijk
    Inderdaad een erg leuke BD . Kijk ook eens naar het optreden bij Jools Holland, ook geweldig goed!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fonotic Bekijk bericht
    Vanaf 26.03.2010 is de bluray (+cd) van Madonna's Sticky & Sweet Tour te koop!




    De tournee is grotendeels met oud&nieuw op tv geweest, maar dat zullen velen niet gezien hebben ...
    Een preview ervan is op youtube te zien:
    http://www.youtube.com/watch?v=XhzBYEtLR9U

    ziet er goed uit
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  22. #72

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden: The White Stripes - Under with Northern Lights, enkel verkrijgbaar in de USA, is regiovrij maar zonder ondertitels.

  23. #73

    Standaard

    The Police: Certifiable
    Lou Reed: Berlin
    Queen: Rock Montreal & Live Aid
    Prince: purple Rain
    David Gilmore Live at the Royal Albert Hall.

    Dat was het tot nu toe.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #74

    Standaard

    12 mei a.s. verschijnt de blu ray van Kylie´s X2008, en ondanks dat dit totáál mijn muziek niet is, vond ik het toch een van de beste concerten waar ik ooit bij geweest ben (Kylie blaast een Madonna met dit concert echt volledig van haar voetstuk).
    Dus heb de blu ray ook geimporteerd vanuit de UK.
    Echter: wat een verschrikkelijk slechte beeldkwaliteit is die blu ray....sommige stukken zijn hooguit "okay" andere stukken ronduit erbarmelijk slecht!

    Ik vraag me dan ook het volgende af...is het mogelijk dat de NL versie die in mei uitkomt via A-film wél van goede kwaliteit is???

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    12 mei a.s. verschijnt de blu ray van Kylie´s X2008, en ondanks dat dit totáál mijn muziek niet is, vond ik het toch een van de beste concerten waar ik ooit bij geweest ben (Kylie blaast een Madonna met dit concert echt volledig van haar voetstuk).
    Dus heb de blu ray ook geimporteerd vanuit de UK.
    Echter: wat een verschrikkelijk slechte beeldkwaliteit is die blu ray....sommige stukken zijn hooguit "okay" andere stukken ronduit erbarmelijk slecht!

    Ik vraag me dan ook het volgende af...is het mogelijk dat de NL versie die in mei uitkomt via A-film wél van goede kwaliteit is???
    Die Kylie X heb ik ook gehad,en de beeldkwaliteit was inderdaad niet best......ik heb DVD's die beter zijn.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •