Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 237 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die Kylie X heb ik ook gehad,en de beeldkwaliteit was inderdaad niet best......ik heb DVD's die beter zijn.
    De Afilm dvd zal dezelfde transfer zijn. Volgens mij zit het hem in de opname zelf. Om de camera's niet teveel te laten opvallen tijdens het concert teveel ingezoomd van ver, waardoor ruis. In vergelijking met de dvd (die ik ook heb gehad) inderdaad nauwelijks een verbetering qua beeld. Geluid vond ik wel merkbaar beter, maar ook niet bijzonder goed voor een bd.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #77

    Standaard

    Dire Straits - Alchemy Live komt er aan!

    Mark Knopfler

  3. #78

    Standaard

    Straks in Juni. Het nieuwe concert van U2: 360 tour komt op blu-ray
    U2 - Live at the RoseBowl

  4. #79

    Standaard

    Even dit topic omhoog kicken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dire Straits - Alchemy Live komt er aan!

    Mark Knopfler
    Wat het beeld betreft is Alchemy waardeloos. Het geluid daarentegen is wel van een goede kwaliteit.

    Ik ben zelf nu in het bezit van "Kings of Leon - Live at the O2 Londen". Prima muziek-BD met een goed live concert van de mannen.

  5. #80

    Standaard

    Weer een keertje dit topic onder de aandacht.

    Heb vandeweek Foo Fighter - Live at Wembley binnengekregen en meteen bekeken. Geweldig beeld en geluid van een erg vet optreden van deze Amerikaanse groep. Valt me ook op dat het concert in 1080p/24 op de blu-ray staat. Zie je niet vaak bij concerten dat er een 24p transfer wordt gebruikt.

    Iemand onlangs nog aanraders qua muziek op blu-ray aangeschaft?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #81

    Standaard

    Ik heb Les Miserables - 25th Anniversary Concert laatst gekocht; supergeluid, prachtig optreden. Qua beeld prima (maar een beetje grainy hier en daar). Wel een aanrader.

  7. #82

    Standaard

    Heb zelf:

    Porcupine Tree - Anesthetize L.E(Geluid is fantastisch, referentie materiaal, beeld is iets minder)
    Nine Inch Nails - Beside you in Time
    Metallica - Francais Pour Une Nuit
    Rush - Snakes & Arrows

  8. #83

    Standaard

    Metallica - Français Pour Une Nuit heb ik idd ook. Qua geluid is dat toch wel de beste muziek blu-ray die ik tot nu toe heb gehoord. Erg veel detail in het complete arrangement. Van hoog tot laag kun je alles prima onderscheiden. Alhoewel ik David Gilmour nogsteeds een keer moet kijken...

    Foo Fighters is qua beeld toch wel het beste wat ik heb qua muziek blu-rays.

    Verder heb ik nog Queen - We Will Rock You op blu, maar die is toch wel minder vind ik. Daarnaast John Legend en Shakira gehad, maar die waren beiden zeer teleurstellend...

    Ik wacht met smart op een aankondiging van Muse voor een blu-ray van een concert van hun. Het H.A.A.R.P. concert of een nieuwe van The Resistance Tour zouden erg vet kunnen worden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #84

    Standaard

    Bon Jovi - Live at Madison Square Garden op blu-ray aangeschaft en vandaag bekeken / beluisterd.

    Heel mooi concert met aantal verassende nummers op de tracklist.

    Beeld en geluid zijn beide prima.

    http://www.blu-ray.com/movies/Bon-Jo.../11254/#Review
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik wacht met smart op een aankondiging van Muse voor een blu-ray van een concert van hun. Het H.A.A.R.P. concert of een nieuwe van The Resistance Tour zouden erg vet kunnen worden...
    Ja Muse ben ik ook wel benieuwd naar. En ik hoop dat van de Suede-reünietour ook een bd verschijnt.

  11. #86
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Heb zelf:

    Porcupine Tree - Anesthetize L.E(Geluid is fantastisch, referentie materiaal, beeld is iets minder)
    Nine Inch Nails - Beside you in Time
    Metallica - Francais Pour Une Nuit
    Rush - Snakes & Arrows

    In mei in Ahoy. Dan spelen ze "Moving Pictures"live (ik ga er naar toe, jij zeker ook?). Ik vind trouwens de 'oude'Rush beter dan ten tijde van Snake & Arrows.
    I'll be back!!

  12. #87

    Standaard

    Sting - Live in Berlin is ook een pareltje!
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  13. #88

    Standaard

    Paar nieuwe blu-rays in de collectie:

    John Mayer - Where The Light Is --> geniale muzikant op een geniale blu-ray. Fantastisch geluid. Erg ruimtelijk en mooi gedefinieerd. DD TrueHD 96kHz/24bits!

    Kings of Leon - Live at the O2 --> deze band is fantastisch live. En met een DD TrueHD track die 24 bits is en 96Khz valt er niets te klagen! Wat een definitie in het geluid! De beste concert blu-ray die ik tot nu toe zag en hoorde

    Pink - Funhouse Tour (geleende blu-ray) --> stoer wijf en dito concert

    Roy Orbison - Black and White Night --> tja, gewoon lekkere muziek. Goede beeld en geluidskwaliteit. Ook weer een toppertje.

    U2 - 360 Tour --> Absolute tegenvaller! Soft beeld met weinig detaillering. Geluid is dramatisch afgemixt en U2 zelf is ook gewoon niet meer wat het is geweest. Jammer.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  14. #89

    Standaard



    Chicago - Live In Concert (2003)

    Technische specificaties
    BD-25 Disc
    Regio A, B, C

    Videoresolutie/Codec
    1080i/AVC MPEG-4

    Aspect ratio
    1.78:1

    Audio formaten
    English DTS-HD Master Audio 5.1
    English PCM 2.0

    Ondertitels
    Geen

    Extra's
    Geen

    Review(s)
    highdefdigest
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 17-11-2011 om 18:37

  15. #90

    Standaard



    Steve Winwood: Live In Concert (2004)


    Technische specificaties
    BD-25 Disc
    Regio A, B, C

    Video resolutie/Codec
    1080i/AVC MPEG-4

    Aspect ratio
    1.78:1

    Audio formaten
    English DTS-HD Master Audio 5.1
    English PCM 2.0

    Ondertitels
    Geen

    Extra's
    Bonus Tracks

    Review(s)
    highdefdigest
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 17-11-2011 om 18:36

  16. #91

    Standaard

    Marco Borsato 3D, ziet er goed uit!
    Heb hem gekocht voor mijn vrouw, het is niet helemaal mijn muziek, maar wat je ook van Borsato kunt zeggen het is van een hoog niveau.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Marco Borsato 3D, ziet er goed uit!
    Heb hem gekocht voor mijn vrouw, het is niet helemaal mijn muziek, maar wat je ook van Borsato kunt zeggen het is van een hoog niveau.
    Bij de release van 3Dimensies Live is gebleken dat de 3D Blu-Ray Disc niet op alle gewone Blu-Ray spelers evengoed werkt. Klanten die dus dachten een 2D Blu-Ray editie te kopen kunnen problemen ondervinden. Er wordt momenteel actie ondernomen om u een reguliere 2D Blu-Ray disc te leveren. Deze wordt in drie weken geleverd. Uw winkel wordt momenteel op de hoogte gebracht. U kunt daar komende week terecht voor meer informatie over het omruilen van uw product.
    Bron: http://fanclub.borsatoweblog.nl/log.php?id=173577

    Ben eens benieuwd of er daadwerkelijk een probleem is en zoja, of ze dit gaan oplossen.
    Een combi 2D / 3D pack lijkt mij ideaal, dus het zou kunnen dat binnenkort deze blu-ray op een andere manier in de rekken ligt...

  18. #93

    Standaard

    Ik heb me inderdaad ook wel afgevraagd of de markt groot genoeg is met het uitbrengen van alleen een 3D versie.
    Bijna iedereen heeft een dvd speler, ik schat 20 % van de bevolking een blu ray speler ( misschien nog wel minder) en misschien maar 3% een 3D blu ray speler + 3D tv.

    Ik zelf heb geen 2D blu ray speler, dus kan niet testen of deze 3D blu ray op een 2D speler goed afspeeld.
    Mocht het problemen geven om hem af te spelen in een 2D speler zullen er genoeg Borsato fans zijn die deze 3D blu ray graag zouden willen zien of in het bezit zouden willen hebben maar ivm de benodigde apparatuur niet kunnen zien afspelen.
    Laatst aangepast door Rob van Gestel : 18-11-2011 om 07:10

  19. #94

    Standaard

    Bij bol.com is hij echter niet meer leverbaar en moet je wachten op de nieuwe persing.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/marco-bo...022/index.html

    Van zodra het gerucht de wereld inging dat de 3D disc niet overal speelde, hebben zij dat onmiddellijk aangepast op de site. Ben dus wel eens benieuwd wat het gaat worden...

  20. #95

    Standaard

    Er komt ook weer een prachtige documentaire aan op blu-ray van U2. "From The Sky Down". De meeste U2 fans zullen em inmiddels al wel hebben gezien aangezien hij in de nieuwe box-set van achtung baby als DVD zat... (waarom hebben ze hem niet meteen op blu ray erbij in gedaan zoals bij bruce springsteen....).

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/u2-from-...233/index.html

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Bij bol.com is hij echter niet meer leverbaar en moet je wachten op de nieuwe persing.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/marco-bo...022/index.html

    Van zodra het gerucht de wereld inging dat de 3D disc niet overal speelde, hebben zij dat onmiddellijk aangepast op de site. Ben dus wel eens benieuwd wat het gaat worden...

    Vandaag de blu-ray ontvangen van bol.com. Dit zal de nieuwe persing zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vandaag de blu-ray ontvangen van bol.com. Dit zal de nieuwe persing zijn.
    Ik neem aan dat het nog steeds 1 disc betreft, dus geen opsplitsing voor 3D en 2D ?

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ik neem aan dat het nog steeds 1 disc betreft, dus geen opsplitsing voor 3D en 2D ?
    Ja.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #99

    Standaard

    Update:
    Net even gekeken of het 3d/2d probleem van de nieuwe Borsatto 3d blu-ray is opgelost. Het antwoord is ja. Ik heb even mijn oppo op niet 3d ingesteld. Bijn de start kwam onmiddelijk een scherm met de keuze tussen 3d en 2d.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Update:
    Net even gekeken of het 3d/2d probleem van de nieuwe Borsatto 3d blu-ray is opgelost. Het antwoord is ja. Ik heb even mijn oppo op niet 3d ingesteld. Bijn de start kwam onmiddelijk een scherm met de keuze tussen 3d en 2d.
    Bedankt om dit even te laten weten!

    Op dat Borsato-forum was er ook iemand die kritiek gaf op de beeldkwaliteit omdat het niet full HD was.
    Ik neem aan dat het 1080i is, zoals bij veel concerten?

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •