Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 237 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als de beeldkwaliteit in de buurt komt van de Oral Fixation tour, dan kan niemand klagen...die is erg mooi.


    Review van Shakira: En Vivo Desde París op blu-ray.com

    Tracklist:
    • Pienso en Ti
    • Why Wait
    • Te Dejo Madrid
    • Si Te Vas
    • Whenever, Wherever
    • Inevitable
    • Nothing Else Matters/Despedida
    • Gypsy
    • La Tortura
    • Ciega Sordomuda
    • Underneath Your Clothes
    • Gordita
    • Sale el Sol
    • Las de la lntuición
    • Loca
    • She Wolf
    • Ojos Así
    • Antes de las Seis
    • Je L'Aime a Mourir
    • Hips Don't Lie
    • Waka Waka (This Time for Africa)


    Bron: blu-ray.com

  2. #127

    Standaard

    Een concert op Blu Ray is een ervaring op zich. Althans, dat moet het zijn. Helaas is dit bij Adele - Live at the Royal Albert Hall niet helemaal het geval. En dat is puur te wijten aan het belabberde beeld tijdens de donkere shoots. Extreem veel grain tijdens de publiek close-ups en de donkere, verre beelden. Daarvoor koop je natuurlijk geen Blu Ray want van een Blu Ray mag je natuurlijk veel meer verwachten. Om het toch een beetje goed te maken zijn de close-ups op de koningin zelf wel in orde alsmede de lichte scenes.
    Goed, tot zover de beeldkwaliteiten. Nu over op het geluid. Hier kan ik kort over zijn: uitmuntend tot perfect! Nog niet eerder zag ik een concert wat zo'n prachtig, vol geluid met zich meebracht. Dit is gewoon genieten zoals genieten behoort te zijn!
    Het concert:
    Adele staat op het podium als een echte diva. Ze zingt haar liedjes vol verve en passie. Echter zingt ze praktisch geen enkele keer meer dan twee nummers achter elkaar zonder een bom aan informatie mee te geven over het liedje dat komen gaat. Dit was behoorlijk nieuw voor mij omdat ik nog nooit een concert heb gekeken waarbij zoveel informatie, grapjes, verhalen en interactie met het publiek door de artiest werd gegeven. Adele doet het. Gewoon omdat het kan. Het lijkt haar manier van performen. Nou zal misschien niet iedereen dit waarderen en wanneer je het concert meerdere malen bekijkt weet je het op een gegeven moment ook allemaal wel maar toch voegt het iets toe. Haar liedjes zijn namelijk voor 90% gevoelige ballads dus heeft ze geen 6 nummers achter elkaar nodig om de zaal op te zwepen. Adele neemt je mee op reis en de kijker zit op de eerste rang. Wat wil je nog meer...
    Zelden heb ik een artiest zo emotioneel zien worden als Adele wanneer ze samen met haar publiek haar grootste hit vertolkt. Probeer als kijker hier je tranen maar eens te bedwingen.
    Dit concert is, afgezien van de matige beeldkwaliteit op momenten een juweeltje voor elke fan van dit soort muziek. Aanschaffen dus!

  3. #128

    Standaard

    De recensie op bluray.com geeft dit ook aan, jammer: http://www.blu-ray.com/movies/Adele-...Blu-ray/32356/

  4. #129

    Standaard

    Review van Lady Gaga: The Monster Ball Tour - Madison Square Garden

  5. #130

    Standaard



    Britney Spears: Live - The Femme Fatale Tour (review)

    Tracklist:

    • Femme Fatale Video
    • Hold It Against Me
    • Up 'n' Down
    • 3
    • Piece of Me
    • Sweet Seduction video
    • Big Fat Bass
    • How I Roll
    • Lace and Leather
    • If U Seek Amy
    • Temptress Video
    • Gimme More
    • (Drop Dead) Beautiful
    • Don't Let Me Be the Last to Know
    • Boys
    • Code Name: Trouble Video
    • . . .Baby One More Time
    • S&M
    • Trouble For Me
    • I'm a Slave 4 U
    • I Wanna Go
    • Womanizer
    • Sexy Assassin Video
    • Toxic
    • Till the World Ends

  6. #131

    Standaard Andrea Bocelli: Vivere, Live in Tuscany

    Subliem qua setting, performances en beeld- en geluidskwaliteit:

    Andrea Bocelli: Vivere, Live in Tuscany



    Ook met LPCM 2.0!

    Review, inkl. tracklist: B.-R.com
    Laatst aangepast door kit carson : 23-12-2011 om 10:35

  7. #132

    Standaard Sheryl Crow - Live (2008)

    Zeker niet slecht: Sheryl Crow - Live (2008)



    Ook in LPCM 2.0!
    Beeld is constant (1080i), maar om de paar nummers wordt geluidsvolume opgevoerd, minpuntje.

    Review met tracklist: B.-R..com.

  8. #133

    Standaard



    Aanrader! Goede beeldkwaliteit, redelijk goed geluid, inclusief 3D Disc.

  9. #134

    Standaard

    Duitse review van Kylie Minogue: Aphrodite - Les Folies (Live In London)

    Heeft NL-ondertitels!

    Songlist:
    -- 001. 'The Birth of Aphrodite' (Intro)
    --- 002. 'Aphrodite'
    --- 003. 'The One'
    --- 004. 'Wow'
    --- 005. 'Illusion'
    --- 006. 'I Believe in You'
    --- 007. 'Cupid Boy'
    --- 008. 'Spinning Around'
    --- 009. 'Get Outta My Way'
    --- 010. 'What Do I Have to Do'
    --- 011. 'Everything Is Beautiful'
    --- 012. 'Slow'
    --- 013. 'Confide in Me'

    --- 014. 'Can't Get You Out Of My Head'
    --- 015. 'In My Arms'
    --- 016. 'Looking for an Angel'
    --- 017. 'Closer'
    --- 018. 'There Must Be an Angel'
    --- 019. 'Love At First Sight / Can't Beat the Feeling'
    --- 020. 'If You Don't Love Me'
    --- 021. 'Better the Devil You Know'
    --- 022. 'Better Than Today'
    --- 023. 'Put Your Hands Up (If You Feel Love)'
    --- 024. 'Million Dollar Mermaid' (Intro)
    --- 025. 'On a Night Like This'
    --- 026. 'All the Lovers'

  10. #135

    Standaard

    Waar heb je die ondertitels voor nodig dan?

  11. #136

    Standaard

    Er staan een aantal documentaires bij de extra's. Vandaar.

  12. #137

    Standaard

    Bump! Eind maart Chemical Brothers "Don't Think" live from Fuji Rock op bluray met 7.1. Was in de Pathe al vet maar in mijn huiskamer wordt het veel vetter!
    uh, uh, It's a dinosaur

  13. #138

    Standaard

    Iron Maiden - En Vivo
    http://www.amazon.com/Iron-Maiden-En..._bxgy_m_text_b

    Nog meer Maiden fans hier die deze gaan bestellen?
    Weet iemand of de US uitgave ook regiovrij is en/of NL ondertiteling net zoals bij de Flight 666 blu-ray?

  14. #139

    Standaard

    Heb zelf enkel Lady Gaga en Wagner's operatetralogie Der Ring Des Nibelungen (4-discs) op blu-ray.

    Er zijn al twee complete "Ringen" op blu-ray uit. Ik heb de Valencia-Ring onder leiding van Zubin Mehta in de zeer moderne enscenering van het spaanse theatergezelschap La Fura Dels Baus.

    2 fragmentjes:

    Rijndochters in het water =>
    http://www.youtube.com/watch?v=1erA0...eature=related

    Walkürenrit =>
    http://www.youtube.com/watch?v=FU0dglxXhHM
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 13-03-2012 om 22:33

  15. #140

    Standaard

    Weer 2 muziekreleases die alleen maar op DVD worden uitgebracht terwijl ze wel HD geschoten zijn
    - Suede - Live at the Royal Albert Hall 2010 DVD+2CD
    - Duran Duran - A Diamond in the Mind - Live in Manchester 2011 DVD+CD

    Pffff.... ik ben er wel klaar mee. Je zou toch zeggen dat bluray populairder is dan vinyl, maar waar bijna alle nieuwe muziekalbums gewoon weer op vinyl worden uitgebracht, beperkt men muziekreleases op bluray alleen tot de topsellers. Jammer. Laat weer eens zien dat bluray nog lang geen gemeengoed is.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Weer 2 muziekreleases die alleen maar op DVD worden uitgebracht terwijl ze wel HD geschoten zijn
    - Suede - Live at the Royal Albert Hall 2010 DVD+2CD
    - Duran Duran - A Diamond in the Mind - Live in Manchester 2011 DVD+CD

    Pffff.... ik ben er wel klaar mee. Je zou toch zeggen dat bluray populairder is dan vinyl, maar waar bijna alle nieuwe muziekalbums gewoon weer op vinyl worden uitgebracht, beperkt men muziekreleases op bluray alleen tot de topsellers. Jammer. Laat weer eens zien dat bluray nog lang geen gemeengoed is.
    bluray populairder dan vinyl? Hell no ... vinyl heeft de afgelopen jaren weer een flinke opkomst gemaakt (is eigenlijk nooit weggeweest). Het is algemeen bekend dat de serieuze muziekliefhebber voor vinyl gaat ... vooral als het gaat om genres als metal/rock en jazz. Ik zeg hiermee niet dat je geen echte muziekliefhebbers bent als je geen vinyl luistert hoor... maar er is een reden dat vinyl al zolang bestaat

    Daarnaast kun je vinyl niet vergelijken met bluray, want het ene medium draagt alleen geluid ... de ander beeld en geluid. Er zijn genoeg mensen die geen drol geven om concerten op dvd/bluray, maar thuis enorm veel muziek draaien. Ik draai genoeg cd's thuis, maar muziek dvd's/br's? Bijna nooit. Leuk als ik een feestje geef, of op de achtergrond af en toe (maar dan liever de normale muziek, zonder concert geschreeuw er tussendoor) .. maar er zijn weinig concerten die ik opzet om vervolgens compleet uit te kijken op de bank. En velen met mij, weet ik uit ervaring

  17. #142

    Standaard

    Ik weet niet of deze Blu ray al eerder vermeld is, maar deze Blu ray is een van de allerbeste ooit uitgebracht, zowel kwa beeld en geluid als kwa sfeer.

    En de artiest is natuurlijk ook een kanjer.

    Ik heb het uiteraard over :



    Zo mooi beeld en super geluid, veruit de beste muziek Blu ray voor mij.

    Hier een bevestiging van de sfeer en kwaliteit, als is het op de daadwerkelijke BD nog veel beter dan het filmpje hier op Youtube.

    Dit is Live muziek & Live artiest pur sang.

    Wie heeft hem ook, en wat vinden jullie ervan?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-04-2012 om 22:27

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    Britney Spears: Live - The Femme Fatale Tour (review)

    Tracklist:

    • Femme Fatale Video
    • Hold It Against Me
    • Up 'n' Down
    • 3
    • Piece of Me
    • Sweet Seduction video
    • Big Fat Bass
    • How I Roll
    • Lace and Leather
    • If U Seek Amy
    • Temptress Video
    • Gimme More
    • (Drop Dead) Beautiful
    • Don't Let Me Be the Last to Know
    • Boys
    • Code Name: Trouble Video
    • . . .Baby One More Time
    • S&M
    • Trouble For Me
    • I'm a Slave 4 U
    • I Wanna Go
    • Womanizer
    • Sexy Assassin Video
    • Toxic
    • Till the World Ends

    Met alle respect, maar je koopt toch geen Blu ray van een playback zangeres, die nog eens niet fatsoenlijk live kan zingen.

    Ik zou zeggen : zoek eens op Britney Spears playback op google, dan begrijp je me.

    P.s wel aardige vergelijking : 1 van de allerbeste live artiesten ooit naast een playbackende pop

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met alle respect, maar je koopt toch geen Blu ray van een playback zangeres, die nog eens niet fatsoenlijk live kan zingen.

    Ik zou zeggen : zoek eens op Britney Spears playback op google, dan begrijp je me.

    P.s wel aardige vergelijking : 1 van de allerbeste live artiesten ooit naast een playbackende pop
    Ho ho, ik heb deze ook niet gekocht. Ik heb alleen maar de informatie gedeeld omdat er op deze site en dit forum zo bitter weinig aandacht aan muziek blu-rays geschonken wordt terwijl er best wel regelmatig wat wordt uitgebracht. Er verschijnen in het buitenland, en met name in de VS, regelmatig muziek Blu-rays die nooit ons land bereiken.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ho ho, ik heb deze ook niet gekocht. Ik heb alleen maar de informatie gedeeld omdat er op deze site en dit forum zo bitter weinig aandacht aan muziek blu-rays geschonken wordt terwijl er best wel regelmatig wat wordt uitgebracht. Er verschijnen in het buitenland, en met name in de VS, regelmatig muziek Blu-rays die nooit ons land bereiken.
    Laat ik ff duidelijk zijn Marcel dat ik jou niet bedoel of aanval hoor.

    Met ''Je koopt toch ...'' bedoel ik de persoon in het algemeen.

    Ik snap niet dat er playbackshows worden uitgebracht op Blu ray, zonder van het materiaal en van het geld om het te produceren.

    Maar nogmaals, bedoelde jou dus niet.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    bluray populairder dan vinyl? Hell no ... vinyl heeft de afgelopen jaren weer een flinke opkomst gemaakt (is eigenlijk nooit weggeweest). Het is algemeen bekend dat de serieuze muziekliefhebber voor vinyl gaat ... vooral als het gaat om genres als metal/rock en jazz. Ik zeg hiermee niet dat je geen echte muziekliefhebbers bent als je geen vinyl luistert hoor... maar er is een reden dat vinyl al zolang bestaat

    Daarnaast kun je vinyl niet vergelijken met bluray, want het ene medium draagt alleen geluid ... de ander beeld en geluid. Er zijn genoeg mensen die geen drol geven om concerten op dvd/bluray, maar thuis enorm veel muziek draaien. Ik draai genoeg cd's thuis, maar muziek dvd's/br's? Bijna nooit. Leuk als ik een feestje geef, of op de achtergrond af en toe (maar dan liever de normale muziek, zonder concert geschreeuw er tussendoor) .. maar er zijn weinig concerten die ik opzet om vervolgens compleet uit te kijken op de bank. En velen met mij, weet ik uit ervaring
    Ik ben ook vinylliefhebber (zie topic over vinylaankopen elders op dit forum, maar vinyl beslaat maar een paar procent van de muziekmarkt. Een echt nicheproduct (nooit weggeweest, ook bij mij niet inderdaad). De FRS ligt echter niet vol met vinylplaten, wel met blurays.
    Bluray zit op 10-20% van de beeldragers, er worden in absolute aantallen (veel) meer blurays verkocht dan vinylplaten. Daarom verbaast het me.

    Ik vind juist bluray een uitstekend medium om in HD van een goed concert te genieten.

  22. #147

    Standaard

    In Amerika is Truth or Dare van Madonna inmiddels uitgebracht. In Nederland beter bekend als In Bed with Madonna.


  23. #148

    Standaard

    Rush: Time Machine, Live In Cleveland

    of ook heel erg goed, en favoriet van mijn 3 jarige zoon:


    Jeff Beck - Live at Ronnie Scott's
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #149

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Juich!!
    na een eerste aankondging werd vervolgens alleen nog over de dvd gerept!

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •