Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 237 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #151

    Standaard

    Vandaag een heerlijk pakketje muziek blu-ray's mogen ontvangen en daar zaten in :







  2. #152

    Standaard

    Hoe is de beeldkwaliteit van Peter Gabriel? De dvd was bocht, maar ben benieuwd naar deze. Geluid zal wel geweldig zijn, als ik de dvd ook als referentie neem.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Hoe is de beeldkwaliteit van Peter Gabriel? De dvd was bocht, maar ben benieuwd naar deze. Geluid zal wel geweldig zijn, als ik de dvd ook als referentie neem.
    http://petergabriel.com/content/secr..._live_2012.php

    Restoration

    The original 16mm film negatives were repaired / cleaned and scanned (at super 2K) to a file sequence for mastering and restoration. The 2K sequence is the resolution we view in cinemas, and as such, the concert is now available in high definition without compromise. Once scanned, the footage digitally restored and graded (by award winning colourist Ray King) to allow fans to view the concert as never been seen before.
    Laatst aangepast door Hombre : 18-07-2012 om 07:05

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Hoe is de beeldkwaliteit van Peter Gabriel? De dvd was bocht, maar ben benieuwd naar deze. Geluid zal wel geweldig zijn, als ik de dvd ook als referentie neem.
    De beeldkwaliteit is een behoorlijke vooruitgang mag ik wel zeggen en nauwelijks nog te vergelijken met de dvd die inderdaad niet al te best was, eigenlijk Peter Gabriel onwaardig, zoals je al zegt het geluid is weer dik in orde zoals met alle Gabriel dvd's/blu-ray's alle kanalen worden weer ten volste benut!
    Andere artiesten moeten maar is bij Peter Gabriel in de leer gaan als het gaat hoe je geluid op een blu-ray of een dvd moet zetten, want wat zit er altijd veel verschil tussen de diverse muziek blu-ray's/dvd's qua geluidsbeleving.

    Terug naar deze blu-ray, dit concert staat nog steeds als een huis vind ik en ook wel weer grappig om een jongere Peter Gabriel te zien op deze blu-ray.

  5. #155

    Standaard

    Voor de Queen-fans:




    Hungarian Rhapsody: Queen Live In Budapest (1985)

    Independent distributors Eagle Rock Entertainment will release standard Blu-Ray and 2CD+Blu-ray Deluxe Editions of Hungarian Rhapsody: Queen Live In Budapest. Originally filmed in 1986, this momentous concert movie has been re-mastered in high definition and superb 5.1 surround sound. Street date is November 6th.

    Also included on the Blu-ray is a new 25 minute documentary feature entitled "A Magic Year". This follows Queen from just after their historic show–stealing performance at Live Aid, London, on July 13, 1985, through the year leading up to the epic concert in Budapest. Using archive footage from rehearsals, interviews with the band in the studio and on the road during the Magic Tour - some of which has never been seen before - this fascinating feature has been specially created for this new release.

    As part of the hugely successful 1986 Magic Tour that, poignantly, was the last to be played by the band with Freddie Mercury, Queen were for the first time able to include Hungary on the tour schedule. With three years to go before the fall of the Berlin Wall, this was the largest concert ever staged at the Népstadion, Budapest, and the first Western Rock Concert staged in a stadium behind the then Iron Curtain. It was of such significance to the Hungarian authorities and film industry that a group of the country's top film cameramen and technicians were brought together to film it for posterity.

    Staged for 80,000 ecstatic fans, the concert set includes favorite hits like "Bohemian Rhapsody," "Crazy Little Thing Called Love," "I Want To Break Free," and "We Are The Champions."

    "We're delighted that Queen fans across the world will finally have the chance to relive this amazing moment for the band. We knew a stadium concert in Budapest was ground–breaking, but hadn't quite anticipated what a historic night it would turn out to be. The concert looks fantastic on the screen in all its digitally re-mastered glory and the documentary does a great job of setting the scene – it really was an extraordinary time in the band's history." Brian May and Roger Taylor.

    Blu-ray Tracklisting:
    • One Vision
    • Tie Your Mother Down
    • In The Lap Of The Gods
    • Seven Seas Of Rhye
    • Tear It Up
    • A Kind Of Magic
    • Under Pressure
    • Who Wants To Live Forever
    • I Want To Break Free
    • Guitar Solo
    • Now I'm Here
    • Love Of My Life
    • Tavaszi Szél Vizet Áraszt
    • Is This The World We Created...?
    • Tutti Frutti
    • Bohemian Rhapsody
    • Hammer To Fall
    • Crazy Little Thing Called Love
    • Radio Ga Ga
    • We Will Rock You
    • Friends Will Be Friends
    • We Are The Champions

    Extras:
    • 'A Magic Year' documentary


    Deluxe Package CD

    CD Tracklisting: 1

    • One Vision
    • Tie Your Mother Down
    • In The Lap Of The Gods... Revisited
    • Seven Seas Of Rhye
    • Tear It Up
    • A Kind Of Magic
    • Under Pressure
    • Another One Bites The Dust
    • Who Wants To Live Forever
    • I Want To Break Free
    • Looks Like It's Gonna Be A Good Night - Improv
    • Guitar Solo
    • Now I'm Here

    CD Tracklisting: 2

    • Love Of My Life
    • Tavaszi Szel Vizet Araszt
    • Is This The World We Created...?
    • (You're So Square) Baby I Don't Care
    • Hello Mary Lou (Goodbye Heart)
    • Tutti Frutti
    • Bohemian Rhapsody
    • Hammer To Fall
    • Crazy Little Thing Called Love
    • Radio Ga Ga
    • We Will Rock You
    • Friends Will Be Friends
    • We Are The Champions
    • God Save The Queen

    Bron: blu-ray.com

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwin01 Bekijk bericht
    De beeldkwaliteit is een behoorlijke vooruitgang mag ik wel zeggen en nauwelijks nog te vergelijken met de dvd die inderdaad niet al te best was, eigenlijk Peter Gabriel onwaardig, zoals je al zegt het geluid is weer dik in orde zoals met alle Gabriel dvd's/blu-ray's alle kanalen worden weer ten volste benut!
    Andere artiesten moeten maar is bij Peter Gabriel in de leer gaan als het gaat hoe je geluid op een blu-ray of een dvd moet zetten, want wat zit er altijd veel verschil tussen de diverse muziek blu-ray's/dvd's qua geluidsbeleving.

    Terug naar deze blu-ray, dit concert staat nog steeds als een huis vind ik en ook wel weer grappig om een jongere Peter Gabriel te zien op deze blu-ray.
    Deze week ook ontvangen, en meteen bekeken .
    Als fan van het eerste uur kon deze natuurlijk in mijn verzameling niet ontbreken. Had reeds jaren de matige dvd en ben ontzettend blij dat dit concert nu op blu-ray is verschenen. Wat een wereld van verschil met de dvd.

    Peter Gabriel op zijn best, met natuurlijk o.a. Tony Levin aan zijn zijde. Het plezier straalt van alle muzikanten af. Voor mij een van de beste concerten ooit gegeven (ben natuurlijk niet objectief in deze ).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Deze week ook ontvangen, en meteen bekeken .
    Als fan van het eerste uur kon deze natuurlijk in mijn verzameling niet ontbreken. Had reeds jaren de matige dvd en ben ontzettend blij dat dit concert nu op blu-ray is verschenen. Wat een wereld van verschil met de dvd.

    Peter Gabriel op zijn best, met natuurlijk o.a. Tony Levin aan zijn zijde. Het plezier straalt van alle muzikanten af. Voor mij een van de beste concerten ooit gegeven (ben natuurlijk niet objectief in deze ).
    Beeldkwaliteit is zeker geen demo-materiaal, wel beter dan de DVD, ondanks dat beeld wat doffer is (minder levendige kleuren) en zeker niet scherp is.
    beeld is 16:9, waardoor je meer beeld hebt dan DVD (echter sommige 4:3 beelden v/d DVD zijn nu bijgesneden, dus dan iets minder beeld).
    Geluid is echt veel beter dan de DVD, veel meer detail en dynamiek.
    Nadeeltje is dat het nu beter opvalt dat Peter Gabriel's stem opnieuw in studio ingezongen is, ze hebben zijn live vocalen v/h concert niet gebruikt.

  8. #158

    Standaard



    The Eagles: Farewell | Live From Melbourne (2005)

    Songs:

    • 01. The Long Run
    • 02. New Kid in Town
    • 03. Wasted Time (with Reprise)
    • 04. Peaceful Easy Feeling
    • 05. I Can't Tell You Why
    • 06. One of These Nights
    • 07. One Day at a Time
    • 08. Lyin' Eyes
    • 09. The Boys of Summer
    • 10. In the City
    • 11. Already Gone"
    • 12. Silent Spring (Intro)
    • 13. Tequila Sunrise
    • 14. Love Will Keep Us Alive
    • 15. No More Cloudy Days
    • 16. Hole in the World
    • 17. Take It to the Limit"
    • 18. You Belong to the City
    • 19. Walk Away
    • 20. Sunset Grill
    • 21. Life's Been Good
    • 22. Dirty Laundry
    • 23. Funk #49
    • 24. Heartache Tonight
    • 25. Life in the Fast Lane
    • 26. Hotel California
    • 27. Rocky Mountain Way
    • 28. All She Wants to Do Is Dance
    • 29. Take It Easy
    • 30. Desperado

    Movie 4.0 Video 4.0 Audio 4.5 Extras 1.0 Overall 4.0

    Review op Blu-ray.com

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht


    The Eagles: Farewell | Live From Melbourne (2005)

    Songs:

    • 01. The Long Run
    • 02. New Kid in Town
    • 03. Wasted Time (with Reprise)
    • 04. Peaceful Easy Feeling
    • 05. I Can't Tell You Why
    • 06. One of These Nights
    • 07. One Day at a Time
    • 08. Lyin' Eyes
    • 09. The Boys of Summer
    • 10. In the City
    • 11. Already Gone"
    • 12. Silent Spring (Intro)
    • 13. Tequila Sunrise
    • 14. Love Will Keep Us Alive
    • 15. No More Cloudy Days
    • 16. Hole in the World
    • 17. Take It to the Limit"
    • 18. You Belong to the City
    • 19. Walk Away
    • 20. Sunset Grill
    • 21. Life's Been Good
    • 22. Dirty Laundry
    • 23. Funk #49
    • 24. Heartache Tonight
    • 25. Life in the Fast Lane
    • 26. Hotel California
    • 27. Rocky Mountain Way
    • 28. All She Wants to Do Is Dance
    • 29. Take It Easy
    • 30. Desperado
    Movie 4.0 Video 4.0 Audio 4.5 Extras 1.0 Overall 4.0

    Review op Blu-ray.com

    Mooi, kan eindelijk de HD-dvd versie worden vervangen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #160

    Standaard Re:

    Komt de BR van The Eagles in Europa uit (lees: afspeelbaar in een niet-regiovrije BR-speler)?
    Laatst aangepast door martwout : 28-02-2013 om 08:11

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Komt de BR van The Eagles in Europa uit (lees: afspeelbaar in een niet-regiovrije BR-speler)?
    Muziek Blu-rays zijn vrijwel altijd regiovrij, dus deze ook. Is ook bij Amazon UK te koop voor £ 13.99 en bij bol.com voor € 19,99.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 28-02-2013 om 09:29

  12. #162

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Muziek Blu-rays zijn vrijwel altijd regiovrij, dus deze ook. Is ook bij Amazon UK te koop voor £ 13.99 en bij bol.com voor € 19,99.
    Bedankt. Zaterdag maar eens in de winkel kijken. Ik heb de dvd van Hell Freezer Over maar een BR erbij is ook leuk. De dvd doe ik niet weg. Dat HFO-concert is op zichzelf al een uniek concert.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt. Zaterdag maar eens in de winkel kijken. Ik heb de dvd van Hell Freezer Over maar een BR erbij is ook leuk. De dvd doe ik niet weg. Dat HFO-concert is op zichzelf al een uniek concert.
    Ik zag hem vandaag ook bij de Media Markt Amsterdam Arena liggen, voor € 19,99. Jammer dat muziek Blu-rays altijd zo duur zijn.

  14. #164

    Standaard

    Op Amazon zal hij vroeg of laat wel een keer in promo komen.

  15. #165

    Standaard



    History Of The Eagles

    Verschijnt op 30 april in de VS

    Capitol Records has set an April 30th release date for "History of the Eagles" documentary on DVD and Blu-ray. The collection will be released as a three-disc set that will include History of the Eagles Part One and History of the Eagles Part Two, as well as Eagles Live At The Capital Centre - March 1977.
    The live disc will feature performances from the Eagles' two-night stand at Washington, D.C.'s Capital Center during their Hotel California tour and features previously unreleased concert performances of "Hotel California," "New Kid In Town," "Take It To The Limit," "One Of These Nights," "Lyin' Eyes," "Rocky Mountain Way," "Best Of My Love" and "Take It Easy."

    The DVD and Blu-ray sets will include 5.1 Surround Sound and Stereo audio and will be packaged in a six-panel digipak with accompanying photographic booklet.
    Capitol will also be releasing a limited edition Super Deluxe Box Set that will feature the three Blu-ray discs; a 40-page casebound book featuring still photos from the films; 10 archival-quality photographs of the band from throughout its storied history; and a specially created lithograph of the band's desert-bleached skull icon.
    All elements in this limited edition deluxe set will be packaged in a specially designed foil-stamped and embossed box, with a Native American blanket-inspired liner, beautifully wrapped in a leather tie, and fastened with a bone button.

    Bron: www.antimusic.com

    Songlist:
    Hotel California
    Lyin' Eyes
    Take It to the Limit
    Desperado
    New Kid in Town
    Victim of Love
    Turn to Stone
    One of These Nights
    Walk Away
    Already Gone
    Funk #49
    Rocky Mountain Way
    The Best of My Love

    Encore:
    James Dean
    Witchy Woman
    Tequila Sunrise

    Bij Amazon.com al te reserveren voor $ 24.96

  16. #166

    Standaard

    Eindelijk deze bluray eens gekocht. Een semi-legale Zuid-Amerikaanse uitgave van het Roskilde-optreden van de Pet Shop Boys uit 2009. Bij gebrek aan andere PSB-blurays.

    roskildebrbrd.jpg

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Eindelijk deze bluray eens gekocht. Een semi-legale Zuid-Amerikaanse uitgave van het Roskilde-optreden van de Pet Shop Boys uit 2009. Bij gebrek aan andere PSB-blurays.
    Overlapt 'ie erg met de Pandemonium tour? Is het materiaal in HD de moeite?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overlapt 'ie erg met de Pandemonium tour? Is het materiaal in HD de moeite?
    Ik heb hem nog niet gezien (is ook nog niet binnen), maar het zouden de officiële HD-opnames zijn door de Deense TV geschoten. De Deense TV zou door een of andere contractuele clausule ook het recht hebben om deze aan anderen in licentie te geven zonder dat Parlophone daar iets aan kon doen (vandaar de Zuid-Amerikaanse uitgaves, er schijnt ook een Mexicaanse variant te bestaan, en de Braziliaanse is ook op dvd verschenen). Er zou meer van Chris te zien zijn dan normaal (altijd leuk), en het TV-logo zou als het goed is niet in beeld staan. Het is wel de Pandemonium-festivaltour (of wellicht de setlist die in Europa bij het voorpogramma van Take That werd gespeeld, want Glastonbury zijn meer nummers), waarvan al twee concerten op officiële Parlophone dvd's zijn verschenen. In Brazilië schijnt deze ook gewoon in de winkels te liggen die normaal geen bootlegs ofzo verkopen.

    Als hij binnen is doe ik uitgebreid verslag.
    Laatst aangepast door Oakey : 02-08-2013 om 19:49

  19. #169

    Standaard

    Deze vandaag gekocht : Der staan hier een paar fantastische kortfilms op.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overlapt 'ie erg met de Pandemonium tour? Is het materiaal in HD de moeite?
    Hij is binnen en ik heb hem bekeken. Oogt als een professionele release, met een (Portugees) menu in de stijl van Pandemonium, en inderdaad zonder tv-logo's o.i.d. Beeld is onmiskenbaar HD, aspectratio iets van 16:10. Toch is er ook wel wat op deze release aan te merken:
    - bij panning-beelden is het beeld schokkerig, dat zie je dan vooral op de achtergrond, een beetje zoals vroeger bij NTSC-PAL-geconverteerde dvd's, wat dus wel storend is
    - de audio is weliswaar synchroon, maar (mogelijk als gevolg van de gebruikte codec) af en toe is er een hapering in het geluid; niet dat er dan een stilte is, maar wel dat het geluid een fractie van een seconde 'hangt', het is me een paar keer opgevallen steeds op dezelfde plek
    - er staan diverse audiomixen op, heb de DTS-HD geluisterd, en die heeft een beetje wat de Somewhere-DVD DD-5.1 mix heeft (maar wel minder erg), nl dat dat de zang van Neil uit de center speaker veel te zacht is vergeleken met de rest van het geluid. Dit is op zich het minst storend.

    Kortom, een release voor de die-hard-fans. Geen idee of de Mexicaanse blurayuitgave deze euveltjes ook heeft

  21. #171

    Standaard

    Ik las vandaag pas dit persbericht over de SD-blurays die Eagle Rock gaat uitbrengen.
    Ik heb meteen de Freddie Mercury Tribute ge-preordered.

    Goed initiatief, ik hoop dat zij nog veel oude concerten gaan uitbrengen. Mijns inziens ook een te weinig benutte optie van bluray-discs (de grotere opslagmogelijkheid ipv alleen maar focus op HD), niet alles is om te zetten naar HD (upscalen doet de BD-speler en/of TV zelf wel), maar het is al een vooruitgang dat het geluid ongecomprimeerd erop komt en met SD-beeld past alles lekker gemakkelijk op 1 disc (ipv de 3-DVD die ook uitkomt en waar evenveel opstaat).

    Jammer dat Eagle Rock lang niet van alles de rechten bezit of kan krijgen.

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik las vandaag pas dit persbericht over de SD-blurays die Eagle Rock gaat uitbrengen.
    Ik heb meteen de Freddie Mercury Tribute ge-preordered.

    Goed initiatief, ik hoop dat zij nog veel oude concerten gaan uitbrengen. Mijns inziens ook een te weinig benutte optie van bluray-discs (de grotere opslagmogelijkheid ipv alleen maar focus op HD), niet alles is om te zetten naar HD (upscalen doet de BD-speler en/of TV zelf wel), maar het is al een vooruitgang dat het geluid ongecomprimeerd erop komt en met SD-beeld past alles lekker gemakkelijk op 1 disc (ipv de 3-DVD die ook uitkomt en waar evenveel opstaat).

    Jammer dat Eagle Rock lang niet van alles de rechten bezit of kan krijgen.
    Lees dan eerst even deze reviews m.b.t. beeldkwaliteit:

    http://www.blu-ray.com/movies/Bee-Ge.../74675/#Review

    http://www.blu-ray.com/movies/Scorpi.../74674/#Review

  23. #173

    Standaard

    Dat is ook de reden dat ik deze Bee Gees One Night Only Concert on blu ray NIET gekocht heb. De videokwaliteit is super slecht, waarom dan op blu ray...???

  24. #174

    Standaard

    Tja, wat doe je eraan, het blijft een SD-bron. Het geluid is wel goed en lossless, wat niet kan met een dvd, daar gaat het mij in eerste instantie om bij muziektitels. Een vergelijking met de DVD-uitgave qua beeld zou wel interessant zijn.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hij is binnen en ik heb hem bekeken.
    Bedankt voor de informatie. PM me eens waar je die gevonden hebt, wil je?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •