De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony: The International vanaf 10 september op DVD en Blu-ray Disc

    Sony: The International vanaf 10 september op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Komt er op DVD zeker in. Vraag me wel af wat de eerste twee extra's van de Blu-Ray inhouden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Met Cinechat kun je tijdens het kijken naar de film chatten met andere kijkers via BD Live. Nick & Norah's Infinite Playlist heeft deze extra ook, vandaar dat ik het weet.
    Die andere weet ik niet, lijkt een soort trivia track te worden of extra's die PiP worden weergegeven.

  4. #4

    Standaard

    Cinechat lijkt me een nutteloze functie, maar die PiP trivia track klinkt wel interessant, jammer dat de DVD versie dat niet heeft (of aankan).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Heb het even opgezocht en de PiP feature betreft interviews en behind the scenes beelden die in een klein schermpje weergegeven worden in het actieve filmbeeld.

  6. #6

    Standaard

    De film lijkt me wel geinig om even tussendoor te zien, dus de dvd wil ik over een tijdje wel hebben maar niet voor de volle prijs.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  7. #7

    Standaard

    Je hebt gelijk, het is gewoon een leuke film niet heel speciaal
    ik heb hem in de bios gezien, het is niet het allerbeste van Tom Tywker. (of hoe je dat ook spelt)
    En het verhaal is niet mega sterk, maar de acteerpresetaties zijn oke, en er zitten supersuper actie scenes in, beste shootout in 2009 tot nu toe

    Maar ik zou er zeker geen 16 euro voor betalen, want het is niet eens zo een speciale
    uitgave. Dus wacht ik lekker tot ie in de 3 voor 25 zit bij de FRS ofzo.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    het is niet het allerbeste van Tom Tywker. (of hoe je dat ook spelt)
    Tom Tykwer
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  9. #9

    Standaard

    Uiteindelijk een matige film. Uitgekauwd verhaal over de kleine man tegen de oppermachtige corporatie die moord niet schuwt, in dit geval een bank. De geforceerde dialogen zijn op momenten lachwekkend. Dit ligt overduidelijk niet aan de acteurs. Clive Owen en Naomi Watts hebben van zichzelf genoeg appeal om te boeien, maar puur door het zwakke script komen ze niet tot hun recht.
    De grootse shoot-out in het museum maakt het nog enigszins leuk, maar valt uit de toon bij de rest van de film, die toch wel saai en weinig origineel te noemen is.

    Het zoveelste voorbeeld van een Europese filmmaker die in Hollywood geen eerlijke kans krijgt, en (hoogstwaarschijnlijk door belachelijke studiodruk) een matig product aflevert. Ik wil het ook geen totale mislukking noemen, maar een aanschaf zou ik absoluut niet overwegen. De nieuwsgierigen zou ik hoogstens aanraden deze eens te huren, op welke manier dat ook mag zijn.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  10. #10

    Standaard

    Vond dit absoluut geen vervelende film, eerder onderhoudend, leuk om gezien te hebben, maar wordt gen aanschaf voor mij....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •