De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Winnaars Hercules Gamesurround Muse 5.1 DVD

    Winnaars Hercules Gamesurround Muse 5.1 DVD



    Lees dit artikel

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Enric Batista

    Congratulations & celebrations .... de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet (onder die namen).

  3. #3

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El SalvaCeppie
    Jade, kan ut nog groter
    Euhm, nee eigenlijk.
    Speciaal voor u, onderstaande aanpassing.

    Enric Batista

    Congratulations & celebrations.... de rest ook natuurlijk, maar die ken ik niet (onder die namen).

  5. #5

  6. #6

    Standaard hercules gamesurround

    Mijn naam is Bart Ledegang en ik heb mij zojuist bij de gebruikers van het forum aangesloten. Ik hoop dat ik veel zal opsteken van de informatie-uitwisseling op filmgebied en misschien dat ik menig forum-gebruiker ook kan helpen.

    Alle winnaars van de Hercules gamesurround van harte gefeliciteerd! Overigens vraag ik mij af hoe het staat met de prijsvraag die enkele maanden geleden is uitgeschreven. Hier waren enkele exemplaren van Jurassic Park 3 te verdienen.
    Maar volgens mij is hier nog geen uitslag van bekendgemaakt.
    Of ben ik soms abuis?
    Bartbabe.

  7. #7
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: hercules gamesurround

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart Ledegang
    Mijn naam is Bart Ledegang en ik heb mij zojuist bij de gebruikers van het forum aangesloten. Ik hoop dat ik veel zal opsteken van de informatie-uitwisseling op filmgebied en misschien dat ik menig forum-gebruiker ook kan helpen.

    Alle winnaars van de Hercules gamesurround van harte gefeliciteerd! Overigens vraag ik mij af hoe het staat met de prijsvraag die enkele maanden geleden is uitgeschreven. Hier waren enkele exemplaren van Jurassic Park 3 te verdienen.
    Maar volgens mij is hier nog geen uitslag van bekendgemaakt.
    Of ben ik soms abuis?
    Ten eerste: welkom.

    Ik geloof dat alleen de winnaars per mail (samen met de aankondiging van de nieuwe recensies) op de hoogte werden gebracht.
    Als het de prijsvraag is die ik in gedachten heb natuurlijk, ik kan me vergissen.

  8. #8

    Standaard bartbabe

    Ahum,

    Moet er duidelijk nog even inkomen dus!

    Bartbabe.

  9. #9

    Standaard

    De JP3 prijsvraag is inderdaad gesloten en de winnaars zijn gemailt en hebben (voor zover ze hun adresgegevens hebben gemailt) de DVD reeds ontvangen!
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard Re: Re: hercules gamesurround

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik geloof dat alleen de winnaars per mail (samen met de aankondiging van de nieuwe recensies) op de hoogte werden gebracht.
    Ooh, dan hoop ik dat ik er niet bij zat! Die mailtjes lees ik nooit en verwijder ze meteen! Ik zit zat op het forum om zelf te zien welke nieuwe recensies er zijn, dus vandaar!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  11. #11

    Standaard DANKJEWEL JADED!!!!

    IDankjewel! Jaded, ik ben dolblij met de Muse 5.1. DVD! Ik hoop dat jij ook iets wint binnenkort, dan kan ik blij zijn voor jou! Ik zal je dan ook groots feliciteren!!!!!



    (eh eh, zo zie je maar weer, er zijn ook nog mensen die blij kunnen zijn voor een ander zijn geluk!)

  12. #12

    Standaard Re: hercules gamesurround

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart Ledegang
    Maar volgens mij is hier nog geen uitslag van bekendgemaakt.
    Of ben ik soms abuis?
    Ja...ik heb 'm namelijk gewonnen. Alweer een tijdje geleden.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •