Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 116 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht

    Maar je hebt wel een goed punt. Combineren als de ruimte en partner het toelaat kan ook een optie zijn, dus een mooie platte TV voor gamen en TV kijken en een uitrolbaar scherm (eventueel elektrisch) voor film. Best of both worlds is dat .
    Gewoon de partner er bij betrekken. Het is nu ook weer niet zo dat de woonkamer helemaal op de kop moet. Als je het goed doet kun je het zo wegwerken dat het bijna niet eens opvalt.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gewoon de partner er bij betrekken. Het is nu ook weer niet zo dat de woonkamer helemaal op de kop moet. Als je het goed doet kun je het zo wegwerken dat het bijna niet eens opvalt.
    precies

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gewoon de partner er bij betrekken. Het is nu ook weer niet zo dat de woonkamer helemaal op de kop moet. Als je het goed doet kun je het zo wegwerken dat het bijna niet eens opvalt.
    Fout, fout, fout, in de eerste regel al.

    Correctie:
    Je moet je partner het gevoel geven dat je hem of haar erbij betrekt!
    There's a difference
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    hoi.

    Gelukkig is het mijn eigen ruimte, en mag ik er zelf mee doen wat ik wil
    Al moet ik het wel zelf bekostigen, maar dat is logish. Maar mijn vriendin kijkt wel graag af en toe een filmpje mee, voor haar gaat dan de Buttkicker aan

    Zoals ik al eerder aangaf wil ik mij volgend jaar orrienteren op het projecteren, wat de voor en nadelen zijn tegenover een "gewoon = Full-HD" LCD scherm.
    Ga zeker kijken bij wie of waar ze een goed apparaat hebben staan.

    Voorloppig ben ik nog steeds heel erg happy met de huidige situatie.

    groet Martin.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Fout, fout, fout, in de eerste regel al.

    Correctie:
    Je moet je partner het gevoel geven dat je hem of haar erbij betrekt!
    There's a difference
    :veryfunny: Dat is het beste inderdaad. (stel je voor dat ze willen meekijken.... )

    @Martin

    Een eigen ruimte.......Hmmmm, dat vraagt om projectie hoor..........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    hoi.

    Gelukkig is het mijn eigen ruimte, en mag ik er zelf mee doen wat ik wil
    Al moet ik het wel zelf bekostigen, maar dat is logish. Maar mijn vriendin kijkt wel graag af en toe een filmpje mee, voor haar gaat dan de Buttkicker aan
    in deze context heb ik ineens een hele andere visie van een Buttkicker....Ik zou wel entreegeld vragen als ze mee wil kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Zoals ik al eerder aangaf wil ik mij volgend jaar orrienteren op het projecteren, wat de voor en nadelen zijn tegenover een "gewoon = Full-HD" LCD scherm.
    Ga zeker kijken bij wie of waar ze een goed apparaat hebben staan.

    Voorloppig ben ik nog steeds heel erg happy met de huidige situatie.

    groet Martin.
    En dat is toch waar het om gaat, dat jij tevreden bent . Laat je niets anders wijsmaken, helemaal niet door een zekere meneer Kostwinder

  7. #32
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom zegt iedereen altijd meneer tegen hem.....
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Waarom zegt iedereen altijd meneer tegen hem.....
    Ik ben beleefd opgevoed

  9. #34

    Standaard

    Ik heb een fijne vriendin wat dat betreft want kwa indeling van het huis hoor ik haar niet praten en ook al staat het in de woonkamer het staat wel zo dat ik fijn geluid heb als ik film kijk en dan is de woonkamer toch niet ideaal voor visite haha er zijn grezen natuurlijk maar over het algemeen doet ze bij mij niet moeilijk gelukkig.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Dat komt door de EX flag die in die titel zit.
    Veel Onkyo's (Althans de mijne) hebben een surround back instelling die je op 'auto', 'geen' of 'EX' kan zetten.
    Bij 'auto' kan je dan vaak zelf niet meer kiezen, los van een THX schakeling.
    Dank je voor de informatie, ik kon buiten de EX nog wel voor een aantal andere surround mogelijkheden kiezen, maar DPLIIx ontbrak, heb deze toch wel grappige film maar in de stand EX gekeken.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #36

    Standaard

    Nog een dvd-standaard gescoord.
    Met dank aan Ray-men.


  12. #37

    Standaard



    Mooi he...

    Maar is het gezichts bedrog of zie ik het niet goed,want die bob box komt toch niet tot de letters now playing..

    Bij mij niet in iedergeval,

    Mvrg,
    RAYmen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht


    Mooi he...

    Maar is het gezichts bedrog of zie ik het niet goed,want die bob box komt toch niet tot de letters now playing..

    Bij mij niet in iedergeval,

    Mvrg,
    RAYmen
    Hoi Rayman, bij mij komt hij wel een halve centimeter tegen het NOW Playing aan.?

    Maakt niet uit maar wel raar dan.

    Groet Martin.

  14. #39

    Standaard

    Ik denk dat Rayman de Blu-ray versie op de standaard heeft staan en jij de DVD versie, klopt dit Martin? Dit zou het verschil in hoogte verklaren
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #40

    Standaard

    klopt helemaal,

    Ik heb de dvdversie helemaal niet..

    Mvrg,
    RAymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik denk dat Rayman de Blu-ray versie op de standaard heeft staan en jij de DVD versie, klopt dit Martin? Dit zou het verschil in hoogte verklaren
    Dat verklaart weer een hoop, ik heb inderdaad nog de ouderwetse dvd-versie van bob
    Heb deze serie nu van de week voor de derde keer zitten kijken, dus om nu nog een blu-ray versie van te kopen vindt ik een beetje ver gaan.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Dat verklaart weer een hoop, ik heb inderdaad nog de ouderwetse dvd-versie van bob
    Heb deze serie nu van de week voor de derde keer zitten kijken, dus om nu nog een blu-ray versie van te kopen vindt ik een beetje ver gaan.
    Dat dacht ik eerst ook, maar wat is de Blu-ray toch mooi.
    Ik heb zelf beide, dvd en blu-ray, maar het geluid van de blu-ray is zoveel mooier. En dan kan ik (helaas) zelfs nog geen gebruik maken van de HD-tracks.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  18. #43

    Standaard

    Hoi,
    Dat verschil is het geld dubbe en dwars waard.

    Veel meer detail en een veel vollere soundtrack.

    Plus dat het beeld ook een flinke stap voorwaards is.

    Een echte aanrader.

    Mvrg,
    RAymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Hoi mede dvd-freaks hier weer even een update van mijn kant.

    De afgelopen 3 maandjes weer een hoop veranderd.
    Zo is de Onkyo TX-NR905 vervangen door de Onkyo TX-NR5007
    De B&W subwoofer is vervangen door 2x de BK XXLS 400 bekabelt met AudioQuest Sub-3 kabels.

    De opstelling is ietsje veranderd omdat de subwoofers op deze plek het beste resultaat geven.



    Nieuwe opstelling.



    De nieuwe Onkyo TX-NR 5007, de klinkt alweer een heel stuk beter dan de 905.



    En de 2 nieuwe audioquest subwoofer kabels de sub-3, de subwoofers klinken nu veel beter.

    Nou dat was het weer voorlopig, nu weer veel films kijken

    groet Martin.

  21. #46

    Standaard

    Het veel beter neem ik met een zak zout, je had al goede spullen

    Heb een test gelezen van de 5007 in de HET (Home Entertainment Today) en daar kwam hij als beste uit de vergelijking, dat was denk ik nu 2 jaar geleden ook het geval met mijn huidige receiver, Onkyo maakt gewoon waar voor zijn geld

    Het kan inderdaad heel anders gaan klinken als je je subs wat gaat verplaatsen, veel beter zelfs, heb dat zelf ook ervaren met de sub, deze stond eerst naast de bank, maar daar kwam hij niet uit de verf. Ze zeggen soms wel dat je de sub overal kan plaatsen(dat is natuurlijk ook wel zo), maar ze zeggen er dan niet bij dat het resultaat dan wel eens kan tegenvallen.

    Toch heb je me verrast, ik dacht dat je prio zou liggen bij een groter scherm of misschien wel een projector, heb je soms plannen om het aantal speakers uit te breiden ivm met de aanschaf van de 5007 en de mogelijkheid van DP IIz
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Hoi

    "Het veel beter" wat je zegt is ook wel zo. Toch staat de techniek niet stil en heeft de Onkyo weer een betere upgrade gehad met b.v Audessey Multeq xt waarbij alle speakers helemaal afgesteld worden in de ruimte waar ze staan. Het klinkt echt nog beter.

    Ik draai nu met een 7.2 opstelling en misschien in de toekomt een 9.2 opstelling.

    Een groter beeld komt er heus nog wel een keer, maar heeft nog geen prio. De tv is pas 2 jaar oud en doet het nog uitstekend. Ook wil ik de 3D hype afwachten en wat hiermee gaat gebeuren.

    Met de subwoofers heb ik echt alle mogelijke plekken beluisterd, zoals ze nu staan geven ze op dit moment het beste resultaat.

  23. #48

    Standaard

    Update;

    Als het een beetje meezit dan komt er aankomend weekend een beamer met scherm in de bios. Gaat mijn wens eindelijk in vervulling.

    groet Martin.

  24. #49

    Standaard

    Mag ik vragen hoe groot dat je gaat projecteren en hoe veraf je zit?
    Is je ruimte nog steeds 4m25 op 4m breed?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Mag ik vragen hoe groot dat je gaat projecteren en hoe veraf je zit?
    Is je ruimte nog steeds 4m25 op 4m breed?
    Hoi,

    Ik heb vorige week de Epson TW-5500 besteld en een lumene spanscherm van 106 inch.

    Zit afstand tot scherm is 3,85m. De beamer komt ongeveer 10cm onder het plafond te hangen. Ben heel erg benieuwd, de demo die ik had bij BB&G was zo gaaf dat ik na een paar dagen besloten had om de knoop door te hakken.

    Ben vandaag bezig geweest om het plafond ook zwart te verfen, zit nu met spierpijn in mijn schouders achter de pc

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •