Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 116 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb vorige week de Epson TW-5500 besteld en een lumene spanscherm van 106 inch.

    Zit afstand tot scherm is 3,85m. De beamer komt ongeveer 10cm onder het plafond te hangen. Ben heel erg benieuwd, de demo die ik had bij BB&G was zo gaaf dat ik na een paar dagen besloten had om de knoop door te hakken.

    Ben vandaag bezig geweest om het plafond ook zwart te verfen, zit nu met spierpijn in mijn schouders achter de pc
    Ah, het bloed krijpt waar het niet gaan kan, toch een paar maatjes groter

    Ben benieuwd naar je ervaringen en vanzelfsprekend de bijbehorende plaatjes....
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ah, het bloed krijpt waar het niet gaan kan, toch een paar maatjes groter

    Ben benieuwd naar je ervaringen en vanzelfsprekend de bijbehorende plaatjes....
    Hopelijk dit weekend, kan ik eindelijk naar The Pacific gaan kijken
    op een kick ass scherm

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik heb vorige week de Epson TW-5500 besteld en een lumene spanscherm van 106 inch.

    Zit afstand tot scherm is 3,85m. De beamer komt ongeveer 10cm onder het plafond te hangen. Ben heel erg benieuwd, de demo die ik had bij BB&G was zo gaaf dat ik na een paar dagen besloten had om de knoop door te hakken.

    Ben vandaag bezig geweest om het plafond ook zwart te verfen, zit nu met spierpijn in mijn schouders achter de pc
    en hoe ver komt je beamer te hangen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    en hoe ver komt je beamer te hangen
    Net iets achter de zit gedeelte, denk ongeveer op 3,95.
    Het scherm komt pal tegen de muur te hangen, de tv staat er ongeveer 15cm voor de muur.

    Maar je kan met de beamer al vrij dicht bij een groot formaat projecteren.

    wordt vervolgd

  5. #55

    Standaard

    Benieuwd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #56

    Standaard

    Hoi,
    Ik zou nog mijn nieuwe speeltjes laten zien. Het is een Epson beamer TW-5500 isf en een lumene 106inch scherm geworden.
    Het was even de vraag of we het allemaal netjes recht op konden hangen maar gelukkig zonder problemen alles goed op kunnen hangen.
    Film kijken is nu echt een ervaring die ik eigenlijk al veel eerder had moeten doen, maarja daar had ik toen geen ruimte voor maar nu wel.

    De Epson TW-5500 met isf calibratie.
    Moet nog wel het plafond wat beter verven, je ziet nog wat witte vlekjes

    De 106 inch lumene spanscherm
    Morgen de Logitech Harmony 1100 kopen om alles te bedienen.

  7. #57

    Standaard

    Wel beter zwart rollen Martin...

    Ziet er gaaf uit
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    yupz mooi
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wel beter zwart rollen Martin...

    Ziet er gaaf uit
    Heel lastig verven met al die bobbeltjes, ik doe het nog wel dunnetjes over

    Enne bedankt.

  11. #61

    Standaard

    Even weer een update.

    Ik gebruik de Onkyo TX-NR5007 als voorversterker en de Parasounds Halo als eindversterkers de A23 (2 kanaals) en de A52 (5 kanaals). Toch weer meer watts en ik wil in de nabije toekomst een voorversterker kopen. Welke dat wordt weet ik nog niet.





    groet Martin.

  12. #62

    Standaard

    Dat ziet er heel indrukwekkend uit


    Dacht dat de 5007 toch ook niet zielig in zijn vermogen zat, wat is de reden voor deze aanpassing

    BTW, wat voor dikte van speakerdraad gebruik je om al dat vermogen doorheen te pompen?
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard



    Zoiets?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #64

    Standaard

    Hoi,

    Ik gebruik 4mm speakerkabel.

    De eindbakken gebruik ik voor meer vermogen en ik wil een nieuwe voorversterker hebben. Ik hoop dat Onkyo snel met de 5509 uitkomt of de Marantz AV 7005? weet het nog niet, denk dat de Onkyo weer vol met nieuwe snufjes zit.

    Dus de Onkyo 5007 gaat binnekort in de verkoop.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik gebruik 4mm speakerkabel.

    De eindbakken gebruik ik voor meer vermogen en ik wil een nieuwe voorversterker hebben. Ik hoop dat Onkyo snel met de 5509 uitkomt of de Marantz AV 7005? weet het nog niet, denk dat de Onkyo weer vol met nieuwe snufjes zit.

    Dus de Onkyo 5007 gaat binnekort in de verkoop.
    Denk dat 4mm2 wel een goede keuze is voor de meeste thuisbioscopen, over het algemeen hebben we niet de lengte draden liggen die om een nog dikkere kabel vragen, met 4mm2 zitten we ruim in ons vel

    Onkyo is naar mijn mening de meest vooruitstrevende fabrikant op dit gebied, een koploper die meestal als eerste met nieuwe dingen uitkomt

    De 5007 mist helaas HDMI 1.4 dacht ik zo uit mijn hoofd, voor de 20 watt per kanaal meer hoef ik het ook niet te doen, heb meer dan voldoende vermogen, dus aan mij raak je hem niet kwijt. Toch is de 5007 een geweldige receiver, snap eigenlijk niet dat je hem weg wilt doen, op papier scheelt het toch niet echt heel veel vermogen, of zit je met jouw speakers op de grenzen van zijn kunnen en wil je wat meer reserve?

    Kijk uit dat het upgrade virus je niet volledig in zijn greep krijgt
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Hi,

    Voor het vermogen doe ik hem niet weg daar heb ik immers die Parasounds voor. Ik wil dus echt een losse voorversterker hebben enja hobby's kosten nu eemaal geld en je wil bij de tijd blijven met de laatste snufjes

    Dat hele 3D verhaal doet mij nu nog helemaal niets, voor in de bioscoop vindt ik het leuk. Maar voor thuis voorlopig niet.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hi,

    Voor het vermogen doe ik hem niet weg daar heb ik immers die Parasounds voor. Ik wil dus echt een losse voorversterker hebben enja hobby's kosten nu eemaal geld en je wil bij de tijd blijven met de laatste snufjes

    Dat hele 3D verhaal doet mij nu nog helemaal niets, voor in de bioscoop vindt ik het leuk. Maar voor thuis voorlopig niet.
    Ik geloof er niets van

    Ook thuis is het erg mooi, ondanks dat de techniek niet perfect is, je met een brilletje moet kijken(ook in de bios overigens) is het toch genieten. Het hoeft voor mij ook niet de hele tijd, maar zo af en toe een film is wel mooi, zeker als ze er hun best op hebben gedaan

    Ach..... hoe lang is voorlopig
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik geloof er niets van


    Ach..... hoe lang is voorlopig
    Gaande weg als je wat nieuws koopt zit het er bij, maar ik gaat het niet speciaal voor de 3D kopen.

    Ik ben al blij zoals ik het nu heb, heb hier al jaren van gedroomd om een eigen bioscoopje te hebben.

    Groet Martin.

  19. #69

    Standaard

    Ziet er allemaal goed uit, martin!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Gaande weg als je wat nieuws koopt zit het er bij, maar ik gaat het niet speciaal voor de 3D kopen.

    Ik ben al blij zoals ik het nu heb, heb hier al jaren van gedroomd om een eigen bioscoopje te hebben.

    Groet Martin.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Gaande weg als je wat nieuws koopt zit het er bij, maar ik gaat het niet speciaal voor de 3D kopen.

    Ik ben al blij zoals ik het nu heb, heb hier al jaren van gedroomd om een eigen bioscoopje te hebben.

    Groet Martin.
    Je hebt een hele mooie thuisbioscoop, daarmee zul je je droom wel waargemaakt mee hebben, kan goed begrijpen dat je er blij mee bent

    Ik heb mijn TV ook niet voor de volle 100% voor 3D gekocht, ook voor de beeldkwaliteit en het 8inch grotere scherm. 3D is een leuke bijkomstigheid, de titels zijn in veel gevallen toch best wel duur, ook ik ga geen 30 euro betalen voor een 3D film. De Resident Evil uitvoering in zowel 2D 3D en real 3D was met een prijsje van rond de 15 euro weer wel een mooie aanbieding. Heb zelf pas 10 originele 3D films.....

    Houd een blik op je bioscoop, dan zie ik wel tot welke nieuwe voorversterker je besloten hebt
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Gisteren voor het eerst jouw topic gezien en ik moet zeggen dat je het erg goed voor elkaar hebt. De combi Epson-Lumene had ik reeds eerder mogen bewonderen en ik was onder de indruk van het plaatje. Ook je audioset ziet er indrukwekkend uit, met stereosubs en Parasoundversterking Staan er naast de voorversterking nog meer upgrades op je verlanglijstje?

    Mijn advies voor de voorversterker zou zijn dat je op zoek gaat naar een merk wat goed matched met Parasound en Audioquest. Geen idee of dat Onkyo of Marantz is. Ik ben erg gecharmeerd van de sound van Marantz, maar ik heb nog nooit Parasound icm Marantz gehoord.

    Geniet van je mooie dedicated HT!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  22. #72

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt voor complimenten

    Dinsdag heb ik de Onkyo PR-SC 5508 gekocht, dus het klinkt weer als een klok. De audyssey XT32 is toch weer een stukje beter meer definitie in het geluid, ook de subwoofers worden beter gecalibreerd en bonken daardoor minder.

    Heb vandaag nieuwe XLR kabels besteld de Audioquest diamondback 7 stuks om de voor en eindversterkers goed te verbinden.

    groet Martin.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Hoi,

    Bedankt voor complimenten

    Dinsdag heb ik de Onkyo PR-SC 5508 gekocht, dus het klinkt weer als een klok. De audyssey XT32 is toch weer een stukje beter meer definitie in het geluid, ook de subwoofers worden beter gecalibreerd en bonken daardoor minder.

    Heb vandaag nieuwe XLR kabels besteld de Audioquest diamondback 7 stuks om de voor en eindversterkers goed te verbinden.

    groet Martin.
    Wel eerst even plaatjes plaatsen, als je dat nog niet hebt gedaan, praatjes vullen geen gaatjes

    Geloof je wel hoor, maar plaatjes zeggen zoveel meer
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Morgen als het weer licht is

  25. #75

    Standaard

    Hier nog de update van mijn set

    De onkyo processor pr-sc5508



    Met de nieuwe XLR kabels van audioquest diamondback





    Overall overzicht



    De volgende update staat alweer voor de deur, de Magnat speakers gaan eruit en die worden vandaag al opgehaald. Ik wil dus allemaal Paradigm Monitor speakers hebben, vandeweek gelijk bestellen.

    groet Martin.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •