Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Child's Play

  1. #26

    Standaard

    Ziet er eigenlijk helemaal niet verkeerd uit

    Curse of Chucky komt 8 oktober gelijk op dvd/bluray uit. In de VS dan.

  2. #27

    Standaard

    Zou op 16 oktober in Nederland uitkomen, maar is nergens meer te pre-orderen! Weet iemand of ie nog uitkomt in Nederland? Ben bang van niet! Dan maar de Amerikaanse versie bestellen!

  3. #28

    Standaard

    Zeer matige film en eigenlijk totaal overbodig.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zeer matige film en eigenlijk totaal overbodig.
    Vind het een klassieker eigenlijk

  5. #30

    Standaard

    Bij free record shop kan je hem nog resenveren voor 16 oktober . En stel hij komt niet uit hier zou ik hem uit de UK bestellen . Die heeft nl ondertiteling .
    'Some men just wanna watch the world burn'

  6. #31

    Standaard

    Ik heb het idee dat Marcel het over Curse of Chucky heeft Jordy.............

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Haha, ja inderdaad. De eerste is uiteraard verplichte kost, de laatste zonde van je tijd.

  9. #34

    Standaard

    Curse of Cucky ligt al van maandag bij Media Markt... Dus de film komt hier bij ons deze week uit.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Zeer matige film en eigenlijk totaal overbodig.
    Laat ik dan reageren dat ik hem wel leuk vond en er van stond te kijken dat deze 6de release in de reeks zo prominente rol kreeg in het geheel.
    Tuurlijk zijn er dingen dingen die echt niet goed er uit zien. Maar de sfeer was er en de de over de top kills.

    http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=252 <-- voor mijn verdere details

  11. #36

    Standaard

    Ik krijg hem voor 14:30 uur binnen.. ga hem z.s.m. bekijken ! Lijkt mij gewoon een heerlijke horror met sfeer en zoals gezegd over de top kills !

  12. #37

    Standaard

    Blijkbaar komen op 19 februari 2014 zowel Childs Play 2 als 3 uit op BD in de Benelux...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •