De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag: Kan ik zonder HDMI aansluiting Blu Ray films kijken?

    Ik heb een aantal jaren geleden de 1e (of 2e) generatie ambi-light lcd-tv van Philips gekocht. Nu raad je het al....daar zit geen HDMI aansluiting op. Het zou zonde zijn een nieuwe tv te moeten komen, maar door de enorme sprong van Blu-Ray wil ik uiteraard t.z.t. overstappen naar dit systeem.

    Hebben jullie tips voor me om dit probleem op te lossen?
    Is er een ander oplossing dan een converter?
    Zijn er kabels HDMI-Scart waar jullie ervaring mee hebben?
    Is er kwaliteitsverlies?

    Zou met tips, trucs, ervaringen erg geholpen zijn.

    Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    Hallo Wolverine.

    Begin eens met het opgegeven van het typenummer van je televisie.
    Zo kunnen wij online bekijken wat de mogelijkheden wel zijn voor jou televiesie

  3. #3

    Standaard

    Het typenummer is 32PF9966, maareuh daar heb ik al op gegoogled. Er is een mogelijkheid bijvoorbeeld met een HDMI-DVI kabel, maar daarover zijn er meer problemen dan oplossingen aanwezig. Ik hou me graag aanbevolen als het toch niet zo een groot probleem zou zijn.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #4

    Standaard

    Hallo Wolverine,

    Het moet zondermeer mogelijk zijn om een BD speler aan te sluiten van de component out naar de meegeleverde adapter op de dvi aasluiting. (Superbeeld )

    -------------------------------------------------------------------

    DVI-I met HDMI en YPbPr
    Een DVI-I-ingang brengt de ongecomprimeerde digitale RGB-verbinding met een hoge bandbreedte tot stand tussen bron en scherm. Doordat het signaal niet van digitaal naar analoog hoeft te worden omgezet, behoudt het beeld zijn kwaliteit, helder en zonder flikkeringen. De DVI-ingang ondersteunt HDCP-kopieerbeveiliging zodat het bekijken van beveiligde programma's op digitale set-top boxes, DVD-spelers en HD-recorders mogelijk is. DVI-I is ontworpen voor de toekomst en laat zich aansluiten op alle HDMI-apparaten (conversiekabel vereist). De DVI-I-ingang ondersteunt ook analoge PC-VGA- en YPbPr Component Video-signalen (adapters meegeleverd).

    Bron: http://www.p4c.philips.com/files/3/32pf9966_10/32pf9966_10_pss_nld.pdf

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  5. #5

    Standaard

    Dat klinkt goed. Ben ik nog niet tegengekomen. Ga er zeker mee aan de slag. Bedankt Roger.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #6

    Standaard

    ik heb een hdmi naar dvi kabel van mijn onkyo 905 naar mijn plasma en dat geeft gewoon netjes 1080i beeld absoluut geen problemen mee
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7

    Standaard

    Ik heb dezelfde tv. Maar heb problemen om de juiste kabel te vinden. Krijg geen beeld hdmi-dvi. Is het bij jou gelukt Wolverine ? En zo ja welke kabel (merk) heb jij gebruikt ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •